LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Joan...apunta´m a la sortida de dissabte....si no plou;)

TRANQUILS QUE NO PLOURÀ!!
International_Smilie_21.gif

Doncs així obro llista de l'últim dissabte del mes !! DIA 30

Proposta de Fontrom
AQUESTA: https://goo.gl/maps/ZQUZYQVug8A2

Punt de trobada: Benzinera la República

Hora: 8'45h, tenint en compte que a CAN MET obren a les 9

Esmorzar a CAN MET DE MIERES (Ca la TINA)

Fervestar: Caldes de Malavella

ASSISTENTS:

1.- Fontrom

2.- Tettsui
3.- Julio
4.- Nissmo
5.- Norfeu (Si
no plou a Barna vindrà)
6.- Jaume _x

Qui vulgui venir que ho digui, no sé qui vindrà, PERÒ SI SÉ QUI NO VINDRÀ!!
bocca-tappata1.png

Última edición:
Que us vagi be, plogui o no plogui.....però aeu amb compte.

Jo tinc dinars de Family, torna la meva neboda Saray Deauville del Brasil que ha estat dos mesos per feina i ho cel.lebrarem....:)

Bona tarda a tothom!!

Doncs si, si tot va bé demà ens veiem!! ;):thumbsup:

Ha estat un gran plaer!! Com sempre

Fontrom, resta pendent veure aquest lloc!! :thumbsup:

SALUT I BENZINA!!! ;)

Dons la sortida s'ha fet! A les 7'30 del matí ens comuniquem per l'altre medi per decidir que feiam, dons en Nissimo deia que a casa seva plovia, a Palafrugell estava mol núvol, en Jaume_X sense pensar-ho més diu que comença a anar tirant, en Norfeu que també surt, en Julio diu que no plou, així que com uns valents decidim anar amb moto, així jo estrenaré la jaqueta nova!!:) L'únic que s'ha rajat es en Nissimo :undecided:que per això l'hem posat a parir,:rolleyes2: por gallina!!!! He de dir que no ha plogut noooo., ha caigut un xafec amb pedregada....:embarassed: Pero la jaqueta ha fet la seva feina!!! Anar a esmorzar a ca la TINA ve su val! Ja no cal menjar fins l'hora de sopar!! Això sí, després d'esmorzar em anat xino-xano capa casa, però ja plovent molt poquet, així que la resta de la sortida queda pendent, ja que la ruta prevista val la pena!!

DSC_6478.jpg

DSC_6479.jpg

IMG-20160430-WA0002.jpg

IMG-20160430-WA0006.jpg

DSC_6480.jpg

IMG-20160430-WA0007.jpg

IMG-20160430-WA0009.jpg

IMG-20160430-WA0013.jpg

Fins aquí la sortida d'avui!! Gràcies amics!! Ja estic pensant amb la propera sortida!! :thumbsup::thumbsup:

Última edición:
Dons la sortida s'ha fet! A les 7'30 del matí ens comuniquem per l'altre medi per decidir que feiam, dons en Nissimo deia que a casa seva plovia, a Palafrugell estava mol núvol, en Jaume_X sense pensar-ho més diu que comença a anar tirant, en Norfeu que també surt, en Julio diu que no plou, així que com uns valents decidim anar amb moto, així jo estaré la jaqueta nova!!:) L'únic que s'ha rajat es en Nissimo :undecided:que per això l'hem posat a parir,:rolleyes2: por gallina!!!! He de dir que no ha plogut noooo., ha caigut un xafec amb pedregada....:embarassed: Pero la jaqueta ha fet la seva feina!!! Anar a esmorzar a ca la TINA ve su val! Ja no cal menjar fins l'hora de sopar!! Això sí, després d'esmorzar em anat xino-xano capa casa, però ja plovent molt poquet, així que la resta de la sortida queda pendent, ja que la ruta prevista val la pena!!

Ver el archivo adjunto 38700

Ver el archivo adjunto 38701

Ver el archivo adjunto 38702

Ver el archivo adjunto 38703

Ver el archivo adjunto 38704

Ver el archivo adjunto 38705

Ver el archivo adjunto 38706

Ver el archivo adjunto 38707

Fins aquí la sortida d'avui!! Gràcies amics!! Ja estic pensant amb la propera sortida!! :thumbsup::thumbsup:

Collons, com us poseu !!!!

Una abraçada, amics !!!

Feia dies que no em podia escapar amb vosaltres i ha valgut molt la pena!

