LCN GIRONA - GENER 2014- Anem a fer un volt..?

expo_Concha_Prada_lechera_2.jpg

Última edición:
A veure que diu la previsió divendres, però de moment per dissabte diuen pluja...:undecided:

zt4n.jpg

Salut!!!:cool2:

Última edición:
Estava mirant el temps

Volia donar la bona noticia al nen Jesus de que dissabte no plourà. I aixì es, si plou, serà molt poc i per la tarda.

S'han acabat les excuses.

El que encara no tinc clar es si l'Alf s'ha sortit o s'ha vessat...

No chata, me he desparramado toa!!!!:D

....Eppppsss despertaferro dema no amoto.... no tengo neumaticos...ni se les espera. :lipsrsealed:haga el favor de apuntarme al peloton de "Cobardes de la pradera" tenkiu ;)

vagi bé la sortida :)

V,ssssssssssssssssss

Tornar, te a veure amb sortir, vessar, "desparamar" ?

Quelcom m'he perdut. Segur

Vas o vens?

Absent o present?

Alfred, m'has d'explicar moltes coses. Porta l'absenta

T'explico Chata, t'has perdut la meva desparramada per la teva absència en la meva tornada, demà res d'absenta perquè estaré absent:D

Hola Makus. pues si me dejair ir, mañana estare con vosotros.
Como no tengo ni idea del punto de encuentro, Despertaferro, te envio un prive, haver si me recoges antes y vamos juntitos.. je je

Ultimament...........
Mucho poeta-metaforico-marikita hay por aqui.........
:D:D
Dema curro........:angry::angry:.......no soc fora..........:angry::angry:
​Salut

Ei gent, doncs jo demà encara no sé si podré o no podré.

Si puc ... també faré un Dalmau :)

...quins nervis i quines ganes de que arribi demá per menjar les ostres en absencia. No ho he fet mai, ni tan sols he tastat mai les ostres !!!
...que be que ho pasarem ! ...
vil2-lunettes2.gif

...yeeep, J.D., ...benvingut !

T'explico Chata, t'has perdut la meva desparramada per la teva absència en la meva tornada, demà res d'absenta perquè estaré absent:D

Be, aprofito, ara que encara ets present per fer-te palesa la meva ignorància sobre les teves anades i tornades, i de passada tranquilizar-te en el sentit de que si s'ha pogut entreveure o interpretar certa curiositat o un interès espuri en les qüestions amb les que he inquirit les teves intervencions, a estat totalment accidental i fora de propòsit voluntari. Tant sols patia per tu en el mateix sentit que qüalsevol esser humà pateix (si es persona de bon cor) per tots i cada un dels seus congèneres.

Demà serà un altre dia, un dia en el que amb la teva efectiva absència i sense la teva preuada absenta ni presència esmorzarem unes ostres de collons.

Salut

....Eppppsss despertaferro dema no amoto.... no tengo neumaticos...ni se les espera. :lipsrsealed:haga el favor de apuntarme al peloton de "Cobardes de la pradera" tenkiu ;)

vagi bé la sortida :)

V,ssssssssssssssssss

Jo sabia del rebuig ancestral i poderós que els gats i d'altres felins, que no tots, l'hi tenen al líquid element, però no que tants humans compartissin amb els gats i felins temors tant profunds.

Ep, però ho respecto.

A LA CAÇERA DE LA OSTREA EDULIS

Hora de la trobada: 7:55 AM
Hora de sortida: 8:00 AM
Lloc de trobada: AUTODELLÓ DE FIGUERES

Lloc global de destí: Porvendres
data=VLHX1wd2Cgu8wR6jwyh-km8JBWAkEzU4,DW3Aj-ZkNjcrEPMP5wK8F_IMVg2HH_Gh8N9J3yOiTqasF8fFL06hJHKAOGV_EZ7PvwAhnLq1zkuXX-_Weg-Dl982z1dHxTEzf3cv-uy9_a3kzD4Yjs57D5IAXy_KMK_7XTg5fMtlgAQ3wrDRh9vVGOA7lJHmDh5eoAiKAEeFdGUBdpl3EfJn0ljvhpoRwoQIepDTyJ0

Lloc concret de destí: Final del moll en direcció NE (no disposem d'imatge)
Activitat a desenvolupar: Mantenir en bon estat les celules corporals pel que fa a la bona salut nutricional.

