LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Hola nen@s....en primer lloc, gràcies a tot@s..., els que han vingut a la ruta i als que han marxat despres d'esmorzar..

En segón lloc, gràcies a n'en Dodo, que també ens ha acompanyat a esmorzar i ens ha ensenyat un lloc molt recomanable, com diu l'Ozepe, hem menjat de primera..

La Ruta segons el previst, bona carretera, bones vistes, una mica de trànsit de ciclistes, pèrò evitable, no hi ha hagut cap ensurt, però els ciclistes també tenen que circular..., el tram de Sant Sadurni d'Osomort una mica brut i el de Coll de Revell a Arbucies , també a algun tram i una mica humit...., hem gaudit d'un bon apat, d'una bona companyia i d'unes quantes corves i com diu en Fronton, hem trobat a faltar a algun@s de vosaltres..., gracies Joan per penjar les quatre fotos.., ara en penjo alguna mes...

Ahh, el temps ens ha respectat...;)
 
Última edición:
...pssst ! ...un lloc molt recomanable el Celler de ca l' Adroher, inclús per fer reunions nocturnas a la fresca !!!
...quant a la ruta...com que no he anat no l' he tumbada, pero si haguès anat...segur que la tumbaba...amb lo maco que es anar per lo marron !!! ...
motardface.gif



Me creo Na...!


Tu monta una ruta i et seguirem, la que monten els altres no es toca...., VALEEE...? , Presi Dixit.....:D

 
Última edición:
Quien ha tumbado "mi" crónica poniendo la letra mas grande, letra negrita y demas mariconadas, jajaja.
 
Molt bé nois veix que tan la ruta com el tiberi, un deu merci per compartir la nens bon cap de senmana.
 
Senyors ha estat un autentic plaer poder tornar a compartir ruta i bona companyia

Presi: la ruta un 10!... l'esmorzar un altre 10!... i el tema d'anar esquivant els nuvols de tempesta, ha estat tot un art!!

Nisimo i Joan bona rodada!

Julio, la cerveseta final un 11! la guinda del pastis !!

I a la resta del comensals de l'esmorzar, gracies per la vostra companyia


Cada dia em sento més lacosanostrense !!! ;);)

Fins la propera!!!
 
Última edición:
Veig que us ho heu passat d´allò més bé, me n´alegro molt, :):)

Ultimament els Fervestars surten gratis per alguns, per un altre no, és clar...... qui li toca la propera??????

Felicitats Julio,

:):)
 
Hola Nen@as....!

Ja estem a dilluns..... i no veig una proposta per dissabte...., que es ce qu'il passe..???? :D

a qui l'hi toca....???? :rolleyes2:
 
Sortida LCN GIRONA-DISSABTE 11-06-2016


Com ens vam quedar a mitges en la ultima que vaig proposar aviam si ara el temps ens respecta.

Hora de Sortida: 8,30 AM. Benzinera la República

Esmorzar: Restaurant Can Met (Mieres), CA LA TINA TURNER

Fervestar:Banyoles

Ruta.https://www.google.es/maps/dir/Carr...43e0f2!2m2!1d2.7566161!2d42.1174936!3e0?hl=es

Crec pot ser una ruta diferent, carreteres de tot tipus lentes ràpides de tot.


ASSISTENTS

01-Fontrom
02-Pere Deauville
03-Sensei
04-JulioADV
05-JaumeX--> Ja veurem....
06-Nissimo
07-Sempai
08-


 
Última edición por un moderador:
Aquest dissabte en "principi" aniré a canviar els neumàtics = no sortida, ja veurem.....
 
Que vagi bé nois...jo aquest finde tinc la tradicional sortida anual a Andorra amb el Club Honda MBX amb les petites 2t de 75cc...:cheesy:

V' sss
GeSus:cool2:
 
La ruta de dissabte val la pena, però els esmorzars a a Mieres (Ca la Tina) encara més
4528.gif
 
Veeenga va...!!! si hay que pasar frío se pasa... :rolleyes2: apuntarme para el sábado :cool2:
 
724360941b00512806f802a8c31366c025259ba0_t.gif
Así me gusta Alejandro !! Ahora ya casi somos los de siempre!! Bueno no... que el presi últimamente anda más por aquí, por lo visto el Jardín lo tiene impoluto!!
1754482246.gif
 
Julio, alguns traballen molt, altres tenen calor i altres tenen molts compromisos!!!:undecided: Serem els de sempre com sempre:D:D;)

 
Joan anava a venir però amb el què comentes m'ho pensaré...... :D


És broma, si no plou seré a la Tina a l'hora..

Pep
 
Sempai apuntat... que no porti la 1000 RR, que pels caminets que ens fara passar el de la mar plana, no caldrà tans cavalls....:rolleyes2:

Pep, no plourà..a girona i provincia ho farà a la tarda....:huh:
 
Última edición:
Sortida LCN GIRONA-DISSABTE 11-06-2016

Fontrom diu:
TgC_emoticon1001.gif




Com ens vam quedar a mitges en la ultima que vaig proposar aviam si ara el temps ens respecta.

Hora de Sortida: 8,30 AM. Benzinera la República

Esmorzar: Restaurant Can Met (Mieres), CA LA TINA TURNER

Fervestar:Banyoles

Ruta.https://www.google.es/maps/dir/Carre...4936!3e0?hl=es

DSC_6500.jpg

Jo Dic:
happy_peace_by_m_i_t_c_h_e_l-d9rk2lt.gif


Ara m'agrada !! Això ja comença a ser un grup maco !!



Assistents


01-Fontrom
02-Pere Deauville
03-Sensei
04-JulioADV
05-JaumeX -> Ja veurem ....
06-Nissimo
07-Sempai
08-Pep 1200GS
09-Trias
10-Ricmel


Crec que seria convenient reservar taula, Els dissabtes Can Met sempre omple la Sala!
 
Última edición:
Bona nit companys, si voleu jo demà puc trucar per encarregar taula, ( si ningú no ho ha fet ) ja direu.
 
Bon dia, OK, encarregat taula per dotze, ja sé que de moment soms 10, pero aixi esterem més amples !!!!
 
Arriba