GIRONA-LCN (Sortides juliol 2012/Salidas Julio 2012)

...prova a recargolar la roda de darrera, no sigui que hagis perdut mes d' un cargol !
...sense conya, a mí em va pasar, vaig perdre 3 cargols de la roda i els simptomes eren el mateix que quant es trenca el rodament del grup del cardan.

Vist, vist. Estan tots, i estan ferms com els de la Sabrina en el seu temps. Inclús més, dons no flamejen gens.

[video=youtube;eiuHdUkuRi0]http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0[/video]

No sé..., fa un temps vaig veure una peli, Manix, Monix, o no se qué ics, que a uns paios els hi passaven coses aixì...
 
Última edición:
Bé, finalment avui m'han donat la SH300 ... i ja la he portat a fer un vol per Tossa ... realment apunta maneres, tot i estar en rodatge m'ho he passat teta filant entre revol i revol ... això promet diversió ... apatruyando la ciudá...!!! :cool2:


scaled.php


scaled.php


scaled.php


I la matricula té la seva conya ... HeL P !!! :cheesy: ... serà igual que la KGT d'en Pere ... :D

Salut !!!;)



A disfrutarla NIÑO GESÚS, WAPA ESA NUEVA FLECHA.......!

Pos si la Matricula será tambien HeL P , ayudameeeeee...La Kagatelorito..... me llegó ayer...y se matricula mañana o quizas el viennes está en manos de DOGER, que como os podeis imaginar está amenazado....:lipsrsealed:
 
Dissabte AK DAMM per un tubo...!!!

Felicitats Padrí..!!

Pep ( el reporter de l'eixample de Girona..)
 
Felicitats PereDV, si vols HeLP per a desfogar-la, només ho has de dir ! :D
 
Home Siso, si la tinc divendres, podriem fer una escapada dissabte al mati amb la fresquetai aixi la desfoguem....

Se moment en DOGER no m'ha dit res si l'han matriculat avui o no...:lipsrsealed:, però com que tinc tanta feina, cerc que tota la del país, doncs no l'he incordiat, al cap vespre el trucaré per assegurar-ho si demà o passat demà...suposo que el tema deu ser de papers, doncs tècnics o mecànic no gaires..olis, protector de carter, pressio, etc.... a veure...! ja us ho dirté

Pero si la tinc, vull desfogar-la el cap de setmana entre dissabte i diumenge (1.000 kms) i el dilluns que torni al taller per la 1ª Revisió i aixi podre marxar de pont tranquil...o no...:lipsrsealed: cap al nord del pais que s'está fresquet i no plou...! :D
 
PereDV, aquests dies estic de festa, pel que si necessites quelcom de logística (portar-te o tornar-te) ... ja ho saps !
 
Sortida d'avui en moto:
Ahir a última hora del vespre vaig veure la programació i em van venir ganes d'apuntar-me però no em vaig atrevir a dir res per no tenir-ho clar encara.
Aquest matí he agafat i m'he presentat a Fontajau com sol fer un a vegades, de fet només arribat m'han anomenat com ell ;)
Eren els 3 que erem, el 2 de la llista i el menda.
Tot perfecte, la carretera de Llemena molt maca i fresqueta, arribem a Olot i encara no haviem prou gana com per anar al darrera la Tina ui en Siso ha acordat continuar per Vallfogona i baixar per Santigosa cap a les Abadesses, tornar a Olot i continuar cap a Mieres.
Un cop allà ens trobem un parell més de intrusos, Turri i Pasqual, que estaven perdent la paciència d'esperar, esmorzem molt bé (tant de menjar, beure i preu) i el Pasqual ens ha proposat tornar per la carretera del Collel cap a Banyoles on cadascú ha anat desfilant cap als respectius caus.

Si, si, ja sé allò de no foto, no nosèquè.

Salut !

Molt bé va anar, sortideta amb unes quantes curves, un bon esmorzar amb sorpresa ( no esperavem a en Turri ni a en Pascual ) , Be, Molt be.

Lamento el retràs, però ja suposàveu que no m'oblidaria de la prova gràfica:

2012-07-14-Ll%25C3%25A9mena-Santigosa_Mieres_01.JPG


2012-07-14-Ll%25C3%25A9mena-Santigosa_Mieres_02.JPG


2012-07-14-Ll%25C3%25A9mena-Santigosa_Mieres_03.JPG


2012-07-14-Ll%25C3%25A9mena-Santigosa_Mieres_04.JPG

Salut!
 
Ep, bones a totolom que encara som vius! :cheesy:

Feia temps que no entrava per aquí, be no es del tot veritat per que de tant en tant miro a veure que feu, però llegeixo molt en diagonal i no m'assabento gaire... però l'ensurt que he tingut mirant les fotos del Siso ha sigut espectacular, kullons per que hi ha el Turri a la foto sinó diria que es una sortida de MT. :)

Salut a tot-hom, i així que em pugui escapar vindré a alguna sortideta en moto, però a poc a poc que m'estic rovellant....de felicitat! ;)
 
PereDV, enhorabona per l'altre HLP... si puc us acompanyaré a fer un vol el dissabte al mati ... però amb la GS ... a veure si t'estires amb l'esmorzar !!!:tongue:

Panotxa, m'alegra llegir-te per aquí, a vuere si coincidim aviat !!! ... un :kiss: a la Montse !!!

Enric, quin goig tornar-te a veure vestit de romà !!! ;)

Salut !!! :cool2:
 
NOTICIAS FRESCAS !!!

Hoy he tenido una grata sorpresa, ya que me ha venido a visitar RamonDV y hablando, hablando, me ha comentado que quiere montar una escapada para el puente del 11 de Septiembre para ir a degustar un buen cochinillo a Segovia ... os mantendremos informados !!!

cochinillosegovia.jpg

V'sss:cool2:
GeSus
 
Ep, bones a totolom que encara som vius! :cheesy:

Feia temps que no entrava per aquí, be no es del tot veritat per que de tant en tant miro a veure que feu, però llegeixo molt en diagonal i no m'assabento gaire... però l'ensurt que he tingut mirant les fotos del Siso ha sigut espectacular, kullons per que hi ha el Turri a la foto sinó diria que es una sortida de MT. :)

Salut a tot-hom, i així que em pugui escapar vindré a alguna sortideta en moto, però a poc a poc que m'estic rovellant....de felicitat! ;)

D'acord, feliç, però malparit com sempre ! :D
 
Última edición:
NOTICIAS FRESCAS !!!

Hoy he tenido una grata sorpresa, ya que me ha venido a visitar RamonDV y hablando, hablando, me ha comentado que quiere montar una escapada para el puente del 11 de Septiembre para ir a degustar un buen cochinillo a Segovia ... os mantendremos informados !!!



cochinillosegovia.jpg


V'sss:cool2:
GeSus

Cuenta, cuenta ! :shocked:
 
Jo, al respecte puc aportar això:

Es tracta del 254 dia de l'any, si no coincideix amb un any de traspàs, el 255 en cas contrari, a partir d'aquest en queden encara 111 dies més per acabar la volta al sol.

Per altre banda un dia com aquest, però de d'ara farà 288 anys, Barcelona i les tropes imperials van capitular davant de les tropes Borboniques. I aquests, els Borbons, segueixen essent uns delincuents imputats en diverses causes judicials, i a més un d'ells, el més "campechano" els hi te manía en els pobres elefants, tot y que ha confesat que "no lo volveré ha hacer" , un altre dispara contra els seus propis peus, sembla ser que per raons de tonteria suprema i probablement congènita, altre es un manìac de la "gomina" i les corbates estrafolaries, i ha una, ja granadeta, que sempre diu "grácias" movent la ma dreta com si cantes "Los cinco lobitos", altre que fins i tot parla en català. I tots, en conjunt ens costan una pasta gansa. Per cert el gran i el petit s'han abaixat el sou un 7,1%. Manda güevos, que diría el Trillo, o, que coñazo que va dir aquell acomplexat del bigoti, Pepe, es deia?
 
Última edición:
Jo, al respecte puc aportar això:

Es tracta del 254 dia de l'any, si no coincideix amb un any de traspàs, el 255 en cas contrari, a partir d'aquest en queden encara 111 dies més per acabar la volta al sol.

Per altre banda un dia com aquest, però de d'ara farà 288 anys, Barcelona i les tropes imperials van capitular davant de les tropes Borboniques. I aquests, els Borbons, segueixen essent uns delincuents imputats en diverses causes judicials, i a més un d'ells, el més "campechano" els hi te manía en els pobres elefants, tot y que ha confesat que "no lo volveré ha hacer" , un altre dispara contra els seus propis peus, sembla ser que per raons de tonteria suprema i probablement congènita, altre es un manìac de la "gomina" i les corbates estrafolaries, i ha una, ja granadeta, que sempre diu "grácias" movent la ma dreta com si cantes "Los cinco lobitos", altre que fins i tot parla en català. I tots, en conjunt ens costan una pasta gansa. Per cert el gran i el petit s'han abaixat el sou un 7,1%. Manda güevos, que diría el Trillo, o, que coñazo que va dir aquell acomplexat del bigoti, Pepe, es deia?

Gràcies, m'has fet riure. Llevar-se amb un somriure ha de ser bo i més tenint festa ! :D
 
Ep, bones a totolom que encara som vius! :cheesy:

Feia temps que no entrava per aquí, be no es del tot veritat per que de tant en tant miro a veure que feu, però llegeixo molt en diagonal i no m'assabento gaire... però l'ensurt que he tingut mirant les fotos del Siso ha sigut espectacular, kullons per que hi ha el Turri a la foto sinó diria que es una sortida de MT. :)

Salut a tot-hom, i així que em pugui escapar vindré a alguna sortideta en moto, però a poc a poc que m'estic rovellant....de felicitat! ;)


Doncs moltes Felicitats més, a gaudir de la vida, neng, que son 4 dies i 2 plou... Panotxa i "benvingut" de nou...!;)
 
Gràcies, [HIGHLIGHT2]m'has fet riure[/HIGHLIGHT2]. Llevar-se amb un somriure ha de ser bo i més tenint festa ! :D

Hem de intentar comperssar el que ells en volen fer plorar.

Es clar que tot depen del contex.

Imaginat al Montoro al Circ, per riure. En canvi al manicomi ens faría peneta. En un bar de titis, més aviat por, els macarres la fan. Devant d'un brau al "ruedo" probablement si cagaría a sobre. En un concurs d'ímbecils quedaría desqualificat d'entrada, per abusananos. Si jugués als escacs no pararía de dir "brisca, brisca...", i això segur, si els fills de puta volesin es reencarnaría el falciot.

Però be, no badem, que això es un foro motero, i els temes alguna cosa a veure-hi han de tenir...

"Yes, good, aunque sea de incognito y jugándome la vida pienso seguir asistiendo al GP de España", declaró a la BBC Joseph Carey Merrick, el hombre elefante.
 
Última edición:
Enhorabona pel peaso maquinón !!! :shocked:... però anem a lo pràctic :rolleyes2:... [HIGHLIGHT2]a on ens convides a esmorzar dissabte[/HIGHLIGHT2] ??? ;)

Salut !!!:cool2:

Se puede decir más alto pero no más claro...:D:D:D:D:D:D:D

Por cierto, molona, molona la batidora nueva que te has comprado...y yo que creí que te cambiabas de moto...:tongue::tongue::tongue::tongue:

Para qué bajó Carles?? Es que no arrancaba?? :D:D:D:D

Pues lo dicho, felicitats por la adquisición y ya dirás donde nos juntamos el sábado, que por poco que pueda y aunque sea en lata me pasaré a gorrearte una birra !! :D:D:D:cheesy::cheesy::cheesy:

Un beso! :kiss:
 
Epppp...! Gràcies per les felicitacions...! y sobre tot gràcies també a ne'n Siso, que hem va fer de taxi i de reporter..., moltes gràcies Siset, tens la birra pagada...!:)

La veritat es que es una maravella, ahi tarde nit per provar-la una mica vaig fer 120 kms...i que voleu que us digui, orgasmes cada cop de gas i cada curva....

Al principi hem vaig acollonir, pensava que m'havien posat l'asiento baix, però no, es l'alt, però tot i aixi encara el trobo baix, ès per aixó que en Carles va baixar a fer les comprovacions oportunes comparant un altre asiento baix i el meu i veure si es podia pujar una mica, però no...al principi anava agarrotat i se m'enrempaven les caderes..., però poc a poc vaig anar agafant la postura i de conya, pero un parell de centimetres mes d'alçada no estarien malament...però ja m'acostumare o no...
 
Última edición:
Enhorabona pel peaso maquinón !!! :shocked:... però anem a lo pràctic :rolleyes2:... a on ens convides a esmorzar dissabte ??? ;)

Salut !!!:cool2:

Gràciesssssssss..... pienso una ruta para mañana y cuelgo lista, valeeeeee, el que venga quizas desayuna gratis, a ver como se me da hoy el último dia del IVA.....!!!
 

jdr...!!!! Vaya pepino

Enhorabuena...!!! :cheesy::cheesy:

Pero... para esto vale con el A2? o hace falta el ULM (licencia para piloto privado de avionetas) :rolleyes2::rolleyes2:

Nada, si hay que ir enlatado con Albur se va, que mañana hay ración doble, KGT y flecha :D:D:D:D

NOTA: Si no te encuentras a gusto con la altura del asiento, aun estas a tiempo de cambiarla por un moto cultor (GS Avd) :D:D

:kiss::kiss:: Kiss:
 
Ep gent!

Este va dedicado al Nissimo...:D:D:D:D:D:D
topico.jpg

Un beso! :kiss:​
 
felicitats pere.....!!!!

és com la d'en jesús però a lo bestia
:d......"musha mierda" amb ella....com es dirà ?
ens veiem dissabte
a10
 
Unes torrades amb embotit a Coll de Condreu, o massa corves el primer dia?

Sols és una sugeriment, Déu m'en guard...!!!

A10
 
Carai Pere quin llamp de maquinota, felicitats !

Per cert t'has hagut de treure un altre carnet, no ? No crec que amb l'A1 sigui legal, je je.
 
Arriba