Llista d'inscrits oficialment:

1 - AMADOR (Sortirà desde la bola a les setcero5)
2 - JESUS (Sortirà desde la bola a les setcero5)
3 - TURRI (No estarà tot i haver confirmat que hi es)
4 - OZEPE (Manté la presència però se'l notarà absent)
5 - PANOTXA (crec)
6 - PEPGS (Apuntat no més en "essència", a petició pròpia)
7 - SISO (Tot i fent un Dalmau)
8 - PERE DV (Sense gomàtics però amb un parell...)
9 - AFT (Tot i ser ara present, demà serà absent i sense absenta)
10-PATHER (Sortirà desde la bola a les setcero5)
11-RA-MON
(Potser ens instruirà sobre la reproducció dels "dalmaus")
12-PERE GS
(Amb justificant-o no-no hi serà ni present ni absent)

Tot plegat, dat i debatut, tot i que una porta queda ajustada i sense tancar:

5 Presències
4 Hectoplasmes
2 Fans de'n Dalmau
1 Cobard del prat

En total (per ara): 11 ents + 11 motos + 1 cobard del prat

nota: 3 surten desde la bola, la resta, dels triangles, els icosidodecaedres, la hebesfenomegacorona
o d'on collons creguin oportú

Última edición:
Ep...Cabesón...benvingut....! suposo que el casc et ballarà una mica despres de tans dies menjant liquids extranys...! :D

M'alegro que estiguis be.:tongue:

Ep, que jo tinc el copyrig dels beuratges, les herbes i les pastilletes de colorins.

Jo també sento joia pel fet, però, a on dimonis eres Alf ?

Be, no m'ho diguis ara, esperarem a desprès de la publicitat.

Joer Chata, no es mes fàcil di a les seticinquantaicinc a devant del Exautoempuria de Figueres...????
Phater..., al loro...! o a la bola de Klong a las sietecerocinco o delante exautoempuria a las sieteycincuentaycinco.....!

Por mor de la telefonía mòvil el Pather ya sabe que a las setcero5 a bolaKLONG. Confia en mí i se dejará conducir hasta AUTODELLÓ DE FIGUERES sin hacer más preguntas.

Amador, demà no puc i quedat amb els de mototurisme3.cat

Jo amb el fred prefereixo una bona fusta d'embotits ... encara que ...

Despertaferro i companyia, demà, vist que el temps atmosfèric sembla que no ho incomodarà, m'afegeixo a la degustació de bivalves a la Catalunya del Nord. De cos i ànima.

He de ser a la ciutat dels 4 rius aviat, perquè a primera hora de la tarda marxo cap al cap i casal. Panotxa, no cal que hem contis.

Apa, Amador, que t'he donat teca pels teus comentaris entre parèntesis. :D

Última edición:
Ep, que jo tinc el copyrig dels beuratges, les herbes i les pastilletes de colorins.

Jo també sento joia pel fet, però, a on dimonis eres Alf ?

Be, no m'ho diguis ara, esperarem a desprès de la publicitat.

Chata, tres pistes si ho encertes (sense ajudes eh xivatos), la propera sortida que coincidim tens el campari pagat

1º Frenopàtic de Salt:cheesy:
2º Presó de Figueres:rolleyes2:
3º Hospital de Figueres:embarassed:

només una resposta

Despertaferro i companyia, demà, vist que el temps atmosfèric sembla que no ho incomodarà, m'afegeixo a la degustació de bivalves a la Catalunya del Nord. De cos i ànima.

He de ser a la ciutat dels 4 rius aviat, perquè a primera hora de la tarda marxo cap al cap i casal. Panotxa, no cal que hem contis.

Apa, Amador, que t'he donat teca pels teus comentaris entre parèntesis. :D

La ciutat dels quatre rius queda més a prop de les ostres que la de la bola de ferralla, fàcil doncs, ho tens. Però no em puc resistir a confessar la inspiració poètica que els noms de Galligans, Güell, Ter i Onyar fan esclatar en el meu dins.

M'hi poso a picar a sobre de les tecles pertinents la teva decisió de esser present demà durant la sessió, tant de control giroscòpic durant l'anada i la tornada, com de gaudi alimentari, durant l'estada.

Última edición:
A LA CAÇERA DE LA OSTREA EDULIS (Pelecípode de pro)

Hora de la trobada: 7:55 AM
Hora de sortida: 8:00 AM
Lloc de trobada: AUTODELLÓ DE FIGUERES

Lloc global de destí: Porvendres
data=VLHX1wd2Cgu8wR6jwyh-km8JBWAkEzU4,DW3Aj-ZkNjcrEPMP5wK8F_IMVg2HH_Gh8N9J3yOiTqasF8fFL06hJHKAOGV_EZ7PvwAhnLq1zkuXX-_Weg-Dl982z1dHxTEzf3cv-uy9_a3kzD4Yjs57D5IAXy_KMK_7XTg5fMtlgAQ3wrDRh9vVGOA7lJHmDh5eoAiKAEeFdGUBdpl3EfJn0ljvhpoRwoQIepDTyJ0

Lloc concret de destí: Final del moll en direcció NE (no disposem d'imatge)
Activitat a desenvolupar: Mantenir en bon estat les celules corporals pel que fa a la bona salut nutricional.

