Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...al final serem colla !!! ...![]()
...al final serem colla !!! ...![]()
Holaaaa gent!!!
El final aquesta vegada no vindrem, a la pròxima si!
Bona ruta!!!!_
Ja sabras anar en moto i fer cruilles neng GeSuh2O..? :huh:
Bones...... reserbad cala Cristina per + - 10. comensals. Hora 8'30 al restaurant. Els de Girona i rodalies 8 ho al CUTRE HOTEL de Medinyà per arribar a les 8'30 al restaurant. Una mica malcarats si que son aquest de Cala Cristina. Menú escollir cada un el que li sembli. Apa doncs, fins dama.
Mare meva, la Cristina amb tallarà alguna cosa, serem menys dels que li he dit. Quina por ¡¡¡¡¡¡¡¡
Holaaaa gent!!!
El final aquesta vegada no vindrem, a la pròxima si!
Bona ruta!!!!_
Be Nen@s, anem per parts...,
Dissabte..
Felicitats Enricp per la nova adquisició i moltes gràcies per la convidada..., desitjo que facis una bona pila de kms....
La companyia, excel.lent.., els que no han vingut s'ho han perdut com diu un que jo em sé..
L'esmorçar..., millorable...
La Ruta..? pssssshh... molt millorable....
El dia..., collonut
Diumenge..
No hi vaig ser-hi, però sembla que us ho vare-ho passar be..., m'al.legro.
apa, fins la propera..
...bona tarda Xibeca ! ...aquest dissabte no fem sortida, fem reunió per ultimar els detalls de la Treffen de la setmana vinent, que ho tenim ja al damunt !!!Jo vull sortida
Des d'un Lenovo Vive X3
Sniff sniff així no estrenaré el casc....bona tarda Xibeca ! ...aquest dissabte no fem sortida, fem reunió per ultimar els detalls de la Treffen de la setmana vinent, que ho tenim ja al damunt !!!
Hola!!!!
Perdoneu la meva ignorancia... que es la treffen?
Bé amics sortosament sortida feta! Avui hem estat de bateig! L'Enricp ha estrenat moto, ens ha convidat! Epsss vegudes, cafès i xupito :cheesy: Després ha marxat tot sol a batejar la moto tal com ha de ser!! És que una Adventure tant neta no mola!!!! Gràcies Enric per el convit!! Per el demés rés que no es pugui arreglar amb una mica de pintura! Ja pots dir que l'has estrenat, !! Jo també vaig fer-li el bateig a la XR!! És el que pot pasar si vas amb moto!!
Ver el archivo adjunto 55950
Ver el archivo adjunto 55951
Ver el archivo adjunto 55952
Ver el archivo adjunto 55953
Ver el archivo adjunto 55954
Ver el archivo adjunto 55955
Ver el archivo adjunto 55956
Ver el archivo adjunto 55957
Ver el archivo adjunto 55959
Ver el archivo adjunto 55958
GRÀCIES AMICS PER COMPARTIR AQUEST MATÍ :thumbsup::thumbsup: