LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Bon dia..!! Diu en Pep!!

Tal i com vàrem quedar ahir a la reunió mensual i aprofitant que hi ha ganes de sortir es convoca els membres de LCN GIRONA

a sortir a esmorzar a Els Cortals de Sant Hilari..


Punt de Trobada : Rodona de l'aeroport de Girona

Hora : 9.00 hores

2ón Punt de trobada: Coll de Ravell sobre la C-25

Hora : 9,30


Assistens:


Tetsui
Gesús
jhonyleft
PereDeauville
Nissimo
Joan trias
Enric
Pep i Marta





Apa aneu dient..


Pep
 
Última edición:
Osti, el presi ve!!
pensando.gif
 
Companys ... encara que no plogui, demà no moto:cry: .... toca atendre la "family".
aquest serà un mes complicat per mi
vagi be la ruta


sort per demà Joan i Toni...!!!
 
Hola nois, tal com vaig dir ahir, demà si no plou, serè a la rodona de l'aeroport a les 9 h.
 
Bon dia..!! Diu en Pep!!

Tal i com vàrem quedar ahir a la reunió mensual i aprofitant que hi ha ganes de sortir es convoca els membres de LCN GIRONA
a sortir a esmorzar a Els Cortals de Sant Hilari..


Punt de Trobada : Rodona de l'aeroport de Girona
Hora : 9.00 hores
2ón Punt de trobada: Coll de Ravell sobre la C-25
Hora : 9,30

Assistens:



Tettsui
Gesús
Jhonyleft
PereDeauville
Nissimo
Joan trias
Enric
Pep i Marta





Apa aneu dient..


Pep
 
Finalment 6 per compartir taula!! Atenció el presi s'ha presentat, potser sí crearà un precedent :rolleyes2:
Ens hem trobat al punt i l'hora acordat, sense pluja! Però això ha durat molt poc, just engegar la moto i ha començat ha plourà!! La pluja ens ha acompanyat fins els Cortals on hem esmorzat!! Bon tiberi!! També bona tertúlia que sorprenentment no hem criticat a ningú!! Això ja no és el que era!:D::D Tinguem present que tenim amics no és necessari tenir enemics per ser criticats :rolleyes2:

Aquí la prova de la sortida!

DSC_6471.jpg

DSC_6466.jpg

DSC_6475.jpg

DSC_6477.jpg

DSC_6483.jpg

DSC_6479.jpg

DSC_6488.jpg

Després de fer una sobretaula més llarga del que toca, i veiem com estava el dia, decidim que cadascú al seu cau!!
La tornada amb en Jesús molt divertida, fent alguna carretera secundària fins Llagostera i després un Romanyà ja que la carretera estava molt seca!!

Gràcies amics per compartir aquest matí :dankk2::thumbsup:
 
Última edición:
Doncs sí...des del viatge de Setmana Santa que no havia tornat a agafar la GS ...i quin mono que tenia ...i lo bé que va...un luxe de màquina...i la companyia de 10 ...tant és la pluja...m' ho he passat de conya :cheesy:
Tetsui...olé tu firma!!!:D:D:D
 
La setmana vinent aprofitant que el dilluns es festa, Piki i jo farem ruta pel pais càtar fins a Carcassona, ens hi estarem dos dies, asi algu vol fer un tall de ruta amb nosaltres fins a les Gorgues de Galamús, i despres s'en torni, serà benvingut...

Bona setmana...

Ahh dissabte no em presentaré...;)
 
Doncs mira Pere, m'estic pensant anar fins Carcassona !!
Smilie-Burla-10.gif
Si agafem una habitació triple aconseguirem un bon preu!!
 
La setmana vinent aprofitant que el dilluns es festa, Piki i jo farem ruta pel pais càtar fins a Carcassona, ens hi estarem dos dies, asi algu vol fer un tall de ruta amb nosaltres fins a les Gorgues de Galamús, i despres s'en torni, serà benvingut...

Bona setmana...

Ahh dissabte no em presentaré...;)

Ahhhhhhh,
graphics-smilies-157206.gif
No m'havia adonat !!!! Ja veig que ens hem de tornar!!
 
Ahhhhhhh,
graphics-smilies-157206.gif
No m'havia adonat !!!! Ja veig que ens hem de tornar!!

Be qui vulgui serà benvingut, només faltaria..., però ja saps...., no serà moto,moto,moto,moto, nosaltres anem de passeig...:lipsrsealed:, si plou... en llauna, el hotel està reservat..;) Hotel Mercure de Carcassone, sortim de Girona a les 8,00 am.

