LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

Per esmorzar a la Parra, o al trull de l'Arrufat, o ... despres de fer uns quilometres i fer uns vinets a la Rambla TAMBE HO PUC ORGANITZAR JO... i si no es dissabte es pot fer diumenge...

AU VA ... QUI S'APUNTA i quin dia?

1- EnricP Dissabte / Diumenge (indiferent)

Me defino por la nuit, però no es mala idea no... :rolleyes2:

pero por mi mejon el dissabte.... a ver si s'anima la gente....!
 
Pis va , lista:

Mañana dissabte dia 6-09-2014
A las 9,00 se surt a fer ruta i esmozar

A veure quantes nenes veniu, de moment segures i sempre que no plogui:

01-Enricp
02-PereDV
03-Sorpresa (segura)
04-Sorpresa possible.

De moment 3 segurs :rolleyes:
 
Pos eso, que nos fuimos 4 al final....con la visita en el punto de partida del Cabesón....

Luego cuelgo un par de retratillos i una pinzellada de crónica..., que no sigui dit....!
 
Ja soc aqui!! Recorregut pel pais Basc i Navarra per interior i costa,Uns 2800 kms total en 7 dias!! moto,comer i dormir, moto ,comer i dormir, moto,comer i dormir!! Je Je Je
Fart de zuritos pinchitos i km!! 870 kms de tornada del tiron, sortida de Santillana del Mar a las 11 del mati, arribada a Palafrugell a las 9 del vespre!! Amb tampesta inclos desde avans de Vic! La meva dona en volia matar :D










 
Última edición:
Bon dia nens,

Els que vulguin un 11 de SETEMBRE motero:

Motards Independentistes

[video=youtube;NZeqQIkLc5E]https://www.youtube.com/watch?v=NZeqQIkLc5E[/video]

L'any passat ja vaig anar-hi i va ser espectacular.

Jo sortiré de BDN cap a les 8h amb MDR.
 
Mes fotos ;)



Ting una dona que ho aguanta tot!! es una tot terreny:D:D

Gracies Joan Per compartir-lo....., ja ens donaras mes detalls..., jo aixó de kms, comer, dormir....kms, comer, domir....Kms, comer, domir.....:(

La teva dona a part de ser una totterreny es molt guapa i no te la mereixes...! ;)



ME CREO NAAAAAA....! ;)
 
Desitjo una bona Diada per a tothom, agafi més o menys aprop, emocionalment o física.

Salut!
 
Jo dema no surto, pero aquesta del faisà me l'apunto per fer-la un dia a mala llet
 
Be, jo dinar no, però fer una volteta... i aviat a casa , si...

Va a veure si hi ha quorum...

Dissabte, 13 de setembre 2014

Sortida a les 8,30 a Bicenturi
Improvisem ruta si hi ha quòrum, que podria ser per les guilleries ... si no, hem quedo a dormir...
Després miro.
Assistents

01-PereDV
02-
03-
04-

Apa... No escrigueu tots de cop, no sigui que es colapsi el Fòrum.

Vaaale! Ja em va bé a les 8,30 en Bicenturi, suposo que és a la carretera dels angels :embarassed:
 
Bona ruta, Canet d´Adri, les Llemena´s, Planes d´Hostoles......... bon esmorzar i remate final a H. Rolls.

Amb bona companyia i alegría.

Salut
 
Gràcies Companys !! Res millor que poder gaudir de un mati de dissabte taula i ruta amb gent que gaudeix de la moto com jo !!;)
Només faltaria alguna motera femenina i sexi per donar alicient i així ens maquillariam i perfumariam per Sortir més guapos a les fotos !! :D:D Segur que també hauria més assistència:tongue: :tongue:

fins la propera Companys:thumbsup:

Pere posa fotos i veuras que lletjos sortim !! Esclar sense maquillar!!!:embarassed::embarassed:
 
Doncs eso, ja està tot dit..., bon mati per rodar amb col.legues, gracies a tots i en especial al JaumeX que ve de força lluny...

Us enganxo quatre fotelis, que no hi hagin dubtes....

IMG_3141.JPG


IMG_3142.JPG


IMG_3143.JPG


IMG_3145.JPG

i un cagarro.....

IMG_3146.JPG


IMG_3154.JPG


la resta DE CAGARROS AQUÍ
 
Última edición:
Hola nois, wapo el reportatge del cap de senmana., be dons Yo despres del viatge de vacances per el Nord del nostre pais y vei del mateix os recordo lo siguent.

La salida per anar a SORT sera el proxim dia 11 de OCTUBRE, esta clar que es per anar a la BRUIXA DE SORT per portar els nº de loteria del NADAL, tradicio de cada any que fan alguns componens de LCN, LA TROVADA SERA A LAS 7,30H. EN EL POSTE DE GASOLINA DE LA REPUBLICA (ctra de Banyolas), be dons tots els que vulguin venir esta clar no!!!, y els que volguin decim y no vinguin en la proxima reunio que portin els cales y le portarem, be dons bona senmana nois.;)
 
Hola nois, wapo el reportatge del cap de senmana., be dons Yo despres del viatge de vacances per el Nord del nostre pais y vei del mateix os recordo lo siguent.

