Tettsui
Curveando
Vaaale, doncs preparo una prèvia, segons qui s'apunti la farem per asfalt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
És clar que també podríem anar dissabte a provar la S 1000 XR
maca maca maca :tongue:![]()
M'en vaig, a Soria, si, però diumenge hi seré a BCN a les 12:00, i pot ser, visitaré, també, el zoològic, es possible que trobi alguna de les feristeles mesetaries...
Vull dir a provar aquesta que ja es meva! I per culpa teva que a la treffen em vas parlar tant bé de la XR! Si tot va bé en uns cuans dies la ting a casa!No només maca maca...
No la provis, Joan, que et sortirà una cúa i banyes i et posaràs de color vermell com la moto !!!!...
Oju al Zoo que no se't quedin !!!!
Sòria, en moto, guapa, guapa, guapa....
De vegades amb el Kitus hem estat a Castillejos de Robledo, hi ha el "Templo del Cocido", amics nostres.
El Presi segur que en té un gran record !!!!
Doncs vinga faig proposta per dissabte dia 14 !!!!!Que a ningú se li acudeixi tombar-la!!!![]()
Punt de trobada i esmorzar al Restaurant el Carril (Llagostera)
Hora: Les 9'00 h,. (Molt bona hora)
Vermutet a Sant Antoni de Calonge
Depenent de les motos que vinguin farem només asfalt!
Ruta AQUESTA: https://goo.gl/maps/R9Fw7xUDChF2
CANCEL·LADA
1.- Julio
2.- Tettsui
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-
i AIXI FINS A 25
y![]()
Enhorabona Joan, ara queda que la gaudeixis
Ja la remullarem,,,,,,,,,
![]()
Ondia Joan!!
Es molt guapa, quin tros de màquina!! Diuen que camina molt bé. Enhorabona, i salut per gaudir-la!!!
Aviat estaràs curvejant amb ella amb un bon sonriure sota el casc
Vssssssss per tots
Bé amics, al final la ruta d'avui l'hem aplassat! Però em fet sortida! Em quedat a les 9 al Carril per esmorzar! Julio, Nissimo i un servidor, després de posar a parir a uns cuans, ben esmorzart i un café batejat amb gotas de Ron del innombrable President, :undecided: Em agafat direcció Barna a veure la XR que ting reservada :rolleyes2:, Me assegut a la Xr per veure si havia compenetració!! Dons sí, sembla que lan feta a la meua mida! Així que ja super convençut!Mireu a la foto i veureu un paperet blanc que posa reservat per en Joan!!!:happy:
Ver el archivo adjunto 19981
Julio a tu no et queda tant be com a mí!!! :tongue:
Ver el archivo adjunto 19982
l'aurem de batejar!!!
Ver el archivo adjunto 19983
Ara, salud i feina per pagarla!!! I molt important... tenir amics com vosaltres per compartir ruta i taula!!:dankk2:
V,ssss
Joan
Ja saps Toni, Tal com diu en Jaume s`ha de remullar!! Aviam si tornem a compartir ruta company que estas molt perdut!! :undecided:
El més segur és que dissabte hagi d'anar a recollir la moto, aixi que no poso ruta per sortida!
El que sí necessitaré és algú que m'acompanyi amb la seva moto i jo de paquet ben agafadet,:lipsrsealed: encara que em cago anant darrere de paquet!:embarassed: Per descomptat amb despeses pagades amb esmorzar inclòs!
Ja confirmaré si l'he d'anar a recollir aquest dissabte !!
Així que ja és teva!!
Dissabte donaven pluges..... si vols em passo per Control que ja em coneixen i els hi dic que me l'emporto jo.
![]()
Això és el que estava pensant! Però tu no arribes a terra que ets paticorta com L'Asun!!![]()
:angry: COMO ? :angry:
Val paticorta noooooo !!Vull dir que aquesta moto no està pensada per a la mitjana de talla de les dones espanyoles :tongue:
![]()
Los nuevos colores para el 2016...., esperate Mampoooo....!