Despertaferro
Curveando
Vindrem al dinar, si us plau dos primers i dos segons. Postres també.
Com a mínim un vindrà en moto i espera ser avisat per la ruta ruta.
Com a mínim un vindrà en moto i espera ser avisat per la ruta ruta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ieep!
Albur espatlla de xai i Miss Fly entrecot. Els marrecs menú infantil, que suposo que algú negociarà en preu i forma...
Siauuu!
Pd: Ara feia temps que no veia una cosa tan gay com els rens motoristes amb jaqueta i gorra de cuir que segueixen en Pare Noel en el gif del primer post...no vull pensar que passarà si l'atrapen...:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:
Sr. LCN, nosaltres a hores d' ara no podem confirmar assistència, ja que estem pendents de que ens avissin del Trueta, però si podem venir triem la Dorada amb peres.
V' sss
GeSus
Vaja Jesús, espero que no sigui res greu.
Això dels metges és un mareig.
Ara m'agrades! jejejejeje
A veure si avui el Sr. Temps em deixa una mica en pau i puc per fi formigonar l'entrada...si no, dissabte res de moto, ni per sortir d'hora, ni per sortir tard...:angry:
Dissabte vols anar en moto...?
En cas que no plogui, nosaltres també vindrem a pre-ruta.
:thumbsup:
I si plou ......
En cas que no plogui, nosaltres també vindrem a la pre-ruta.
:thumbsup:
I si plou ......
I si plou, paraigües
Jo vinc (i si pogués ser amb casc, millor, oi presi?)
Oido cocina, però que es de estiu...!
Ja està rectificat!
![]()
No plourà Piki, i si ho fa, jo tampoc aniré a la pre-ruta.![]()
Quina colla de piquismiquis!! Están a la que salta!!! :undecided:
Prenc nota!
Jo miraré ºC i depèn del fred que faci vindré amb la Susu o de paquet. Ja veurem.
![]()
Tranquil home! Ara la pressió la té ell. Ja pot anar amb compte amb el que escriu!
![]()
![]()
![]()
la temperatura sera tipica de la estacion en curs,![]()
...els ayatollah dels cucs m'estan començant a cansar, si la bona intenció és instruir, millor fer-ho per privat, però sembla que gaudeixin més deixant en evidència les faltes dels demés, sense valorar l'esforç que a alguns els suposa expressar-se en una llengua no materna per a ells i que a la llarga l'únic que aconseguiran és que no escriguin per no sentir-se recriminats.Ja està rectificat!
![]()
En resum........... un fred que pela!!!
![]()
Finalment, enguany, no us podré acompanyar. Petons i encaixades per a toth@m. De tot cor que, al cap i a la fi, d'això va la solidaritat del dia![]()