enricp
Curveando
Com ha anat ???![]()
Molt bé va anar, sortideta amb unes quantes curves, un bon esmorzar amb sorpresa ( no esperavem a en Turri ni a en Pascual ) , Be, Molt be.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Com ha anat ???![]()
...prova a recargolar la roda de darrera, no sigui que hagis perdut mes d' un cargol !
...sense conya, a mí em va pasar, vaig perdre 3 cargols de la roda i els simptomes eren el mateix que quant es trenca el rodament del grup del cardan.
Molt bé va anar, sortideta amb unes quantes curves, un bon esmorzar amb sorpresa ( no esperavem a en Turri ni a en Pascual ) , Be, Molt be.
Bé, finalment avui m'han donat la SH300 ... i ja la he portat a fer un vol per Tossa ... realment apunta maneres, tot i estar en rodatge m'ho he passat teta filant entre revol i revol ... això promet diversió ... apatruyando la ciudá...!!! :cool2:
![]()
![]()
![]()
I la matricula té la seva conya ... HeL P !!! :cheesy: ... serà igual que la KGT d'en Pere ...
Salut !!!![]()
Dissabte AK DAMM per un tubo...!!!
Felicitats Padrí..!!
Pep ( el reporter de l'eixample de Girona..)
Sortida d'avui en moto:
Ahir a última hora del vespre vaig veure la programació i em van venir ganes d'apuntar-me però no em vaig atrevir a dir res per no tenir-ho clar encara.
Aquest matí he agafat i m'he presentat a Fontajau com sol fer un a vegades, de fet només arribat m'han anomenat com ell
Eren els 3 que erem, el 2 de la llista i el menda.
Tot perfecte, la carretera de Llemena molt maca i fresqueta, arribem a Olot i encara no haviem prou gana com per anar al darrera la Tina ui en Siso ha acordat continuar per Vallfogona i baixar per Santigosa cap a les Abadesses, tornar a Olot i continuar cap a Mieres.
Un cop allà ens trobem un parell més de intrusos, Turri i Pasqual, que estaven perdent la paciència d'esperar, esmorzem molt bé (tant de menjar, beure i preu) i el Pasqual ens ha proposat tornar per la carretera del Collel cap a Banyoles on cadascú ha anat desfilant cap als respectius caus.
Si, si, ja sé allò de no foto, no nosèquè.
Salut !
Ep, bones a totolom que encara som vius! :cheesy:
Feia temps que no entrava per aquí, be no es del tot veritat per que de tant en tant miro a veure que feu, però llegeixo molt en diagonal i no m'assabento gaire... però l'ensurt que he tingut mirant les fotos del Siso ha sigut espectacular, kullons per que hi ha el Turri a la foto sinó diria que es una sortida de MT.
Salut a tot-hom, i així que em pugui escapar vindré a alguna sortideta en moto, però a poc a poc que m'estic rovellant....de felicitat!![]()
NOTICIAS FRESCAS !!!
Hoy he tenido una grata sorpresa, ya que me ha venido a visitar RamonDV y hablando, hablando, me ha comentado que quiere montar una escapada para el puente del 11 de Septiembre para ir a degustar un buen cochinillo a Segovia ... os mantendremos informados !!!
![]()
V'sss:cool2:
GeSus
Jo, al respecte puc aportar això:
Es tracta del 254 dia de l'any, si no coincideix amb un any de traspàs, el 255 en cas contrari, a partir d'aquest en queden encara 111 dies més per acabar la volta al sol.
Per altre banda un dia com aquest, però de d'ara farà 288 anys, Barcelona i les tropes imperials van capitular davant de les tropes Borboniques. I aquests, els Borbons, segueixen essent uns delincuents imputats en diverses causes judicials, i a més un d'ells, el més "campechano" els hi te manía en els pobres elefants, tot y que ha confesat que "no lo volveré ha hacer" , un altre dispara contra els seus propis peus, sembla ser que per raons de tonteria suprema i probablement congènita, altre es un manìac de la "gomina" i les corbates estrafolaries, i ha una, ja granadeta, que sempre diu "grácias" movent la ma dreta com si cantes "Los cinco lobitos", altre que fins i tot parla en català. I tots, en conjunt ens costan una pasta gansa. Per cert el gran i el petit s'han abaixat el sou un 7,1%. Manda güevos, que diría el Trillo, o, que coñazo que va dir aquell acomplexat del bigoti, Pepe, es deia?
Ep, bones a totolom que encara som vius! :cheesy:
Feia temps que no entrava per aquí, be no es del tot veritat per que de tant en tant miro a veure que feu, però llegeixo molt en diagonal i no m'assabento gaire... però l'ensurt que he tingut mirant les fotos del Siso ha sigut espectacular, kullons per que hi ha el Turri a la foto sinó diria que es una sortida de MT.
Salut a tot-hom, i així que em pugui escapar vindré a alguna sortideta en moto, però a poc a poc que m'estic rovellant....de felicitat!![]()
Gràcies, [HIGHLIGHT2]m'has fet riure[/HIGHLIGHT2]. Llevar-se amb un somriure ha de ser bo i més tenint festa !![]()
Enhorabona pel peaso maquinón !!! :shocked:... però anem a lo pràctic :rolleyes2:... [HIGHLIGHT2]a on ens convides a esmorzar dissabte[/HIGHLIGHT2] ???![]()
Salut !!!:cool2:
Enhorabona pel peaso maquinón !!! :shocked:... però anem a lo pràctic :rolleyes2:... a on ens convides a esmorzar dissabte ???![]()
Salut !!!:cool2:
Ep gent!
Este va dedicado al Nissimo...
![]()
Un beso! :kiss:
[HIGHLIGHT2]On veus la panxeta [/HIGHLIGHT2]Xataaaa...?????
Aquí, Pere, aquí:
![]()
donde con los hombros relajados y los abdominales en reposo nadie se preocupa de esconderla.
Enhorabona Presi, PEASO MAQUINON....
No és panxeta és pit caigut, de quan feia culturisme...........!!!!!!
Carai Pere quin llamp de maquinota, felicitats !
Per cert t'has hagut de treure un altre carnet, no ? No crec que amb l'A1 sigui legal, je je.