LCN-GIRONA- La Romántica del 2016 -02-14 - Ruta i Dinar

ATENCIÓ.....!!!!!!

Hola mainada, colla de enamorats......estem a l'ultima setmana..., el dijous al vespre sens falta, necessitaria confirmació dels provisionals i del nous que encara no hagin dit res...:rolleyes2:....divendres al mati tinc que trucar al Restaurant per confirmar els que serem......No us encanteu, si us plau... ;), però si us soc sincer, prefereixo que sobri lloc, abans que falti... :cheesy:

Vinga amics que ja queda poquet per la trobada! Segur que si us ho proposeu podeu venir! El treball és molt important però com sempre dic, i si et ve un mal de ventre? Segur que no aniràs a treballar! Doncs penseu, millor una sortida en moto amb amics que un mal de ventre!!
perros-romanticos10-47159.gif

Hola companys, l'enamorada de "l'altre Xavi" es diu Esther i si a ultima hora no es diu Esther, li direm que digui que es diu Esther

De un i do quina colla que ens hem juntat...bè, de fet com cada any :rolleyes2:!!!
Nosaltres anirem directes al restaurant...no he pogut convéncer a l' Elena...:undecided:

V'sss:cool2:
GeSus

La previsió del temps no es gaire bona..., :undecided: però ha de ploure molt per no sortir aixi que esperem que el temps ens respecti la estona de la Ruta..., sinó buscarem alternatives..., els mes valents en moto i els que que no vulguin mullar-se, doncs enllaunats..., ens ho agafarem amb calma...

Bufff!! Si a l'hora de sortir de casa plou, mi menda enllaunat!! Altra cosa és que plogui cuan estic en ruta! Però pel que veig la cosa pinta malament!! Encara es aviat per el pronòstic!!

No patiu.., si la cosa es posa lletga, tenim alternatives...farem excursió de part de la ruta en llauna...., però veniu, que el restaurant està encarregat...:embarassed:

Però confiarem amb la alineació dels astres i gaudirem d'un bon dia de moto, ruta i dinar romàntic... :thumb::eek2::eek2::thumb:

Última edición:
Bon dia,la previsió per diumenge segons diu la cua del ruc català que te el meu veí, molta aigua. si es veritat tots enllaunats. Proposo que si es aquest el cas aprofitem la ruta prevista per fer-la un altre dia, i el esmorzar a Cal Met de Mieres, (Cala Tina) aixi ens estalviem el dinar que la pela es la pela. Apa que tinguem tots un molt bon dimarts.

JOZEPE, el Chanel Wather ese, la caga sempre...

Nen@s, no sigueu madikites i esperem una previsió fiable, però con diu en raimon, amb aigua també s'ha d'apendre a anar-hi, aixi que de moment, tot segons el previst... Homes de poca fe..., la llauna serà si hem de remar.., quatre gotes, no faràn res...,

Previsió.jpg

Última edición:
Jo ho tinc clar, si plou a l'hora de sortir, no moto, si no plou a l'hora de sortir, si moto! Si després plou, doncs mala sort i ens mullarem!!

Per això espero que surti aquest
3.gif

Adjuntos

• 28.jpg
    28.jpg
    9,5 KB · Visitas: 28
Última edición por un moderador:
JOZEPE, el Chanel Wather ese, la caga sempre...

Nen@s, no sigueu madikites i esperem una previsió fiable, però con diu en raimon, amb aigua també s'ha d'apendre a anar-hi, aixi que de moment, tot segons el previst... Homes de poca fe..., la llauna serà si hem de remar.., quatre gotes, no faràn res...,

...pos que deia joooo, ...mamonasooooo !!!
orge.gif

Doncs haurem de fer un curs !! A aquest sembla que no li molesta la pluja
Piolin%2010.gif

[video=youtube_share;rrBFgTxvr78]https://youtu.be/rrBFgTxvr78[/video]

Fixeu-vos les barres anticaiguda que porten!

Última edición:
Caram com es mou el paio, aquest segur que porta una pila de caigudes però ha tret profit, si senyo.

Doncs apa... farem la ruta encara que plogui...en tot cas farem una d'alternativa en bones carreteres, que me la penso, però per gota que es pugui, serà la que estava prevista...

Confirmeu avui els provisionals si us plau, que dema confirmo al restaurant...

Gràcies...

Bona nit Pere

Per raons de feina encara no podem confirmar pel diumenge!

Es possible que no ho sapiguem segur fins última hora

Disculpes
;)

Doncs apa... farem la ruta encara que plogui...en tot cas farem una d'alternativa en bones carreteres, que me la penso, però per gota que es pugui, serà la que estava prevista...

Confirmeu avui els provisionals si us plau, que dema confirmo al restaurant...

Gràcies...

Pere, val mes que sobri lloc que no que falti

Última edición:
Be nen@s, entenc que els provisionals son definitius, aixi que avui confirmo al Restaurant que som 34 , aixi que segons lo previst, diumenge al punt de trobada els mes valents i els no tant valents en llauna i el menys valents i/o madikites directes al Restaurtant....

Gràcies a tot@s.a...

...aquesta es la previsió naútica per el Diumenge, i si algun colectiu necessita precisió en la predicció...aquets son els mariners :
Diumenge a las 6,00hs.
GFS042_ESP0_SFC.gif

Diumenge a les 12,00hs.
GFS048_ESP0_SFC.gif

Diumenge a les 18,00hs.
GFS054_ESP0_SFC.gif

...empitjora a partir de la tarda, pero amb un pronostic de màxim 5ls/m2, així que a menjar ràpit !!!

Bon dia nois:

Confirmat! Demà no podrem anar al dinar.
A veure si teniu sort amb el temps i podem veure unes fotos xules!!!

Bona ruta, i una abraçada a tothom!!!

Vsssssssssssss!!!;)

Última edición:
...Psssst ! ...jo us acompanyaré una estona, el Dilluns em pelaré de fred pero demà cumplo !!!
...nos vemos en el New König !!! ...
uup.gif

Atrás