GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

Doncs aquí les meves fotos d'avui, primer el nostre homenejat Sylvain que ha tingut a bé compartir esmorzar i un tall de ruta:

P1030551.JPG

Fins i tot l'hi hem entonat La Marsellesa (l'himne de l'altre estat veí):

P1030555.JPG

i aquí les altres que, Panotxa, he penjat a l'àlbum comú. Ra-mon gràcies pel cava. Salut!

Última edición:
Ep, ja he fet la migdiada, ... la pista que va de Coll de Banyuls al Madeloc comença just dalt del coll de Banyuls, ... Per si algú la vol fer un altre dia son 8,8km de pedra i més pedra, es facil i el desnivell es mínim per que va resseguint la corba de nivell.

Blau: Pista de Coll a Coll
Magenta: Carretera
Panoramica%20Madeloc-04.png

Ep Panotxa, tal com està la carretera asfaltada, me penso que a la propera agafo la pista! :tongue:

Molt be los retratos del dia de hoy, un saludo para el Silveri, haber si la proxima me puedo apuntar a la ostrada y repetimos el vermout en Perlava, un saludo nois.:)

Ara vaig jo...

Vaja dia, vaja dia...
El "follonero" alies ra guionet món i de nom Ramón, oficialment s'ha estrenat amb LCN. Es a dir a tingut el detall de carregar amb els costos del fervestar ( i avui era un dia de gran fervestar ). Gràcies Amón-Ra.
Jo m'hi fotut una migdiada que abasta més enllà de la migdiada. Fins ara mateix no hi estat disponible. I ara encara ho estic al 20%. De manera que no sé ben be que sortirà d'aquest festival de dits ballant al d'amunt de tecles.
Tant es aixì, que tot i haver començat, no se per on començar...
Be, si..., a les 7:36 AM hi atracat a Figueres, deixant a babor la tanca del super, a proa l'avinguda i..., va us deixo a vosatres la resta. Un cop a terra hi vist amb a cua d'ull una nau negre que parava a repostar per popa, i a estribor, un cartell amb lletres taronges, deia; "MANDARINA", i a sota, en negre refilat de blanc; "Motors" (no saben si amb o sense accent a la "o".
Quan ha arribat en Níssimo s'ha obert la porta i un per un, o per dos (en el cas del socis de l'escatología), han anat arribant. Inclús, "ditosos els ulls" el groc ha vingut. Es Siso sobre la campana.
Marxeta i marxant xino xano per afrontar la Made...cony aquesta per la rera-guarda, es a dir; en sentit invers al sentit dret que no varem poder fer quan va ser el moment.
Hosties, o jo respirava més del que l'atmosfera em tenia reservat, o el casc estava taponat, el cas es que no hi "guipaba" una merda.
Cap problema, visara amunt, i problema, a plorar. El cas es que no hi veia una merda, plorava, el terre feia "ras, ras, ras...", jo estrenyent el cul, la moto ballant, el d'avant marxant, el de rera atrapant-me, un caos indigne.
Però tot plegat hi arribat tant sols una mica menys de mitja hora desprès que tot-hom.
Pel camí, de tornada, tornava el groc; adeu. Adeu...
I tornant, també hem trobat en Sylvain (Sylvain, s'escriu Sylvain), que ha orçat fotent tota la canya a estribor i de seguit a babor per quedar a la via, tot seguint la nostra estela.
I ja està, a 15 metres les huitres e les cravetes. Ah, i el vi.
De conya, l'esmorzar de conya. Em sentiu els que no heu estat presents?. DE CONYAAAAAAAA...
I hem tornat. Aquest cop qüasi a ran de mar. Rielando, que diuen més enllà de l'Ebre.
Be, uns "rielaban", i un altre feia el podia, doncs la goma no estava ni per borrar un ralla feta amb el pensament. De fet fotía uns "pantocassos" de collons.
A dalt de Portbou hem cantat la Marsellesa, i els Segadors.
Perelada, per fi, el cava, les receptes de cargols, situació general del país amb les seves hipoteques i tot, i campi qui pugui.
Jo hi campat per Vilanova de la Muga, i des de Castelló hi saltat la C-68 per anar a St Pere, Torruella... etc, fins a KLONG, on tinc el niu.
Un cop al niu, una dutxa uns rogers a la planxa, i fins ara.

Apa, siau.

Última edición:
Si Xata, aixi ha estat, ni mes ni menys...., be mes...el dimoni vermell ha fet el cabre des de el Coll de Banyuls al Madeloc...! com l'hi agrada al noi de la terra ferma..., voleu dir que no a anat a buscar cargors , aquests que diu que ens vol fer..?

Apa siau..., aquest vestre toca Pizza.... de moment 2-1...!

Aquí les teniu:

hac te te pe dos punts barra barra be i te punt ele i grega barra u eme be ele de hac

fins a la tercera barra en minúscules,

la u i la eme en majúscules,

i la segona de i la derrera hac en majúscules

:cheesy: Que cabrón

vindría a ser això: http://bit.ly/UMblDH però en blau

Última edición:
Eppsss.............me alegro que la salida haya ido bien;) Mea Culpa mire la ruta con el culo y pense que era al reves:tongue::tongue:al final se hacia tarde y he tenido que irme....

V.sssssssssssssssssssss

Eppsss.............me alegro que la salida haya ido bien;) Mea Culpa mire la ruta con el culo y pense que era al reves:tongue::tongue:al final se hacia tarde y he tenido que irme....

V.sssssssssssssssssssss

Hola Pere, no te veo a Ti y la Reina apuntaos en el Dina de Nadal, estais invitaos, fenomeno un abrazo pa la Sra, A10.

Hola Pere, no te veo a Ti y la Reina apuntaos en el Dina de Nadal, estais invitaos, fenomeno un abrazo pa la Sra, A10.

Hepppsssssss...Raimon gracias ..pero este año no va a poder ser:cry:siempre es bueno que se acuerden de nosotros:), cuidate campeon......;)

V,sssssssssss

...pssst ¿...hi ha hagut detallet per en Silvayn ? ...no es veu als dibuixos que fan les máquines que recorden moments...
...m' en alegro que la sortida hagi estat bona, aquesta vegada m' ha ganao la razon la corazon.

Aquí les teniu:

hac te te pe dos punts barra barra be i te punt ele i grega barra u eme be ele de hac

fins a la tercera barra en minúscules,

la u i la eme en majúscules,

i la segona de i la derrera hac en majúscules

:cheesy: Que cabrón

vindría a ser això: http://bit.ly/UMblDH però en blau

Que cabró!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Digues que sí, Xata, la qüestió es putejar :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Un petó crack! :kiss:

D.E.P.
...esta foto es del 2010 con el Club Touring:
Club_Touring_Costa_Brava_2010_112.jpg

...no cal dir gaire mes, segur que tothom ja esta assabentat de la noticia. Gracies a Siso que ha matinat per donarme-la.
...no calen oracions si no sou creients, pero un pensament per al Jordi i la Carme, no aliviará la seva tristor pero li donará forces.
...Descansi en Pau Jordi Comas.

Son aquelles notícies que quan l’escoltes costa de creure que puguin passar.

L’any passat a la 1aLCNT vàrem estar al seu hotel el Costa Brava i tot va anar molt be, vaig tenir l’oportunitat de conèixer-lo i com diuen a les notícies era bona gent.
Una llàstima ...descansi en pau.

Costa recordar, si que mai ha estat, uns diaris gironins tan unànimement dedicats a lloar la seva fenomenal tasca. Impressionant. DEP.

:undecided::undecided::undecided:......cuyonnn....cuyonnn...:undecided::undecided::undecided: ....quina merda....:undecided::undecided::undecided:

Pues si companys, Yo tambien siento la perdida un gran hombre que en su dia cruzamos cuatro palabras, descanse en paz Sr. Comas y un abrazo a la familia.

Certament Diumenge va ser un dia tràgic, dels 80 començals que vam dinar a l'Hotel d'en Jordi ... no tots vam arribar a casa.

Enllaç

img6225bj.jpg

Descansin en Pau !!!

Última edición:
Demà 22 de novembre farà quatre anys d'aquesta sortida...buf com passa el temps! :shocked:

[video=youtube;-jxSnL0DYkI]http://www.youtube.com/watch?v=-jxSnL0DYkI[/video]

...psssst! Raguionet ! ...ja has cambiao el Nick, ahora eres Ra-jao ! ...:D:D:D
((...ja deia jo que et desbanejaban)
...jo per Dissabte si que estic rajao, es el cumple del Nen i no el podem traspasar al Diumenge per que em toca treballar per el estat. 70€uracos a la butxaca per presidir una taula, comío y bebío !

