Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
I AIXO UN YOKO TOBI GUERI
amb aquest amic!! L'Eduard vaig anar al Marroc, molt bon company per viatjar![]()
Va no et queixis...!!!
Haber, digo a ver Sr. lacosanostra, ja pensem en setmana santa..., prodria fer el favor de treure la postal de nadal i la signatura o ens esperem la nova estació..? :rolleyes2:
Epsss..!
Algu entra al blog alguna vegada.?
Mira, doncs ara mateix acabo de venir d'allà, i per cert fa un clima molt agradable i ple de confortabilitat. Aquí estem pel que calgui menester i si cal muntar a algú o alguna cosa, doncs es fa. Pere, que vols que munti. Digues.
Tu ja vares muntar la marrón l'altre dia no? o va ser el mamporrero..?.
Be Chata, tu mateix..., jo em reservo el 14-02-2015 per la Romantica, me l'estudio i la penjo en breu, veurè si pot ser quelcom diferent..., que també serà en funció dels participants..., si vols pots aportar ideas...
Jodeeeer!! Ahora entiendo lo que me pasa :embarassed:
Tu ja vares muntar la marrón l'altre dia no? o va ser el mamporrero..?.
Be Chata, tu mateix..., jo em reservo el 14-02-2015 per la Romantica, me l'estudio i la penjo en breu, veurè si pot ser quelcom diferent..., que també serà en funció dels participants..., si vols pots aportar ideas...
Amb mi podeu comptar per muntar a qui sigui, vull dir el que sigui!!!![]()
Pere no marxaves per aquelles dates..??
Jo el 14 impossibe...
A la romàntica s'ha d'anar amb la dona???????????????????????????
Piki, si canvies en Joan per cabra aviat veurem titulars com aquests:
Joan Ubeda executant un "Yoko-Tobi-Gueri"
He canviat la setmana...! fare del 21 al 2 de març![]()
I AIXO UN MAE GUERI EN TO LA BOCA!!NO SE PERQUE SURT AIXI, PERO LA PILI HO ARRECLARA
![]()
Quan us tingui ensenyats, plegareu!!
![]()
val. Esborram del 14 i apuntam al que sigui.
A ser posible con la tuya...![]()
que noooo!, ha canviat les vacances !! Que no te enteras xata
Pere no marxaves per aquelles dates..??
Jo el 14 impossibe...
Hostia, si pot-ser soc jo que hi perdut les olleres i miro com si no mirés
i tantes coses espero mirar
que miro por que no miro
Sta Teresa de Jesús (versió lliure)
(Pere tornam a apuntar el 14. I Joan, no cal que baixis el peu)
Bon dia..
Com que el personal està molt dispersat proposo esmorzar dissabte cap a les 9.00 al Tèrmic de Caldes i després ja veurem..
Si no hi ha gaires ganes dieu quelcom i faré la meva..
Pep
Bon dia..
Com que el personal està molt dispersat proposo esmorzar dissabte cap a les 9.00 al Tèrmic de Caldes i després ja veurem..
Si no hi ha gaires ganes dieu quelcom i faré la meva..
Pep
Esteu zumbades nen@s
Quan obri el post de la sortida del 14 us apunto amb les respectives, les vostres,,les autèntiques, val.?, no patiu...
Hi han còpies i falsificacions ?
Si es així, jo, al no veure-les juntes a les dues, no se realment si es cert que hi ha còpies.
Pot ser i als efectes de que puguin venir totes les dones treballadores ( com l'Assumpció mampo) el dia serà el 15, de pas pot ser a n'els Pep's hi va millor també...! a veure que decideix l'organitzador del event...
SORTIDA DISSABTE 24 DE GENER
Lloc: Térmic de Caldes de Malavella.
Hora:10h ( per esmorzar ).
Ruta:Caldes- Llagostera-Tossa-S' Agaró
ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-