PERE DEAUVILLE
Curveando
Heiiii, se me apunte en llista o no, boy a venir igual, que lo sepais mamones.![]()
Tu solo.? supongo que no..?
Sabes yo l'apunto....!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Heiiii, se me apunte en llista o no, boy a venir igual, que lo sepais mamones.![]()
Enrique 2011 Se me apunte por favor.
Chata
Glorychata
Chatarrilla
sereu aquests tres...?, avisa a la GloryChata que si ve a la ruta que s'abrigui...![]()
No, no, no... Serem La Glòria, jo mateix i la GS
Apunta two mes per Romantic Road, MMXVI
☺☺
Bona nit! Soc Jaume de Sabadell província de Barcelona i de Girona! M'agradaria venir amb la meva enamorada a la sortida... Podeu apuntar-me provisionalment? Dema o negocio amb ella... Espero sigui molt romàntic
Guapa fotoooooo..!!!! ens veiem a la romàntica![]()
Hola a tothom
Sóc l'Oriol de Sant Cugat i m'agradaria apuntar-me a aquesta sortida si encara hi ha lloc (soc novatillo en aixo de sortides en grup).
Vindria amb la meva dona i la meva nena (la RT)
Salutacions
Doncs pot ocupar el meu lloc, al final no podré venir... Gracies per tot!
Gràcies Pere ja veig que ens has apuntat, perdona per la tardança, pero la intenció ja era de venir.
Hola a tothom
Sóc l'Oriol de Sant Cugat i m'agradaria apuntar-me a aquesta sortida si encara hi ha lloc (soc novatillo en aixo de sortides en grup).
Vindria amb la meva dona i la meva nena (la RT)
Salutacions
Salutacions senyorssss!!!
Presi, disculpesemele... Ens donem per assabentats.
Estem a l'espera de poder confirmar data per temes laborals.
De totes formes anem entrenant, i fent feina!
Ver el archivo adjunto 28466
Ver el archivo adjunto 28467
Ver el archivo adjunto 28468
Vssssssss per tothomm!!!:thumbsup:
Bonas nois, comencem a carregar las walki y xalecos que hay penya per la movida Romantica 2016, fins aviat.
Bona foto feta per la Món! Això es un bon surfin selfie o serfin d'aquestas cosas modernes
Dons aviam si ens veiem!!
Una abraçada Toni i un petonas per la Món!
Norfeu i Mon,serà un plaer comptar amb la vostra presencia,confima el mes aviat possible us apunto provisionals
Bones fotos... La nocturna de Carcassone...?, espectacular
Si senyor, es Carcassone. Varem fer una escapada d'un parell de dies per la zona. Ens va agradar molt. Tornarem a fer un altre quan faci millors temperatures
Ok, rebut! De moment apunta a Mon i Norfeu, i ja confirmarem quan puguem
Una abraçada!
Salut i benzina!!
Tinc un parell de rutes per aquesta zona, passant per el Pirineu des de Font Romeu ( la Cerdanya Francesa o des de Perpignan ), son espectaculars, segur que a la primavera farem una sortida de cap de setmana...., jo ho farem saber