LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO


  • Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
EPSSS !!!. Encara que sembli mentida pel dia que fa avui, dissabte no plourà perquè hem de sortir amb moto !! Així que a veure qui proposa ruta i si us plau sense matinar que al llit s'està molt bé !! Si ningú fa proposta en 2 dies, la posaré jo !! PERÒ QUE NINGÚ s'atreveixi a tombar-la!! EHHH PRESI!!!:kiss:

Tumbada abans de propossar-la...! :D :D
 
Última edición:
Per mi que no ho ha "pillat"

:D

Que siiiiiiii que le pillat !! Així m'agrada Presi !! Ja és hora que escoltis a la gent més gran! No cal matinar tant, a les 8'30 h. és una bona hora, tot i així m'he d'aixecar a les 7'15 h.! Per a mi això ja és un matinar molt!
 
Que siiiiiiii que le pillat !! Així m'agrada Presi !! Ja és hora que escoltis a la gent més gran! No cal matinar tant, a les 8'30 h. és una bona hora, tot i així m'he d'aixecar a les 7'15 h.! Per a mi això ja és un matinar molt!

Però val la pena, matinar..., ja saps Mampo, quien madruga, ya no clava las uñas.....o era Dios le ayuda....???? :D:D
 
Última edición:
Buenos dias..., que pasa que hay resaca encara?
Venga homeeee, que vais a colapsar el foro con vuestras visitas...
Lo del blog esta bien, pero aqui s'entera mes gent...!:)
 
Si Pere, aviam si per aquest dissabte son un grupet igual que dissabte passat!!:D

IMG-20151104-WA0018.jpg

IMG-20151103-WA0032.jpg
 
Última edición:
Buenos dias..., que pasa que hay resaca encara?
Venga homeeee, que vais a colapsar el foro con vuestras visitas...
Lo del blog esta bien, pero aqui s'entera mes gent...!:)

La gent s'espera a última hora, per que segons sembla així van prenent consciència de que hi ha poques coses millor per fer un dissabte que anar amb moto !! ;)


PD: Dissabte farà un bon dia per anar amb moto!!

V'ssssss
 
Que siiiiiiii que le pillat !! Així m'agrada Presi !! Ja és hora que escoltis a la gent més gran! No cal matinar tant, a les 8'30 h. és una bona hora, tot i així m'he d'aixecar a les 7'15 h.! Per a mi això ja és un matinar molt!


Qui no ho ha pillat, el mampo..? :D :D , perquè jo si ho he pillat....., a les 8,30 es una bona hora, no...? :rolleyes2:


Cap dels dos ha "pillat"!!!!!!!!!!!!
8:30h!!!????????

:huh: :huh:
 
Que ens vols acompanyar,Piki...? :rolleyes2:

Que es massa d'hora per la teva minipocket......? :shocked:

Que vols abar a fer el vermout només....???? :cheesy:

Per tu seria capaç de retrassar-ho 30 minuts..., però no no mes...., llavors esmorçarem tard i el fervestar tard i el dinar pot ser pel cami.... :huh:


Va ..., manifesta't Piki i si vens farem una excepció, el mampo es sacrificarà amb 1/2 mes de llit, aixi pot ser tindrà temps de clavar les ungles.... :D
 
Última edición:
Apuntesemele, millor cuatre que tres i si som cinc millor.
 
Bon dia..

Jo acostumo a sortir poc amb vosaltres però aquest cop tinc que cumplir amb els Butis i després d'un cap de setmana intens amb vosaltres crec que estic disculpat, oi..?

En Gesús ja té el material per a fer el vídeo, tmb crec que m'engegarà a regar amb tantes fotos..

Una abraçada a tots i fins el vespre a Barna..( feu-me quedar bé, eh..??) ;)

Pep
 
Pep, no t'has d'escusar per res..., tothom surt quan vol o quan pot i surt amb qui vool ..., només faltaria, la sort que tenim es poguer triar amb qui sortir......

Records als Buti's
 
Veig que la Piki s'ha apuntat, doncs va, sense que serveixi de precedent, canvio l'hora de sortida..., serà a les 9,00 al mateix lloc...., aixi el mampo, també podrà clavar les ungles ...:D

Frontom i Enrique, apuntados estais...., un amb tres cilindres i l'altre amb dos..... respectivament
 
Ahhhhh per la PIKI siiiiiiii...es pot sortir més tard!! No hi ha rés com ser dóna!! Està claríssim que el poder el tenen ellas! Las proves la Merkel :D:D
Dons fins dissabte a les 9! Molt bona hora per el l'hivern! :luxhello: :wavey:
 
Última edición:
quin merde de foros i wasap...:angry:
presi...apunta´m per dissabte...amb dos "melindros"
 
Epsssss, s'ha acabat la festa...!

SORTIDA DISSABTE DIA 7-11-2015

Hora: buenuuu, vaaaaa... a les 9,00 h ;)

Punt de Trobada: Köning Vilablareix

Ruta: AQUESTA


LLoc d'esmorçar : Sant Martí de LLèmana/ pot ser al sortit mes tard, es pararem a la Barca de Sant Julià de Loria...:tongue:

LLoc fervestar: Caldes de Malavella


Assistents

01-PereDv
02-Pikiland
03-Mampo
04-Frontom,amb tres cilindres..
05-Enrique 2011, con dos.....
06-JaumeX
07-Ricmel
08-Chata, vindrà, de venir...


