LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Fotos de la rider 1000 un dels dos representans de LCN, Toni publica les teves.
iExwRwC.jpg


fNN3ifV.jpg
 
Rider Bot 01.jpg

Rider Bot 02.jpg

Enga!!!

Aqui teniu als dos representants de LCN

El proper any a veure si us animeu més representants

;);)
 
Eppps... bon records nens de la Riders 1000, Norfeu y Fronton, felicitats als dos novament.
 
Última edición:
Aquest finde uns cap a un lloc cap a MIC i d'altres cap a l'altra MTC...., que ruli , que ruli...LCNGirona...! :cheesy:
 
...pssst ! ...aquest Dissabte ens anem a la sortida del concessionari Martin i Conesa de Girona, el programa es aquest:
[FONT=&]TERCERA sortida

[FONT=&]bmw motorrad[/FONT]
[FONT=&]martin i conesa[/FONT]
[FONT=&]EL dissabte 21 de maig tens una cita amb nosaltres.[/FONT]
[FONT=&]Estimats Riders,[/FONT][FONT=&]

[/FONT]
[FONT=&]Volem compartir amb vosaltres la tercera sortida[/FONT][FONT=&]Motorrad Martin i Conesa per aquesta temporada 2016[/FONT][FONT=&].[/FONT][FONT=&]
[/FONT]
[FONT=&]Us hem preparat una ruta fantàstica per les nostres carreteres de Girona i[/FONT][FONT=&]la Selva, perquè gaudiu entre amics, la carretera i els magnífics paisatges.

A partir de les 08:00h del matí, us oferirem un esmorzar amb café i pastes on repartirem els carnets de ruta per realitzar els controls horaris; tot seguit, iniciarem la sortida a les 9:00h del matí per equips[/FONT]
[FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]El preu de la inscripció és de 25€ per persona, i dóna dret a la ruta, l’esmorzar, el dinar[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]Per inscriure’t, pots fer una transferència al següent Nº de CC[/FONT]ES67 2100 8606 1402 0003 2562[FONT=&], posant el teu nom, cognoms i DNI, i complimentant el Full d’Inscripció adjunt al correu[/FONT][FONT=&]i enviant-lo a: [/FONT][FONT=&]roger.gimbernat@martinconesa.net.bmw.es[/FONT]
[FONT=&]*Places limitades. Inscripcions obertes fins el [/FONT][FONT=&]18 de Maig[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]Inscriu-te a la sortida de Martin i Conesa! Serà un gran dia per disfrutar.[/FONT]
[FONT=&]No t’ho pots perdre![/FONT][FONT=&]
[/FONT]
[FONT=&]

[/FONT]
[FONT=&]• Punt de trobada: Instal·lacions Martín i Conesa de Salt[/FONT][FONT=&]
[FONT=&]• 08:00h. Esmorzar amb café i pastes [/FONT]
[FONT=&]• 09:00 h. Sortida[/FONT]
[FONT=&]• Ruta de 300[/FONT][/FONT]
[FONT=&]KM aprox. [/FONT][FONT=&]
[FONT=&]• Dinar 14:00h aprox.[/FONT][/FONT]
[FONT=&]al Restaurant [/FONT][FONT=&]Sant Pol de S'Agaró [/FONT]
[FONT=&]Fi de Sortida[/FONT]


[FONT=&]MARTÍN I CONESA[/FONT]
[FONT=&]c/ De Lingen, s/n - Pol. Ind. La Maret - Salt[/FONT][FONT=&]
[FONT=&]Tel.: 972 246 263[/FONT][/FONT]
...de moment confirmats :
- Jesus GS
- Tettsui
- Fontrom
- Nissimo
- Ozepe

actualizado.gif



[/FONT]

Confirmo, toca bernissar la Tarima.... que us vagi be a tot@s
 
Aquest dissabte m'ho salto, que vagi be les sortides diverses

☺☺
 
Demà dissabte sembla que farà molt bon dia !! Tot i que reconec que no m'entusiasma les sortides en moto amb molta gent, m'he apuntat a la TERCERA SORTIDA BMW MOTORRAD MARTIN I CONESA, perquè ningú pugui dir que no sóc sociable !! Així que per als que vinguin, allà ens veurem, Tot i que algun amic del nostre grup de LCN no ho han deixat apuntar perquè no té una BMW !!!!
images
He de fer un gran esforç per entendre-ho, però bé, suposo, que aquesta sortida la organizant pensant més en els seus clients que en la futura clientela !!