Qui vulgui fer "un completo", que ho digui...y que truqui al hotel el matiex i reservi
 
Última edición:
Jo si la meva dona pogués anar en moto,
smiles_comunicacion2052.gif
però sense ella i de passeig com que ni m'ho plantejo !!
vrMiuaQsi8jSJ3UrBDs33_Ltbew.gif
 
Aquest dissabte si no plou i m'arriben els pneumàtics anire a canviar-los a can Perelló! La setmana que ve tenim sortida el dissabte i el diumenge !!
Si algú li ve de gust
fideos.gif
podem quedar a les 9 del matí per esmorzar a can Cassoles !!
 
Nosaltres de turisme per Sant Joan les Fonts i a dinar a Beuda o poder no..!!:cheesy:

Pep
 
La setmana vinent aprofitant que el dilluns es festa, Piki i jo farem ruta pel pais càtar fins a Carcassona, ens hi estarem dos dies, asi algu vol fer un tall de ruta amb nosaltres fins a les Gorgues de Galamús, i despres s'en torni, serà benvingut...

Bona setmana...

Ahh dissabte no em presentaré...;)

Que vagi bé l' escapada...feu moltes fotos!!!;)
 
...aquest llarg cap de setmana haig de fer una tanca de fusta, així que ni Gorges ni Can Cassoles, aixó sí, el que em vulgui veure que pasi per casa que a cervesseta estarà convidat !!!
bucheron2.gif
 
Pere, Pili que vagi molt bé!! Aviam si per la propera podem acompanyar-vos amb l'Asun que té moltes ganes d'anar amb moto!!
 
De moment dissabte som en Jesús i jo per esmorzar!!
Ja sabeu si algú més s'anima a les 9 A Can Cassoles!!
 
Aquest dissabte res de moto........

Vagi bé la sortida Carcassona, porteu-vos bé i no feu entremaliaduras.....☺☺

Pep, que et aprofiti el faisà.......

☺☺

 
Bon dia i bona ruta a tothom..

Pere baixa'm una tarja de l'hotel per a futures escapades..

A Galamús vull pujar aviat, poder en preparo alguna amb més bon temps i afegint Carcassone o Col de Palhieres..

Pep
 
Hola, cuan es la sortida llarga que feu? La del baixell

Hola Conteu amb mi i la Mariona per la proxima sortida llarga que fareu, algu em pot dir els dies i informacio ( gracies)
 
Bon cap de setmana a tothom!!!!

Els que tingueu festa i sortiu, enrecordeu-vos una mica quan curvejeu dels que currem...
:D


Presi... a gaudir a tope de Carcassone !!!!


Vssssssssssssssssss
:roller:
 
Bé amics ja tinc confirmada l'hora per a canvi de pneumàtics! Pensava que no arribaria a fer tants km amb la XR (8000 km).
 
...pssst ! ...aquest Dissabte ens anem a la sortida del concessionari Martin i Conesa de Girona, el programa es aquest:
[FONT=&amp]TERCERA sortida

[FONT=&amp]bmw motorrad[/FONT]
[FONT=&amp]martin i conesa[/FONT]
[FONT=&amp]EL dissabte 21 de maig tens una cita amb nosaltres.[/FONT]
[FONT=&amp]Estimats Riders,[/FONT][FONT=&amp]

[/FONT]
[FONT=&amp]Volem compartir amb vosaltres la tercera sortida[/FONT][FONT=&amp]Motorrad Martin i Conesa per aquesta temporada 2016[/FONT][FONT=&amp].[/FONT][FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]Us hem preparat una ruta fantàstica per les nostres carreteres de Girona i[/FONT][FONT=&amp]la Selva, perquè gaudiu entre amics, la carretera i els magnífics paisatges.

