Tettsui
Curveando
El que la sigue la consigue!! Així que vés fent proves que ja cuasi ho tens!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...bé, ja he comentat el tema amb els Fabregas per si tenen algún tipus de compromís especial amb aquesta gent i l' Albert, el pare, s' ha ofert a negociar-ho que coneix a l' organitzador...no seran com a la tondo pero fem un favor a Fabregas que nomes tenen 3 motos de moment......si us interessa participar en aquesta inicio les gestions demà mateix, feina per nomes tornar de la Treffen !!!
Jo ja vaig dir de venir a veure-us però em vàreu dir que tot o res. Vosaltres us ho perdeuAquest cap de setmana estem per aqui!!
http://www.bmwmotos.com/foro/concentraciones/497472-vi-lacosanostratreffen-girona-king-size-la-haremos-gorda-octubre-2016-a.html
![]()
![]()
Jo ja vaig dir de venir a veure-us però em vàreu dir que tot o res. Vosaltres us ho perdeu![]()
Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
![]()
...volen anar !
1- Ozepe
2- Narsanpu
3- Xibeca
4- Fontrom
5- Tettsui
6- ?
![]()
...volen anar !
1- Ozepe
2- Narsanpu
3- Xibeca
4- Fontrom
5- Tettsui
6- Ramón
Hem de dur mostra d'orina, perquè sortirà la panelleturia molt alta.Ok, fins demà a les 8 hores, esmorzats o en dejú a punt de fer analítiques ?
![]()
...volen anar !
1- Ozepe
2- Narsanpu
3- Xibeca
4- Fontrom
5- Tettsui
6- Ramón
Anécdota del dia, després d'estar-me hora i mitja a un trencant amb els 4 intermitents m'he quedat sense bateria i al arrencar-la empentant hem anat per terra moto i jo. Sense conseqüències però un ridícul espantós.
Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
...certo Narcís, et m' has passat per alt...peró quin fart de fotejar !!!
...Mampooooooooooooo !!! ...estas cec o qué ? ...apa que no hi havien de fémines i be escotades algunes !!!
![]()
Que ningú es pensi que hem marxat d'aqui....aquesta setmana estem AQUÍ, Ja tornarem la propera...![]()
Bones amics, us informo que l'administrador del Foro m'ha pogut canviar el nick NARSANPU, que vaig posar en el seu moment al no poder posar el meu de sempre, que és SISET.
O sigui, en Narsanpu desapareix i apareix en Siset, però sóc el mateix.
Doncs sort que no hi havia excuses... Jur jurAquest dissabte dia 12 no hi ha excuses !! Cal anar A SORT a buscar LA SORT !!
Total si no plou aquí pot ploure allà, i si no plou allà pot ploure aquí !!També podria ser que nevés !!![]()
SI SI AQUÍ ....!