LCN-GIRONA- La Romántica del 2016 -02-14 - Ruta i Dinar

Si no esteu enamorats també es pot venir EHHHHHHHH !!
4amor.gif

IMG-20160126-WA0018.jpg

Última edición:
Bona nit! Soc Jaume de Sabadell província de Barcelona i de Girona! M'agradaria venir amb la meva enamorada a la sortida... Podeu apuntar-me provisionalment? Dema o negocio amb ella... Espero sigui molt romàntic

Bona nit! Soc Jaume de Sabadell província de Barcelona i de Girona! M'agradaria venir amb la meva enamorada a la sortida... Podeu apuntar-me provisionalment? Dema o negocio amb ella... Espero sigui molt romàntic

Hola JaumeRo, sereu benvinguts....quan hagis necociat i et donin el vist i plau, apuntare a la teva montura, perdò a la teva enamorada....

Si estas a Girona, ens trobem allà..., si vens de Sabadell, algú et podrà acompanyar i igualment ens trobarem allà... ( Jaume_X i Nuria_XXX ), venen de Terrassa...

Ja sabeu la dita..., de Sabadell, mala pell i els de Terrassa, mala rassa....., ja us ho fareu....;)

Última edición:
Eppsss..., encara que no us ho penseu, estic triant el Ristorant..., es difícil, molts son tancats per Vacances.., però tinc alguna idea...., desprès quan el tingui triat, la Ruta s'hi haurà d'adaptar...;)

Si Raimon, però segun quien lo diga, siempre mejor solos que mal acompañados! :cheesy::cheesy:

Epp amics, aviat farà un any d'aquesta romàntica !!

DSC_4448.jpg

DSC_4433.jpg

DSC_4455.jpg

DSC_4457.jpg

DSC_4460.jpg

DSC_4472.jpg

Veig que les parelles encara es suporten!!
TgC_romantico_34.gif

Última edición:
Hola a tothom
Sóc l'Oriol de Sant Cugat i m'agradaria apuntar-me a aquesta sortida si encara hi ha lloc (soc novatillo en aixo de sortides en grup).
Vindria amb la meva dona i la meva nena (la RT)
Salutacions

Salutacions senyorssss!!!

Presi, disculpesemele... Ens donem per assabentats.
Estem a l'espera de poder confirmar data per temes laborals.

De totes formes anem entrenant, i fent feina!

Captura de pantalla 2016-01-26 21.56.14 (1).jpg

IMG_5490.jpg

IMG_5520.jpg

Vssssssss per tothomm!!!:thumbsup:

Doncs pot ocupar el meu lloc, al final no podré venir... Gracies per tot!

Bona foto feta per la Món! Això es un bon surfin selfie o serfin d'aquestas cosas modernes :D:D:D
Dons aviam si ens veiem!!
Una abraçada Toni i un petonas per la Món!

Hola a tothom
Sóc l'Oriol de Sant Cugat i m'agradaria apuntar-me a aquesta sortida si encara hi ha lloc (soc novatillo en aixo de sortides en grup).
Salutacions

Benvinguts sereu companys! :thumbsup::thumbsup:

V'sssss
Joan

Gràcies Pere ja veig que ens has apuntat, perdona per la tardança, pero la intenció ja era de venir.

Hola a tothom
Salutacions

Oquasar i cia, sereu benvinguts i segur que repetireu, per tant, us apunto i vosaltres jutjareu..

Última edición:
Salutacions senyorssss!!!

Presi, disculpesemele... Ens donem per assabentats.
Estem a l'espera de poder confirmar data per temes laborals.

De totes formes anem entrenant, i fent feina!

Ver el archivo adjunto 28466

Ver el archivo adjunto 28467

Ver el archivo adjunto 28468

Vssssssss per tothomm!!!:thumbsup:

Norfeu i Mon,serà un plaer comptar amb la vostra presencia,confima el mes aviat possible us apunto provisionals;)

Bones fotos... La nocturna de Carcassone...?, espectacular

Última edición:
Bonas nois, comencem a carregar las walki y xalecos que hay penya per la movida Romantica 2016, fins aviat.

