LCN Girona - Dinar de Nadal - Diumenge 14/12/2014

Bon dia!

Al primer post teniu detallats els segons plats. Haurieu de triar-ne un per comensal, i publicar-ho el més aviat posible, que s'ha d'enviar la llista al restaurant...:D

Merciiii!!

Ieep!

Albur espatlla de xai i Miss Fly entrecot. Els marrecs menú infantil, que suposo que algú negociarà en preu i forma... :D:D:D:D:D

Siauuu!

Pd: Ara feia temps que no veia una cosa tan gay com els rens motoristes amb jaqueta i gorra de cuir que segueixen en Pare Noel en el gif del primer post...no vull pensar que passarà si l'atrapen...:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Ieep!

Albur espatlla de xai i Miss Fly entrecot. Els marrecs menú infantil, que suposo que algú negociarà en preu i forma... :D:D:D:D:D

Siauuu!

Pd: Ara feia temps que no veia una cosa tan gay com els rens motoristes amb jaqueta i gorra de cuir que segueixen en Pare Noel en el gif del primer post...no vull pensar que passarà si l'atrapen...:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Creo que ya ha visto Ud La Naranja Mecánica ... no ??? ... pués no hay nada más que comentar ... que estamos en horario infantil !!! :cheesy: :tongue:

Bona tarda mainada!!!

Una dorada
connie_23.gif
i un entrecot
entrecote.gif
si us plau!!!
Moltes gràcies per les gestions!!!

Petonets!!
toughtful.gif

Nosaltres un d'espatlla i una dorada. gràcies.

Hola..!
Una Dorada amb peres per mi

i per la meva acompanyant ni idea, encara no si vindrà., així que ja confirmare mes endavant.

Boas noites.

Última edición:
Bonas companys, faltan alguns per escullir els segons plats, seria interesante el cap de senmana estiguesin tots ia desidits, dema farem la previa del dinar del Nadal, esperem que el mati sigui prou bo, bona nit y fins dema.;)

Sr. LCN, nosaltres a hores d' ara no podem confirmar assistència, ja que estem pendents de que ens avissin del Trueta, però si podem venir triem la Dorada amb peres.

V' sss
GeSus

Última edición:
Sr. LCN, nosaltres a hores d' ara no podem confirmar assistència, ja que estem pendents de que ens avissin del Trueta, però si podem venir triem la Dorada amb peres.

V' sss
GeSus

Vaja Jesús, espero que no sigui res greu.
Això dels metges és un mareig.

Disculpeu pel retard en confirmar el segon plat... Es que som molt indecisos!!!
CASQUETE. Entrecot. cru cru cru "que cocee"
ISSABEL. Entrecot
ENRICP. espatlla de xai.

salut i fins diumenge DIRECTES AL RESTAURANT

Molt be, practicament la llista feta y acabada, faltan dos que sant de decidir si benen o no, dimars es el ultim dia per tancart llista definitiva, a10 y merci.

Bon dia companys, apunteo al dinar dos mes,sr. J. Rodriguez y sra. Y dos entrecots, merci.

Última edición:
pdpapavd8.jpg

Be nenes,

Com a complement a la Ruta de Nadal que ens ha preparat en Raimon, per les mes matineres i menys fredeluques, he pensat que algun@s podríem fer una pre-ruta mes aviat, abans de la ruta d'en Vice

Les que vulgueu us podeu apuntar aqui mateix.

Sortiríem a les 9,00h O'clock des de davant de Pneumàtics Perelló ( per canviar de lloc i perque em va be per la ruta que tinc pensada, ahhhh i també perque vull, jo ;))

01-Pere Deauville, que va ser el primer que ho va dir
02-Sicario, que va ser el segón
02-Pikiland, perquè no plourà, que si plou, jo tampoc vindré a la pre-ruta..! ;)
03-Kipiland, lo mateix ...
04-Chata, vindrà amb paraigues, si plou.
05-

Dubto que hi hagin mes valentes....

Després de la Pre-Ruta, abans de les 11,00 com un clau, serem a Fontajau, per afagir-nos als que van a fer el vermout a mitg matí.

Apa, siau, així que ja direu

Última edición:
Ara m'agrades! jejejejeje

A veure si avui el Sr. Temps em deixa una mica en pau i puc per fi formigonar l'entrada...si no, dissabte res de moto, ni per sortir d'hora, ni per sortir tard...:angry:

En cas que no plogui, nosaltres també vindrem a la pre-ruta.
:thumbsup:

I si plou ......

Última edición:
Bonas no@s, primer felicitacions per el logo del Nadal, molt bo, segons els profesionals del temp que nomalment fallan como las ya conegudas winchester de suru, diuen que no ploura simplement fara poc sol y la temperatura sera tipica de la estacion en curs, por lo que esperem la mayoria de gent en amoto, vale dons fins diumentge.;)

Finalment, enguany, no us podré acompanyar. Petons i encaixades per a toth@m. De tot cor que, al cap i a la fi, d'això va la solidaritat del dia :)

Ja està rectificat!
:D
...els ayatollah dels cucs m'estan començant a cansar, si la bona intenció és instruir, millor fer-ho per privat, però sembla que gaudeixin més deixant en evidència les faltes dels demés, sense valorar l'esforç que a alguns els suposa expressar-se en una llengua no materna per a ells i que a la llarga l'únic que aconseguiran és que no escriguin per no sentir-se recriminats.
... apa! ... a fer la má que diguem a València !!!
...como desía el Dominguez : la falta es v/bella !!!

Última edición:
Ep..m'apunto a la sortida del diumenge de primera hora:) amb minipocket o patera!!!:tongue:

Doncs jo, si a algú he molestat demano sincerament disculpes, res més lluny de la meva intenció que esmenar la plana a ningú, es més, si així fos, jo fora el primer de llista en censurar-me doncs no me considero, en absolut, més coneixedor de res que cap altre, en aquest àmbit al que ens referim, tampoc.
No més pretenia compartir un somriure i ja veig que l'he cagada. Ho sento, i en tot cas us agraeixo la sinceritat.

Última edición:
Atrás