LCN-GIRONA ...viu els colors de la tardor...a peu de carretera !!!

Hola mainada !! Com diria una que jo sé !! Encara que aqui de mainada hi ha poquets per no dir cap !! Més aviat la Majoria tirem cap a la tercera edat !!
images
el pitjor és que interiorment l'home no canvia mai !!
anciano-imagen-animada-0025.gif


Bé al que anem, a veure qui d'aquesta mainada, pot ser nen o nena, posa la sortida per aquest dissabte !! Sembla que falta molt, però demà quan ens aixequem ja direm demà dimecres!!

11208333_1612200949026226_609790182_n.jpg
 
Última edición:
...jo no podré sortir aquest cap de setmana, ni probablement l' altre...peró us recordo que...
...demà ja es Dimecres !!!
0634cb4c3a026497450d1741c4f5add9o.jpg



 
Última edición:
Si demà dimecres!!, Però, quant t'aixequis ja diras !! Osti demà dijous jaaaa !!:embarassed:
Així que per si de cas, després poso rutilla tranquil·la i a una hora decent !!

Emoji-Gui%C3%B1ando-Un-Ojo.gif
 
Última edición:
SI EL TEMPS HO PERMET!! JO JA NO EM FIO NI UN PÈL DELS PRONOSTICS !!


DONCS POSO SORTIDA PER DISSABTE 19 (SANT, CRISPÍ)


PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: Restarant MAS PI DE VERGES a les 9 del matí. https://goo.gl/maps/GmjLP1UytVH2


RUTA: Anar fins CALA MONTJOI a ritme tranquilet (no és una carretera que permeti anar massa ràpid).


FERVESTAR: A ALBONS, passant per Sant Pere Pescador i Sant Martí D'Empúries.

DEMÀ POSO RUTA DETALLADA


 
Última edición:
Si no passa res em tindreu que aguantar.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Bon dia, aquesta rutilla que proposa el Joan pot esta molt be, sempre que no tinguem tramuntana. Amb principi apuntam també. Anirem esmorzats o farem un most al Mas Pi ?
 
SI EL TEMPS HO PERMET!! JO JA NO EM FIO NI UN PÈL DELS PRONOSTICS !!


DONCS POSO SORTIDA PER DISSABTE 19 (SANT, CRISPÍ)


PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: Restarant MAS PI DE VERGES a les 9 del matí.
AQUI :
https://goo.gl/maps/GmjLP1UytVH2



RUTA: Anar fins CALA MONTJOI a ritme tranquilet (no és una carretera que permeti anar massa ràpid).
AQUESTA: https://goo.gl/maps/rkFqBG3oUMC2

sketch-1479383595689.jpg

FERVESTAR: A ALBONS
Assistents:

Julio
Xibeca
JhonyLef
Fontrom
Jaume
Trias
Nissimo
Tettsui


 
Última edición:
Jo dissabte Callos Solidarios contra el Cáncer a St Cugat..

100 i pico persones apuntades i més de 70 motos ...

Pep
 
Nois, aquest dissabte no pot ser, tinc compromís.
Passeu molt bé !!!

Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
 
Bones....... per el dissabte 19/ 11/ 16 els de Girona, rodalies i el Jaume quedem 8'30ho al Hotel de Medinyà.
Apa doncs fins dissabte.
 
Nens!! Taula reservada al MAS PI DE VERGES, per 10 comensals!! Així que ja sabeu encara hi sou a temps!!
 
Be, nen@s, demà si no hi ha res de nou ens quedarem a casa, descansarem una mica de moto aquesta setmana...., que us vagi molt be...no correu molt , sou mes de 10 ..? Uix casi, casi....!

 
Aquesta és la carretera que ens porta fins a Cala Montjoi

520092959-cala-montjoi-costanera-carretera-region-con-colinas.jpg


Cala Montjoi
0.jpg


Pista de montjoi a Cala Jòncols!! Si voleu tambe la podem fer!!

2E4E4E2E39304E1339F8314E133984.jpg


cala-joncols.jpg



Cala+Joncols+-+Roses+-+Cap+de+Creus+-+Vacaciones+-+apartamento+de+alquiler+homelidays+(2).JPG

La meva ex :cry:

DSC_0200.jpg
 
Última edición:
Gaudiu molt xiquets!!

Naltros demà...
dormido.JPG

Àneu amb compte!!
 
Doncs ja he fet la volteta, com sempre bona teca i bona companyia.
Llàstima que en Tettsui no sap fer servir el gps.

