Jesús.
Curveando
A ver mirones, mi menda solo se puede apuntar al desayuno, tengo que estar pronto en casa.
V'sss
GeSus
PD: 88.000 km...madre mia!!!
V'sss
GeSus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
[HIGHLIGHT2]A ver mirones, mi menda solo se puede apuntar al desayuno, tengo que estar pronto en casa.[/HIGHLIGHT2]
V'sss
GeSus
Ho sé de no fa gaire i, més aviat, me sona rar però se'n diuen manyoples.
A disposar,![]()
Para que luego no me riñan...:undecided: provisional para el Sábado
Para que luego no me riñan...:undecided: provisional para el Sábado
LA PRIMERA DE L'ANY- DISSABTE 03-01-2015
Hora Sortida: 9,05 am
LLoc de Sortida: Davant antiga Autoempuria a Figueres
Ufff nens!! massa aviat i massa lluny per pujar. Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
:embarassed:
Si Pili, Pinta d'allò més bé, però no se que menjaré!! Las ostras ni olorar-las :embarassed:. En aquest lloc només es menja marisc, m-hauré de portar l,entrepa de casa:undecided:
Molt bé!! Con dos cohonesMatinaré i vindré..!!
Pep
Ufff nens!! [HIGHLIGHT2]massa aviat i massa lluny per pujar.[/HIGHLIGHT2] Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
Esperaré que us acosteu una mica més a Barna!
![]()
Però com és que diguis això, dalmauníssimo?
L'1 el tinc compromès, el 2 tinc una feinada de co..ons. Igual el 3 faig un dalmau6-1 ... ja ho veurem! :undecided:
Ufff nens!! massa aviat i massa lluny per pujar. Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
Si Pili, Pinta d'allò més bé, però no se que menjaré!! Las ostras ni olorar-las :embarassed:. En aquest lloc només es menja marisc, m-hauré de portar l,entrepa de casa:undecided:
Mamporrero, que ara han canviat de lloc i penso que hi han mes coses..., però tens gambes i couscous per anar entrenant el marroc...![]()
Molt bé!! Con dos cohones, ponte 2 calzoncillos, que per aqui fot un fret que pela
![]()
Venga, pos ala....!
LA PRIMERA DE L'ANY- DISSABTE 03-01-2015
Hora Sortida: 9,05 am
Aixi, 6-1..? amb quin tipus de lletra t'apunto...???? i el dinar, ja et farem lloc...?
Saps què? Apunta'm a tot que em convé riure i, darrera vostre, ... un fart!![]()
...pos yo no voy que ya estoy en capilla pá la Vuelta Andalucia .
...que el Deu Eolo us respecti !!!![]()
Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.
De totes maneres estaré atent, aviam si la conjunció dels astres s´alineen.
![]()
Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.
![]()
Per cert ón es dina..?
Jaume anima't i pujem junts, jo surto de Barna...
Pep
Va home, animat!!, Total tu ets matiner!! Amb una hora i poc et posas a Figueres i em quedat a las 9,05 h.!!Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.
![]()
Eiiii nois i noia [ per la Piki, autentica motera :shocked: ], Ja teniu la roba interior color vermell.... Jo m'acabo de comprar com cada any un tanguilla vermell, faig un goig que si algu vol li pug enviar una fotito!!!!Estrenar l'any i tanga vermell porta molta sort, al menys a mi hem funciona
SISO COMPRAT UN I VEURAS QUE ET PORTARA MOLTA SORT
Ep ... Tettsui, si tens allò que omple el tanga, penja la foto al fòrum!!!![]()
En el foro en Marcos me la borra :embarassed:
Ep ... Tettsui, si tens allò que omple el tanga, penja la foto al fòrum!!!![]()
Jo hauré d'improvitzar, no m'ha donat temps d'anar a comprar!!
![]()
Ahora te envio un privado!!En el foro en Marcos me la borra :embarassed:
si, si, tu improvisa pero envia el afoto..!!! :d
Si, si, tu improvisa pero envia el afoto..!!!![]()
Eiiii nois i noia [ per la Piki, autentica motera :shocked: ], Ja teniu la roba interior color vermell.... Jo m'acabo de comprar com cada any un tanguilla vermell, faig un goig que si algu vol li pug enviar una fotito!!!!Estrenar l'any i tanga vermell porta molta sort, al menys a mi hem funciona
SISO COMPRAT UN I VEURAS QUE ET PORTARA MOLTA SORT
Bonas no@ bon any nou per tots, que sugui coma minim com el pasat, fins aviat, a10., y molta salud.:thumbsup:
:tongue:
El de la foto és en Joan, no jo!!!