LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

I AIXO UN MAE GUERI EN TO LA BOCA!!;) NO SE PERQUE SURT AIXI, PERO LA PILI HO ARRECLARA:D

 
Última edición:
SEVEN%C3%81-LCN%2B2014%2B041.JPG


Va no et queixis...!!!
 
Mira, doncs ara mateix acabo de venir d'allà, i per cert fa un clima molt agradable i ple de confortabilitat. Aquí estem pel que calgui menester i si cal muntar a algú o alguna cosa, doncs es fa. Pere, que vols que munti. Digues.

Tu ja vares muntar la marrón l'altre dia no? o va ser el mamporrero..?.

Be Chata, tu mateix..., jo em reservo el 14-02-2015 per la Romantica, me l'estudio i la penjo en breu, veurè si pot ser quelcom diferent..., que també serà en funció dels participants..., si vols pots aportar ideas...
 
Última edición:
Tu ja vares muntar la marrón l'altre dia no? o va ser el mamporrero..?.

Be Chata, tu mateix..., jo em reservo el 14-02-2015 per la Romantica, me l'estudio i la penjo en breu, veurè si pot ser quelcom diferent..., que també serà en funció dels participants..., si vols pots aportar ideas...


La idea va ser d'en Joan i jo la vaig executar.


I a la que muntis m'apunto i, contra la meva costum, pensaré alguna cosa.

En tot cas, i ja que poso en marxa tota la maquinaria de pensar, pensaré en muntar uns altres Metges pel mes que ve i amb temps per que qui vulgui pugui aconseguir un motocultor.

Aquest està a molt bon preu


15183819.jpg


I es de marca
DSC03512.JPG
 
Última edición:
Tu ja vares muntar la marrón l'altre dia no? o va ser el mamporrero..?.

Be Chata, tu mateix..., jo em reservo el 14-02-2015 per la Romantica, me l'estudio i la penjo en breu, veurè si pot ser quelcom diferent..., que també serà en funció dels participants..., si vols pots aportar ideas...

Amb mi podeu comptar per muntar a qui sigui, vull dir el que sigui!!!:D
 
Amb mi podeu comptar per muntar a qui sigui, vull dir el que sigui!!!:D


quote_icon.png
Iniciado por PERE DEAUVILLE
Epsss..!

Algu entra al blog alguna vegada.?




"Mira, doncs ara mateix acabo de venir d'allà, i per cert fa un clima molt agradable i ple de confortabilitat. Aquí estem pel que calgui menester i si cal muntar a algú o alguna cosa, doncs es fa. Pere, que vols que munti. Digues."

EP QUE JO HO HE DIT PRIMER. NO FOTEM, EH?
 
Última edición:
que noooo!, ha canviat les vacances !! Que no te enteras xata


Joan; va dir un tal Rabindanat, indú ell; "No dejes que el debo gordo del pié al señalar te impida ver la luna"
De manera que posa el peu a terra i mira:


PERE DEAUVILLE
user-online.png

Super Moderador
stargmod.gif
stargmod.gif
stargmod.gif
stargmod.gif
stargmod.gif
Fecha de ingreso25 jul, 06UbicaciónGirona-3 vegades inmortalMensajes10,481


quote_icon.png
Iniciado por PEP1200GS
Pere no marxaves per aquelles dates..??

Jo el 14 impossibe...



He canviat la setmana...! fare del 21 al 2 de març ;)



 
Hostia, si pot-ser soc jo que hi perdut les olleres i miro com si no mirés
i tantes coses espero mirar
que miro por que no miro

Sta Teresa de Jesús (versió lliure)

(Pere tornam a apuntar el 14. I Joan, no cal que baixis el peu)
 
Aquesta setmana no hi ha sortida?

Si hi ha sortida no compteu amb mi, vaig a Andorra a passejar amb la meva dona que divendres és el seu aniversari.
:undecided:
:shocked:Jodeeeer !! Quin parell d'avis, estic al·lucinant de com passa el temps !! :cry: Encara que el meu mestre em deia que no és el temps el que passa, :embarassed: ens passem nosaltres !!

Si algú vol venir amb 4x4, vull fer la pista del pas dels contrabandistes !!
:rolleyes2:
 
Hostia, si pot-ser soc jo que hi perdut les olleres i miro com si no mirés
i tantes coses espero mirar
que miro por que no miro

Sta Teresa de Jesús (versió lliure)

(Pere tornam a apuntar el 14. I Joan, no cal que baixis el peu)

Esteu zumbades nen@s :D

Quan obri el post de la sortida del 14 us apunto amb les respectives, les vostres,,les autèntiques, val.?, no patiu...
 
Bon dia..

Com que el personal està molt dispersat proposo esmorzar dissabte cap a les 9.00 al Tèrmic de Caldes i després ja veurem..

Si no hi ha gaires ganes dieu quelcom i faré la meva..

Pep
 
Bon dia..

Com que el personal està molt dispersat proposo esmorzar dissabte cap a les 9.00 al Tèrmic de Caldes i després ja veurem..

Si no hi ha gaires ganes dieu quelcom i faré la meva..

Pep


Gràcies per l'iniciativa Pep, jo no podrè pronunciar-me fins divendres, dependrà de la feina i de la conjunció dels astres, els terrestres i els del firmament.
 
Última edición:
Hi han còpies i falsificacions ?
Si es així, jo, al no veure-les juntes a les dues, no se realment si es cert que hi ha còpies.

Pot ser i als efectes de que puguin venir totes les dones treballadores ( com l'Assumpció mampo) el dia serà el 15, de pas pot ser a n'els Pep's hi va millor també...! a veure que decideix l'organitzador del event...
 
SORTIDA DISSABTE 24 DE GENER

Lloc: Térmic de Caldes de Malavella.
Hora:10h ( per esmorzar ).
Ruta:Caldes- Llagostera-Tossa-S' Agaró

ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-

Animeu-vos!!!

Salut!!!
GeSus
 
Pot ser i als efectes de que puguin venir totes les dones treballadores ( com l'Assumpció mampo) el dia serà el 15, de pas pot ser a n'els Pep's hi va millor també...! a veure que decideix l'organitzador del event...

El dia 15 pots comptar amb nosaltres !!:) A veure nens animeu-vos, que a les dones també els agradarà ia la nit us donarà el premi :D:cheesy:

Asun & Joan
 
SORTIDA DISSABTE 24 DE GENER

Lloc: Térmic de Caldes de Malavella.
Hora:10h ( per esmorzar ).
Ruta:Caldes- Llagostera-Tossa-S' Agaró

ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-

Animeu-vos!!!

Salut!!!
GeSus

Jo demà res de moto !!
Jesús, si no em perdo per les muntanyes d'Andorra et portaré l'oli per la moto està clar!;)
 
Última edición:
...pues para este finde propongo que nos vayamos a Tomar por Culo todos juntitos. Si os apetece, nos encontramos en el Viena de Salt el Sabado a las 7 de la mañana para hacer esta RUTITA
APUNTAOS
-
-
-
-
-
-
-
-
-
...animaros que el bacalao está mu güeno !!!
9af3786c693331edf6d6a440cc14cef2.jpg
 
Arriba