LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

Torno el dia 21 i encara hem quedarán vacances fins el 31..., no hi ha ningú que vulgui fer una ruteta de tres o quatre dies a algún lloc..?

Si no, es posible que m'en vagi tot solet..., ja veurè..., m'ha ofert un viatge a Croacia i Eslovenia.. es un d'aquells organitzats.., però una mica car i a mes en baixell fins a Genova , ni parlara-ne... jo, en moto, si es que hi vaig...!

Be si algú no te res a fer l'ultima semana d'Agost i l'hi ve de gust... que ho digui..!
 
Alguna foto de la sortida amb la dona!! Dia 15 , Pista de Tregurá a Pardines







 
Última edición:
Ei Joan gràcies per les fotos, aviat vull pujar per fer-la, sembla una autopista..!!:cheesy:

Veig que es passa bé si no hi ha fang...

Pep
 
Ei Joan gràcies per les fotos, aviat vull pujar per fer-la, sembla una autopista..!!:cheesy:

Veig que es passa bé si no hi ha fang...

Pep

Pep, hi ha moltes pedres, també hi ha tais amb fang i molts trenca aigües !! molta part de l'hivern està tallada per la neu !! ara les vistes són impressionants, la propera vegada la faré sense dona per poderla fer a tota pastilla!!:D:D
 
Pera muy bueno ese video.. pero las leches sa habran dado antes de conseguirlo.. ja ja
 
Bé, per a alguns ja s'han acabat les vacances:cry: i tornem a proposar sortida per esmorzar dissabte a Ca la Tina:),si algú s'anima obro llista i ruta, ja direu;)
 
Alf, m'apunto. Tanmateix suposo que algun o altre dalmau vindrà (volia posar "caurà", però fa lleig ... ) ;)

ra-mon, ho sento.
 
Sortida dissabte 23-08-14


Punt de trobada: Poste de Mata
Hora: 08.30
Esmorzar: Ca la Tina - Mieres
Ferverstar: Castellfollit de la Roca
Ruta:AQUESTA


1° Jesús
2° Tettsui
3° Siso
4° Alf
5° Algun Dalmau
 
Última edición:
Si no llueve, contar conmigo...:cheesy:

si no estoy... es que llovía :rolleyes2:
 
Quant de madiq ... Ja veig que me quedaré sol amb en Dalmau ... vaig a preparar el fuet!

Per cert, Alf, la ruta m'agrada molt, però ... ha estat d'inspiració divina? :D
Tranquil Siso,Que en Joan segur que vé!! Tot i que a Palafrugell está plogen molt fort en aquest moment!!:embarassed:
 
Al poste de Mata hi erem l'Alf, en Tettsui, en Jesús, en Nissimo i servidor. Fantàstica sortida la d'avui en que ho hem arreglat gairebé tot. Esmorzar en línia a Cala Tina i aperitiu, repetitiu però aprofitós (a càrrec de l'Alf i en Joan, gràcies!), a Melianta.

Pel que fa a la ruta, verda és l'esperança i roja l'esmerçada. ;)


Nueva%2520carpeta.jpg
 
Última edición:
Tinc una C des de fa 2 setmanes. Si no us fa res, i puc, m'apuntaria a la propera ruta. :)
Visc al costat d'Olot.
Per cert, algú va a Formigal?
 
Al poste de Mata hi erem l'Alf, en Tettsui, en Jesús, en Nissimo i servidor. Fantàstica sortida la d'avui en que ho hem arreglat gairebé tot. Esmorzar en línia a Cala Tina i aperitiu, repetitiu però aprofitós (a càrrec de l'Alf i en Joan, gràcies!), a Melianta.

Pel que fa a la ruta, verda és l'esperança i roja l'esmerçada. ;)


Nueva%2520carpeta.jpg
Si senyors, bona ruta i bona companyia!!!
Res millor que poder compartir ruta i taula!!
Fins la propera companys!!!;)

Joan
 
Tinc una C des de fa 2 setmanes. Si no us fa res, i puc, m'apuntaria a la propera ruta. :)
Visc al costat d'Olot.
Per cert, algú va a Formigal?

Barcel, segur que seras ben rebut, quants més siguem millor ho passarem, benvingut company! :thumbsup:
El dia 31 vaig de vacances a l'País Basc amb moto;)

Salutacions!

Joan
 
Barcel, segur que seras ben rebut, quants més siguem millor ho passarem, benvingut company! :thumbsup:
El dia 31 vaig de vacances a l'País Basc amb moto;)

Salutacions!

Joan
Moltes gràcies. La setmana passada vaig estar jo per aquelles contrades, però en cotxe. Millor temps que aquí :cheesy:.
Bon viatge!!!
 
Nenes, nenes!!

que dimecres anem a veure sortir el sol a Cap de Creus!! :D:D:D

Segons aquests, el sol surt a les 07:05...demà posarem lloc i hora de trobada...:cheesy::cheesy::cheesy:

De moment apuntats estem una servidora i en Pere Deauville...:tongue:

Si algú més s'anima que es manifesti...:cool2:
 
Nenes, nenes!!

que dimecres anem a veure sortir el sol a Cap de Creus!! :D:D:D

Segons aquests, el sol surt a les 07:05...demà posarem lloc i hora de trobada...:cheesy::cheesy::cheesy:

De moment apuntats estem una servidora i en Pere Deauville...:tongue:

Si algú més s'anima que es manifesti...:cool2:

Osti !! :undecided:M'hauria d'aixecar a les cinc !! Com a màxim a aquestes hores em llevo per fer un pipí!!:embarassed::embarassed::embarassed:
 
Em toca currar...que vagi bé!!! Si feu alguna cosa el cap de setmana m' apunto.

V' sss:cool2:
GeSus

Aquest cap de setmana na de na !! Dissabte festival i preparar quatre coses per viatge en moto al pais basc !! Surto diumenge 10 dies amb la dona:cool2::thumbsup:
 
Aquest cap de setmana RES DE RES. ja em començat amb el basquet, aquest any nomes ens han deixat descansar 3 setmanes. Dissabte partit a Santpedor i Diumenge a Casa contra el Valldemia de Mataró.
 
Albur com quedem?
Sembla que nomes serem tres nenes
Si el sol surt a les 7,05. Podem qudar per sortir al Decatlon de Vilatenim a les 6,15

Al cutre els de Girona les 5,40 + - ?

i si no un altre dia que pugui haver mes quorum

Dissabte o Diumenge ja direu...
 
Aquest video l'he trobat genial, cal tenir-ho en compte...!

[video=youtube;iKyG0IjimQI]https://www.youtube.com/watch?v=iKyG0IjimQI[/video]
 
Sip!! 05:40 en el kutre, y a las 06:15 en el decatlon Figueres (ya se que falta una h, pero no se donde va :D)

Si no vaig errat serem:

- El Presi (el feo)
- El Albur (el guapo) (trae café)
- El Turri (la fea)
- El Enricp (la guapa)
- El Alf (el jíbaro) (trae café y madalenas)
- El PereGs (el largo) (viene que ya es mucho)

De lo bueno lo mejor, de lo mejor lo superior, ooooiiiigaaaaaa!!!

Veeeeennnga señooooooooraaaaaaaa, que me lo quitan de las manos!!!

aún quedan un par de plazas, luego no quiero lloros! :D
 
Arriba