Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Pep, jo quan sigui gran vull ser com tu, sortir entre setmana a fer un volt en moto...
Gracies per compartir crònica i fotos...
Joan, apuntam per dissabte....que el dia de la Romàntica tocarà venir segurament enllaunat...i aixi faig aquesta ruta tant guapa per la costa.
V' sss
GeSud
El problema no sempre són les rodes !! És com tot,, com més pistes fas més seguretat tens:undecided:
Algú més per dissabte? ara que sou joves !! Mira que quan us adoneu ja no estareu a temps:undecided:
Toi liao el dissabte i el diumenge...!:undecided:
Tens tota la raó xata, però més que el temps passa, nosaltres ens passem!:embarassed:
Estàs apuntat !!![]()
Dubto, dubto molt de si realment tinc raó. bla, bla...
A la fi crec que el temps, tot i no existir, fa part indispensable de la nostra vida, sense ell seriem incapaços d'entendre res, acollir dins nostre el concepte temps, ens permet, com a mínim, intentar-ho
Em faig por. Sembla que retorna el vici de teclejar i em faig por.
Me ni vaig al llit. Bona nit
Algú més per dissabte? ara que sou joves !! Mira que quan us adoneu ja no estareu a temps:undecided:
Bones, apuntam per demà (SI NO PLOU)... que encara sóc jove i el temps passa ràpid![]()
Nois, em sap greu, però no crec que pugui venir demà...estic com una sopa!!!
Si estic millor igual n' apropo a esmorzar a Can Tia enllaunat!!! :rolleyes2:
Que vagi bé!!!
V' sss :cool2:
GeSus
pot ser millor ... " Me'n vaig ..."
:huh:
Collons Chata....! :cheesy:
Nois, em sap greu, però no crec que pugui venir demà...estic com una sopa!!!
Si estic millor igual n' apropo a esmorzar a Can Tia enllaunat!!! :rolleyes2:
Que vagi bé!!!
V' sss :cool2:
GeSus
Joan, apunta un colega meu que finalment s'ha tornat a viciar i ja te moto. Es l'Enrique, també de KLONG, i vindrà amb el seu moticultor GS gris. De fet vindrem junts
:huh::huh: :nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance::nonchalance:Jesús fotat una dutxa ben freda al moment següent d'haver-te fotut una de molt i molt calenta, desprès al llitet.
Demà a les sis del matí, ben abrigat però descalç, et passeges deu minuts per sobre d'una gespa plena de freda rosada, et poses uns mitjons de llana i te'n tornes casa, et poses la roba d'anar en moto i ens trobem a Can Tià.
De res.
:nonchalance::huh::nonchalance: Que no t'ho creus?. Doncs si ho fa no l'atrapes
El meu remei de sempre és,:biggrin-new: un got de llet molt calenta un bon raig de soberano,:heh_heh: una aspirina i ha dormir !! I al matí sobre les 7 ja estic a punt