Última edición:
...psssst! Raguionet ! ...ja has cambiao el Nick, ahora eres Ra-jao ! ...:D:D:D
((...ja deia jo que et desbanejaban)

Xiiiit, no li donis ideies al PereDeauville :(

Doncs si, el jefe "dolent" estava molt emprenyat i el jefe "bo" em va proposar de posar un escrit demanant disculpes ... i això he fet.

I aixi om dius k anem dissabte?. .. Us vindria de gust pujar a la Mare de Deu del Far?;)

Ep Jesús, que dius que anem a fer la pista que va del Pantà de Sau a Susqueda?
...i que després farem la pista de Sant Martí Sacalm?
...i finalment pugem a peu al Far?

Carai quin matí més complert, proposa, proposa. :D:D:D

Ep Jesús, que dius que anem a fer la pista que va del Pantà de Sau a Susqueda?
...i que després farem la pista de Sant Martí Sacalm?
...i finalment pugem a peu al Far?

Carai quin matí més complert, proposa, proposa. :D:D:D

Si, si, i el Ra-mon us seguirà amb la Pan amb rodes de tacs, je je..

Catxondos...!!

Pep

Be, doncs ja proposo jo una ruta. :lipsrsealed:

Es tracta de recuperar rutes antigues, aquesta ja l'hem fet un parell de vegades i està parida per l'Ozepe (no cal dir res mes, oi?) :shocked:

No hi ha trams marrons, però si pistes veïnals, i pobles, molts pobles...

Ruta%20del%208-mapa.jpg

Ruta formada en 8 tracks GPX
Clicar el boto de la dreta del ratolí "Anomenar i desar"

Lloc de trobada:
Fontajau
Hora: 9:00AM
Dia: Dissabte 24/11/2012
Esmorzar: Foixà
Som:
01.-Panotxa
02.-

Última edición:
Òndia Panotxa! N'estava recuperant una d'antiga, però feta al revés. Bé, me la guardo per a la pròxima. Jo vinc, ni que sigui per reflexionar àmpliament :). Gràcies,

Òndia Panotxa! N'estava recuperant una d'antiga, però feta al revés. Bé, me la guardo per a la pròxima. Jo vinc, ni que sigui per reflexionar àmpliament :). Gràcies,

Osti aquest reciclatge que esteu fent és fantàstic ... totes aquestes rutes no les conec ;)

Jo també m'apunto per reflexionar :)

Aquest cap de setmana vaig fins el cul de feina i a més haig de recuperar-me d'un ensurt de l'hostia. Les administracions no fan més que tocar el que no sona. En fi, no passa res, però la feina no la puc evitar. Ja us explicaré.
Conclusió: NO MOTO.

Última edición:
Bueno, jo tambe reflexionare damunt la moto, es una hora raonable, però si no hi soc, doncs ja ho sabeu...

Resulta que divendres tinc sopar, si no tinc nens tinc sopar i despres la ruta del Gin Tonics..., però per gota que pugui...allà hi seré, sempre que no plogui...ehhh...!!!!

Apa siau...!

Dissabte res de moto, toca boda a Can Fanga, es casa el germanet petit:cool2:
Ahhh per cert, gràcies Follonero, amb retard, per la convidada a Perelada:)

Be, doncs ja proposo jo una ruta. :lipsrsealed:

Es tracta de recuperar rutes antigues, aquesta ja l'hem fet un parell de vegades i està parida per l'Ozepe (no cal dir res mes, oi?) :shocked:

No hi ha trams marrons, però si pistes veïnals, i pobles, molts pobles...

Ruta formada en 8 tracks GPX

Segur ? :rolleyes2:

M'acabo de descarregar els tracks i en alguns WP hi diu "Carretera sin pavimentar", p.ex. a La Sala, Jafre, Sant Jordi Desvalls i a Centenys hi diu "PISTA" en majúscules, ai, ai, ai.

Bon dia Panotxa.....si us plau, apunta'm per la sortida de demà, també vull aprofitar la passejada per reflexionar ;)
ens veiem a les 9 a Fontajau

A10

Última edición:
Atrás