Salidas BUTIRAIDERS_CAT, BCN y Alrededores Noviembre 2014

NENES, tengo los polares, polos y samarretas bordados.

Confirmarme, plis, los que vendréis mañana para traerlos.

Polares a 18 €
Polos a 20 €
Camisetas a 12 €

Mejor si me lo dais justo, que me los quitan de las manos y no estoy pa dar cambios.

DESEMBRE 2014POLARSAMARRPOLO
FRANXLXLXL
ANNASM
3MJSL + S
PRIMIM
JORDI HOSPIL + L
MANOLOSUZUKIM SUZUKI
DOCL BLANC
TORKEL
BOSNOXXXL
BALLES 80MM BLANC
 
Última edición:
ATENCIÓ-ACTUALITZAT FINS LA HORA I DATA DEL POST


Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA






Assistents


01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo (no es el del bombo)
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però farà el possible per venir a esmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01
23-Torke(se apunta a to)
24-Josan, el de Cerdanyola que va con otras pandillas.
25-Raimon Deauville ( preapuntat, depende de los gorilas)
26-Primario
27-Sinuhé
28-Pilar
29-Alf51
30-Ozepe

A veure si arribem aqui..?

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!





La lista buena es la de abajo... :D :D

Si es que el capitán spock.....;)






|
 
Última edición por un moderador:
ATENCIÓ-ÚLTIMA ACTUALITZACIO HORA POST

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA

Ruta%2Bdissabte%2B20-12-2014.jpg


Assistents​

01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo No es el del Bombo
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però fara el possible per venir a ezmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01
23-Torke(se apunta a to)
24-Josan, el dse cerdanyola que va con otras pandillas.
25-Raimon Deauville ( preapuntat, depende de los gorilas)
26-Primario
27-Sinuhé
28-Pilar
29-Alf51
30-Ozepe
31-Ricmel
32-Dani


A veure si arribem a..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!

 
Bona tarda companys,

Una gran Sortida, un bon agermanament entre dues colles amants de la moto i de l'amistat, molt bon rotllo i m'alegro d'haver posat cara a molts Nicks, gràcies per la iniciativa Pep..

Gracies a tot@s els que heu pogut venir i hem pogut compartir taula, riures, ruta i aperitiu.

Jo personalment m'ho he passat molt be "manant":rolleyes2: al grup a la ruta, que espero que us hagi agradat, passejada inclosa per el aparcament del pavelló d'esports de Cassa de la Selva.

Gracies a tot@s els que heu pogut venir i lamentar l'absència dels que no han pogut, us hem trobat a faltar.


Fins la propera i aprofito per desitjar-vos bones festes i millor 2015.



signaturanadal2_zps91de1c7d.png
 
Ja fa estona que estic a casa, avantatges de la autonomia de 500km i no haver de repostar

M'ho he passat molt be i he comprovat que esteu molt ben organitzats, perque portar casi 30 motos i que no es perdi ningú...

Espero tornar a coincidir amb vosaltres aviat.

Bones Festes.
 
Bona tarda companys,

Una gran Sortida, un bon agermanament entre dues colles amants de la moto i de l'amistat, molt bon rotllo i m'alegro d'haver posat cara a molts Nicks, gràcies per la iniciativa Pep..

Gracies a tot@s els que heu pogut venir i hem pogut compartir taula, riures, ruta i aperitiu.

Jo personalment m'ho he passat molt be "manant":rolleyes2: al grup a la ruta, que espero que us hagi agradat, passejada inclosa per el aparcament del pavelló d'esports de Cassa de la Selva.

Gracies a tot@s els que heu pogut venir i lamentar l'absència dels que no han pogut, us hem trobat a faltar.


Fins la propera i aprofito per desitjar-vos bones festes i millor 2015.



signaturanadal2_zps91de1c7d.png

Gracias Pere, nos sentimos como en casa con vosotros y el año que viene seremos nosotros quien os preparemos algo por aquí, espero que poder estar a la altura de esta organización que tenéis.
Gracias a LA COSA NOSTRA y a Pep por esta salida tan agradable.

Bon Nadal a Tothom, Felices Fiestas Compañeros !!!
PD el Lunes cuando nos haya tocado la Lotería nos vemos en la Bota para celebrarlo.
 
