LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Joan, apuntam per dissabte....que el dia de la Romàntica tocarà venir segurament enllaunat...i aixi faig aquesta ruta tant guapa per la costa.

V' sss
GeSud
 
Hola..

Els propers tres caps de setmana estic molt enredat i la propera reunió si es fa en divendres no podré assistir, ja delegaré el vot..

Pep
 
El problema no sempre són les rodes !! És com tot,, com més pistes fas més seguretat tens:undecided:

Amb rodes de tacs ja he fet pistes per Marroc :cheesy:... però tot i així estic molt verd per lo marró...i menys amb pneumàtic d' asfalt...ja vaig llepar fent pistes per aquí una vegada :cry::cry::cry: i crec que ja he fet el cupó...lo marró no és lo meu. ;)

Salut!!!:cool2:
GeSus
 
Proposo sortida per a l'últim dissabte de gener dia 31, que ens pot servir com a prèvia per a la romàntica del 15 de febrer.


Trobada al restaurant Can Tia a les 9'30 h. on esmorzarem.

41.867530, 3.072743

Ruta per la costa de Calonge fins a la platja de pals i farem l'aperitiu a Palau - Satort


RUTA AQUESTA:

https://goo.gl/maps/P7Y6T

ASSISTENT@S

01. JESUS, no
crec que pugui venir demà...estic com una sopa!!!
cry.gif

02. FONTRON
03. TETTSUI
04. DESPERTAFERRO
05. ALBUR
06. JULIO



ANIMEU-VOS , PROMETO NO PARLAR DE DONES :embarassed:

 
Última edición:
Algú més per dissabte? ara que sou joves !! Mira que quan us adoneu ja no estareu a temps:undecided:
 
Tens tota la raó xata, però més que el temps passa, nosaltres ens passem!:embarassed:

Estàs apuntat !!
;)
 
Que us ho passeu be..., deixa engrunes d'alguna cosa per la ruta mampo, no sigui que el dia dels enamorats estiguis encandilat i no recordis el cami...:rolleyes2:

Ahhh vigileu que hi ha previsió de vent...!
 
Relog no toques los huevos porque voy a rutear
ella vendrá conmigo cuando amezca otra vez
no más nos quedan dos noches para que llegue el día
y tu run-run anuncia mi enorme alegría
relog sigue tu camino que al sábado vamos a encontrar

Ella es la estrella que guia mi rodar
y sin su run-run no soy nada, empuja el tiempo en tus ruedas
haz ese dia perpetuo para que nunca se borre
para que nunca decrezca.

Nos quedan dos noches para salir a correr
y tu run-run me recuerda tu inmitable conford
relog sigue tu camino porque el sábado ya llega
sigue tu camino, relog, i no toques los huevos.

images
images
[video=youtube;EbZrD5iOfFk]https://www.youtube.com/watch?v=EbZrD5iOfFk[/video]
 
Última edición:
L'INVENT DEL RELLOTGE HA ESTAT LA NOSTRA PERDICIÓ !! SEMPRE HEM DE ESTAR PENDENT DE L'HORA :po::witless:
 
Tan bonic que seria, tinc gana, doncs a menjar, estàs cansat de no fer res, doncs ha descansar, vull dormir, doncs ha dormir, m'avorreixo, doncs aveure a qui li fots, vull fer això que estàs pensant, doncs ja estàs trigant !!!!:D:D
 
Bona ruta i ull amb el vent, no sé quant trigaré a pujar, estic enfeinat fins passat els Enamorats..


Però com McArthur: "TORNARÉ..."

Pep Spock
 
Dissabte res de moto :cry:,toca inventari a la feina:undecided:, que us vagi bé la sortida i no us aprofiteu de "Fronton" !!:D
 
Julio me n'alegro que tornis a tenir cavall :Da veure si coincidim aviat en alguna sortida ;)
benvingut company:)
 
Mira que cada any us ho dic; l'inventari es fa a final d'any, o a principi. Però no en feu cas i pagueu les conseqüències.

8030-MPE5314722996_112013-O.jpg


I passa què al gener us foteu un tip de comptar cargols

2SE122707.jpg


Be, si l'acompanyeu d'un bon "verdejo"...
 
Última edición:
Tens tota la raó xata, però més que el temps passa, nosaltres ens passem!:embarassed:

Estàs apuntat !!
;)

Dubto, dubto molt de si realment tinc raó.
Com tu dius; el temps no passa, passem nosaltres.
Cert, i no tant sols el temps no passa, si no que ni tant sols existeix. Be, existeix però no més de manera subjectiva, i a més exclusivament antropològica. A algú altre que no siguem els humans l'amoïna el temps?
Mira que som "punyeterus", sempre capficats en "materialitzar" el temps, en donar-l'hi dimensió, cos i mesura, fer-lo físic, cosmològic.
En tot cas si alguna cosa és, es "psicològic" i per tant endògen a la natura humana, subjectiu; doncs passa molt lentament en ocasions, en d'altres extremadament de pressa, i a cops, afortunadament, de forma plàcida i equilibrada. A vegades en sembla aprofitat i a cops perdut.
Com que està dins nostre i no en els aparells que utilitzem per mesurar-lo (inutil esforç) no més respon a la nostra experiència, que a la fi es heterogènia, plural i en canvi permanent i constant.

El passat ja no existeix i ben cert es que perviu en nosaltres.
El futur no ha arribat i estem esperant la seva arribada.
I el present, ah, el present no te extensió ni dimensió, es com a molt un instant, i la nostra atenció en vers ell -el present- perdura i el temps present s'apressa tant a arribar com a evaporar-se.

Algú va dir que el temps es un ara, que no és, per què l'ara no es pot aturar. Si l'ara s'aturés, a la merda els rellotges, a la merda el temps. De manera que ni passat, ni present, ni futur, tampoc existeixen, no més
son part de memòria, espera i atenció.
La mesura del temps, el temps real, es el jo.
Cap rellotge marca el temps, ho marca el que recordem, el que esperem, i allò a que dediquem l'atenció.

A la fi crec que el temps, tot i no existir, fa part indispensable de la nostra vida, sense ell seriem incapaços d'entendre res, acollir dins nostre el concepte temps, ens permet, com a mínim, intentar-ho
 
Última edición:
Dubto, dubto molt de si realment tinc raó. bla, bla...

A la fi crec que el temps, tot i no existir, fa part indispensable de la nostra vida, sense ell seriem incapaços d'entendre res, acollir dins nostre el concepte temps, ens permet, com a mínim, intentar-ho


Collons Chata....! :cheesy:
 
Nois, em sap greu, però no crec que pugui venir demà...estic com una sopa!!! :cry:

Si estic millor igual n' apropo a esmorzar a Can Tia enllaunat!!! :rolleyes2:

Que vagi bé!!! ;)

V' sss :cool2:
GeSus
 
Sortida per a l'últim dissabte de gener dia 31, que ens pot servir com a prèvia per a la romàntica del 15 de febrer.


Trobada al restaurant Can Tia a les 9'30 h. on esmorzarem.

41.867530, 3.072743

Ruta per la costa de Calonge fins a la platja de pals i farem l'aperitiu a Palau - Satort


RUTA AQUESTA:

https://goo.gl/maps/P7Y6T

ASSISTENT@S

01. JESUS, no
crec que pugui venir demà...estic com una sopa!!! :cry:
02. FONTRON
03. TETTSUI
04. DESPERTAFERRO
05. ALBUR
06. JULIO
07. ENRIQUE
08. NISSIMO



ANIMEU-VOS , NO PROMETO, NO PARLAR DE DONES :embarassed:
 
Última edición:
pot ser millor ... " Me'n vaig ..."

:huh:

Es millor, correspon a un llenguatge més estès i "cult", no obstant, ves a saber si per l'empanada del moment o per simpatia i complicitat en vers una forma dialectal menys estesa i concreta de certs territoris, la opció escollida va ser aquesta.
Apa, ara me'n vaig. I com que no concreto a on, doncs no utilitzo el "me ni vaig", i tan tranquil.
 
Collons Chata....! :cheesy:

Si Pere, ja ho se; això es un foro de motos i tal i tal...

Però, sempre pot haver-hi un però, tots hem sentit parlar de l'efecte papallona, aquell fenomen pel qual qualsevol cosa que es mou belluga totes les altres.
A més, el temps i les motos mantenen una relació d'allò més intim, elles mateixes porten un aparells que parlen de revolucions i de velocitats, i ambdues coses no es podrien establir ni coneixer sense tenir en compta el temps, que, en aquest cas, acaba per ser determinant.

Jo, a la fi, sempre, parli del que parli, estic parlant de motos.

Apa.
 
Nois, em sap greu, però no crec que pugui venir demà...estic com una sopa!!! :cry:

Si estic millor igual n' apropo a esmorzar a Can Tia enllaunat!!! :rolleyes2:

Que vagi bé!!! ;)

V' sss :cool2:
GeSus

Jesús fotat una dutxa ben freda al moment següent d'haver-te fotut una de molt i molt calenta, desprès al llitet.
Demà a les sis del matí, ben abrigat però descalç, et passeges deu minuts per sobre d'una gespa plena de freda rosada, et poses uns mitjons de llana i te'n tornes casa, et poses la roba d'anar en moto i ens trobem a Can Tià.

De res.
 
Jesús fotat una dutxa ben freda al moment següent d'haver-te fotut una de molt i molt calenta, desprès al llitet.
Demà a les sis del matí, ben abrigat però descalç, et passeges deu minuts per sobre d'una gespa plena de freda rosada, et poses uns mitjons de llana i te'n tornes casa, et poses la roba d'anar en moto i ens trobem a Can Tià.

De res.
:huh::huh: :nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance:
 
El meu remei de sempre és,:biggrin-new: un got de llet molt calenta un bon raig de soberano,:heh_heh: una aspirina i ha dormir !! I al matí sobre les 7 ja estic a punt :D:D

També està be, excepte la llet. Mai prenc llet, i menys de vaca. Es un aliment pensat per qué un vedell de 30 kg, en tres mesos es posi en 300 Kg. Jo no jugo. A més em revolta la panxa.
 
Arriba