LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !



OBRO LLISTA PEL RESTAURANT BO de BO PER SI HI HA QUORUM


01-Sensei..?
02-Asun, vindrà esgarrapada....?
03-Fronton
04-Frontoneta
05-Pere DV ?
06-Pikiland ?
07-Jaume X ?
08-Nuria XXX ?
09-
10-

Apa JA S'HI VAL......!

Presi si hi ha tants interrogants jo tambe els vull!
42risa.gif
[/QUOTE]



sI, sENSEI....! :D :D
 
7enfadados.gif
Si us poso això és perquè no m'ha tocat res! Així que als que'ls i dec diners s'hauran d'esperar un any més, si hi ha sort!!
emoticono43.gif


IMG-20151222-WA0012.jpg
 
Jo igual també vindré acompanyat

☺☺

Així m'agrada!!! :rolleyes2:

Noooo mejor las 11!

No me seas nenaza!!! Fins i tot l'Asun voldrà sortir abans!!!!

...si es per esmorçar s' ha de sortir abans, que els que tenim dinars familiars no ho podem fer a las 12 del migdia...
waiting.gif

Tenim de tot!! Mossos, locals, rangers!!! Benvingut!! :D


Aqui el que pondra LA HORA....., seré MOI Le Predidant...! :D:D:D

¿segur?

:lipsrsealed:

Jo vinc!!!! , si m'hi voleu...
En principi nomes esmorzar.

Només faltaria!

Jo i els números de la grossa anirem directes a Sta Coloma...:rolleyes2:

Sobretot, els números!!!
:tongue:


Nosaltres potser ens trobarem a les 11'30 tot depèn de l'hora de retirada del sopar de Sant Esteve! Si ens veiem molt fotuts, a la 13 h., directes al restaurant per dinar!!
DINAR SÍ (2)

Continuem amb les mariconades

...jo confirmo l' esmorçar per mi, per el meu cunyat encara no puc parlar, ara be, al que segur que porto tambe es al Ranger...així que prepareu un parell de butlletes !!!
interroge.gif
...entesos, jo vindré amb l' Ozepé !!!
vil-oui.gif

Per fi! algú seriós !!

:thumbsup:


Presi si hi ha tants interrogants jo tambe els vull!
42risa.gif

Si, sensei


Doncs jo no el vull!!




I presi, a veure si t'ensenyo a fer un sol post per contestar a tots que m'he hagut de menjar les 6 pàgines!!!!!!!
:tongue: :tongue:
 


Per tant les Madiquites que NO VULGUIN matinar tant, podrán venir SI VOLEN a esmorçar a aquesta hora a recollir els números de LA GROSSA DE NADAL (nomes membres LCN, no cardem, i qui no vingui, el número es queda al Pot de LCN...!) o be despres del esmorçar que compto que serà sobre les 11,30 hores, farem AQUESTA


Zasca, zasca i zasca Sr president,
1r hi ha gent que els agrada i s'ho passa pipa amb els àpats familiars (jo un d'ells)
2n hi ha gent que per aquestes dates estan de vacances i viatgen i
3r en els estatuts de LCN no hi ha cap obligació d'assistir a la ultima sortida (i a cap) per a tenir el dret a un número de la Grossa .....
El meu número el podeu lliurar a Metges sense Fronteres i el d'en Turri el doneu a l'Enric ...
Bones Festes a tothom!!!!
 
Ja pots apuntar-nos a la Nuria i un servidor a:


09:30 KÖNIG

10:00 CAN MERLA

13:00 BO de BO

Per tant ja pots treure el ??????

Bona Nit

☺☺
 
buenu, va, pos.. aqui va l'ultima del Any 2015

A veure si faig content a tothom, que ja es prou dificil....i a més..., condicionat per molts restaurants que estan tancats en aquestes dates....


L'ULTIMA DEL 2015, DIUMENGE 27-12-2015, Prou dinars Familiars eterns....

El plan es el següent:

Els que vulguin ens trobem a les 9,15 h a fer un café al König de Vilablareix, que per qui no sap on es: AQUÍ

Sortirem puntuals a les 9,30 h , donat que el Restaurant on esmerçarem tanca el menjador d'esmorzars a les 10,30 h, per tant per com a màxim allà a les 10,15 h

La Ruta inicial serà curteta, però agradable i soleiada, si podem farem una foteli pel cami.

