Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Un colega mio se kiere apuntar
puede ser ???
se llama Dani
Bona tarda companys,
Una gran Sortida, un bon agermanament entre dues colles amants de la moto i de l'amistat, molt bon rotllo i m'alegro d'haver posat cara a molts Nicks, gràcies per la iniciativa Pep..
Gracies a tot@s els que heu pogut venir i hem pogut compartir taula, riures, ruta i aperitiu.
Jo personalment m'ho he passat molt be "manant":rolleyes2: al grup a la ruta, que espero que us hagi agradat, passejada inclosa per el aparcament del pavelló d'esports de Cassa de la Selva.
Gracies a tot@s els que heu pogut venir i lamentar l'absència dels que no han pogut, us hem trobat a faltar.
Fins la propera i aprofito per desitjar-vos bones festes i millor 2015.
![]()
...quant dius de les groses...vols dir que portes xenon a les llargues també ? ...i no oblidis que:Hola a tots¡¡ he dit hola al Facebook i un senyor molt amable m´ha dit quee estabeu per aquí...no tinc ni idea de com es diu Hola en el vostre grup, pero, si tinc clar que vui formar ne pat..si m´hi voleu, aquí em teniu, em dic Pere i visc a Cervera, tinc una bicharraca de les grosses..una abraçada a totsss
¡¡Hombreeee Ozepéeee...un placer verte por aquí...oye, una pregunta, cómo hago para presentarme correctamente en éste grupo, es que no entiendo muy bien dónde empieza...me gustaría probar una salidita a ver cómo nos comemnos la buti...un abrazo......quant dius de les groses...vols dir que portes xenon a les llargues també ? ...i no oblidis que:
...El que mucho colel...plonto palal...![]()
Hola Butiraiders,
A ver si el lunes tenemos suerte con la lotería que pillamos en Sort y si no, pues que sigamos disfrutando de las salidas en moto...Os dejo un par de fotos de una salida de hoy por Avila y a pesar de lo espectacular de alguna de ellas, ha hecho un dia estupendo.
Salud y suerte, amig@s
Bones festes a tothom!
subir foto
sube fotos
...Caribu, no deixis de visitar aquest fil i quant vegis una sortida del teu gust no crec que tinguis problemes per apuntar-te...son bona gent....una mica gitanos pero bona gent...¡¡Hombreeee Ozepéeee...un placer verte por aquí...oye, una pregunta, cómo hago para presentarme correctamente en éste grupo, es que no entiendo muy bien dónde empieza...me gustaría probar una salidita a ver cómo nos comemnos la buti...un abrazo...
Hola Butiraiders,
A ver si el lunes tenemos suerte con la lotería que pillamos en Sort y si no, pues que sigamos disfrutando de las salidas en moto...Os dejo un par de fotos de una salida de hoy por Avila y a pesar de lo espectacular de alguna de ellas, ha hecho un dia estupendo.
Salud y suerte, amig@s
Bones festes a tothom!
subir foto
sube fotos
A ver Nois aquí os dejo el montaje del poco material disponible de la salida con nuestros amigos de LCNGirona, espero que os guste.
Felices Fiestas a todos los motards de buena voluntad :cheesy:
[video=youtube;JPUqwuFoW4w]https://www.youtube.com/watch?v=JPUqwuFoW4w[/video]
He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies
En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:
![]()
En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:
![]()
Detall:
![]()
Fent el comiat:
![]()
Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara![]()
Hola Nois aqui teneis una felicitación un poco diferente :cheesy:
[video=youtube;ZLii_Eh2khM]https://www.youtube.com/watch?v=ZLii_Eh2khM[/video]
Gràcies docmolins pel vídeo i fotos. Te n'he mig "pillat" una per fer sortir a n'en Pep. Així és com allà ho he publicat:
Gracias a ti por esas fotosGràcies docmolins pel vídeo i fotos. Te n'he mig "pillat" una per fer sortir a n'en Pep. Així és com allà ho he publicat: