LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Jo m' apunto a un bombardeig...ja vaig fer proposta l' altre dia...Montseny, Collsuspina, Moia!!! :cheesy:

BON NADAL
!!! ;)

V' sss :cool2:
GeSus

Eps, Pere! A mi, la proposta aproximada a la d'en Jesús ja em sembla bé. Vols que m’esplaï? :rolleyes2:

Obro llista...!

ÚLTIMA SORTIDA LCN GIRONA 2014 o NO..! DISSABTE 27-12-2014

LLoc de sortida: HOSTAL MALLORQUINES

Hora: 9,00 AM

Ruta: AQUESTA-RUTA PROPOSTA 1

Ruta%25202014-12-27.jpg

Esmorzar: Rte. Els Cortals, Les arenes Sant Hilari.

Fervestar: S'agaro

Dinar: Hostal de La Granota (Sils)

ASSISTENTS, per ordre d'aparició..

01-Pere Deauville( Si plou, NO, si nieva, Tampoco) Dinar Si
02-Nen GeSuSH2O ( A Ribes de Fresser no.., pesao..) A un Bombarder
03-Mamporrero Lo que diga el Presi(no se quiere perder la ultima..., tranqui.., que no es el último casquete home..)
04-Chata, ( Encara que plogui i que nevi, ande sea), Dinar no, PERÒ.
05-Siso,(per tot el dia, si paga la pena treure la moto)
06-Pikiland, preapuntada, seguirà el post per el lloc de trobada i ruta definitiva, yasta.
07-Indecis@s...
08-
09-

Apa, ja direu...!

Última edición:
Val Siso, Perfecte, ja veus que he posat Ruta 1, per tant ara et toca a tu, Proposta Ruta 2 i triem ...!

Vols dir amb aixó que vens...?

L'opció 1 està perfecte, no en cal cap més.:)

Si, vinc! Que he de posar una instància? :angry:

O prefereixes que ho faci a la dalmauina?:D

He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies ;)

En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_01.JPG

En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_02.JPG

Detall:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_03.JPG

Fent el comiat:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_04.JPG

Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara :D

Última edición:
Hola mainada!!
Presi!! se m'apunti a la llista provisional de la sortida.

Aniré seguint el post per veure el punt de trobada i la ruta definitiva!

He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies ;)

En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_01.JPG

En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_02.JPG

Detall:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_03.JPG

Fent el comiat:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_04.JPG

Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara :D

Gracies Siso, bon reportatge i bones fotos.!

Nenes como home precavit val per quinze, he trucat als Cortals i efectivament, el que hem pensava...esta tancat per vacances fins al 15/01/2014, però tranquis que ja tenim alternativa..., anirem a que sempre fem servir de recanvi. ;)

Un que ja està a casa després d' haver gaudit d' un dia de moto fantàstic...el tram de Sant Feliu - Tossa - Llagostera estava impecable i m' ho he passat genial amb en Tetsui a roda.:cheesy:
L' esmorzar a Sant Hari molt correcte i bé de preu, i el dinar a la granota molt bó...per ser l'última de l' any no ha estat gens malament, bona ruta, bona teca i millor companyia...merci Pere, per la ruta i pel fervestar gratix a Sagaró.;)

Feliç 2015!!! :)

V' sss :cool2:
Gesus

Última edición:
Bé companys ja tenim l'ultima del any feta!! Ha sigut insuperable, he disfrutat molt tant de la ruta com l' esmorzar, el dinar i per davant de tot la companyia!!
Fins la propera!!
Os desitjo un millor any, molta salut i que podem compartir moltes sortides com la d'avui

Última edición:
Doncs molt bé! Ja hem fet la darrera del 14. Gràcies Pere i assistent@s. Bona ruta, menjars i, tan com s'ha pogut, xerrades i rigudes.

2014-12-27-Darrera%252714_01.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_02.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_03.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_04.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_05.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_06.JPG

Vinga va, ara a descansar que, demà a les set del matí ... se'ns ha girat feina :D

Última edición:
hoooola!!!

una altra a casa!!! :D

Bona ruta, bona companyia i un fred que pela!!! Sort que portava l'equipament alternatiu!
Siso, gràcies per les fotos!! en especial les de la Susuki! :rolleyes2:

Presi,
bona ruta, tot i que la vas haver d'escurçar, però va donar per fer unes quantes curves!!
Gràcies pel convit a s'Agaró!

¿Per quan la propera?
toughtful.gif

Bones
Passo a desitjar-vos molt bones festes a tots i totes.
Suposo que ens veurem en alguna el proper any.

Salut!!!!!

Última edición:
Doncs molt bé! Ja hem fet la darrera del 14. Gràcies Pere i assistent@s. Bona ruta, menjars i, tan com s'ha pogut, xerrades i rigudes.

2014-12-27-Darrera%252714_01.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_02.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_03.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_04.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_05.JPG

2014-12-27-Darrera%252714_06.JPG

Vinga va, ara a descansar que, demà a les set del matí ... se'ns ha girat feina :D

Gracies, SISO, per la teva assistencia i per les fotos...;) certament varem riure molt i varem gaudir una vegada mes de la nostra aficio...passar fred ehh Piki..? ;), tambe anar en moto i gaudir dels company@s i tiberis...

Gracies a tot@s.

Gracies, SISO, per la teva assistencia i per les fotos...;) certament varem riure molt i varem gaudir una vegada mes de la nostra aficio...passar fred ehh Piki..? ;), tambe anar en moto i gaudir dels company@s i tiberis...

Gracies a tot@s.

Vosaltres amb les vostres pantalles enormes ni us adoneu!!! però jo si!

hoooola!!!

una altra a casa!!! :D

Bona ruta, bona companyia i un fred que pela!!! Sort que portava l'equipament alternatiu!
Siso, gràcies per les fotos!! en especial les de la Susuki! :rolleyes2:

Presi,
bona ruta, tot i que la vas haver d'escurçar, però va donar per fer unes quantes curves!!
Gràcies pel convit a s'Agaró!

¿Per quan la propera?
toughtful.gif

Carai Piki , ara arribes...? si que has fet volta...! :huh:

Be, gracies a tu tambe per acompanyar-nos a l'ultima d'aquest any..., la propera ben aviat..., pot ser dissabte, per a la primera de l'Any...?

Per cert la Suzui tu heu quedat molt afavorides , a la Suzu l'hi fa falta calefaccio i una mica de carenat...;)

Última edición:
Bones,

Crec que ja està tot dit. Agrair al Presi per la ruta i la convidada a S´Agaro i en Siso per les fotos. Bona companyia i un bon apat on vam riure una estona.

Fins aviat

:):):):)

Molt be la darrera de l'any.
Una mica de fred, vaig passar.
Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
I el cable màgic d'escalfar l'armilla.
I ganes de repetir-la.
Apa, un petonet a tot@s.

Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
[HIGHLIGHT2]I ganes de repetir-la.[/HIGHLIGHT2]
Apa, un petonet a tot@s.

Aquesta la repetirem mes cap a la primavera, ara es jugar-se-la...!

Però tinc ja al cap la primera del 2015...! :rolleyes2:

I ganes de repetir-la.
Apa, un petonet a tot@s.

Ho sé de no fa gaire i, més aviat, me sona rar però se'n diuen manyoples.

A disposar, ;)

Per l'us que li dónes, potser hauràs de fer un pensament i canviar-la per una més cómoda...tot i que no tindrà l' estètica ràcing de la Susi...i t' ho diu algú enamorat de les GSX-R ;)

No, no!!! La Susu es queda!! Amb 88.000 quilòmetres que porta, me'n donarien dos euros. Es queda fins al final dels temps!
:thumbsup:

Aquesta minipocket te el culet una mica brut, no..? :undecided:

EEhh!! tu el culet ni mirar-lo que ets perillós!!! Això de sortir tant sovint amb el Tettsui comença a tenir els seus efectes secundaris!!
:D

Però si, l'hauré de netejar.
:lipsrsealed:

No, no!!! La Susu es queda!! Amb 88.000 quilòmetres que porta, me'n donarien dos euros. Es queda fins al final dels temps!
:thumbsup:

EEhh!![HIGHLIGHT2] tu el culet ni mirar-lo[/HIGHLIGHT2] que ets perillós!!! Això de sortir tant sovint amb el Tettsui comença a tenir els seus efectes secundaris!!
:D

Però si, l'hauré de netejar.
:lipsrsealed:

El de la Susu...?

Ahhhh, es el mamporrero es el que surt amb nosaltres....ell ha arribat despres...! ;)

Jo ja m'he guardat el dissabte, he sentit quelcom de [HIGHLIGHT2]menjar arrós a Llafranc[/HIGHLIGHT2], o ha estat cosa de la tramontana...?

Pep

Vor di que has leit bien..? Ande l'has leit aixó..?

Vols dir que no era a LLafranch..? o era a Llaça..? :rolleyes2:

Be, de moment, sembla que hi han dues interessades i jo tres...., espero alguna mes i proposo ruta i esmorzar, fervestar i dinar..., sempre que no plogui ni nevi, al menys a l'ho de sortir... ;)

Última edición:
Ara 4 :cheesy: Perquè no sigui dit m'apunto a la primera de l'any !! esmorzar dinar berenar i al que faci falta !! Us faré avorrir de la meva presència:D

Última edición:
Piiiiili !!!!
Uns s-enporten la fama i d,altres cardan la llana!!:undecided: Ja veus qui li mira el culet a la susu!! :evil::luxhello:

Última edición:
Atrás