Tettsui
Curveando
Joan...apunta´m a la sortida de dissabte....si no plou![]()
TRANQUILS QUE NO PLOURÀ!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Joan...apunta´m a la sortida de dissabte....si no plou![]()
Apuntat!! No plourà!!![]()
Dons la sortida s'ha fet! A les 7'30 del matí ens comuniquem per l'altre medi per decidir que feiam, dons en Nissimo deia que a casa seva plovia, a Palafrugell estava mol núvol, en Jaume_X sense pensar-ho més diu que comença a anar tirant, en Norfeu que també surt, en Julio diu que no plou, així que com uns valents decidim anar amb moto, així jo estaré la jaqueta nova!!L'únic que s'ha rajat es en Nissimo :undecided:que per això l'hem posat a parir,:rolleyes2: por gallina!!!! He de dir que no ha plogut noooo., ha caigut un xafec amb pedregada....:embarassed: Pero la jaqueta ha fet la seva feina!!! Anar a esmorzar a ca la TINA ve su val! Ja no cal menjar fins l'hora de sopar!! Això sí, després d'esmorzar em anat xino-xano capa casa, però ja plovent molt poquet, així que la resta de la sortida queda pendent, ja que la ruta prevista val la pena!!
Ver el archivo adjunto 38700
Ver el archivo adjunto 38701
Ver el archivo adjunto 38702
Ver el archivo adjunto 38703
Ver el archivo adjunto 38704
Ver el archivo adjunto 38705
Ver el archivo adjunto 38706
Ver el archivo adjunto 38707
Fins aquí la sortida d'avui!! Gràcies amics!! Ja estic pensant amb la propera sortida!! :thumbsup::thumbsup:
Feia dies que no em podia escapar amb vosaltres i ha valgut molt la pena!
Semblava un entrenament per "Nordkapp"!! He dit Nordkapp... Vinga que la liem!!!
:red::red:
Aquesta la tinc pendent...a quines dates pujaràs?:rolleyes2:
Doncs ens agradaria fer-la per l'estiu del 2017!
Ho tenim en ment!!!
:cheesy:
segun siguin les dates i el pressupost ... jo vinc:cheesy:
Per setmana santa prepararé una ruta que t'agradarà !!![]()
Per cert, no se sale este dissabte...?
Si no plou..., jo m'apunto...! :shocked:
Presi aquest dissabte toca la Rider 1000 i serem dos representants de LCN, Norfeu i jo.
Pero que no sea al ritme de l'ultima, moto,moto,moto,moto....i no veure res mes que carretera..., si es asin.....,va a ser que no cuentes conmigo... :huh:
Aixó si, la relació qualitat / preu, espectacular...![]()
Per cert, no se sale este dissabte...?
Si no plou..., jo m'apunto...! :shocked:
Si l'última et va semblar, moto,moto,moto, aquesta segur que no vens!! Perquè precisament és el que vull fer!! Els viatges turístic els deixo per anar amb el incerso :undecided: Vull fer Portugal!! Si no s'apunta ningú el faré tot sòl :cheesy:
Ver el archivo adjunto 39411
Ver el archivo adjunto 39412
Sol solet vinam a veure, vinam a veure...
:shocked::shocked:
En aquest plan, poca gent s'apuntará Sensei...:undecided:
Quan estiguis amb l'inserso, no t'aguantarás els pets i no podràs anar al llocs i veure el que no has vist quan eres jove....
Això ho diu un que més endavant vol anar fins a Cap Nord i fer la ruta 69 ai perdó Ruta 66 !! i que igual que jo està a les portes de
l'incerso!!:cheesy:
Jo, també si no plou, hi seré..., però que no senti cap precedent...:shocked:
Per cert, si algu vol anar als cortals directament per la carretera vlla fins a Sant Hilari, se puede.?
ho dic pq si fa un bon dia ( que ja veurem), pot ser jo faria aixó i cap a les 10 o una mica abans, ja hi seria als Cortals...![]()