V'SSSSS
Joan

 
Última edición:
Bé, tot el que ha d'arribar, arriba, comença i s'acaba, i així ha sigut la sortida d'avui, ja s'ha fet!!, Segons la organització 92 motos! Curiosament els que la organitzant no portant BMW, un cas curiós siguen una sortida només per BMW! Per la propera que ens ho diguin a nosaltres que de això de organitzar si que en sabem:cool2:.Eps que ningú s'ofengui que nia que tenen la pell molt fina:undecided:
En general tot molt bé! Em format el nostre equip LCN, Ozepe s'ha posat al davant i com és normal en ell, ha passat per on li ha sortit dels oremos això sí, respectant els punts de control! Las carreteres molt guapas amb un ritme molt entretingut que ha fet que la ruta fos molt divertida :shocked:
Gràcies Ozepe, tu si que sabes!!! :cheesy:

DSC_6461.jpg

DSC_6476.jpg

DSC_6461.jpg

DSC_6458.jpg

DSC_6464.jpg

DSC_6469.jpg

DSC_6479.jpg

DSC_6472.jpg

IMG-20160521-WA0007.jpg

Lo bo d'aquestes trobades és que pots saludar a gent que fa temps que no veies i que ten dons compte que el temps passa molt i molt depresa!! És per això que sempre es diu, no deixis per demà el que puguis fer avui!!!

:dankk2::thumbsup:
 
Última edición:
Quatre fotos més d' avui que ens ha fet l' Eva...ja que poca cosa més puc afegir a la crónica d' en Joan...m' ho he passat molt bé...agrair l' esforç de M&C per organitzar aquesta sortida!!!

FB_IMG_1463854625979.jpg
FB_IMG_1463854413339.jpg
FB_IMG_1463854482422.jpg
FB_IMG_1463854591032.jpg
FB_IMG_1463854476034.jpg
FB_IMG_1463854427962.jpg
FB_IMG_1463854467213.jpg
FB_IMG_1463854420398.jpg
FB_IMG_1463854461069.jpg

I demà cap a Vic a la sortida de MTC...amunt LCN!!!:cheesy:

V' sss:cool2:
GeSus
 
Ho vam passar molt bé ahir a la 3a sortida de MiC. Molts revolts, tants, que el grup que anàvem ens vam saltar el darrer tram de Tossa, "perquè ja l'hem fet centenars de vegades i perquè estem fins el c... de tantes corbes" :D. Les senyores manen, però l'instigador va ser un senyor. :cheesy:

Em va agradar tornar a trobar ens amics de LCN i poder rememorar amb en Joan el magnífic viatge de SS per l'est d'Espanya que ens va organitzar.
 
Última edición:
I avui ha continuat la festa, gaudint amb els companys de MTC de les revirades carreteres d' Ossona...:cheesy:

IMG_20160522_110950.jpg

V'sss:cool2:
GeSus
 
Ja tinc la ruta per a aquest dissabte !! En una estoneta poso proposta !! Però que ningú me la tombi !!
emoticono-Im-watching.gif
 
Última edición:
Sortida dissabte 28


Visitar el Monestir de Sant Miquel del Fai, amb les pluges que hem tingut segur que val la pena la visita

Punt de trobada rodona aeroport
hora 8,30
Esmorzar al Restaurant Els Cortals


El pla és anar fins al restaurant per la via més ràpida, després de l'esmorzar carreteres comarcals fins a Sant Miquel del Fai, aparcar les motos, fer una volta per l'entorn i després anar fins a Hostalric !!


Ruta, la posaré més endavant perquè ningú me la tombi
Smilie-Pensando-04.gif



ASSISTENTS:


1.-Fontrom
2.-
3.-
4.-
5.-Tettsui

Ja direu (com menys vinguin més barat em sortirà la convidada)
2460-4.gif
 
Última edición:
Sortida dissabte 28


Visitar el Monestir de Sant Miquel del Fai, amb les pluges que hem tingut segur que val la pena la visita

Punt de trobada rodona aeroport
hora 8,30
Esmorzar al Restaurant Els Cortals


El pla és anar fins al restaurant per la via més ràpida, després de l'esmorzar carreteres comarcals fins a Sant Miquel del Fai, aparcar les motos, fer una volta per l'entorn i després anar fins a Hostalric !!