Hola Nois, un desayuno Nadalenç de Germanor cojonudo.
Gracias a los amigos de la Cosa Nostra por compartir ruta.
332eb04ac01ba7959aeef708edfc16f5.jpg
 
Última edición:
Fantàstica sortida
Una idea estupppenda
Tb he trobat a faltar alguns q no han pogut venir...
Bones festes a tothom
:dankk2::thumbsup:

Y ya tengo butis-polar :cool2:... Mgrcs, Yayo!!!
 
Última edición:
Gracies als organitzadors. La ruta super ordenada, bestial.

y en el aspecte huma, nomes dir que espero poder repetir ruta amb vosaltres y coneixer mica en mica a tots.

Dessitjar-vos un felic nadal.
 
Hola a tots¡¡ he dit hola al Facebook i un senyor molt amable m´ha dit quee estabeu per aquí...no tinc ni idea de com es diu Hola en el vostre grup, pero, si tinc clar que vui formar ne pat..si m´hi voleu, aquí em teniu, em dic Pere i visc a Cervera, tinc una bicharraca de les grosses..una abraçada a totsss
 
Gracias por poder compartir ruta y mesa!! :rolleyes2:Esto se tiene que repetir!! El que no tiene la aficion de la moto no lo puede entender!! Cuando pruebas te enganchas y eso lo sabemos todos. Cuanto mas sales en grupo mas te das cuenta que pueden haber malos moteros,( por falta de experiencia en la conduccion) pero nunca moteros malos!!;)

Fins la propera companys:thumbsup::dankk2:
 
Hola a tots¡¡ he dit hola al Facebook i un senyor molt amable m´ha dit quee estabeu per aquí...no tinc ni idea de com es diu Hola en el vostre grup, pero, si tinc clar que vui formar ne pat..si m´hi voleu, aquí em teniu, em dic Pere i visc a Cervera, tinc una bicharraca de les grosses..una abraçada a totsss
...quant dius de les groses...vols dir que portes xenon a les llargues també ? ...i no oblidis que:
...El que mucho colel...plonto palal...
bandeau-lol.gif


 
Molt bona sortida , super ben organitzada y per terres que em portàven molts bons records de juventut. Felicitats per aquest grup tan maco que teniu ("cosa nostra") i a veure si coincidim aviat. Ara ja podem dir que tenim uns agermanats a Girona.

Gràcies per tot.
 
Hola..!!

Después de descansar un rato y dedicar tiempo a a la familia os doy las gracias por compartir una iniciativa que llevaba en mente hace tiempo..

Da gusto poder compartir algo juntos sobretodo cuando tienes el "corazón partío"..

Mis dos grupos preferidos compartiendo esa pasión que nos hace especiales..

GRÀCIS PER TOT NENS I BONES FESTES...!!

P.D. la que se va a liar como toque la lotería, les vamos a sacar la moto nueva por cuatro perras........

Pep
 
Hola Butiraiders,
A ver si el lunes tenemos suerte con la lotería que pillamos en Sort y si no, pues que sigamos disfrutando de las salidas en moto...Os dejo un par de fotos de una salida de hoy por Avila y a pesar de lo espectacular de alguna de ellas, ha hecho un dia estupendo.
Salud y suerte, amig@s
Bones festes a tothom!


subir foto


sube fotos
 
...quant dius de les groses...vols dir que portes xenon a les llargues també ? ...i no oblidis que:
...El que mucho colel...plonto palal...
bandeau-lol.gif


¡¡Hombreeee Ozepéeee...un placer verte por aquí...oye, una pregunta, cómo hago para presentarme correctamente en éste grupo, es que no entiendo muy bien dónde empieza...me gustaría probar una salidita a ver cómo nos comemnos la buti...un abrazo...
 
Hola Butiraiders,
A ver si el lunes tenemos suerte con la lotería que pillamos en Sort y si no, pues que sigamos disfrutando de las salidas en moto...Os dejo un par de fotos de una salida de hoy por Avila y a pesar de lo espectacular de alguna de ellas, ha hecho un dia estupendo.
Salud y suerte, amig@s
Bones festes a tothom!


subir foto


sube fotos

Felices fiestas y a seguir disfrutando del mundo de la moto, creo que la lotería sera otro año.

Un abrazo ;)
 
A ver Nois aquí os dejo el montaje del poco material disponible de la salida con nuestros amigos de LCNGirona, espero que os guste.

