LCN-GIRONA ...viu els colors de la tardor...a peu de carretera !!!

...al final serem colla !!! ...
vil-up2.gif

Aixó vol dir que vens..? :huh:

Pot ser en Left hauria de trucar a ca la critina no...?, ja sabeu que la mossa s'emprenya fàcil si no avisem....:lipsrsealed:
 
Bones...... reserbad cala Cristina per + - 10. comensals. Hora 8'30 al restaurant. Els de Girona i rodalies 8 ho al CUTRE HOTEL de Medinyà per arribar a les 8'30 al restaurant. Una mica malcarats si que son aquest de Cala Cristina. Menú escollir cada un el que li sembli. Apa doncs, fins dama.
 
Holaaaa gent!!!
El final aquesta vegada no vindrem, a la pròxima si!
Bona ruta!!!!_
 
Bones...... reserbad cala Cristina per + - 10. comensals. Hora 8'30 al restaurant. Els de Girona i rodalies 8 ho al CUTRE HOTEL de Medinyà per arribar a les 8'30 al restaurant. Una mica malcarats si que son aquest de Cala Cristina. Menú escollir cada un el que li sembli. Apa doncs, fins dama.

Merci Joan!!! ;)
 
Mare meva, la Cristina amb tallarà alguna cosa, serem menys dels que li he dit. Quina por ¡¡¡¡¡¡¡¡
 
Encara que només sigui perquè no els hi tallin tant arran, aquella noia la vaig veure capaç de qualsevol atrocitat, compteu amb mi per esmorzar. Per la ruta no ho sé, a les 13 h haig de ser a Cervià sens falta.
 
Última edición:
Gracies NARSANPU, m'has salvat. Si tan sols podem arribar als 8 estic fora de perill. El marge de seguretat està entre 8/12. Pels pels, ufffffff.
 
El Ozepe esta amb interrogant, aixo vol dir que encara estic amb perill. Però tinc una idea, convidaré al primer despistat que vegi, tot sigui per salvar les pars .........aixo mateix.
 
tranquil Jhonyleft, tens les parts salvades, demà a les 08:00 al cutrehotel, ;)
 
Heii nens demá a las 8,00h en el cutre hotel, Yo también, bona nit nens
 
Última edición:
Bé amics sortosament sortida feta! Avui hem estat de bateig! L'Enricp ha estrenat moto, ens ha convidat! Epsss vegudes, cafès i xupito :cheesy: Després ha marxat tot sol a batejar la moto tal com ha de ser:)!! És que una Adventure tant neta no mola!!!! Gràcies Enric per el convit!! Per el demés rés que no es pugui arreglar amb una mica de pintura! Ja pots dir que l'has estrenat, !! Jo també vaig fer-li el bateig a la XR!! És el que pot pasar si vas amb moto!!

IMG-20161015-WA0004.jpg

IMG-20161015-WA0005.jpg

IMG-20161015-WA0003.jpg

IMG-20161015-WA0002.jpg

DSC_6877.jpg

DSC_6883.jpg

DSC_6882.jpg

DSC_6886.jpg

IMG-20161015-WA0013.jpg

IMG-20161015-WA0014.jpg

GRÀCIES AMICS PER COMPARTIR AQUEST MATÍ :thumbsup::thumbsup:
 
Última edición:
Heii, gracias Enric por la convidada y disfruta la moto, pero cuidad in que tiene dos ruedas solo, ja ja ja Bon cap de semana.
 
pues si, l´hem fet petar una mica i desprès ruta, :)

gràcies Enric per la convidada i gaudir de la nova màquina ;)
 
Mooltes felicitats Enric!!!

Quina moto més xulaaaa!!!

Salut i benzina!!!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:


Bona ruta nois!!!
;)
 
Doncs avui també sortida! Aquest ritme aviat aure de tornar a cambiar la moto :D;)
Em fet d'escolta a un grup ciclista de Girona!! La veritat és que acompanyar a esportistes es divertit i si hi han esportistes féminas encara més!!:D:D:rolleyes2::tongue:

IMG-20161016-WA0025.jpg

IMG-20161016-WA0022.jpg

DSC_6892.jpg

DSC_6890.jpg

IMG-20161016-WA0008.jpg

DSC_6898.jpg

DSC_6901.jpg

IMG-20161016-WA0023.jpg

DSC_6903.jpg

DSC_6906.jpg

DSC_6908.jpg

DSC_6911.jpg

DSC_6905.jpg
 
Última edición:
Be Nen@s, anem per parts...,

Dissabte..

Felicitats Enricp per la nova adquisició i moltes gràcies per la convidada..., desitjo que facis una bona pila de kms....

La companyia, excel.lent.., els que no han vingut s'ho han perdut com diu un que jo em sé..

L'esmorçar..., millorable...

La Ruta..? pssssshh... molt millorable....

El dia..., collonut


Diumenge..

No hi vaig ser-hi, però sembla que us ho vare-ho passar be..., m'al.legro.


apa, fins la propera..
 
Be Nen@s, anem per parts...,

Dissabte..

Felicitats Enricp per la nova adquisició i moltes gràcies per la convidada..., desitjo que facis una bona pila de kms....

La companyia, excel.lent.., els que no han vingut s'ho han perdut com diu un que jo em sé..

L'esmorçar..., millorable...

La Ruta..? pssssshh... molt millorable....

El dia..., collonut


Diumenge..

No hi vaig ser-hi, però sembla que us ho vare-ho passar be..., m'al.legro.


apa, fins la propera..


...com dius per aquí dalt ¡...els que no han vingut s'ho han perdut com diu un que jo em sé..!
 
Quines fotos més guapes!!
Enhorabona nois, molt bona feina!
;)
 
:pain10::pain10::happy::happy: Aquesta setmana no hi aura sortida per aquí!! :shocked:. I la propera tenim la Treffen!!!! ;);)
 
Última edición:
Aquest dissabte cal acabar de tancar temes referents a la Treffen !!
h86.gif


Així que per als que vénen a la Treffen ens veiem en un obrir i tancar d'ulls !!
yes-1.gif~c200

Els que no vénen és perquè no volen !!
mi-villano-favorito-04.gif
Així que ells s'ho perden !!
 
Última edición:
...bona tarda Xibeca ! ...aquest dissabte no fem sortida, fem reunió per ultimar els detalls de la Treffen de la setmana vinent, que ho tenim ja al damunt !!!
Sniff sniff així no estrenaré el casc. :(

Des d'un Lenovo Vive X3
 
Bon dia noi, la Treffen es una trovada de moteros de LCNGIRONA y que concentra part de tota espanya en Girona, te agradaría company, un saludo.
 
Moltes gracies!!!!! Carai sembla que us ho passareu be! A la proxima poder m'apunto!

gas!
 
Perdoneu la meva inexperiencia..pero voleu dir que no seria millor posar les sortides al face o a un whatssap ?? Aqui es dificil assabentar-de !!! Amb les noves eines de comunicacio seria mes rapid, agil, senzill i ens assabenteriem tots/tesno creieu ?? Be, es una aportacio.. Ja direu !! Gracies !!

Enviat des del meu Aquaris E4.5 usant Tapatalk
 
KimCasas :perdoneu la meva inexperiencia..pero voleu dir que no seria millor posar les sortides al face o a un whatssap ?? Aqui es dificil assabentar-de !!! Amb les noves eines de comunicacio seria mes rapid, agil, senzill i ens assabenteriem tots/tesno creieu ?? Be, es una aportacio.. Ja direu !! Gracies !!

Bé tot és qüestió de gustos! Aquest mitjà s'ha creat per això, força tema hi ha ja per WhatsApp! Aqui si t'interessa fer una sortida mires i si t'agrada aquesta sortida t'apuntes !! El WhatsApp, almenys jo ho tinc per a altres coses! Tampoc et creguis que tanta tecnologia és bona !! De moment a nosaltres ens agrada quedar per aquí !! Et pots apuntar quan vulguis i seràs ben rebut !!:thumbsup:;)


V'ssssssss
Joan
 
Última edición:
Hola Jose ja em pots apuntar, el detall que col·laborin contra el cancer infantil m'ha agradat a part de lo bé que ho passarem .....
 
Última edición:
Encara que amb retard d'una setmana en la resposta...

Gracies a tots per les felicitacions, espero que en breu ens poguem tornar a trobar , l'estrena va ser fantastica.. Un bon esmorzar i una aterrissada sense cap consequencia que no es sol.lucioni amb una manguera i una rentadora...

salut i fins aviat.



Bé amics sortosament sortida feta! Avui hem estat de bateig! L'Enricp ha estrenat moto, ens ha convidat! Epsss vegudes, cafès i xupito :cheesy: Després ha marxat tot sol a batejar la moto tal com ha de ser:)!! És que una Adventure tant neta no mola!!!! Gràcies Enric per el convit!! Per el demés rés que no es pugui arreglar amb una mica de pintura! Ja pots dir que l'has estrenat, !! Jo també vaig fer-li el bateig a la XR!! És el que pot pasar si vas amb moto!!

Ver el archivo adjunto 55950

Ver el archivo adjunto 55951

Ver el archivo adjunto 55952

Ver el archivo adjunto 55953

Ver el archivo adjunto 55954

Ver el archivo adjunto 55955

Ver el archivo adjunto 55956

Ver el archivo adjunto 55957

Ver el archivo adjunto 55959

Ver el archivo adjunto 55958

GRÀCIES AMICS PER COMPARTIR AQUEST MATÍ :thumbsup::thumbsup:
 
Arriba