LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

doncs això, ja pots apuntar-me,

fins d´aquí a una estona,

:):)
 
Bona ruta, tot i que al matí estava ennuvolat finalment ha sortit al sol...

Gràcies Joan per la convidada, ah i recorda canviar o recautxutar la goma de la bota
:D:D:D

:):)
 
Fotos

DSC_6499.jpg

DSC_6503.jpg

DSC_6507.jpg

DSC_6511.jpg

DSC_6518.jpg

DSC_6517.jpg

DSC_6514.jpg

DSC_6512.jpg

DSC_6520.jpg

sketch-1464449136486.jpg
 

Adjuntos

  • DSC_6501.jpg
    DSC_6501.jpg
    43,9 KB · Visitas: 78
  • DSC_6509.jpg
    DSC_6509.jpg
    66 KB · Visitas: 73
Última edición:
Veig que us ho vare-ho passar molt be... m'alegro, gracies per compartir-ho.

Ara descansa uns dies Sensei..., si us semba be farem rotació entre tot@s, la propera la monto jo..;), despres en Chata..., despres, es Gesus, el JulioADv, El PepGS, en Raimon, En Yonileft, El Nissimo, El Trias, El Enricp, L'Ozepe, en Fronton., be l'ordre tant l'hi fot., desprès.., entre mitg, recordeu que hi ha pendent unes per les terres de Barcelona que en , El johnyhy, el Jaume X i la Piki, s'encuidaran de montarla o be conjunta, o be cadescun una diferent.., axi que anem donem pas a noves propostes i noves rutes, cap a llocs desconeguts per molts de nosaltres........, que us sembla..? :)
 
Última edición:
Veig que us ho vare-ho passar molt be... m'alegro, gracies per compartir-ho.

Ara descansa uns dies Sensei..., si us semba be farem rotació entre tot@s, la propera la monto jo..;), despres en Chata..., despres, es Gesus, el JulioADv, El PepGS, en Raimon, En Yonileft, El Nissimo, El Trias, El Enricp, L'Ozepe, en Fronton., be l'ordre tant l'hi fot., desprès.., entre mitg, recordeu que hi ha pendent unes per les terres de Barcelona que en , El johnyhy, el Jaume X i la Piki, s'encuidaran de montarla o be conjunta, o be cadescun una diferent.., axi que anem donem pas a noves propostes i noves rutes, cap a llocs desconeguts per molts de nosaltres........, que us sembla..? :)

...tema per Dijous ?
 
Veig que us ho vare-ho passar molt be... m'alegro, gracies per compartir-ho.

Ara descansa uns dies Sensei..., si us semba be farem rotació entre tot@s, la propera la monto jo..;), despres en Chata..., despres, es Gesus, el JulioADv, El PepGS, en Raimon, En Yonileft, El Nissimo, El Trias, El Enricp, L'Ozepe, en Fronton., be l'ordre tant l'hi fot., desprès.., entre mitg, recordeu que hi ha pendent unes per les terres de Barcelona que en , El johnyhy, el Jaume X i la Piki, s'encuidaran de montarla o be conjunta, o be cadescun una diferent.., axi que anem donem pas a noves propostes i noves rutes, cap a llocs desconeguts per molts de nosaltres........, que us sembla..? :)

OK Presi, jo si convé puc ajudar a fer les de bcn dels altres companys..

Fins dijous..

Pep
 
42140d1464456785-lcn-girona-ja-es-primavera-al-nord-est-dsc_6501.jpg


...hay que ver como se sube el vinillo de Els Cortals !!! ...
bandeau-lol.gif
 
pocoyo5.gif
A veure que rutilla prepara el presi aquesta setmana !! Que no sigui moto moto moto !!
pocoyo2.gif
 
Última edición:
sortida LCN GIRONA - DISSABTE 4-06-2016

Bon dia nen@s, tal com us vaig avançar per "els altres nostres mitjans de comunicació", aquesta setmana us faig la proposta jo mateixa....


Hora de trobada : 8,30 AM.

Lloc de trobada: Köning de Fontajau , farem un cafetó fins l'hora de sortida.

Hora de Sortida: 9,00 AM.

Esmorzar: El Celler de l'Adroher a Canet d'Adri a les 9,30 AM , AQUÍ

Ruta: AQUESTA...

6a12cdc4-a41b-492b-a7a0-550d30082553_zps01re9sei.jpg

Fervestar: Hostalric per variar una mica ;)

ASSISTENTS

01-Pere Deauville
02-Fronton
03-Nen GeSúSH2O
04-Nissimo
05-Julio Adv.
06-Trias
07-Ozepe
08-Norfeu68
......

Ahhh, l'organitzador es reserva el dret de modificar-ho tot si ho creu per convenient en funció del temps i dels astres....

 
Última edición:
sortida LCN GIRONA - DISSABTE 4-06-2016




Esmorzar: La Sala de Canet d'Adri a les 9,30 AM , AQUÍ


Jo diria que La Sala és tancat de fa temps, en Miquel va tenir problemes de salut.
A menys que ho hagi agafat una altre persona.....cosa que fins fa una setmana no havia passat.

Podeu anar a Cal Sabater o a Cal Adroher si la intenció és menjar a Canet.
 
Jo diria que La Sala és tancat de fa temps, en Miquel va tenir problemes de salut.
A menys que ho hagi agafat una altre persona.....cosa que fins fa una setmana no havia passat.

Podeu anar a Cal Sabater o a Cal Adroher si la intenció és menjar a Canet.

Gràcies Dodo, he estat trucant aquest matí i no contestaven, jo creia que era per festa setmanal, aixi que canviarem el lloc de l'esmorZar.... catxis....

No els conec aquests restaurants Dodo, están be per esmorzar de forquilla..? quin ens recomanes..?, de momennt poso La Caseta de les Planes com a provisional fins que hem diguis quelcom...
 
Última edición:
Presi, apunta per dissabte al Sempai!! El meu amic i alumne Eduard! S1000RR _ Gs LC
 
Última edición:
sortida LCN GIRONA - DISSABTE 4-06-2016

Bon dia nen@s, tal com us vaig avançar per "els altres nostres mitjans de comunicació", aquesta setmana us faig la proposta jo mateixa....


Hora de trobada : 8,30 AM.

Lloc de trobada: Köning de Fontajau , farem un cafetó fins l'hora de sortida.

Hora de Sortida: 9,00 AM.

Esmorzar: El Celler de l'Adroher a Canet d'Adri a les 9,30 AM , AQUÍ

Ruta: AQUESTA...


Fervestar: Hostalric per variar una mica ;)

ASSISTENTS

01-Pere Deauville
02-Fronton
03-Nen GeSúSH2O
04-Nissimo
05-Julio Adv.
06-Trias
07-Ozepe
08-Norfeu68
......

Ahhh, l'organitzador es reserva el dret de modificar-ho tot si ho creu per convenient en funció del temps i dels astres....

...a que vinc ? ...pot ser un esmorçar força interesant !!!
 
Última edición por un moderador:
Bona tarda nois

Si us va be, i no em surt cap imprevist demà vinc amb vosaltres

;)
 
...pssst ! ...un lloc molt recomanable el Celler de ca l' Adroher, inclús per fer reunions nocturnas a la fresca !!!
...quant a la ruta...com que no he anat no l' he tumbada, pero si haguès anat...segur que la tumbaba...amb lo maco que es anar per lo marron !!! ...
motardface.gif

 
Estupenda sortida preparada per el presi,

bona ruta, bona teca i millor companyia (emb trobat ha faltar les ausencies),

la meva conclusio ruta i restaurant per repetir.




crRRXX1.jpg


bH5QOC9.jpg



VCosMfO.jpg


Or33WHB.jpg


k2ezZrj.jpg

Joan si a la proxima no pots vindre te la tallo, aixo de fer la crónica es un rollo, jajaja.
 
Última edición por un moderador:
Arriba