Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ahh espero que us animeu a visitar-nos de nou per la calçotada!
Hola Makus.
Como siempre solo pensais en comer y reir.. ja ja muy bien.
Pregunta a ver si hay algun iluminao k me ayude..
Se me han borrado los mapas en el Garmin 660, sabeis como arreglarlo??
Petons...
Hola Makus.
Como siempre solo pensais en comer y reir.. ja ja muy bien.
Pregunta a ver si hay algun iluminao k me ayude..
Se me han borrado los mapas en el Garmin 660, sabeis como arreglarlo??
Petons...
A falta del fotógraf oficial, us poso algunes foto que vaig fer de record on es veu clarament que en Tettsui no callava, el presi només donava ordres, el nen Gesús feia de nen i en general
el bon rotllo que va haver tot el dia
https://plus.google.com/photos/117915364288658242804/albums/6082275483256197121?banner=pwa
:thumbsup:
Ahir, tornant de Balaguer;
![]()
Me lo creo...:huh: últimamente se le ve mayor y lento...entenderlo, ya es abuelo
![]()
Nissimo, no te creas na de na!! :undecided: Lo que pasa, es que en las rectas estos mamones se engrandecen!!!, al presi parece que le entro la prisa y que le habian metido una guinda en el culo:tongue:
Noies.., si que es veritat que ahir anave-ho molt lents.... jo anava al davant i us perdia..., ara ho entenc...! el mamporrero abuelete us feia tap....:cool2:
Es cert, no calla mai, pobre Valentina, quan tingui que escoltar les batalletes del avi...!
Però el presi manava molt..? :undecided:
Al final va resultar casi un gran dia de moto (tret de l'incident d'en Kolo)...dels que feia temps que no montavem, jejejejeje...agrair a en Iuri i la Magda l'hospitalitat, i recordar-los que no admetem devolucions, el nen Jesus us el quedeu...
Fins la propera!
Bon dia
Donar-vos les gràcies per els vostres ànims. Aixà fa que un es trobi millor
Ja estic en gestions perque avui baixin la moto al taller i ja estan avisats per a que inicíin valoració de la reparació.
Salut
Però el presi manava molt..? :undecided:
Ell diu que no manava!!!Tres imágenes valen más que tresmil palabras
Bon dia
Donar-vos les gràcies per els vostres ànims. Aixà fa que un es trobi millor
Ja estic en gestions perque avui baixin la moto al taller i ja estan avisats per a que inicíin valoració de la reparació.
Salut
Ell diu que no manava!!!Jo almeny reconec que parlo moltisim :tongue:
:lipsrsealed: :lipsrsealed:
![]()
![]()
![]()
:lipsrsealed: :lipsrsealed:
![]()
![]()
![]()
Pater noster Sancti-Spíritus, que tambe anem en moto.. Ahir nosaltres mes de 515 kms
...tá claro que lo está criticando todo !!!![]()
Joer...com estimen a su Presi, estos LCNostreros...! :embarassed:
Chic@s, que si estorbo me voy vale..., segur que trobeu un presi millor ???![]()
Joer...com estimen a su Presi, estos LCNostreros...! :embarassed:
Chic@s, que si estorbo me voy vale..., segur que trobeu un presi millor ???![]()
...tá claro que lo está criticando todo !!!![]()
Be nois tenim el restaurant de la proxima y ultima reunio del dia 04-12-14, dijous de la LCN del any en curso, es el Restaurant la Corva, en Ribas de Freser el menu esde 15 dolars y estan inclosos los xopitos de ratafia y demas, vale dons os neo apuntan per poger dir los que serem, A10.
Qui collons viu a Ribes de Fresser, Puigcerdà o Ripoll ?
Ah! que no us ho havia dit!??
Em trasllado a Ripoll i sóc membre d'honor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah! que no us ho havia dit!??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ah ! ...siendo así, habrá que ir ! ...Ah! que no us ho havia dit!??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bueno vaixarem mes, canviem de restaurant, es el Restaurant LA Polla de Vallfogona justo detras del recien clausurat Bikes, que os parece?, bon preu tambe, ya me comentareo, bona nit!!!!!,:cheesy:
Raimon, que nooooo...que en Girona, tu eres de Girona, que no estem atents a les reunions, Joer...., :angry:
Quan organitzi en Tries, será medinya i quan organitzi en Pep será a Barcelona i si ho fa el cabesón, será a Figueres.......... LEÑEEEEEE....! i al BLOG LCN
Raimon, que nooooo...que en Girona, tu eres de Girona, que no estem atents a les reunions, Joer...., :angry:
Quan organitzi en Tries, será medinya i quan organitzi en Pep será a Barcelona i si ho fa el cabesón, será a Figueres.......... LEÑEEEEEE....! i al BLOG LCN
...tranquila, que com el Raimon continue baixant, acabarem sopant al Can Paxano de la Barceloneta !!!A veure si us fareu mal !!
Ehh!! quan vingueu a Barna, aviseu!!! A Girona no puc anar perque em llevo a les 5 del matí i com que no.
Però si veniu cap aquí, m'escapo!
:rolleyes2:
...tranquila, que com el Raimon continue baixant, acabarem sopant al Can Paxano de la Barceloneta !!!![]()