Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Noi que tal estas, veo que tas sortit, me alegro, salud company![]()
![]()
¿...que hay alguien ? ...pos me voy !
Estava mirant el temps
Volia donar la bona noticia al nen Jesus de que dissabte no plourà. I aixì es, si plou, serà molt poc i per la tarda.
S'han acabat les excuses.
El que encara no tinc clar es si l'Alf s'ha sortit o s'ha vessat...
No chata, me he desparramado toa!!!!![]()
Tornar, te a veure amb sortir, vessar, "desparamar" ?
Quelcom m'he perdut. Segur
Vas o vens?
Absent o present?
Alfred, m'has d'explicar moltes coses. Porta l'absenta
Ei gent, doncs jo demà encara no sé si podré o no podré.
Si puc ... també faré un Dalmau![]()
T'explico Chata, t'has perdut la meva desparramada per la teva absència en la meva tornada, demà res d'absenta perquè estaré absent![]()
....Eppppsss despertaferro dema no amoto.... no tengo neumaticos...ni se les espera. :lipsrsealed:haga el favor de apuntarme al peloton de "Cobardes de la pradera" tenkiu
vagi bé la sortida
V,ssssssssssssssssss
Hola Makus. pues si me dejair ir, mañana estare con vosotros.
Como no tengo ni idea del punto de encuentro, Despertaferro, te envio un prive, haver si me recoges antes y vamos juntitos.. je je
Ultimament...........
Mucho poeta-metaforico-marikita hay por aqui.........
Dema curro........:angry::angry:.......no soc fora..........:angry::angry:
Salut
Aquest Dalmau encara farà carrera entre nosaltres..!!
Vagi bé..!!
Pep
...quins nervis i quines ganes de que arribi demá per menjar les ostres en absencia. No ho he fet mai, ni tan sols he tastat mai les ostres !!!
...que be que ho pasarem ! ...![]()
...yeeep, J.D., ...benvingut !
Ei gent, doncs jo demà encara no sé si podré o no podré.
Si puc ... també faré un Dalmau![]()
setcero5 a bolaKLONG
Ep Chata em fa ilu sortir a la llista d'inscrits com absent per absent:shocked: vinga que ja trigues![]()
Ok!!! Esperem que no plogui gaire!!!
Salut!!!
Ep...Cabesón...benvingut....! suposo que el casc et ballarà una mica despres de tans dies menjant liquids extranys...!
M'alegro que estiguis be.:tongue:
setcero5 a bolaKLONG
Joer Chata, no es mes fàcil di a les seticinquantaicinc a devant del Exautoempuria de Figueres...????
Phater..., al loro...! o a la bola de Klong a las sietecerocinco o delante exautoempuria a las sieteycincuentaycinco.....!
Ei, al final quant cafès porto?
En comptaré un de més pel Dalmau.![]()
Amador, demà no puc i quedat amb els de mototurisme3.cat
Jo amb el fred prefereixo una bona fusta d'embotits ... encara que ...
Ep...Cabesón...benvingut....! suposo que el casc et ballarà una mica despres de tans dies menjant liquids extranys...!
M'alegro que estiguis be.:tongue:
Quin es el conjur, encanteri o càbala que t'ha fet manifestar la teva presència ?
Ep, que jo tinc el copyrig dels beuratges, les herbes i les pastilletes de colorins.
Jo també sento joia pel fet, però, a on dimonis eres Alf ?
Be, no m'ho diguis ara, esperarem a desprès de la publicitat.
Ei, al final quant cafès porto?
En comptaré un de més pel Dalmau.![]()
Despertaferro i companyia, demà, vist que el temps atmosfèric sembla que no ho incomodarà, m'afegeixo a la degustació de bivalves a la Catalunya del Nord. De cos i ànima.
He de ser a la ciutat dels 4 rius aviat, perquè a primera hora de la tarda marxo cap al cap i casal. Panotxa, no cal que hem contis.
Apa, Amador, que t'he donat teca pels teus comentaris entre parèntesis.![]()
Chata, tres pistes si ho encertes (sense ajudes eh xivatos), la propera sortida que coincidim tens el campari pagat
1º Frenopàtic de Salt:cheesy:
2º Presó de Figueres:rolleyes2:
3º Hospital de Figueres:embarassed:
només una resposta
Gràcies Pere, no nen el perímetre no s'ha reduït![]()
Vistes les anteriors intervencions, us demanaria que no trepitgéssiu el seu nom. Ell és poderós i ell és insubstituïble. Prengueu nota, deixebles, de que no és el mateix fer un dalmau (Siso dixit) que un Dalmau (altres dixit).
Demà, fent el que hagi de fer, potser passaré pel "cutre" a les 07:30. Si no hi veig cap minipoket blava, igual m'hi aturo. :cool2:
RESUM FINS EL MOMENT PRESENT (21:21 pm)
![]()
PATHER![]()
![]()
PRESENTS EN CARN, OSSOS I ESSÈNCIA, PRESENTS![]()
![]()
![]()
![]()
EN ESSÈNCIA, PRESENTS. EN CARN I OSSOS, ABSENTS. I UN COBARD![]()
POT SER SI, O POT SER NO ("Ni chicHa ni limonà")![]()
MODEL A SEGUIR![]()
DE MOMENT RESTA MUT (A les 12:00 -si no ha dit res- formarà part dels que falten a la veritat)![]()