A partir de les 08:00h del matí, us oferirem un esmorzar amb café i pastes on repartirem els carnets de ruta per realitzar els controls horaris; tot seguit, iniciarem la sortida a les 9:00h del matí per equips[/FONT]
[FONT=&amp].[/FONT]
[FONT=&amp]El preu de la inscripció és de 25€ per persona, i dóna dret a la ruta, l’esmorzar, el dinar[/FONT][FONT=&amp].[/FONT]
[FONT=&amp]Per inscriure’t, pots fer una transferència al següent Nº de CC[/FONT]ES67 2100 8606 1402 0003 2562[FONT=&amp], posant el teu nom, cognoms i DNI, i complimentant el Full d’Inscripció adjunt al correu[/FONT][FONT=&amp]i enviant-lo a: [/FONT][FONT=&amp]roger.gimbernat@martinconesa.net.bmw.es[/FONT]
[FONT=&amp]*Places limitades. Inscripcions obertes fins el [/FONT][FONT=&amp]18 de Maig[/FONT][FONT=&amp].[/FONT]
[FONT=&amp]Inscriu-te a la sortida de Martin i Conesa! Serà un gran dia per disfrutar.[/FONT]
[FONT=&amp]No t’ho pots perdre![/FONT][FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]

[/FONT]
[FONT=&amp]• Punt de trobada: Instal·lacions Martín i Conesa de Salt[/FONT][FONT=&amp]
[FONT=&amp]• 08:00h. Esmorzar amb café i pastes [/FONT]
[FONT=&amp]• 09:00 h. Sortida[/FONT]
[FONT=&amp]• Ruta de 300[/FONT][/FONT]
[FONT=&amp]KM aprox. [/FONT][FONT=&amp]
[FONT=&amp]• Dinar 14:00h aprox.[/FONT][/FONT]
[FONT=&amp]al Restaurant [/FONT][FONT=&amp]Sant Pol de S'Agaró [/FONT]
[FONT=&amp]Fi de Sortida[/FONT]


[FONT=&amp]MARTÍN I CONESA[/FONT]
[FONT=&amp]c/ De Lingen, s/n - Pol. Ind. La Maret - Salt[/FONT][FONT=&amp]
[FONT=&amp]Tel.: 972 246 263[/FONT][/FONT]
...de moment confirmats :
- Jesus GS
-
-
- Ozepe




[/FONT]
 
Última edición:
Bon cap de setmana a tothom!!!!

Els que tingueu festa i sortiu, enrecordeu-vos una mica quan curvejeu dels que currem...
:D


Presi... a gaudir a tope de Carcassone !!!!


Vssssssssssssssssss
:roller:

Gràcies Toni, va anar de conya..un petit ensurt sense cap conseqüencia, pero tot molt be...quan acabi amb el Montoro, penjare alguna foteli ..:)
 
...pssst ! ...aquest Dissabte ens anem a la sortida del concessionari Martin i Conesa de Girona, el programa es aquest:
[FONT=&]TERCERA sortida

[FONT=&]bmw motorrad[/FONT]
[FONT=&]martin i conesa[/FONT]
[FONT=&]EL dissabte 21 de maig tens una cita amb nosaltres.[/FONT]
[FONT=&]Estimats Riders,[/FONT][FONT=&]

[/FONT]
[FONT=&]Volem compartir amb vosaltres la tercera sortida[/FONT][FONT=&]Motorrad Martin i Conesa per aquesta temporada 2016[/FONT][FONT=&].[/FONT][FONT=&]
[/FONT]
[FONT=&]Us hem preparat una ruta fantàstica per les nostres carreteres de Girona i[/FONT][FONT=&]la Selva, perquè gaudiu entre amics, la carretera i els magnífics paisatges.

A partir de les 08:00h del matí, us oferirem un esmorzar amb café i pastes on repartirem els carnets de ruta per realitzar els controls horaris; tot seguit, iniciarem la sortida a les 9:00h del matí per equips[/FONT]
[FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]El preu de la inscripció és de 25€ per persona, i dóna dret a la ruta, l’esmorzar, el dinar[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]Per inscriure’t, pots fer una transferència al següent Nº de CC[/FONT]ES67 2100 8606 1402 0003 2562[FONT=&], posant el teu nom, cognoms i DNI, i complimentant el Full d’Inscripció adjunt al correu[/FONT][FONT=&]i enviant-lo a: [/FONT][FONT=&]roger.gimbernat@martinconesa.net.bmw.es[/FONT]
[FONT=&]*Places limitades. Inscripcions obertes fins el [/FONT][FONT=&]18 de Maig[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]Inscriu-te a la sortida de Martin i Conesa! Serà un gran dia per disfrutar.[/FONT]
[FONT=&]No t’ho pots perdre![/FONT][FONT=&]
[/FONT]
[FONT=&]