La salida per anar a SORT sera el proxim dia 11 de OCTUBRE, esta clar que es per anar a la BRUIXA DE SORT per portar els nº de loteria del NADAL, tradicio de cada any que fan alguns componens de LCN, LA TROVADA SERA A LAS 7,30H. EN EL POSTE DE GASOLINA DE LA REPUBLICA (ctra de Banyolas), be dons tots els que vulguin venir esta clar no!!!, y els que volguin decim y no vinguin en la proxima reunio que portin els cales y le portarem, be dons bona senmana nois.;)

Gràcies Raimon..., miro el meu calendari i el tinc ple del 10 al 12, tenim pendent una sortida cap a la Rioja, Navarra i Pais Vasc que ja comença a ser un clàssic.. si algú vol mes info, que m'ho digui...!

M'alegro que el viatge hagi anat be... benvinguts...!
 
Vale Pere, cuando empiecen a salir acompañantes para Sort, abres una lista, ok, Yo y algunos mas hemos estado haciendo una cata en la Rioja, y por este año es suficiente para mi, merci.:)
 
Hola nois, wapo el reportatge del cap de senmana., be dons Yo despres del viatge de vacances per el Nord del nostre pais y vei del mateix os recordo lo siguent.

La salida per anar a SORT sera el proxim dia 11 de OCTUBRE, esta clar que es per anar a la BRUIXA DE SORT per portar els nº de loteria del NADAL, tradicio de cada any que fan alguns componens de LCN, LA TROVADA SERA A LAS 7,30H. EN EL POSTE DE GASOLINA DE LA REPUBLICA (ctra de Banyolas), be dons tots els que vulguin venir esta clar no!!!, y els que volguin decim y no vinguin en la proxima reunio que portin els cales y le portarem, be dons bona senmana nois.;)

Ramon, ya me sabe mal, pero por mi cumple siempre me escapo con Elena de finde a Sitges ... ya te traeré los $ el 2 de OCtubre.;)

Saludos !!!

GeSus :cool2:
 
Hola nois, wapo el reportatge del cap de senmana., be dons Yo despres del viatge de vacances per el Nord del nostre pais y vei del mateix os recordo lo siguent.

La salida per anar a SORT sera el proxim dia 11 de OCTUBRE, esta clar que es per anar a la BRUIXA DE SORT per portar els nº de loteria del NADAL, tradicio de cada any que fan alguns componens de LCN, LA TROVADA SERA A LAS 7,30H. EN EL POSTE DE GASOLINA DE LA REPUBLICA (ctra de Banyolas), be dons tots els que vulguin venir esta clar no!!!, y els que volguin decim y no vinguin en la proxima reunio que portin els cales y le portarem, be dons bona senmana nois.;)

Ei Ramon!
He mirado mi calendario, y ese fin de semana trabajo de noches...ya me sabe mal perdermela, porque hace años que no puedo ir y este me apetecía darme una vuelta por ahí...en fin...:cry:

Pd: te llevaré pasta a la reunión, que números sí quiero! :cheesy:
 
Hola Makus.. alguno subio a Formigal Raiders.. para mi fue una chufla total, no tubieron prevision de nuestro Astro Sol que los lagartos ivan con sombrilla a pleno sol a comer los bocatas traperos que ponian despues de 20h de colas.
Hace 2 años montaron una super carpa donde servian comida tipo Octobesfester fue estupendo con camareras mejores aun ..
En fin suerte del viaje x Huesca k siempre es bonito.
No vuelvo hasta que inventen motos voladoras ja ja ja
saludos.
 
Hola Makus.. alguno subio a Formigal Raiders.. para mi fue una chufla total, no tubieron prevision de nuestro Astro Sol que los lagartos ivan con sombrilla a pleno sol a comer los bocatas traperos que ponian despues de 20h de colas.
Hace 2 años montaron una super carpa donde servian comida tipo Octobesfester fue estupendo con camareras mejores aun ..
En fin suerte del viaje x Huesca k siempre es bonito.
No vuelvo hasta que inventen motos voladoras ja ja ja
saludos.

Hola Neng..., subieron Pep y el Niño Gesús....

Saludos.
 
Ya estás tardando!!:tongue:
Como el susodicho se hace de rogar....

SALIDA NOCTAMBULA SABADO 20/09/14

Lugar de Salida: Bicenturi 20:30
Cena: Can Panedes
Copa: 245 de S' Agaró
Ruta1:Els Angels - La Ganga- Romanya - Llagostera
Ruta2:Llagostera - Tossa- SFeliu - S' Agaro

Asistentes:
1.- Jesus
2.- Alf
3.- PereDV?
4.- Albur?

Manifestarsus!!!;)
 
Arriba