Llista d'inscrits oficialment:

1 - AMADOR (Sortirà desde la bola a les setcero5)
2 - JESUS (Sortirà desde la bola a les setcero5)
3 - TURRI(No estarà tot i haver confirmat que hi es)
4 - OZEPE (Manté la presència però se'l notarà absent)
5 - PANOTXA (Fan de Hugo Blanco -autor de "Moliendo Café")
6 - PEPGS (Apuntat no més en "essència", a petició pròpia)
7 - SISO (Tot i fent un Dalmau)
8 - PERE DV (Sense gomàtics però amb un parell...)
9 -
ALF (Tot i ser ara present, demà serà absent i sense absenta)
10-PATHER (Sortirà desde la bola a les setcero5)
11-RA-MON
(Potser ens instruirà sobre la reproducció dels "dalmaus")
12-
PERE GS(Amb justificant-o no-no hi serà ni present ni absent)
13-RICARD (Amic de les dones d'aigua del Ter, Onyar, Güell i Galligans, i colat per l'escletxa de la porta) No pren cafè

Tot plegat, dat i debatut, tot i que una porta queda ajustada i sense tancar:

6 Presències
4 Hectoplasmes
2 Fans de'n Dalmau
1 Cobard del prat

En total (per ara): 12 ents (entre presents i absents i sense comptar les dones d'aigua) + 6 motos + 1 cobard del prat

nota: 3 surten desde la bola, la resta, dels triangles, els icosidodecaedres, la hebesfenomegacorona, les corrents fluvials,
o d'on collons creguin oportú

Última edición:
Vistes les anteriors intervencions, us demanaria que no trepitgéssiu el seu nom. Ell és poderós i ell és insubstituïble. Prengueu nota, deixebles, de que no és el mateix fer un dalmau (Siso dixit) que un Dalmau (altres dixit).

Demà, fent el que hagi de fer, potser passaré pel "cutre" a les 07:30. Si no hi veig cap minipoket blava, igual m'hi aturo. :cool2:

Última edición:
RESUM FINS EL MOMENT PRESENT (21:21 pm)

pere+deauville.gif
ricard..gif
panotxa.gif
PATHER
despertaferro.gif
jes%FAs..gif
ricard..gif
PRESENTS EN CARN, OSSOS I ESSÈNCIA, PRESENTS
turri.gif
ozepe.gif
pep1200gs.gif
alf51.gif
peregs.gif
EN ESSÈNCIA, PRESENTS. EN CARN I OSSOS, ABSENTS. I UN COBARD
ra-mon.gif
siso.gif
POT SER SI, O POT SER NO ("Ni chicHa ni limonà")
jdalmau.gif
MODEL A SEGUIR
ramon+deauville.gif
DE MOMENT RESTA MUT (A les 12:00 -si no ha dit res- formarà part dels que falten a la veritat)

Última edición:
Vistes les anteriors intervencions, us demanaria que no trepitgéssiu el seu nom. Ell és poderós i ell és insubstituïble. Prengueu nota, deixebles, de que no és el mateix fer un dalmau (Siso dixit) que un Dalmau (altres dixit).

Demà, fent el que hagi de fer, potser passaré pel "cutre" a les 07:30. Si no hi veig cap minipoket blava, igual m'hi aturo. :cool2:

Referit al primer paràgraf; Quan tot s'hi assembla, en el detall més subtil s'amaga la gran diferència.
Si analitzem el segon; el "potser" m'impedeix canviar-te l'estatus, que, per ara, romandrà negre sense "negreta"

RESUM FINS EL MOMENT PRESENT (21:21 pm)

pere+deauville.gif
ricard..gif
panotxa.gif
PATHER
despertaferro.gif
jes%FAs..gif
ricard..gif
PRESENTS EN CARN, OSSOS I ESSÈNCIA, PRESENTS
turri.gif
ozepe.gif
pep1200gs.gif
alf51.gif
peregs.gif
EN ESSÈNCIA, PRESENTS. EN CARN I OSSOS, ABSENTS. I UN COBARD
ra-mon.gif
siso.gif
POT SER SI, O POT SER NO ("Ni chicHa ni limonà")
jdalmau.gif
MODEL A SEGUIR
ramon+deauville.gif
DE MOMENT RESTA MUT (A les 12:00 -si no ha dit res- formarà part dels que falten a la veritat)

Hosti tú, En Ricard i el Nen Jesus s'esborronen sols

Atrás