[/FONT]
[FONT=&]• Punt de trobada: Instal·lacions Martín i Conesa de Salt[/FONT][FONT=&]
[FONT=&]• 08:00h. Esmorzar amb café i pastes [/FONT]
[FONT=&]• 09:00 h. Sortida[/FONT]
[FONT=&]• Ruta de 300[/FONT][/FONT]
[FONT=&]KM aprox. [/FONT][FONT=&]
[FONT=&]• Dinar 14:00h aprox.[/FONT][/FONT]
[FONT=&]al Restaurant [/FONT][FONT=&]Sant Pol de S'Agaró [/FONT]
[FONT=&]Fi de Sortida[/FONT]


[FONT=&]MARTÍN I CONESA[/FONT]
[FONT=&]c/ De Lingen, s/n - Pol. Ind. La Maret - Salt[/FONT][FONT=&]
[FONT=&]Tel.: 972 246 263[/FONT][/FONT]
...de moment confirmats :
- Jesus GS
-
-
- Ozepe




[/FONT]

Sabeu contar...?, doncs de moment no conteu amb mi...., no puc confirmar...
 
Doncs jo també estic apuntat !! Així que Ozepe posa-me'n a la llista i així podem fer equip LCN!!
male26-male-smiley-smile-smiley-emoticon-000068-facebook.gif
 
...pssst ! ...aquest Dissabte ens anem a la sortida del concessionari Martin i Conesa de Girona, el programa es aquest:
[FONT=&amp]TERCERA sortida

[FONT=&amp]bmw motorrad[/FONT]
[FONT=&amp]martin i conesa[/FONT]
[FONT=&amp]EL dissabte 21 de maig tens una cita amb nosaltres.[/FONT]
[FONT=&amp]Estimats Riders,[/FONT][FONT=&amp]

[/FONT]
[FONT=&amp]Volem compartir amb vosaltres la tercera sortida[/FONT][FONT=&amp]Motorrad Martin i Conesa per aquesta temporada 2016[/FONT][FONT=&amp].[/FONT][FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]Us hem preparat una ruta fantàstica per les nostres carreteres de Girona i[/FONT][FONT=&amp]la Selva, perquè gaudiu entre amics, la carretera i els magnífics paisatges.

A partir de les 08:00h del matí, us oferirem un esmorzar amb café i pastes on repartirem els carnets de ruta per realitzar els controls horaris; tot seguit, iniciarem la sortida a les 9:00h del matí per equips[/FONT]
[FONT=&amp].[/FONT]
[FONT=&amp]El preu de la inscripció és de 25€ per persona, i dóna dret a la ruta, l’esmorzar, el dinar[/FONT][FONT=&amp].[/FONT]
[FONT=&amp]Per inscriure’t, pots fer una transferència al següent Nº de CC[/FONT]ES67 2100 8606 1402 0003 2562[FONT=&amp], posant el teu nom, cognoms i DNI, i complimentant el Full d’Inscripció adjunt al correu[/FONT][FONT=&amp]i enviant-lo a: [/FONT][FONT=&amp]roger.gimbernat@martinconesa.net.bmw.es[/FONT]
[FONT=&amp]*Places limitades. Inscripcions obertes fins el [/FONT][FONT=&amp]18 de Maig[/FONT][FONT=&amp].[/FONT]
[FONT=&amp]Inscriu-te a la sortida de Martin i Conesa! Serà un gran dia per disfrutar.[/FONT]
[FONT=&amp]No t’ho pots perdre![/FONT][FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]

[/FONT]
[FONT=&amp]• Punt de trobada: Instal·lacions Martín i Conesa de Salt[/FONT][FONT=&amp]
[FONT=&amp]• 08:00h. Esmorzar amb café i pastes [/FONT]
[FONT=&amp]• 09:00 h. Sortida[/FONT]
[FONT=&amp]• Ruta de 300[/FONT][/FONT]
[FONT=&amp]KM aprox. [/FONT][FONT=&amp]
[FONT=&amp]• Dinar 14:00h aprox.[/FONT][/FONT]
[FONT=&amp]al Restaurant [/FONT][FONT=&amp]Sant Pol de S'Agaró [/FONT]
[FONT=&amp]Fi de Sortida[/FONT]


[FONT=&amp]MARTÍN I CONESA[/FONT]
[FONT=&amp]c/ De Lingen, s/n - Pol. Ind. La Maret - Salt[/FONT][FONT=&amp]
[FONT=&amp]Tel.: 972 246 263[/FONT][/FONT]
...de moment confirmats :
- Jesus GS
- Tettsui
- Fontrom
- Nissimo
- Ozepe

actualizado.gif



[/FONT]
 
Arriba