LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Fes-ho de manera que acabin pensant que pot ser per ignorància, per manca de criteri contrastat o inclús per mandra o poc hàbit de pensar, que ells son el dolents. Però que sentin que no els hi dones la culpa, i que entens que s'han pogut equivocar, i que reconeguin i acceptin de bon grat què es portaran be a partir d'ara, i sobre tot que seran lliures quan siguin independents.

N’hauríem d'haver après, vàrem tenir bons mestres:

“... y por esto parece conveniente dar sobre esto instrucciones y providencias muy templadas y disimuladas, de manera que se consiga el efecto sin que se note el cuidado ...”

N’hauríem d'haver après, vàrem tenir bons mestres:

“... y por esto parece conveniente dar sobre esto instrucciones y providencias muy templadas y disimuladas, de manera que se consiga el efecto sin que se note el cuidado ...”

I es què en José Rodrigo Villalpando allà pel 1716 ja era un sibilí de collons que es creia, pel seu càrrec de fiscal al consell de Castella, amo del destí de tot cristo.

I val la pena posar la frase en context per saber les raons que aportava:

"…pero como a cada Nación parece que señaló la Naturaleza su idioma particular, tiene en esto mucho que vencer el arte y se necesita de algún tiempo para lograrlo, y más cuando el genio de la Nación como el de los Catalanes es tenaz, altivo y amante de las cosas de su País, y por esto parece conveniente dar sobre esto instrucciones y providencias muy templadas y disimuladas, de manera que se consiga el efecto sin que se note el cuidado…"

Te collons

Fes-ho de manera que acabin pensant que pot ser per ignorància, per manca de criteri contrastat o inclús per mandra o poc hàbit de pensar, que ells son el dolents. Però que sentin que no els hi dones la culpa, i que entens que s'han pogut equivocar, i que reconeguin i acceptin de bon grat què es portaran be a partir d'ara, i sobre tot que seran lliures quan siguin independents.

....otiá ! ...a tanto no llego !!! ...embaar.gif

Be nois, com tots sabeu, ja tenim en marxa la 5ena Treffen...si passeu per AQUÍ trobareu més informació.
Logo5LCNT-minions_zpsne9hmwuq.png

LCN. :cool2:

Última edición:
Xata, jo demà no puc...però dissabte farem una jartà de kms a la sortida que ha muntat en MikelRT a rodem.cat...encara ets a temps, pensa-t'ho :D

Última edición:
A Vic és la sortida a les 8:00
I a Vic s'arriba a les 19:00

Per mi d'acord...a les 07:00 a la rotonda del aeroport? així a les 07:30 estem a Vic i esmorcem amb tranquilitat...:D

Aquesta em fa gràcia, m'apunto, estaré a les 7 a la rotonda.

Ok, Fontrom, fins demà passat!

Poso una mica de info per aquí...dissabte es surt de Vic a les 08:00...ens inflem a fer kms i dinem a un lloc indeterminat per 22 € (ja està reservat)...tornem a inflar-nos a km i arribem a Vic sobre les 19:00...dia de moto, moto i moto, jejejejejeje

Per cert, a mig matí es farà una parada per fumar i compartir una mica de pic-nic, en que cadascú aportarà el que bonament podrà...i a mitja tarda, tornarem a parar per acabar amb el que hagi sobrat al matí, jejejejeje

Xata i Fontrom, us apunto aquí (rodem.cat) perque us comptin a l'hora de reservar restaurant.

Pd: Jo portaré el forro de la jaqueta, que coneixent als elements que venen, un o dos pics de 3.000m farem...:D

Pd2: Siso, no cal que et digui que ets benrebut a la rotonda si es que no vas a dormir a Vic la nit abans...:tongue:

Última edición:
Si algú no surt el dissabte, o no en te prou ... I vol sortir una estona el diumenge QUE ES MANIFESTI.
1- EnricP

Com sempre ... Ruta "ISABEL GEMIO"

Ieep Xata, bona idea!

Dissabte 02: Destí cap a la quilometrada

Sortida de la rotonda de l'aeroport a les 07:00
Assistents:
1.- Xata
2.-Fontrom
3.-Albur
4.- Siso
5.-..

Avui ja he complert amb la dóna i la moto he sortit a les 11 del matí i acabo de arribar ara mateix.
Jo o m'apunto a tot o a rés! Demà, a la una he de ser a tamariu, ting una cita!! :cheesy:
O sigui si algú vol anar a esmorzar i fer una volteta ja serem dos!. La kilometrada a la propera que la torni a muntar en Miquel vindre, l'última que va muntar em va agradar molt!

Última edición:
A dinar a casa per suposat, i si conve... Arribarem aviat.
Imposible Enric! Ara resulta que he d'anar a recollir a l'avia de Palamós a les 11 i després l'altra àvia, som 11 per dinar i això només família directisima ::D i 16 per prendre el café! Se m'ha girat feina!!
Unaltra dia serà company!

Ieeepp!!

Espectacular sortida la d'ahir...gran dia de curves a dojo, bona companyia i riures, sobretot riures...vem dinar a un lloc que no trobareu ni al google (be, sí el trobareu però heu de fer zoom al màxim, sino no surt...)
De moment no hi ha crònica, quan hi hagi ja posaré l'enllaç....

Petonets reineeeeessss! :kiss:

[h=2]ATENCIÓ ! Signa per demanar a Google que ens torni el Google Maps Classic ![/h]

Com a usuaris de Google Maps haureu vist els canvis que estan fent amb el Maps últimament.
Abans per anar de un lloc a un altre entraves inici, final, punts intermitjos i podies arrastrar i editar la ruta per adaptar-la al teu gust ... ara per fer tot això va COM UNA MERDA !

Mer informació AQUÍ.

Be NEN@S, m'alegro que anessin be les diferents sortides...! ja veieu que lcngirona es a per tot...., però ja sabeu...

ME CREO NA DE NA..., SI NO FOTOS, NO SALIDA

:shocked:

Aquest cap de setmana serem per les vostres terres...
Si féu una sortideta el diumenge ja ho posareu per aquí, oi ??

Diumenge impossible !! He d'anar de comunió, jo creia que aquestes coses ja no es feien, però pel que es veu encara hi ha gent que els agraden aquestes festes! i com les festes mai vénen malament, Doncs festa per compartir!!:cool2: :tongue:

La propera serà company !! :thumbsup:

Iieepp Johnyhy!!

Aquest cap de setmana treballo, així que res de moto...:cry:

A veure si la propera coincidim...

Una abraçada!

Pd: Vinga nenes, que un cop que ens venen a veure no els hi podem fer un lleig, homeeeee...:tongue:

Les primeres vegades que vaig anar al Marroc (fa més de 20 anys) era impossible fer una foto, sobretot als nens. Pensaven que la camara se'ls portava l'ànima! Encara hi ha pobles sobretot a les muntanyes que s'ho creuen, i per això s'amaguen la cara!

Última edición:
Jo dissabte tinc sortida amb les clàssiques 2t i fem la sortida per anar a veure l' estatua del Mazinger Z...:cheesy:..i el diumenge el tinc que dedicar a la meva estimada "jardinera":rolleyes2:...que segurament voldrà anar a fer un vermut a Tossa... a veure si poc a poc fa tirades més llargues!!!:)

V' sss:cool2:
GeSus

Proposta! Sortida dissabte día 9
Punt de trobada Bicentury a las 8'30
Esmorzar Monells
Fervestar, Tossa de Mar

. Tettsui

Algú més? O hauré d'anar soleta :cry:

Última edición:
Atrás