LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO


  • Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
És ben bé perquè el viatge fins SORT val la pena !!:) Sembla que regalin alguna cosa,:angry: El Tio amb tanta cua s'ha de fregar les mans !! Això si que és que et portin els diners a casa!:undecided:

16347d1444761098-lcn-girona-escapada-loteria-de-sort-10-10-2015-dsc_5824.jpg


Mireu quina cara de satisfacció !!

16149d1444587762-lcn-girona-escapada-loteria-de-sort-10-10-2015-img-20151010-wa0014.jpg
 
Aquesta sortida també me la perdo:undecided: el dissabte em toca pencar:angry:és el que hi ha:(que us ho passeu bé amb els Butis;)
 
Nois me perdere la sortida con los Butis, espero la proxima no tener nada previs abans, que vaji be la sortida y recorts a tots los Butirraiders, feliz sortida companys.;)
 
Hola Compañeros debido a un problema logístico del restaurant L'Auró nos vemos obligadios a cambiar de emplazamiento de desayuno por el que esta al lado en el mismo Oris Restaurant Cal Jutge que se han ofrecido muy amablemente a acogernos en sus instalaciones.

Todo se mantiene igual pongo situación en mapa del Restaurant Cal jutge

Ver el archivo adjunto 16411

:)
 
Hola Compañeros debido a un problema logístico del restaurant L'Auró nos vemos obligadios a cambiar de emplazamiento de desayuno por el que esta al lado en el mismo Oris Restaurant Cal Jutge que se han ofrecido muy amablemente a acogernos en sus instalaciones.

Todo se mantiene igual pongo situación en mapa del Restaurant Cal jutge

Ver el archivo adjunto 16411

:)

Ningun Problema Doc, tomamos nota.
 
SORTIDA AMB ELS NOSTRES COMPANYS ELS BUTI RAIDERS
DISSABTE DIA 17 OCTUBRE!


Punt de trobada RODONA AEROPORT

AQUI

HORA: 8'00 H.

Proposta Ruta cap al Rte. Cal Jutge

https://goo.gl/maps/LMAH4VGu3VN2

15812d1444202469-lcn-girona-tardor-2015-tornen-els-bolets-i-les-castanyes-2015-10-17-ruta-rte.-l-auro..jpg


Ruta Germanor BUTI-COSA NOSTRA 17-10-2015 :

Podríamos quedar sobre las 09,30 o 9,45 h en el Rte. el cual os indicamos.

RUTA amb els Butis : https://goo.gl/maps/EXfiup7McZE2

15753d1444129511-lcn-girona-escapada-loteria-de-sort-10-10-2015-ruta-germanor-definitiva-17-10-2015.jpg

ASSISTENTS DES DE GIRONA

01-Tettsui
02-JulioADV
03-Pere Deauville
04-Fontrom
05-Chata
06-Joan Izquierdo
07-
Una minipocket :embarassed:, però, en tot cas, ja ho confirmaran :lipsrsealed:
08-Enrique
09-Trias
10-Jaume_X ( directa al restaurant)
11-Ricmel


Fins demà companys!!

V,ssss
Joan

 
Última edición:
bona nit, jo també vindre dissabte a la sortida si no plou.
 
Estic sense telèfon mòbil, espero demà ja tenir-lo.
 
Joan, ja pots apuntarme a la sortida, però anire directament al Restaurant, ja ens veurem allà

☺☺
 
Companys, si no faig tard, apunteu-me per demà.

A les 8 a la rotonda de l'aeroport de Vilobí.
 
SORTIDA AMB ELS NOSTRES COMPANYS ELS BUTI RAIDERS
DISSABTE DIA 17 OCTUBRE!


Punt de trobada RODONA AEROPORT

AQUI

HORA: 8'00 H.

Proposta Ruta cap al Rte. Cal Jutge

https://goo.gl/maps/LMAH4VGu3VN2

15812d1444202469-lcn-girona-tardor-2015-tornen-els-bolets-i-les-castanyes-2015-10-17-ruta-rte.-l-auro..jpg


Ruta Germanor BUTI-COSA NOSTRA 17-10-2015 :

Podríamos quedar sobre las 09,30 o 9,45 h en el Rte. el cual os indicamos.

RUTA amb els Butis : https://goo.gl/maps/EXfiup7McZE2

15753d1444129511-lcn-girona-escapada-loteria-de-sort-10-10-2015-ruta-germanor-definitiva-17-10-2015.jpg

ASSISTENTS DES DE GIRONA

01-Tettsui
02-JulioADV
03-Pere Deauville
04-Fontrom
05-Chata
06-Joan Izquierdo
07-
Una minipocket :embarassed:, però, en tot cas, ja ho confirmaran :lipsrsealed:
08-Enrique
09-Trias
10-Jaume_X ( directa al restaurant)
11-Ricmel


Fins demà companys!!

