LCN-GIRONA- La Romántica del 2016 -02-14 - Ruta i Dinar

presi...decisió presa....directes i en llauna al retaurant....per aqui plou amb intensitat:undecided:

A casa i dutxats, nets, polits i pentinats. Vol dir que estem en condicions de criticar la merda de sortida que aquest any ha muntat el presi amb motiu del dia dels enamorats.

Merda de dia, que ni ha plogut, ni no ha plogut
Merda de sol que hi era però com si no fos
Merda de ruta, que ni tot rectes, ni tot corves
Merda d'asfalt, que ni sec, ni moll
Merda de temperatura, que ni fred, ni calor
Merda de fervestar, que ni Campari, ni Yzaguirre
Merda de dinar, que no hi havia res que no es pogués menjar
Merda de postres, que no podies passar
Merda de tornada, que ha estat vist i no vist
Merda de gent, que no se la pot criticar

Merda, sou collonuts

Bé amics un cop arribar a casa i ja pensant amb la propera! Dona gust compartir taula amb tots vosaltres i dic taula perquè la ruta avui no ha pogut ser!! Cuan he vist arribar el grup amb moto se m'ha posat la pell de gallina amb molta enveja per no haver pogut compartir la ruta amb vosaltres!! I no es maco això!!!.
Gràcies amics!!

També he pensat amb els que no heu pogut venir, aviam si la propera podem estar tots!
V'sssss

Nosaltres tambe a casa...pero res de dutxats.... empapats...xafec fort a 15 km de la arribada...pero bé, aixi s'ha rentat la nena :D
Sorida xula i dinar encara millor!
Bona feina Presi!
Salutacions a tothom!

Gràcies Pere! Sé el que costa organitzar una sortida així, intentar que tot lligui i que la gent s'ho pasi bé! Però, gràcies això, fa que es reforci la amistat del grup!!
Gràcies PRESI :dankk2::thumbsup:

Nosaltres tambe a casa...pero res de dutxats.... empapats...xafec fort a 15 km de la arribada...pero bé, aixi s'ha rentat la nena :D
Sorida xula i dinar encara millor!
Bona feina Presi!
Salutacions a tothom!

És el que té anar amb moto! I això que jo m'he ofert a portar a la teva dóna :D:D

Nosaltres també ja a casa dutxats, havent esquivat totes les pluges i pedregades, llevantades, tifons i huracans que es veien pel voltant... ha estat de xiripa !!!!

Sobre la sortida i dinar...com diu el Chata....quina merda....SOU COLLONUTS !!!!!

Pere, ets un crack, junt amb tota la gent, organitzant events !!!

Pere, ets el nostre pastor, el nostre guia !!! ;-)

Estem ja començant a fer règim per poder fer lloc per la propera !!!

VVsssssss !!!!!!

tot i que no hem pogut gaudir de la ruta..... és un plaer compartir taula amb tots vosaltres.....

també hem deixat palès que estem tots enamorats ❤❤❤

gràcies Presi per mutar aquests saraus....

fins la propera ☺☺

Nois, feu dentetesssss!!!;)

Ens agrada saber que tot va anar com toca!

Ja tenim ganes de saber quan serà la propera, a veure i tenim més sort!

VSSSSSSSSSSSSS!!!!
:thumbsup:

eeeeeeehhhhhhh....! EEEEEhhhhhhh...!!!!! eeeeehhhhhhhh....!

Que jo no tinc la culpa de que tot@s vosaltres sigueu una colla d'amics COLLONUTS.....!!!!!!!, Gracies a tot@s per l'esforç de venir en un dia que verdaderament pintava malament...., però finalment va respectar-nos el temps a la Ruta, varem fer un bon tiberi d'enamorats i tots varem tornar a casa sans i estalvis..., uns molls per fora i d'altres molls de dintre.... ;)

Gracies a tot@s, sense vosaltres no seria el mateix o millor dit, no seria possible...

Us poso unes fotos mes i desprès us posaré un enllaç de les fotos que ha fet la Piki amb el mòbil...:embarassed:,i us busqueu, però be, son fotos...,per recordar moments com els d'ahir....

IMG_0591.jpg

IMG_0512.jpg

IMG_0515.jpg

IMG_0488.jpg

IMG_0570.jpg

Última edición:
Aqui teniu el trànsit tallat bandarres !!

IMG_0459.JPG

IMG_0463.JPG

Que romàntic sóc !! Tinc a la meva dona contenta !! :embarassed: :undecided:

IMG_0501.JPG

IMG_0499.JPG

Enrique que te comes los calamares de tres en tres y el Joan no tiene tiempo de provarlos!!
_hedicho.gif
Mira que cabreo tiene el hombre!!
42risa.gif

IMG_0485.JPG

Atrás