LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO


  • Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
imagenes-con-movimiento-aplausos.gif
 
Doncs vinga faig proposta per dissabte dia 14 !!!!!
images
Que a ningú se li acudeixi tombar-la!!!


Punt de trobada i esmorzar al Restaurant el Carril (Llagostera)

Hora: Les 9'00 h,. (Molt bona hora)

Vermutet a Sant Antoni de Calonge


Depenent de les motos que vinguin farem només asfalt!

Ruta AQUESTA:
https://goo.gl/maps/R9Fw7xUDChF2


CANCEL·LADA


1.- Julio
2.- Tettsui
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-

i AIXI FINS A 25
images
y
 
Última edición:
Joan...jo vinc !...apunta´m per dissabte:cool2:
vigila al presi que no tombi la ruta...:shocked:
 
En Julio diu que l'apunti! Dons Julio apuntat estàs ;)
Si me la tumba le hago un nukite :tongue:
 
Última edición:
Eppp! Que passa no s'apunta ningú més !! Tranquils que la ruta serà fàcil!
Xata que vagi bé amb les Sorianas !!

images
 
M'en vaig, a Soria, si, però diumenge hi seré a BCN a les 12:00, i pot ser, visitaré, també, el zoològic, es possible que trobi alguna de les feristeles mesetaries...

Oju al Zoo que no se't quedin !!!!

Sòria, en moto, guapa, guapa, guapa....
De vegades amb el Kitus hem estat a Castillejos de Robledo, hi ha el "Templo del Cocido", amics nostres.
El Presi segur que en té un gran record !!!!
 
No només maca maca...
No la provis, Joan, que et sortirà una cúa i banyes i et posaràs de color vermell com la moto !!!!...
Vull dir a provar aquesta que ja es meva! I per culpa teva que a la treffen em vas parlar tant bé de la XR! Si tot va bé en uns cuans dies la ting a casa!;):tongue:
 
Dons la ruta d'aquest dissabte la reservem per un altre día !
Iré a Barna a provar la XR que ting reservada! Si algú em vol acompanyar quedem per esmorzar!
 
Última edición:
Doncs vinga faig proposta per dissabte dia 14 !!!!!
images
Que a ningú se li acudeixi tombar-la!!!


Punt de trobada i esmorzar al Restaurant el Carril (Llagostera)

Hora: Les 9'00 h,. (Molt bona hora)

Vermutet a Sant Antoni de Calonge


Depenent de les motos que vinguin farem només asfalt!

Ruta AQUESTA:
https://goo.gl/maps/R9Fw7xUDChF2


CANCEL·LADA


1.- Julio
2.- Tettsui
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-

i AIXI FINS A 25
images
y

Me la perdo, tinc un compromís....!!! :shocked:
 
Aquesta moto m'ha donat moltes satisfaccions, és amb la moto que més km,. he fet en tan poc temps! 1 any i 7 mesos 32000 km. A veure si amb la XR sóc capaç de mantenir aquest ritme! Ara, com segueixi aquest ritme no guanyaré per a pneumàtics!! Estic segur que el manteniment no serà el mateix!!

Pep, t'he robat aquest parell de fotos de la Treffen!! :tongue:

V%25C2%25AA%2BLACOSANOSTRATREFFEN%2B338.JPG


V%25C2%25AA%2BLACOSANOSTRATREFFEN%2B514.JPG
 
Bé amics, al final la ruta d'avui l'hem aplassat! Però em fet sortida! Em quedat a les 9 al Carril per esmorzar! Julio, Nissimo i un servidor, després de posar a parir a uns cuans, ben esmorzart i un café batejat amb gotas de Ron del innombrable President, :undecided: Em agafat direcció Barna a veure la XR que ting reservada :rolleyes2:, Me assegut a la Xr per veure si havia compenetració!! Dons sí, sembla que lan feta a la meua mida! Així que ja super convençut!Mireu a la foto i veureu un paperet blanc que posa reservat per en Joan!!!:happy:

DSC_5999.jpg

Julio a tu no et queda tant be com a mí!!! :tongue:

DSC_6006.jpg

l'aurem de batejar!!!

DSC_6009.jpg

Ara, salud i feina per pagarla!!! I molt important... tenir amics com vosaltres per compartir ruta i taula!!;):dankk2:

V,ssss
Joan
 
Última edición:
Ondia Joan!!

Es molt guapa, quin tros de màquina!! Diuen que camina molt bé. Enhorabona, i salut per gaudir-la!!!

Aviat estaràs curvejant amb ella amb un bon sonriure sota el casc

Vssssssss per tots
 
g8YMF9h.jpg


Moltes felicitats Joan,
felicitats per la teva compra,
com veus estic molt content, jajajaja
 
Enhorabona Joan, ara queda que la gaudeixis

Ja la remullarem,,,,,,,,,

:):)
 
Ondia Joan!!

Es molt guapa, quin tros de màquina!! Diuen que camina molt bé. Enhorabona, i salut per gaudir-la!!!

