Tettsui
Curveando
Amb el vostre permís m'afegeixo a l'excursió de demà. Fa molt que no vaig amb vosaltres i això no pot ser!
Ens veurem al giratori de l'aeroport. :cheesy:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Amb el vostre permís m'afegeixo a l'excursió de demà. Fa molt que no vaig amb vosaltres i això no pot ser!
Ens veurem al giratori de l'aeroport. :cheesy:
Fins a Xibeca puc estar tranquilAixò això,. Comencem per l'abecedari!! Alex te toca!!:cheesy:
Fins a Xibeca puc estar tranquil![]()
Des d'un Lenovo Vive X3
Fins a Xibeca puc estar tranquil![]()
Des d'un Lenovo Vive X3
i si començem per sota.., per la "X"...? :rolleyes2:
Por sierto macaba que de llegà etto, abei bebido aseite.
![]()
Des d'un Lenovo Vive X3
Bona tarda, jo sóc de bcn, però si feu algo aquest cap de setmana em vindria amb un amic. Millor anar de ruta amb més gent, que ens agrada coneixer gent nova.
Salut
...ja el vas probar en la CAT1000 ?Por sierto macaba que de llegà etto, abei bebido aseite.
![]()
Des d'un Lenovo Vive X3
Bona tarda, jo sóc de bcn, però si feu algo aquest cap de setmana em vindria amb un amic. Millor anar de ruta amb més gent, que ens agrada coneixer gent nova.
Salut
BON DIA, doncs si aquest dissabte tindrem sortida, esmorzar i ruta les posarem aquest vespre. Una matinal sembla ser segons els pronòstics amb bon temps després de tanta humitat . Esteu atens .
BON DIA, doncs si aquest dissabte tindrem sortida, esmorzar i ruta les posarem aquest vespre. Una matinal sembla ser segons els pronòstics amb bon temps després de tanta humitat . Esteu atens .
Bon dia!!!!!
Una pregunta :ssst: no em queda clar el lloc on ens hem de trobar, en el mateix restaurant??
Avui síiiii SOLETE!!!:sun_smiley:
Doncs no, va arribar aquest dimarts, ja vaig intentar que me l'enviessin abans però no va ser possible....ja el vas probar en la CAT1000 ?
![]()