Ruta, la posaré més endavant perquè ningú me la tombi
Smilie-Pensando-04.gif



ASSISTENTS:


1.-Fontrom
2.-Jesus
3.-
4.-
5.-Tettsui

Ja direu (com menys vinguin més barat em sortirà la convidada)
2460-4.gif
 
Sortida dissabte 28


Visitar el Monestir de Sant Miquel del Fai, amb les pluges que hem tingut segur que val la pena la visita

Punt de trobada rodona aeroport
hora 8,30
Esmorzar al Restaurant Els Cortals


El pla és anar fins al restaurant per la via més ràpida, després de l'esmorzar carreteres comarcals fins a Sant Miquel del Fai, aparcar les motos, fer una volta per l'entorn i després anar fins a Hostalric !!


Ruta, la posaré més endavant perquè ningú me la tombi
Smilie-Pensando-04.gif



ASSISTENTS:


1.-Fontrom
2.-Jesus
3.-tettsui
4.-Jaume_X ( pot ser sí )
5.-

Ja direu (com menys vinguin més barat em sortirà la convidada)
2460-4.gif

superanim-3.gif
 
Última edición:
daydream-animated-animation-day-dream-smiley-emoticon-000404-large.gif
L'última vegada que vaig estar pot ser que faci més de 25 anys, vam anar amb els meus tres fills i els meus pares!!

274201.jpg



SAM_4639.JPG
 
Última edición:
No s'anima ningú més per a aquest dissabte??? Els esmorzars del cortals valen la pena
smiley56.gif
i la ruta També !! Aprofitem per anar en moto ara que podem !!
A més teniu la cerveseta gratis !!
Amigos-Emoticons-Cervezas-83184.gif
 
Última edición:
Marxo fora, de fet surto divendres cap a Valladolid tot el cap de setmana si no em perdo...:D:D

Ja aniré informant..

Pep
 
Sortida dissabte 28

Visitar el Monestir de Sant Miquel del Fai, amb les pluges que hem tingut segur que val la pena la visita

Punt de trobada rodona aeroport

hora 8,30
Esmorzar al Restaurant Els Cortals

El pla és anar fins al restaurant per la via més ràpida, després de l'esmorzar carreteres comarcals fins a Sant Miquel del Fai, aparcar les motos, fer una volta per l'entorn i després anar fins a Hostalric !!
Ruta, https://goo.gl/maps/Uk2ufqGDCSw
Smilie-Pensando-04.gif

Pot haver-hi alguna variació
09050213D.gif



ASSISTENTS:

1.-Fontrom
2.-Jesús
3.-Nissimo
4.-Jaume_X
5.-Tettsui
6.-Ricmel


Ja direu (com menys vinguin més barat em sortirà la convidada)
2460-4.gif


 
Última edición:
Tettsui, m'apuntes a la sortida (si no es passa pel camí de cabres, es clar). :cheesy:

Fins demà!
 
Bona ruta nois!!

A veure si el temps acompanya, nosaltres també sortirem però cap el Pirineu


;);)
 
Sortida dissabte 28

Visitar el Monestir de Sant Miquel del Fai, amb les pluges que hem tingut segur que val la pena la visita

Punt de trobada rodona aeroport

hora 8,30
Esmorzar al Restaurant Els Cortals

El pla és anar fins al restaurant per la via més ràpida, després de l'esmorzar carreteres comarcals fins a Sant Miquel del Fai, aparcar les motos, fer una volta per l'entorn i després anar fins a Hostalric !!
Ruta, https://goo.gl/maps/Uk2ufqGDCSw
Smilie-Pensando-04.gif

Pot haver-hi alguna variació
09050213D.gif



ASSISTENTS:

1.-Fontrom
2.-Jesús
3.-Nissimo
4.-Jaume_X
5.-Tettsui
6.-Ricmel


Ja som 6
original
 
Arriba