Aviat estaràs curvejant amb ella amb un bon sonriure sota el casc

Vssssssss per tots

Ja saps Toni, Tal com diu en Jaume s`ha de remullar!! Aviam si tornem a compartir ruta company que estas molt perdut!! :undecided:
 
Bé amics, al final la ruta d'avui l'hem aplassat! Però em fet sortida! Em quedat a les 9 al Carril per esmorzar! Julio, Nissimo i un servidor, després de posar a parir a uns cuans, ben esmorzart i un café batejat amb gotas de Ron del innombrable President, :undecided: Em agafat direcció Barna a veure la XR que ting reservada :rolleyes2:, Me assegut a la Xr per veure si havia compenetració!! Dons sí, sembla que lan feta a la meua mida! Així que ja super convençut!Mireu a la foto i veureu un paperet blanc que posa reservat per en Joan!!!:happy:

Ver el archivo adjunto 19981

Julio a tu no et queda tant be com a mí!!! :tongue:

Ver el archivo adjunto 19982

l'aurem de batejar!!!

Ver el archivo adjunto 19983

Ara, salud i feina per pagarla!!! I molt important... tenir amics com vosaltres per compartir ruta i taula!!;):dankk2:

V,ssss
Joan

Ja tardes Mampo, organitza una ruta que et prometo no tumbar-te i la remullem....:rolleyes2:

Enhorabona Joan, a gaudir-la val...?, no es aquesta juguina per patir-la....! ;)
 
Última edición:
El més segur és que dissabte hagi d'anar a recollir la moto, aixi que no poso ruta per sortida!
El que sí necessitaré és algú que m'acompanyi amb la seva moto i jo de paquet ben agafadet,:lipsrsealed: encara que em cago anant darrere de paquet!:embarassed: Per descomptat amb despeses pagades amb esmorzar inclòs!
Ja confirmaré si l'he d'anar a recollir aquest dissabte !!
 
Última edición:
Ja saps Toni, Tal com diu en Jaume s`ha de remullar!! Aviam si tornem a compartir ruta company que estas molt perdut!! :undecided:

I tant, tinc moltes ganes de tornar a compartir ruta amb vosaltres!!
Però porto una temporada ben embolicat amb la feina.

No dubteu, que tan bon pugui m'apunto. A més, vull veure aquest tros de màquina traçant, encara que sigui de lluny!
;)

VSSSSSSSSSSSS!!!
:thumbsup:
 
El més segur és que dissabte hagi d'anar a recollir la moto, aixi que no poso ruta per sortida!
El que sí necessitaré és algú que m'acompanyi amb la seva moto i jo de paquet ben agafadet,:lipsrsealed: encara que em cago anant darrere de paquet!:embarassed: Per descomptat amb despeses pagades amb esmorzar inclòs!
Ja confirmaré si l'he d'anar a recollir aquest dissabte !!

Així que ja és teva!!
Dissabte donaven pluges..... si vols em passo per Control que ja em coneixen i els hi dic que me l'emporto jo.
:D
 
Sembla que el dissabte no arriba mai !! I la XR allà soleta esperant que la vagi a recollir !!


images
images
 
Bé amics ho poso aquí per si algú té ganes de sortir dissabte, o com a mínim per esmorzar!


Dissabte 21


Punt de trobada Restaurant el Carril de llagostera a les 9 del matí, esmorzem i el que ens vulgui acompanyar, anem a buscar la XR a Barna, si no es fa tard podem tornar per la costa! Ja es decidirà !!


Ja tinc qui m'acompanyi, em vindrà a recollir a casa l'amic Fontron!


Fontron
Tettsui


V'sssss
Joan
 
Última edición:
...jo no puc, encara em falta un cilindre !!! ...a mes, si pujes a una LT no et voldras baixar mai...la seva protecció aerodinámica, la seva calefacció esquena inclossa, el seu seient XXXXL, els recolçapeus plataforma, el seu audio quadrafónic amb mandos per el passatger, els armaris de serie...no, millor que no pujis...
avatarwilly.jpg
...i l' Asun encara menys !!!
 
Última edición:
Josep, L 'Asun estava acostumada a anar al darrera de la kawasaki Ninja! :lipsrsealed:Així que la pugi on la pugi li sembla un sofà !!:D:D
Ara estaré servit i sense provar cap moto més, almenys en dos anys !! Bé, espero que així sigui!!!!:embarassed::embarassed:

De totes maneres jo no em veig amb un armari així !! Segurament aquesta plataforma reposapeus que dius, ja no estarien perque les hagués clavat a l'asfalt en cada sortida, amb l'ensurt que això comporta !!:)
 
Última edición:
Si home! Que me voy a esperar! Amb la setmana tant llarga que se m'ha fet!! Color vermell m'agrada!!
 
Bé amics ho poso aquí per si algú té ganes de sortir dissabte, o com a mínim per esmorzar!


Dissabte 21


Punt de trobada Restaurant el Carril de llagostera a les 9 del matí, esmorzem i el que ens vulgui acompanyar, anem a buscar la XR a Barna, si no es fa tard podem tornar per la costa! Ja es decidirà !!


Ja tinc qui m'acompanyi, em vindrà a recollir a casa l'amic Fontron!


Fontron
Tettsui
Jesús (esmorzar)
Dodo (esmorzar) El que li muntarà l'emissora al Jesús


Algú més per esmorzar?. És que com vinc de família nombrosa m'agrada compartir la taula amb gent !! tinc enyorança :embarassed:

V'sssss
Joan
 
Arriba