Bona foto feta per la Món! Això es un bon surfin selfie o serfin d'aquestas cosas modernes :D:D:D
Dons aviam si ens veiem!!
Una abraçada Toni i un petonas per la Món!

Si Joan!!

La Mon es una molt bona copi!! Es la que s'encarrega de deixar constància gràfica quan fem escapades!!

Una abraçada Joan!! I molts records tambe per vosaltres!!

Norfeu i Mon,serà un plaer comptar amb la vostra presencia,confima el mes aviat possible us apunto provisionals;)

Bones fotos... La nocturna de Carcassone...?, espectacular

Si senyor, es Carcassone. Varem fer una escapada d'un parell de dies per la zona. Ens va agradar molt. Tornarem a fer un altre quan faci millors temperatures

Ok, rebut! De moment apunta a Mon i Norfeu, i ja confirmarem quan puguem

Una abraçada!

Salut i benzina!!

Si senyor, es Carcassone. Varem fer una escapada d'un parell de dies per la zona. Ens va agradar molt. Tornarem a fer un altre quan faci millors temperatures

Ok, rebut! De moment apunta a Mon i Norfeu, i ja confirmarem quan puguem

Una abraçada!

Salut i benzina!!

Tinc un parell de rutes per aquesta zona, passant per el Pirineu des de Font Romeu ( la Cerdanya Francesa o des de Perpignan ), son espectaculars, segur que a la primavera farem una sortida de cap de setmana...., jo ho farem saber

Tinc un parell de rutes per aquesta zona, passant per el Pirineu des de Font Romeu ( la Cerdanya Francesa o des de Perpignan ), son espectaculars, segur que a la primavera farem una sortida de cap de setmana...., jo ho farem saber

Si!, hi han carreteres molt xules.
El pas de Prats de Mollo, per fer la carretera que va cap a Ceret (molt guapa) i visita a les gorges de la Fou (
Accueil - Les Gorges de la FouLes Gorges de la Fou | Site ... de les més estretes del mon) es molt recomanable
Combinant-lo amb tornar per costa (Collioure), o bé interior (Font Romeu o fins i tot Col Puymorens) si tens més temps, es espectacular

Potser una molt bona ruta primaveral de cap de setmana, si senyor.
Si munteu escapada, per poc que puguem ens afegim!!
:thumbsup::thumbsup:

Última edición:
Tres bien pere, no es una miqueta llarga?, no se dic yo, o igual es correcte, ya direo els demes, bon cap de senmana no@s.:)

Boneeees !!!
No ho haviem vist, no se ve naaaaa !!!
Sent sincer, no he tingut temps d'entrar al forus, massa liat...grrrr
Sort que la Pikiinlove ens ha avisat !!!!!
Pre-apunteu-nos a la Sílvia i a mi, peró no podem assegurar que poguem venir per tema de feina...ho sabrem a última hora, ens sap greu !!!

bonas nois, vale visto la modifica para alargarla unas millas mas, no esta mal, merendaremos antes de comer o despues,!!!jajajaj:)::D(es caxondeo en moto no tengo que pedalear)HOY GRAN CARRERA EN PALAFRUGELL EL NUEVO EQUIPO DE RAMON JUNIOR HA GANADO EN EL POBLADO DE KARATEKIT LA PRIMERA DEL ANY, Y DEMA A SILS, ESPERO LA MISMA SORT.

Última edición:
Enrique para ese dia te quiero con los morros rojos.jajaja.

Els dies corren mes que aquestas noietas
TgC_emoticon743.gif
TgC_emoticon743.gif
Ara si que queda poquet per a la trobada!!
TgC_romantico_91.gif

-----------------------------------------------------
TgC_romantico_43.gif
-----------------------------------------------------

Última edición:
Bon dia, avera si va be ara. Mes tard direm quelcom mes, ara el temps mana deixar-ho per una estona.

Atrás