V,ssss
Joan
 
Quins dies !!!
Ens veiem demà a la sortida, acompanyarem als Butis fent un Dalmau !!!
 
A casa, be, la Sílvia pencant i jo al sofa !!!
Com sempre ho hem passat molt be amb vosaltres, moltes corbes, prou ritme per passar-ho be i menys mal que no hi havia humitat, porto uns pneumatics que fan pena (13.000 i pico, no m'ho puc creure...).
La sortida amb els butis molt be, gran detall amb els clauers !!
Ens veiem ben aviat a la Treffen (amb pneumatics nous), gracies per ser taaaan macuuuus !!!
 
Tens raó tot molt bé! La llàstima és que no ens em pogut fer els petons de despedida! No se com, el grup s'ha dividit!! La resta un déu! Bona ruta i bons companys!! El que te moto i no té amics per compartir afició no sap el que es perd!
Pep gràcies per montar la II trobada amb els Butis, això auria de crear un precedent!!
Gràcies companys per aquest matí!! :dankk2::dankk2:
Dissabte que vé més!


 
Última edición:
Confirmo la meva asistencia i confirmo que ja he tornat!! :D
Molt bona sortida a roda dels Butis!! Gràcies Pep per la organitzada i gràcies a ells pel detall que han tingut!!!

Fins la propera!!!!
 
Última edición:
NO FOTO NO SALIDA!!

SI SALIDA AQUI FOTOS :thumbsup:

AQUI EL DETALL DELS BUTIS :dankk2:
IMG-20151017-WA0021.jpg

DSC_5852.jpg

DSC_5872.jpg

IMG-20151017-WA0005.jpg

IMG-20151017-WA0022.jpg

IMG-20151017-WA0025.jpg

IMG-20151017-WA0026.jpg

v,ssssss
Joan
 
Buenas noches, muchas gracias por compartir hoy con nosotros desayuno y ruta, perdonar por el pequeño lío en Santa Eulalia de Riuprimer, nos hubiese gustado poder despedirnos de todos vosotros.
Dejo prueba gráfica del momento de la llegada al aparcamiento.

[video=youtube_share;dqXelmEXMGo]https://youtu.be/dqXelmEXMGo[/video]

Saludos y abrazos para todos
 
Última edición:
Gràcies Pep per organitzar la trobada en companyia del Butis I del detalle rebut.

Fins un altra,

☺☺
 
Be, nen@s, m'alegro que tots esteu a casa sans i estalvis, com digueu tot va ser perfecte, la ruta d'anada, la ruta amb els Butis molt divertiva, que jarta de curvas...., la seva magnifica;) acullida..., com diu el mampo, llastima que no ens varem poder acomiadar ..., pero aixio la propera ho farem millor..

Ens veiem dissabte a la previa de la treffen, el secretari ja fara la convocatoria pels mitjans adequats...., aquesta la definitiva.
 
Els 11 magnífics.
Els únics en completar tota la ruta.

Butis, a estat un enorme plaer rodar amb vosaltres per la estupenda ruta que vareu preparar. :dankk2::dankk2::dankk2::dankk2:
 
Be, nen@s, m'alegro que tots esteu a casa sans i estalvis, com digueu tot va ser perfecte, la ruta d'anada, la ruta amb els Butis molt divertiva, que jarta de curvas...., la seva magnifica;) acullida..., com diu el mampo, llastima que no ens varem poder acomiadar ..., pero aixio la propera ho farem millor..

Ens veiem dissabte a la previa de la treffen, el secretari ja fara la convocatoria pels mitjans adequats...., aquesta la definitiva.


Siiii presi, la ruta d'anada també molt guapa!! ;)Millor que la meva!!:embarassed: Jo sempre per la via ràpida !! :D:D Que poc romàntic sóc!!:undecided::tongue:
 
Última edición:
Mampo, no per ser mes ràpid s'arriba abans, ja ho saps....

ahhh, tampoc te a veure amb el romanticisme.... ;)

LLàstima de la brutícia de la carretera, amb tantes castanyes i branquetes d'abre..., però aquesta carretera es per fer a la primavera..., queda apuntada....
 
Epsss !! Ara si que queda poquet per això!
Logo-5LCNT-v2signatura_zpsolp24b8z.png


http://www.bmwmotos.com/foro/concen...-explicito-salvaje-y-desenfrenado-inside.html


Ja s'estan fent els últims retocs! Que millor que passar un cap de setmana amb gent que li agraden les motos i la festa, per descomptat jo estic desitjant que arribi el proper cap de setmana i estic content perquè la meva dona també li ve de gust, i molt !! :huh: A veure si es creu que hi ha canvi de parelles??,:embarassed: La veig molt contenta!:D És clar que amb el títol que li hem posat, no m'estranya!

V'sssss

Fins molt aviat!!
 
Última edición:
...Alf, demá l' última previa, si vols venir a les 8,30 a l' hotel. Aquesta vegada la farem sencera , d' anada i tornada i ens quedarem a dinar a Tregurá. L' Enric ens acompanyará pero no es queda a dinar...ja saps !
 
...Alf, demá l' última previa, si vols venir a les 8,30 a l' hotel. Aquesta vegada la farem sencera , d' anada i tornada i ens quedarem a dinar a Tregurá. L' Enric ens acompanyará pero no es queda a dinar...ja saps !

Josep, aquest dissabte res de moto:angry:,em toca baixar a Barna, que us vagi bé la previa;)
 
Diuen que anar en moto és perillós !! Però sense moto també ho és! :cwmddd:Mentre s'està viu tot és perillós

84721811.gif


84749805.gif
:D:D:D
 
Molt bé amics! Última prèvia feta! ;)Llàstima de la boira!:embarassed: Un dia amb sol ha de ser espectacular per el contrast de colors de tota la ruta!! Ara esperar la definitiva i esperem que tinguem bon temps!
Gràcies per compartir aquest día, esmorzar, dinar,ruta i tertúlia! Així dona gust sortir amb moto!!:thumbsup::dankk2:

DSC_5882.jpg

DSC_5889.jpg

IMG-20151024-WA0006.jpg

DSC_5891.jpg
 
Última edición:
Caramba com us cuideu!! Amb visita a Tregurà inclosa. Bon apat de ben segur!
Quina enveja!!

Una abraçada!
 
Caramba com us cuideu!! Amb visita a Tregurà inclosa. Bon apat de ben segur!
Quina enveja!!

Una abraçada!

Ja ho saps Toni .... si no véns és perquè no vols! A més la convidada de l'estrena ja la tens feta! Així que el que s'ha dit ....... el dia que vulguis igual que l'altra vegada benvingut seràs company !!


Una abraçada!
Joan
 
Epp ........ que faltava aquesta fofo !! tots amb el puto movil!!:embarassed: :xyxnervous:Ahhh menys un que està dóna li que et pego amb el saler !!:smash:

DSC_5895.jpg
 
Que passa esteu molt callats !! Que no heu canviat l'hora ho que ?? Encara no és l'hora de sopar !!

84730858.gif


En la propera sortida us ensenyaré com es dóna una puntada de veritat !!

meme6--644x362.jpg
 
Última edición:
Ja ho saps Toni .... si no véns és perquè no vols! A més la convidada de l'estrena ja la tens feta! Així que el que s'ha dit ....... el dia que vulguis igual que l'altra vegada benvingut seràs company !!


Una abraçada!
Joan

Moltes gràcies Joan!

Espero tornar aviat a coincidir amb vosaltres, no serà per ganes.

Una abraçada i vsssssss per tothom!!
 
Doncs la meva amiga diu que també vindrà !! Necessita que algú la porti de paquet!!


84726696.gif
 
Última edición:
Aqui el nostre amic Nissimo, tocant els wueps al mag! Us asseguro que tenia moltes ganes de fer-lo desaparèixer! :D:D:D:D

Estava tan ficat en el personatge, que el mag li demanava per favor que si podia sortir 5 'del personatge! Ell responia ggggggrrrrrrrrrrrr, gggggggrrrrrrrrrr :embarassed::embarassed::embarassed:

P1130911.jpg
 
Última edición:
EPSSS !!!. Encara que sembli mentida pel dia que fa avui, dissabte no plourà perquè hem de sortir amb moto !! Així que a veure qui proposa ruta i si us plau sense matinar que al llit s'està molt bé !! Si ningú fa proposta en 2 dies, la posaré jo !! PERÒ QUE NINGÚ s'atreveixi a tombar-la!! EHHH PRESI!!!:kiss:
 
Última edición:
Epsssss, s'ha acabat la festa...!

SORTIDA DISSABTE DIA 7-11-2015

Hora: buenuuu, vaaaaa... a les 9,00 h ;)

Punt de Trobada: Köning Vilablareix

Ruta: AQUESTA

2015-11-07.jpg

LLoc d'esmorçar : Sant Martí de LLèmana/ pot ser al sortit mes tard, es pararem a la Barca de Sant Julià de Loria...:tongue:

LLoc fervestar: Caldes de Malavella


Assistents

01-PereDv
02-Pikiland
03-Mampo
04-Frontom,amb tres cilindres..
05-Enrique 2011, con dos.....
06-JaumeX
07-Ricmel
08-Chata, vindra..., de venir...!


Per més info, el que vulguin i puguin passeu pel blog...!
 
Última edición:
Així m'agrada Presi!! Dons a mí em pots apuntar el tercer :tongue:
 
Última edición:
Arriba