Veus Pere el que jo dic! La gent s'espera a última hora, per que segons sembla així van prenent consciència de que hi ha poques coses millor per fer un dissabte que anar amb moto !! ;)
 
Última edición por un moderador:
De mica en mica estic agafant més consciència conforme arriba el cap de semana, per aIxò apuntam aquest Dissabte.

Jaume:):)
 
Demà toca anar en bici i diumenge veure l'interessant cursa del diumenge a Valéncia :shocked:... Joan ja ens explicaràs que tal va la XR :rolleyes2:... que vagi bé la sortida de demà nois.

V'sss:cool2:
GeSus
 
Ara no ho toquis, no veus el que ha costat que es mentalitzin!!:embarassed:
 
Última edición:
Bona nit companys, si no hi ha inconvenient us acompanyaré a la sortida de demà.

Però si l'esmorzar és a St. Julià de Lòria tornaré abans, que vull dinar a Girona. O és a la Barca de St. Julià de Llor? ;)
 
Ricard tots dinar a casa !! Esmorzar a Sant Julià de Llor! Girona ;)

Julio llástima!! :tongue:
 
Em sap greu no haver-me quedat a fer la cervesa / Campari però la ruta, que ha estat molt maca i entretinguda, s'ha allargat més del que els meus horaris domèstics es podien estirar si afegia l'aperitiu.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 
Estupenda ruta i millor companyia,

demano perdó públicament per oblidar-me que havia quedat amb Chata i Enrique

i fer esperar a la gent gran està molt malament, jajajajajajaja.
 
Hola mainada!!
bona ruta, bona companyia i l'asfalt....... ¿què dir de l'asfalt??!!! A veces bien, a veces mejor....:D
El moment Off-Road ha estat "interessant" per la meva "R".

Us deixo alguna foto de les que he fet.

_DSC2503.jpg

_DSC2501.jpg

_DSC2495.jpg

_DSC2509.jpg


Fins la propera!!!
:thumbsup:
 
Be, nen@s..., un bon dia per anar en moto..., ens ho hem passat d'allò mes be..., hi ha alguna queixa de la ruta...?, doncs sort que la he retallat una mica.. ( ens hem deixat Viladrau i Sant Feliu de Buixalleu), però tot i aixi crec que per on em passat no ha tingut desperdici... a l'ombra una mica humit, però ja se sap, no estem a l'estiu, només cal anar amb compte..., però a la tardor/hivern..., la cabra no tira al monte...buscarem rutes mes planeres i seques, que no rectes...:lipsrsealed:

El vermout dinar al Thérmic de Caldes, E S P E C T A C U L A R, ens han repartit el que menjava una taula que celebraven no se que, hi habia, Rissoto, Remenat de bolets i ou..., remenat de bolets i salsitxes, melos de Vedella amb salsafins...., això si, tot sense postres, no estava previst, però si el vinet i corresponents cafés.... tot plegat pert 12 €, barrato, barrato.....! :rolleyes2:

Ricmel, un altre dia no tinguis pressa, porta la MDRANNA...;)


Aqui algunes fotelis mes que ha fet Pikiland

_DSC2494.jpg

_DSC2512.jpg

_DSC2513.jpg

_DSC2514.jpg

_DSC2515.jpg

_DSC2517.jpg

_DSC2518.jpg

_DSC2519.jpg

_DSC2520.jpg

_DSC2516.jpg

_DSC2499.jpg

_DSC2505.jpg

_DSC2508.jpg


Apa, gràcies per la vostra companyia i fins la propera.....
 

Adjuntos

  • _DSC2500.jpg
    _DSC2500.jpg
    71,4 KB · Visitas: 70
Última edición:
La ruta d'avui per les Gilleries i el poble de Rupit, verdaderament espectacular! La veritat és que no havia pasat mai per aquestes carreteres, sempre m'han impressionat aquestas vistes i no els havia tingut tan aprop!! Llàstima que las carreteras estaven molt humides i algún tram que era per motos trail! Temps enrere el Presi segur que hagués tornat enrere, però, es veu que al Marroc després d'un bon ensurt, li ha servit d'esperiencia! :D:D

Gràcies companys per compartir aquesta interessant ruta! :thumbsup:

_20151107_174113.JPG

_20151107_174143.jpg

_20151107_174224.jpg

Hem fet una paradeta per recollir uns cuans d'aquest
DSC_5989.jpg

IMG-20151107-WA0003.jpg

Uiiiiii aquesta se m'ha colat!!
 
Última edición:
Doncs crec ja esta tot dit, una bona sortida i companyia,

Fins la propera

:):)
 
Estupenda ruta i millor companyia,

demano perdó públicament per oblidar-me que havia quedat amb Chata i Enrique

i fer esperar a la gent gran està molt malament, jajajajajajaja.

Com a correctiu et condemno a menjar mil cues de panses, abans de la propera sortida. Apa

Las-uvas-pasas_diaporama_550.jpg

Nota: Aquesta condemna pot esser permutada per un Campari
 
Última edición:
Epss companys, si algú s'anima preparo una ruta mixta! Tranquils pistas fàcils! Alternant marró i negra!
Aviam , qui s'ha punta!

Sortida del Carril de Llagostera!

Ja direu

V'ssss
 
Última edición:
Arriba