La primera part de la Ruta serà AQUESTA


El Restaurant serà CAN MERLA a Santa Coloma Residencial : AQUÍ, A LES 10,15 COM A MÀXIM, sinó no esmorçem

Per tant les Madiquites que NO VULGUIN matinar tant, podrán venir SI VOLEN a esmorçar a aquesta hora a recollir els números de LA GROSSA DE NADAL (nomes membres LCN, no cardem, i qui no vingui, el número es queda al Pot de LCN...!) o be despres del esmorçar que compto que serà sobre les 11,30 hores, farem AQUESTA RUTA


Es per Això que qui vulguin podran fer una mica de FERVESTAR, sobre les 13,00 h aterrarem al Rte. BO de BO de Taialà, i si hi ha quorum suficient i per QUI VULGUI, es podrà encarregar taula per fer un Menú i es AQUI


Aixi que ja veieu, hi ha per tots els gustos...TANTS CAPS , TANTS BARRETS....


OBRO LLISTA PER L'ESMORÇAR QUE TINC QUE DIR QUANS SOM


01-Pere DV
02-Pikiland
03-Enricp
04-GeSuSh2O
05-Fronton
06-Marta Frontoneta
07-Julius
08-Ozepe y su cuñao Ranger LT
09-Jaume X
10-Nuria XXX
11-
12-
12+1-
14-
15+

OBRO LLISTA PEL RESTAURANT BO de BO PER SI HI HA QUORUM


01-Sensei
02-Asun, vindrà esgarrapada....
03-Fronton
04-Frontoneta
05-Pere DV
06-Pikiland
07-Jaume X
08-Nuria XXX
09-
10-

Apa JA S'HI VAL......!

Ja no hi ha interrogants...però encara manquen algun@s..., això si, sense pressions, que no s'obliga a ningú eehhhh...!
 
Última edición:
Així m'agrada!!! :rolleyes2:



No me seas nenaza!!! Fins i tot l'Asun voldrà sortir abans!!!!



Tenim de tot!! Mossos, locals, rangers!!! Benvingut!! :D




¿segur?

:lipsrsealed:



Només faltaria!



Sobretot, els números!!!
:tongue:




Continuem amb les mariconades




Per fi! algú seriós !!

:thumbsup:





Doncs jo no el vull!!




I presi, a veure si t'ensenyo a fer un sol post per contestar a tots que m'he hagut de menjar les 6 pàgines!!!!!!!
:tongue: :tongue:

Val, doncs interrogants trets....a dinar al Bo de bo també...! ;)

Doncs si Piki, m'hauràs d'ensenyar a citar, però només sumes un missatge... :D
 
Última edición:


Zasca, zasca i zasca Sr president,
1r hi ha gent que els agrada i s'ho passa pipa amb els àpats familiars (jo un d'ells)
2n hi ha gent que per aquestes dates estan de vacances i viatgen i
3r en els estatuts de LCN no hi ha cap obligació d'assistir a la ultima sortida (i a cap) per a tenir el dret a un número de la Grossa .....
El meu número el podeu lliurar a Metges sense Fronteres i el d'en Turri el doneu a l'Enric ...
Bones Festes a tothom!!!!

Sort que encara queda gent amb bon sentit del humor.....:D:D:D

HABER, Digo a ver Cabesón,

Estic d'acord amb el punt primer i segón dels teus "Zasca, Zasca, xxxxx...", però per a mi no son "zascas" perque aquesta sortida es una altra alternativa per als qui la prefereixin i puguim i vulguin...

Quant al tercer punt, primera part, cert no s'obliga a ningú a venir, ni a l'ultima ni a cap sortida, per suposat i es per aixó que es diu al inici, QUI VULGUI...., quant a la resta del tercer punt, no es aqui ni el moment ni el lloc per parlar-ne, aixi que farè com si no ho hagués vist i en tot cas a la propera reunió en parlem, es clar....!, qui vulgui o pugui venir..;)


Bones Festes...
 
Última edición:
Hola, bon dia:

Diumenge 27 no podré venir a la ruta donat que treballo i aquestes dates són molt fotudes per demanar canvis i festes. De totes maneres, sent l'esmorçar a Can Merla, si el servei ho permet, em passaré a saludar. (i ja que vinc, controlaré assegurances i itv's per justificar-me davant el cap...:tongue:) Si no pogués passar, doneu el meu número a l'Enric, que l'haig de veure abans del 31, i ell ja me'l donarà.