Semblava un entrenament per "Nordkapp"!! He dit Nordkapp... Vinga que la liem!!!

:D:D:D

:red::red:

Última edición:
Doncs si, ens trobem tots 5 per esmorzar i així arreglem el país. La ruta quedarà pendent per un altre dia.

Un matí en pluja, sol i el millor de tot la COMPANYIA....

:):)

culleres.!!doncs res de res companys..és molta pasta :embarassed:
pensarem en un recorregut mes proper semblant al que vam fer per setmana santa.. i a la teva manera !!:cheesy:

Cap Nord, es un viatge pendent, que algun dia fare, com també la Ruta 66...

De moment, ens quedarem per aqui, que hi molts indrets desconeguts...

El proper fi de setmana Pais Càtar i a l'estiu la Provença...:rolleyes2:

Pero que no sea al ritme de l'ultima, moto,moto,moto,moto....i no veure res mes que carretera..., si es asin.....,va a ser que no cuentes conmigo... :huh:

Aixó si, la relació qualitat / preu, espectacular...
;)

Si l'última et va semblar, moto,moto,moto, aquesta segur que no vens!! Perquè precisament és el que vull fer!! Els viatges turístic els deixo per anar amb el incerso :undecided: Vull fer Portugal!! Si no s'apunta ningú el faré tot sòl :cheesy:

Captura de pantalla 2016-05-05 14.28.25.jpg

Captura de pantalla 2016-05-05 14.28.03.jpg

Sol solet vinam a veure, vinam a veure...

:shocked::shocked:

Si l'última et va semblar, moto,moto,moto, aquesta segur que no vens!! Perquè precisament és el que vull fer!! Els viatges turístic els deixo per anar amb el incerso :undecided: Vull fer Portugal!! Si no s'apunta ningú el faré tot sòl :cheesy:

En aquest plan, poca gent s'apuntará Sensei...:undecided:

Quan estiguis amb l'inserso, no t'aguantarás els pets i no podràs anar al llocs i veure el que no has vist quan eres jove....

En aquest plan, poca gent s'apuntará Sensei...:undecided:

Quan estiguis amb l'inserso, no t'aguantarás els pets i no podràs anar al llocs i veure el que no has vist quan eres jove....

Això ho diu un que més endavant vol anar fins a Cap Nord i fer la ruta 69 ai perdó Ruta 66 !! i que igual que jo està a les portes de
l'inserso!!
:D:cheesy:

Última edición:
Això ho diu un que més endavant vol anar fins a Cap Nord i fer la ruta 69 ai perdó Ruta 66 !! i que igual que jo està a les portes de
l'incerso!!
:D:cheesy:

Mes endavant = ara No, mes endavant..., quan vagi amb l'inserso, ja hauré vist quasi tot el que tenia que veure...., si vaig a tota pastilla en moto , sense parar no hauria vist res....:)

Bo dia..!!

Tal i com vàrem quedar ahir a la reunió mensual i aprofitant que hi ha ganes de sortir es convoca els membres de LCN GIRONA

a sortir a esmorzar a Els Cortals de Sant Hilari..

Punt de Trobada : Rodona de l'aeroport de Girona

Hora : 9.00 hores

2ón Punt de trobada: Coll de Ravell sobre la C-25

Hora : 9,30

Assistens:

Tetsui

Gesús

jhonyleft

PereDeauville

Pep i Marta

Apa aneu dient..

Pep

Última edición:
Jo, també si no plou, hi seré..., però que no senti cap precedent...:shocked:

Per cert, si algu vol anar als cortals directament per la carretera vlla fins a Sant Hilari, se puede.?

ho dic pq si fa un bon dia ( que ja veurem), pot ser jo faria aixó i cap a les 10 o una mica abans, ja hi seria als Cortals... ;)

Última edición:
Demà, Na de Na=No Moto....

Vagi bé Joan & Toni a la Rider 1000 i la resta bona sortida a Rupit... i que el bon temps ens acompanyi....

☺☺

Jo, també si no plou, hi seré..., però que no senti cap precedent...:shocked:

Per cert, si algu vol anar als cortals directament per la carretera vlla fins a Sant Hilari, se puede.?

ho dic pq si fa un bon dia ( que ja veurem), pot ser jo faria aixó i cap a les 10 o una mica abans, ja hi seria als Cortals... ;)

Si estem tots a la rodona de l'aeroport podem decidir, però si en Pep no està i hem d'anar a Coll de Ravell millor anar tots junts !! Epp dic jo!!:rolleyes2:

Última edición:
Atrás