6794ebe55563804f12209fcdc7b49f58.jpg


971476cfe01e61b796a5093a5d38ceda.jpg


f3e1505e810a16f5bf6adb001265c717.jpg


Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Si amics sortida feta, però, això ja no és el que era, ja no és critica als que no venen, desde que ve en Fontrom només es parla de dones i em d'escorçar la ruta!!:D:D Em fet una llarga sobretaula i ni s'ha criticat ni s'ha parlat de motos!!:shocked:
A sigut una ruta per anar tranquilets i així poder gaudir de unas vistas espectaculars, a més ha fet un bon matí per gaudir de la moto, això sí a la tornada la moto em feia la Perla i he agut denchufar una mica per netejar bujías!! :cheesy:
El que si sé, és, que el que no ha vingut s'ho ha perdut i aquest día ja no tornarà mai més!! :huh::tongue:
Gràcies amics per compartir taula i ruta ;)

DSC_6997.jpg

DSC_6999.jpg

DSC_7001.jpg

DSC_7003.jpg

DSC_7006.jpg

DSC_7008.jpg

DSC_7013.jpg

DSC_7017.jpg

DSC_7018.jpg

DSC_7021.jpg

ARA, A ESPERÀ QUE ARRIBI EL PROPER DISSABTE!!
EN FONTROM DIU QUE POSARÀ LA PROPERA SORTIDA!! Dons fins dissabte!!
 
Última edición:
Sí noi, no anem bé, sempre parlant del mateix....:D:D .....un bon àpat, ruta amb bons paisatges I el millor la companyia ;)

Fins la propera..:)

Gràcies Tettsui;)
 
Enhorabona nois!!!

Feu patxoca!!!

Bona pinta fa aquesta sortida!!

;);)
 
Enveja sana nen@s, veig que us ho heu passat be i m'alegro molt.., nosaltres posant-nos al dia de coses pendents i family..., gràcies per compartir, cronica i fotos.., vistes espectaculars....,

Tetssui, aquest dia no tornarà , però vindran d'altres per tornar a repetir la ruta pels que no hem pogut venir..., aixó si, el GPS, deixa-ho a casa..., veiem que no es lo teu...;)
 
Quina colla de mamones :embarassed: Surten de casa i no miren la ruta que es farà! Falta coordinació!! :undecided: No se de que serveix anar de Road líder... Sortim d'esmorzar i posen Cala Montjoi al GPS i au ruta hacia allí, yo em faig una ruta tiro a la dreta i ells es paren i no em segueixen perquè diuen que és capa allà per anar a Roses!! Jo alucino :D:D a la propera sortida yo faré el mateix :angry::tongue::tongue:

O SIGUI RUTA TOMBADA!!
 
Última edición:
MAL PARITTTTTSSS...AQUESTA ERA LA RUTA, NO ANAR PER SANT PERE PESCADOR!!:embarassed::embarassed::D:D
sketch-1479383595689.jpg
 
SORTIDA PER DISSABTE 26 DE NOVEMBRE 2016.

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: CAN CASSOLES, LLAGOSTERA, A LES 9 AM.

RUTA: AQUESTA

FERVESTAR: LOCAL SOCIAL CAMPLLONG

Assistents:

01-Fontrom (si no plou)
02-Xibeca (si no plou)
03-julio AVD (si no plou)
04-Naxo i La Nena (si no plou)
05-johnnyhy (si no plou)
06-jhonyleft (si no plou)
07-Nissimo ( si no llueve)
08-Tettsui ( NO LLOVERÁ!! )
09-ricmel (si no plou)
10-
 
Última edición:
:shocked::shocked:Només dilluns mig matí i ja ia sortida per dissabte!! Poca feina!!:undecided::rolleyes2::D:D
 
:shocked::shocked:Només dilluns mig matí i ja ia sortida per dissabte!! Poca feina!!:undecided::rolleyes2::D:D
Un home emprenedor, per a que esperar :)

Si el temps ens respecta i no hi ha imprevistos jo vinc.

Pd: Fontrom porta el Midland que posarem musiqueta. ;)

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Última edición:
Hola nois!!si el temps acompanya.. La Nena i jo vindrem.:rolleyes2::dankk2:
 
Si no plou, vinc....

Algú més de l'Eixample hi va ???

Bàsicament per anar junts....
 
Hola..
Vaig a la Cerdanya a preparar un Trinxat per la primavera amb els companys de SEM..
PEP
 
Bon dia a tothom, per dissabte i si el temps acompanya apunten un altre Joan. Can Cassoles es millor que el Carrilet JULIO ? .........
 
Bé amics, demà quan ens aixequem ja direm...... i demà dijous !!!!! Per això cal tenir clar el que farem dissabte ....... però ... jo encara no ho tinc. Estic pendent d'una trucada per a aquest dissabte !!
enojado.gif
Així que depèn de com vagi vindré o no vindré !!

 
Arriba