RAMON DEAUVILLE
Curveando
Heii, que salida, Yo os acompañaria pero por la mañana del Domingo he quedado para subir al Coll, y si salgo mecanicamente me afectara, otro dia sera nois, tomar un par de gintonics a mi salud, no a mi cuenta heee!!, a10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ya estás tardando!!:tongue:Como el susodicho se hace de rogar....
SALIDA NOCTAMBULA SABADO 20/09/14
Lugar de Salida: Bicenturi 20:30
Cena: Can Panedes
Copa: 245 de S' Agaró
Ruta1:Els Angels - La Ganga- Romanya - Llagostera
Ruta2:Llagostera - Tossa- SFeliu - S' Agaro
Asistentes:
1.- Jesus
2.- Alf
3.- PereDV?
4.- Albur?
Manifestarsus!!!![]()
Jesús!!! Apuntam a la NOCTAMBULA ESA![]()
Si no plou, treu l'interrogant...!![]()
Alguien mas...?
Ep .., ahir em vaig donar un cop a la mà i avui la tinc inflamada i adoloridaaixí que causo baixa per a la sortida-sopar d'aquesta nit:undecided:, felicitats presi !!!!
![]()
Merci Pere però jo ja he sortit en moto aquest matiAlguien mas...?
Ep .., ahir em vaig donar un cop a la mà i avui la tinc inflamada i adoloridaaixí que causo baixa per a la sortida-sopar d'aquesta nit:undecided:, felicitats presi !!!!
![]()
![]()
Va nenes, que en una estona ens veiem!!
Va anar d'aquella manera, Siso...a la tarda penjaré una seqüéncia prou entenedora......
Ej què ... ves on devies posar la ma.
Molt xulo Pep !! Gràcies per compartir !!
...si, si...pero jo vaig veure l' original !!!Ep! Que s'ha acabat l'estiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...si, si...pero jo vaig veure l' original !!!:lipsrsealed:
Ja! De fet espero que el veiés tothom, però tampoc es tracta de deixar petjada ni de que em surtin admiradors a cada cantonada![]()
Albur, genials les fotos tunejades...em recorden a les KKK que fa en Paco Jones al foro dels Kriders...grande!!!:cheesy:
V' sss:cool2:
...O clok ! ...hem arribat a l' hora programada en punt, Piki !!! ...![]()
![]()