Tettsui
Curveando
Dissabte, Saló de la moto a BCN, ja us ho fareu...!!!!!!, però per lo marró, si sabeu contar, amb mi no compteu...!

Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Dissabte, Saló de la moto a BCN, ja us ho fareu...!!!!!!, però per lo marró, si sabeu contar, amb mi no compteu...!
...de secreta res, diguem mes bé discreta de cares en fora...Doncs així ruta secreta per descobrir nous llocs!!![]()
Jesús puja al Puig clarà ..hi han unes vistes del llac impressionants... ahir ho vaig fer
...como los enanitos, ja semos SIETE!.aquest Dissabte sortim ! ...![]()
DE MOMENT JA SOM SIS![]()
...si algú vol mes informació que faci us dels privats...(DIU L'OZEPE)![]()
hello!!!
Ver el archivo adjunto 37218
avui he anat a provar una crf1000...i la veritat crec que honda l' ha encertat... és una màquina molt polivalent i cómoda ... No descarto fer un cop de cap si puc vendre la lc a un preu raonable... Ja que amb l' africa ja cobreixo les meves necessitats i crec que podré viure sense, tele-lever, cardan, esa, control cruise...i algun gadget més que té la bmw ... Ja veurem que pasa.:rolleyes2:
Merci ramon!!!
v' sss:cool2:
Gesus
...aquesta no era la bona ¡...y lo sabes ! ...ARA QUE EL JEFE HA SORTIT POSARÉ QUATRE FOTOS!!![]()
L'OZEPE NO LI TREIA L'ULL A L'CAMBRERA![]()
Ver el archivo adjunto 37519
em repeteixo.....jo aquesta setmana res de res....a l'aeroport que arriba la mamma:cheesy:
Jo aniré a la rambla aveure llibre i flors, despres dinar amb la familiy..., si vols venir Joan...!!!!![]()
Si amics ja sé que només és gairebé dimarts, però el dissabte amb el rotllo de Sant Jordi no hi va haver sortida !! NECESSITO SABER SI ALGÚ SURT AQUEST DISSABTE !!!. A veure qui fa proposta!Si la faig jo el Ozepe de los c .... sssssssss me la TUMBAAAAAAAAAA![]()
![]()
...pots proposar amb tota tranquilitat que encara no he acabat amb la fusteria i aprofitarè tot el cap de setmana per fer-ho !!! ...Si amics ja sé que només és gairebé dimarts, però el dissabte amb el rotllo de Sant Jordi no hi va haver sortida !! NECESSITO SABER SI ALGÚ SURT AQUEST DISSABTE !!!. A veure qui fa proposta!Si la faig jo el Ozepe de los c .... sssssssss me la TUMBAAAAAAAAAA![]()
![]()
Ahhh Presi, que també vens!!:shocked: