LCN-GIRONA ...viu els colors de la tardor...a peu de carretera !!!

...si us interessa participar en aquesta inicio les gestions demà mateix, feina per nomes tornar de la Treffen !!!

gerunda%2Bfondo%2Bweb%2B1.jpg


La Gerunda Road


...bé, ja he comentat el tema amb els Fabregas per si tenen algún tipus de compromís especial amb aquesta gent i l' Albert, el pare, s' ha ofert a negociar-ho que coneix a l' organitzador...no seran com a la tondo pero fem un favor a Fabregas que nomes tenen 3 motos de moment...
...continuarem informant !
 
Última edición por un moderador:
..be, ni 30 ni 50,l' organització nomes ofereix 20€ pr moto i segons m' ha comentat l'Albert l'any passat ja va tenir feina per que li paguessin 10€...
...teníu carta blanca per decidir si voleu fer-ho o no, pero m'ho heu de dir perqué facin comptes. Jo anire per el compromis adquirit amb en Fabregas i perqué s' en adonin del que es perden per racanos...i parlar el tema directament amb els organitzadors per veure d' arreglar-lo per properes ocasiones, fan una sortida nomes per noies amb mes de 400 inscrites....ahí lo dejo !
 
Última edición:
Amb mi pots comptari, per l'ho bé que m'han tractat a can Fàbregas, per la companyia, per anar en moto, i si és possible, per l'esmorzar que podrien fer abans, si haig d'anar-hi per diners, ja estic bé al llit.
 

...la varen fer el passat 9 d' Octubre i segons l' Albert només van anar 3 motos !!!
a55fa2634d91b7e60f625c9552a1be21o.jpg

[video=youtube_share;lx6yOWhEgk8]https://youtu.be/lx6yOWhEgk8[/video]

...yo iré...todo sea por la causa y por la 2ª GerunDona !!!
 
Última edición:
A fer d'assistència, yo mismo.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Josep he dit que no m'ho vull perdre i no apuntes, jajaja.
 
Demà?
Però no esteu Treffenejant encara?

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Ok, fins demà a les 8 hores, esmorzats o en dejú a punt de fer analítiques ?
 
Millor esmorzar una mica a casa!! Allà donaran una mica, però ja sabeu aquest esportistes van de barretes energèticas!:undecided: :embarassed:
 
Última edición:
gerunda%2Bfondo%2Bweb%2B1.jpg


...volen anar !

1- Ozepe
2- Narsanpu
3- Xibeca
4- Fontrom
5- Tettsui
6- Ramón

Dons bé, feina feta, però, rés de tot feminas, OZEEEPEEE!!!!, mariquiiita.... Ens tenies enganyat hi havian molts mascles :embarassed::embarassed:
Pero bé tot i així a sigut un matí molt entretingut, potser no tan per en Xibeca que s'ha tirat 1/2 matí en una cruïlla ("Novatillo"):D:D
:tongue:.

DSC_6943.jpg

DSC_6944.jpg

DSC_6950.jpg

DSC_6951.jpg

DSC_6952.jpg

DSC_6953.jpg

IMG-20161101-WA0016.jpg

:dankk2::thumbsup::thumbsup:
 
Última edición:
Anécdota del dia, després d'estar-me hora i mitja a un trencant amb els 4 intermitents m'he quedat sense bateria i al arrencar-la empentant hem anat per terra moto i jo. Sense conseqüències però un ridícul espantós.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Anécdota del dia, després d'estar-me hora i mitja a un trencant amb els 4 intermitents m'he quedat sense bateria i al arrencar-la empentant hem anat per terra moto i jo. Sense conseqüències però un ridícul espantós.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk

MADRE MIA!!!! NOVATOOOOO!!!!!!!!!!:embarassed::undecided: :D:D:D
 
Si no t'has fet mal, ni trencat res, bé va.
Però te raó en Tettsui, les ciclistes eran una mica massa peludes !!!
 
També hem trobat un axurit milhomes que s'ha fotut de morros, però ha volgut acabar la cursa llarga tant si com no i ha quedat enrampat al començar la primera pujada.
Es que en hi ha de caperruts .....
 
Enhorabona nois, tinc noticies que tot ha anat be..., tot i la ressaca dels últims dies....,!

LLástima Xibeca per la caiguda tonta del dia, però l'important que no hagis pres mal, només en el orgull...! :)
 
...certo Narcís, et m' has passat per alt...peró quin fart de fotejar !!!
...Mampooooooooooooo !!! ...estas cec o qué ? ...apa que no hi havien de fémines i be escotades algunes !!!
tlq0N440iLSKBKVdjtusY3SnxfsGGbxlC43QINKgiAPedqvr8B-aUNeg8JGEjpAWQomrL259X6Mc2d7U78jY2DEgvUrsv5WdllxX3x8ii1EfX6LCSM9mi2IGXEiY_qKNB3jnuxu88641T6XNH6fAJ31wb7BmhZauGvogAeZwTXD9I3RF6_-AfTGmAvFFZGbUklcj1DkV6xQOHyzCouNmtEKKzgrAD_wtZTPRSpYFtUTnPbieIT8TyJLMqV4K1Z4ZKAyfKdHK4G0yIK4OMKPTxpo5JZHvsKF7_ezLnXW9hxXmtm_AGwcVhVj3xADix2JbXpvtM17LNhZONE37dYhECWivDPTNmcKPQKYwsfH643TeTLgQusPQwn9oWAEfwGyAmNna43uMGB7tS6QJy8c5l0XXiQn9q9qBfedHfUxbHtbZAa6irqJBxoIXwRy64Gs-fm6ByszLTvTADE0TAeX-A9cygAbJy7_uEld1UY3b1i4yCPMckho4BGVr1ueCzP-xmXBpg4A6IKClRqlkdGWql_Ju02ja8Nz86L0MngKvuVWRU8iQwLIbFgfw8zkZyGfr9AyBW4OzJpbnT6fWUDRc7krw4-2IwtrL0rhqmqxyiKYAE9Cd=w413-h619-no


 
Última edición:
Que ningú es pensi que hem marxat d'aqui....aquesta setmana estem AQUÍ, Ja tornarem la propera...;)

Doncs res de res !!!
scratch_one-s_head.gif


SR@S,

En RAIMON, vol dir que degut a la dolenta previsió del temps per demà, S'ANULA i S'AJORNA la sortida per al PROPER DISSABTE 12-11-2016, aixi de pas, podrem fer una esquiadeta al Port del Cantó.





ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT,ANUL.LAT, ANUL.LAT,ANUL.LAT
 
Última edición:
"Allabontas anem a asmursar al menus o res de res?"

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Última edición:
Bones amics, us informo que l'administrador del Foro m'ha pogut canviar el nick NARSANPU, que vaig posar en el seu moment al no poder posar el meu de sempre, que és SISET.
O sigui, en Narsanpu desapareix i apareix en Siset, però sóc el mateix.

Hola Siset, amb aquest nou nick, hauràs de tornar a pagar el fervestar a la propera sortida...., tornes a ser nou.....!!!!! :D:D:D
 
epps nosaltren insitirem.....,

Que ningú es pensi que hem marxat d'aqui....aquesta setmana també estem AQUÍ ....! , si el bon temps no ens torna a acollonir.... :rolleyes2:
 
Última edición:
Aquest dissabte dia 12 no hi ha excuses !! Cal anar A SORT a buscar LA SORT !!
Total si no plou aquí pot ploure allà, i si no plou allà pot ploure aquí !!
1a8af8d7935f5ea4a041fb1a9afd8374.jpg
També podria ser que nevés !!


SI SI
AQUÍ ....!
 
Última edición:
Bé, doncs jo plogui o no plogui no vaig a Sort, aprofitaré que la meva dona encara està de vacances per anar a dinar a Cala Canyelles !! Així que, si queda algú per aquí i ens vol acompanyar ja ho sap !!

a-hurra.gif~original



 
Aquest dissabte dia 12 no hi ha excuses !! Cal anar A SORT a buscar LA SORT !!
Total si no plou aquí pot ploure allà, i si no plou allà pot ploure aquí !!
1a8af8d7935f5ea4a041fb1a9afd8374.jpg
També podria ser que nevés !!


SI SI
AQUÍ ....!
Doncs sort que no hi havia excuses... Jur jur

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Doncs si L'Asun i jo em anat fins Lloret, i a dinar a Cala Canyelles!!
DSC_6977.jpg

DSC_6987.jpg
 

Adjuntos

  • IMG-20161112-WA0015.jpg
    IMG-20161112-WA0015.jpg
    52,4 KB · Visitas: 81
  • DSC_6980.jpg
    DSC_6980.jpg
    64,4 KB · Visitas: 81
  • IMG-20161112-WA0034.jpg
    IMG-20161112-WA0034.jpg
    46 KB · Visitas: 81
  • DSC_6979.jpg
    DSC_6979.jpg
    73,9 KB · Visitas: 78
Última edición:
Arriba