Felices Fiestas a todos los motards de buena voluntad :cheesy:

[video=youtube;JPUqwuFoW4w]https://www.youtube.com/watch?v=JPUqwuFoW4w[/video]
 
¡¡Hombreeee Ozepéeee...un placer verte por aquí...oye, una pregunta, cómo hago para presentarme correctamente en éste grupo, es que no entiendo muy bien dónde empieza...me gustaría probar una salidita a ver cómo nos comemnos la buti...un abrazo...
...Caribu, no deixis de visitar aquest fil i quant vegis una sortida del teu gust no crec que tinguis problemes per apuntar-te...son bona gent....una mica gitanos pero bona gent...:D:D:D
...jo estic amb un altre grup una mica mes al Nord, pero de Cervera a Girona es un pal de kms. l' enllaç per fer una sortida.
...una abraçada !
 
Hola Butiraiders,
A ver si el lunes tenemos suerte con la lotería que pillamos en Sort y si no, pues que sigamos disfrutando de las salidas en moto...Os dejo un par de fotos de una salida de hoy por Avila y a pesar de lo espectacular de alguna de ellas, ha hecho un dia estupendo.
Salud y suerte, amig@s
Bones festes a tothom!


subir foto


sube fotos

Pepe Felices Fiestas, ve mirando la agenda para preparar algo por La Cruz Verde en primavera..

Un abrazo..

Pep
 
A ver Nois aquí os dejo el montaje del poco material disponible de la salida con nuestros amigos de LCNGirona, espero que os guste.

Felices Fiestas a todos los motards de buena voluntad :cheesy:

[video=youtube;JPUqwuFoW4w]https://www.youtube.com/watch?v=JPUqwuFoW4w[/video]

Buen montaje como todos los que haces!! Desde que nos conocimos en Santuario de Montgrony que te voy siguiendo!!:thumbsup:
Gracias por compartirlo. Se que disfrutas haciéndolo pero no deja de que su tiempo se lleva :dankk2:

Felices Fiestas a todos y mucha salud compañeros!!!!:thumb:
 
Genial, Doc!
Te ha quedado genial!
Mgrcs!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Felices Fiestas a todoss ;)
 
Feliz Noche Buena y feliz Navidad a todos, mucha paz, poco trabajo y bien remunerado, salud y mucho Amoooorrrr:engel017::engel017::engel017:
 
Buenos días a todos/as Butiraiders y seguidores, os dejo este mini-vídeo de Felicitación navideña con mucho cariño.

el Año que viene tendremos más rutas para poder disfrutar y nuevos miembros en el grupo.

Un Abrazo para todos. :cheesy:

[video=youtube;odOJdB1tvmw]https://www.youtube.com/watch?v=odOJdB1tvmw[/video]
 
Mis mejores deseos en estas fiestas navideñas, un abrazo para todos los Butiraiders.
 
Última edición:
Queridos Butirraiders, aunque por circunstancias personales no he podido participar en ninguna de vuestras salidas os sigo día a día a través de fotos y sobre todo de las fantásticos vídeos. Esperando que en 2015 tenga oportunidad de rodar con vosotros, os deseo Feliz Navidad y mejor Año Nuevo
 
Hola Nois aqui teneis una felicitación un poco diferente :cheesy:
[video=youtube;ZLii_Eh2khM]https://www.youtube.com/watch?v=ZLii_Eh2khM[/video]
 
Gràcies docmolins pel vídeo i fotos. Te n'he mig "pillat" una per fer sortir a n'en Pep. Així és com allà ho he publicat:


He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies ;)

En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_01.JPG


En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_02.JPG


Detall:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_03.JPG


Fent el comiat:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_04.JPG

Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara :D
 
Última edición:
Hola Nois aqui teneis una felicitación un poco diferente :cheesy:
[video=youtube;ZLii_Eh2khM]https://www.youtube.com/watch?v=ZLii_Eh2khM[/video]

:D:D:D
Ésta sí que no me la esperaba!!!
:D:D:D
Es buenísimooo!!!
:D:D:D
Q tngáis todos un Feliz 2015!!!
 
Última edición:
Mañana Sabado rutita para hacer la ultima buti del año ... quien se anima? Zona Montseny o costa ....
 
Bueno la ultima buti del año ya esta, gracias a todos por la buena compañia como siempre.
Hasta la proxima
Nacho
 
Bueno chicos pongo el reportaje de la última del año en el Montseny
[video=youtube;6d_dSZYlaLo]https://www.youtube.com/watch?
v=6d_dSZYlaLo[/video]
:cheesy:
 
Eyyyyyy !!!!!! butifarreros que tengáis un muy buen fin de añoooooo
Hast elaño que viene
beos brazos
 
Arriba