Jesús.
Curveando
Jo m' apunto a un bombardeig...ja vaig fer proposta l' altre dia...Montseny, Collsuspina, Moia!!! :cheesy:
BON NADAL!!!
V' sss :cool2:
GeSus
BON NADAL!!!

V' sss :cool2:
GeSus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Eps, Pere! A mi, la proposta aproximada a la d'en Jesús ja em sembla bé. Vols que m’esplaï? :rolleyes2:
Val Siso, Perfecte, ja veus que he posat Ruta 1, per tant ara et toca a tu, Proposta Ruta 2 i triem ...!
Vols dir amb aixó que vens...?
Hola mainada!!
Presi!! se m'apunti a la llista provisional de la sortida.
Aniré seguint el post per veure el punt de trobada i la ruta definitiva!
He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies
En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:
![]()
En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:
![]()
Detall:
![]()
Fent el comiat:
![]()
Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara![]()
Presi, están con resaca!! Que culito tienen las ranas!:tongue:![]()
decidit, ens veiem demà a les 9:00 Mallorquines.
![]()
Bones
Passo a desitjar-vos molt bones festes a tots i totes.
Suposo que ens veurem en alguna el proper any.
Salut!!!!!
Doncs molt bé! Ja hem fet la darrera del 14. Gràcies Pere i assistent@s. Bona ruta, menjars i, tan com s'ha pogut, xerrades i rigudes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vinga va, ara a descansar que, demà a les set del matí ... se'ns ha girat feina![]()
Gracies, SISO, per la teva assistencia i per les fotos...certament varem riure molt i varem gaudir una vegada mes de la nostra aficio...passar fred ehh Piki..?
, tambe anar en moto i gaudir dels company@s i tiberis...
Gracies a tot@s.
hoooola!!!
una altra a casa!!!
Bona ruta, bona companyia i un fred que pela!!! Sort que portava l'equipament alternatiu!
Siso, gràcies per les fotos!! en especial les de la Susuki! :rolleyes2:
Presi,
bona ruta, tot i que la vas haver d'escurçar, però va donar per fer unes quantes curves!!
Gràcies pel convit a s'Agaró!
¿Per quan la propera?
![]()
, a la Suzu l'hi fa falta calefaccio i una mica de carenat...![]()
Que va!!! si fos així, seria una BMW.
![]()
Per l'us que li dónes, potser hauràs de fer un pensament i canviar-la per una més cómoda...tot i que no tindrà l' estètica ràcing de la Susi...i t' ho diu algú enamorat de les GSX-R![]()
però, no es deia elena ?:aeh:
Molt be la darrera de l'any.
Una mica de fred, vaig passar.
Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
I el cable màgic d'escalfar l'armilla.
[HIGHLIGHT2]I ganes de repetir-la.[/HIGHLIGHT2]
Apa, un petonet a tot@s.
Bones,
Crec que ja està tot dit. Agrair al Presi per la ruta i la convidada a S´Agaro i en Siso per les fotos. Bona companyia i un bon apat on vam riure una estona.
Fins aviat
![]()
Molt be la darrera de l'any.
Una mica de fred, vaig passar.
Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
I el cable màgic d'escalfar l'armilla.
I ganes de repetir-la.
Apa, un petonet a tot@s.
Per l'us que li dónes, potser hauràs de fer un pensament i canviar-la per una més cómoda...tot i que no tindrà l' estètica ràcing de la Susi...i t' ho diu algú enamorat de les GSX-R![]()
Aquesta minipocket te el culet una mica brut, no..? :undecided:
No, no!!! La Susu es queda!! Amb 88.000 quilòmetres que porta, me'n donarien dos euros. Es queda fins al final dels temps!
:thumbsup:
EEhh!![HIGHLIGHT2] tu el culet ni mirar-lo[/HIGHLIGHT2] que ets perillós!!! Això de sortir tant sovint amb el Tettsui comença a tenir els seus efectes secundaris!!
Però si, l'hauré de netejar.
:lipsrsealed:
Be, nen@s, teniu interés per la primera de l'any U que.?
Jo ja m'he guardat el dissabte, he sentit quelcom de [HIGHLIGHT2]menjar arrós a Llafranc[/HIGHLIGHT2], o ha estat cosa de la tramontana...?
Pep
piiiiili !!!!
uns s-enporten la fama i d,altres cardan la llana!!:undecided: Ja veus qui li mira el culet a la susu!! :evil::luxhello: