GIRONA-LCN (sortides 4T13)

Confirmo assistència demà a l'hora i lloc que es trii...o que triem...jejejejeje

Demà res de moto, ja em vaig fer uns quants kms dijous, Figueres-València-Figueres, acompanyant el meu cunyat a recollir la seva moto (M1800R), així que fins la setmana que ve, na de na;)

Xata, que et sembla si quedem a l'aparcament de Can Panedes, pujem per Romanyà, passem per davant de casa teva, agafem la Gi-660 cap a la Bisbal, travessem fins a Monells, esmorcem al bar de sempre i després ja decidirem, en funció dels que siguem...

Una bona hora per quedar por ser les 08:30...

Si et fa mandre venir fins a Can Panedes, espera a casa, jo ho deia per fer la carretera de Romanyà abans d'esmorçar...

Xata, que et sembla si quedem a l'aparcament de Can Panedes, pujem per Romanyà, passem per davant de casa teva, agafem la Gi-660 cap a la Bisbal, travessem fins a Monells, esmorcem al bar de sempre i després ja decidirem, en funció dels que siguem...

Una bona hora per quedar por ser les 08:30...

Si et fa mandre venir fins a Can Panedes, espera a casa, jo ho deia per fer la carretera de Romanyà abans d'esmorçar...

Vinc, a les 8:30 a Can Penedes.

Demà res de moto, ja em vaig fer uns quants kms dijous, Figueres-València-Figueres, acompanyant el meu cunyat a recollir la seva moto (M1800R), així que fins la setmana que ve, na de na;)

Valencia-Figueres-Valencia? y a comer a casa, no?...jejejejejeje

Menudo madikita estás hecho, vente, anda, que luego te arrepentirás, jejejejee

A veure, al loro pollastres!

Demà anem a esmorçar a Monells.
Se surt de l'aparcament de Can Panedes a les 08:30 hora zulú.
Intentarem fer aquesta ruta:
8fqa.png

Els més espavilats us heu adonat que només hi ha ruta fins al lloc d'esmorçar...la ruta posterior dependrà de les ganes i les circunstàncies de cadascú...però volta farem sergur :D:D:D

Apa, ja ens podem anar manifestant...

con el 1...El Xata!
con el 2...El Albur!
con el 3...El xino! digooo El Presi!
con el 4...

Avui dia de fires amb el Jordi (alburete) i l'Àngel ...gràcies al Siso RT. ;)

Demà que us vagi be la ruta, no hi puc anar que tinc altres històries de fa temps, vigila Albur amb el xata, segur que trobarà totes les excuses del mon per canviar-se la moto, que si la suspensió, que si el cardan, que si la posició ...bla,bla,bla, ves amb compte que busca al.liats per poder guanyar la batalla a la seva consciencia.

Bona ruta!

Sicario, te recuerdo que tengo tu lotería de Sort....!

Y yo tu dinero de la UE...:D:D:D:D

Ya me había acordado, y hoy te llevaba la pasta, pero como no has venido...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

El jueves nos vemos y hacemos el trueque...:huh:

Bona sortida avui...hem estat 3, ja que en Deauville s'ha cagat a l'últim moment (literalment :D)

Destacar que en Jesús ha fet tard al punt de sortida (per variar :huh:) i ha explicat no sé quina història que no podia treure la moto del garatge perque li tocaven els retrovisors a no se quina càmera :D:D:D

El primer tram ha estat el publicitat més amunt, sense incidències. Hem esmorçat al bar de sempre a Monells pel correcte preu de 8€.
Després de la sobretaula hem enfilat cap a Santa Peiaia, Cassà, Llagostera, Tossa i Sant Feliu, on un pollastre amb una Transalp s'ha rostit en Jesús arrencant-li les enganxines (tal com demostra el video que ell mateix ha penjat al Whatss :D:D:D:D)

A Sant Feliu, el de la càmera s'ha convidat al fervestar per que no xerressim l'humiliació rebuda als seus dominis:cheesy::cheesy:. Avís: al 245 de Sant Feliu no saben com servir el Campari, i si no que li preguntin al Xata, que avui se l'ha prés de color taronja! :D:D:D:D

Deixo dues fotos testimonials:
zxe0.jpg

awk4.jpg

Última edición:
Yo al carbonilla lo dejo passar :rolleyes2: ... a ti si que te hemos quitado las pegatas madiquita colorá!!!:tongue: :D

Luego colgaré alguno video... que el Vimeo va a pedales !!!:lipsrsealed:

V' sss :cool2:

Última edición:
Jesus, me muero y no te educo...:D:D:D:D si me pasasteis fue porque me entró algo en el ojo...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Es raro que el Presi no se pase por aquí...¿sabéis si le llega el wifi al lavabo de la mansión? igual le ha dao un pasmo y se ha quedao con forma de cuatro en el excusado...:shocked::shocked::shocked::shocked:

Jesus, me muero y no te educo...:D:D:D:D si me pasasteis fue porque me entró algo en el ojo...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Es raro que el Presi no se pase por aquí...¿sabéis si le llega el wifi al lavabo de la mansión? igual le ha dao un pasmo y se ha quedao con forma de cuatro en el excusado...:shocked::shocked::shocked::shocked:

Para que te afectara a tí, ojazos, por lo menos tuvo que tratarse de un buitre leonado.

¿ Quieres decir que aún no ha salido ? Habrá que activar el protocolo de rescate de presis.

Para que te afectara a tí, ojazos, por lo menos tuvo que tratarse de un buitre leonado.

¿ Quieres decir que aún no ha salido ? Habrá que activar el protocolo de rescate de presis.

Uy lo que me dice!

Meloson!
gayfight.gif

Xata, no seas tontorrón que ambos estamos casados y sabes que lo nuestro es imposible...

......Epsssssssssss...podeis ir practicando a ver si desatascais al deaubille:D:D:D

a1AWKmD_700b.jpg

PD gracias por las afotos de Logroño pedrin:cool2::cool2:

V,sssssssssssss

bona crónica de la cosanostratreffen..despertaferro molt divertida i entretinguda:cool2::cool2::cool2:

me alegro que todo haya ido bien ;)

V,sssssssssssss

Pues que te devuelvan el dinero del casco nuevo... que cada dos por tres te entra algo en el ojo ... :D:D:D

Te dejo el tutorial de como se tiene que ir por Tossa !!!:tongue:

[video=vimeo;78573282]https://vimeo.com/78573282[/video]

V'sss :cool2:

Pues que te devuelvan el dinero del casco nuevo... que cada dos por tres te entra algo en el ojo ... :D:D:D

Te dejo el tutorial de como se tiene que ir por Tossa !!!:tongue:

[video=vimeo;78573282]https://vimeo.com/78573282[/video]

V'sss :cool2:

Buah, como quieres q entienda el vidrio ese si ni siquiera tiene subtítulos?

Tienes q currartelo más Jesus... Reitero, me muero y no te educo! Jejeje

Bonas companys, SORTIDA EL DISSABTE 09-11-13, per fer la ruta previa del DINAR DE NADAL.
;)
LUGAR DE TROBADA. PARKIN DE FONTAYAU
HORA DE SORTIDA. 9,00H.
DESAYUNO: 9,05...
LUGAR: Club de Tiro Girona ( junto a Nestlé)
RUTA:LA SELVA-BAIX EMPORDA-ALT EMPORDA-GIRONES
CERVESETA / FERVESTAR: EN PERALADA.

US ESPEREM, LCNGIRONA.
:cheesy:
:)

ASISTENTES

01- Raimon Deauville
02- Niño GeSúsH2O, que s'apunta onde no toca....!
03- Pere Deauville..., que como siempre, si llueve se queda en casa.
04- Pather, esta vez s'anterao a tiempo...!
05- Chatarrero..... APOLGRIFO....!
06- Cabeson...TRAELGRIFO
07-

Última edición por un moderador:
Dado que supongo no va a ser posible posponer esta previa al dia que sigue al de la cita, es decir, al, Dios mediante, domingo día 10 del corriente mes de noviembre, me veré forzado, para poder asistir, a posponer mi acostumbrada cita de los sábados con Confucio y sus enseñanzas.
Como sabido es, que dia que pasa, dia perdido es, tan solo manifestar que este dia perdido va a quedar anotado en la cuenta de su balance, Sr Organizador, en la columna de débitos a mi persona.
Resumiendo por no ser pesado pero sin renunciar a ser palmariamente claro; Dejo constáncia que a la hora acordada estaré presto en el lugar indicado, y deseo y, sobre todo, espero que dada la importante trascendéncia de mi renuncia, el beneficio de la asisténcia sea suficiente como para, como mínimo, saldar a cero el resultado de la elección.

Última edición:
Joer Chata....si es que.....!!!!

Pos yo, si llueve no faltaré a mi cita del sabado , primero con un objeto plano,blando y de forma rectangular de 180x2, que no acostumbro acompañar los sabados a según que horas....posteriormente para continuar..., otro objeto con ruedas en los pies, me esperará ante una ventanita con luz, un lugar donde existen muchos datos en negro sobre blanco y dosnde existe una ventanita donde suelo asomarme durante unas quantas horas cada dia y de donde se cuecen infinidad de asuntos, numericos y de letras, en donde permaneceria asomado hasta la hora del angelus que ya habré tenido bastante.

Por el contrario, si no llueve, acudire a la cita matutina, dejando de lado, esl primer objeto,...ese ... el plano,blando y de forma rectangular de 180cmx200cm , que no acostumbro acompañar los sabados a según que hora y de aquel otro objeto con ruedas en los pies, junto a su ventanita con luz.... y despues del cambio de planes , tambien pasaré balance, mejor dicho, realizare una cuenta de explotación para saber la diferencia del coste debido al cambio de planes o de mi elección....:cheesy:

Última edición:
Dado que supongo no va a ser posible posponer esta previa al dia que sigue al de la cita, es decir, al, Dios mediante, domingo día 10 del corriente mes de noviembre, me veré forzado, para poder asistir, a posponer mi acostumbrada cita de los sábados con Confucio y sus enseñanzas.
Como sabido es, que dia que pasa, dia perdido es, tan solo manifestar que este dia perdido va a quedar anotado en la cuenta de su balance, Sr Organizador, en la columna de débitos a mi persona.
Resumiendo por no ser pesado pero sin renunciar a ser palmariamente claro; Dejo constáncia que a la hora acordada estaré presto en el lugar indicado, y deseo y, sobre todo, espero que dada la importante trascendéncia de mi renuncia, el beneficio de la asisténcia sea suficiente como para, como mínimo, saldar a cero el resultado de la elección.

Consuélate Xata...si vas el sábado en moto, podrás ir a misa el domingo...que el pasado ya te pusieron falta...

Atrás