En relació al comentari de l'Alf estic d'acord amb ell. Segons consta a l'acta de la reunió de novembre, la loteria s'havia de repartir en els diferents events que es fessin al mes de desembre (sortides, dinars, sopars, ...) cosa, que per diferents motius no va ser posible. Em sembla per tant llògic, que els socis que no poden assistir a aquesta última reunió però s'han de veure amb algú que sí hi assistirà puguin demanar que el seu número se'ls facia arribar d'aquesta manera.

Fins diumenge.
 
Oido cocina...ja li donaré les vostres 3 participacions de la Grossa ( Alf, Turri i Albur) a l' Enric... a veure si tenim sort i sortim de pobres...:cheesy:
 


Zasca, zasca i zasca Sr president,
1r hi ha gent que els agrada i s'ho passa pipa amb els àpats familiars (jo un d'ells)
2n hi ha gent que per aquestes dates estan de vacances i viatgen i
3r en els estatuts de LCN no hi ha cap obligació d'assistir a la ultima sortida (i a cap) per a tenir el dret a un número de la Grossa .....
El meu número el podeu lliurar a Metges sense Fronteres i el d'en Turri el doneu a l'Enric ...
Bones Festes a tothom!!!!

Osties q forts anem..
 
Hola, bon dia:

Diumenge 27 no podré venir a la ruta donat que treballo i aquestes dates són molt fotudes per demanar canvis i festes. De totes maneres, sent l'esmorçar a Can Merla, si el servei ho permet, em passaré a saludar. (i ja que vinc, controlaré assegurances i itv's per justificar-me davant el cap...:tongue:) Si no pogués passar, doneu el meu número a l'Enric, que l'haig de veure abans del 31, i ell ja me'l donarà.

En relació al comentari de l'Alf estic d'acord amb ell. Segons consta a l'acta de la reunió de novembre, la loteria s'havia de repartir en els diferents events que es fessin al mes de desembre (sortides, dinars, sopars, ...) cosa, que per diferents motius no va ser posible. Em sembla per tant llògic, que els socis que no poden assistir a aquesta última reunió però s'han de veure amb algú que sí hi assistirà puguin demanar que el seu número se'ls facia arribar d'aquesta manera.

Fins diumenge.

Si, senyor Sicario..., per aquest motiu aquest any hi ha números per tots els membres del grup, actius i no tant actius..., i això no es estatutari , es voluntari a decisió de les juntes fins avui.., però com he comentat anteriorment millor parlar de tot això on correspon i aqui no es...:)

Bones Festes a tu i als teus, petòns a l'Anna i als Alburetes...amb tu, que corri l'aire... :cheesy:

Fins diumenge..., ja portarem tot@s la ITV passada i els papers en regla... :rolleyes2:
 
Última edición:
Presi .. ja que estem, podries obrir llista i ruta per la primera de l'any 2016:cheesy::cheesy:
 
Jo he quedat amb en Joan Feliu ( el vei del Presi )per anar a veure sortir el sol a Cap de Creus l'1 de Gener...si algú s' anima ...obrim llista!!!:rolleyes2:
 
Jo diumenge impossible venir!

Dates de masses compromissos familiars!

El meu número doneu-li a l'Albur que amb ell el veig molt sovint !!!! i no es pq sigui maco....
 
Jo diumenge impossible venir!

Dates de masses compromissos familiars!

El meu número doneu-li a l'Albur que amb ell el veig molt sovint !!!! i no es pq sigui maco....

Fet....!!! :thumbsup::thumbsup:


Sort que tens compromisos familiars......, només ens faltaria un altre amb uniforme per fer inspeccions..... :evil:
 
Presi .. ja que estem, podries obrir llista i ruta per la primera de l'any 2016:cheesy::cheesy:

Doncs aixó JULIUS , pot ser el dia 2 ...:huh:

Però també la pot muntar un altre..., que aqui no hi han exclusives tampoc..... :tongue:, tu mateix, per exemple , per parlar.... :D
 
Última edición:
Me apunten a too. Con alguna pequeña reserva dependiendo de cuando suba de Cambrils
 
Joan..:D:D si tu ets el primer a dir que s'ha de sortir
et copio el que vas posar fa un temps ...:cheesy:

És una mica aviat! Però aixi us ho aneu pensant !. Perquè per aqui molts necessiten el seu temps per decidir-se!

no és ànsia ... és el que toca;)

 
Apunteu per el dia 27 a Joan Izquierdo i Joan Trias per esmorzar, dinar a casa.

BONES FESTES.
 
Però el dia 1 de Gener hi ha xocolata calenta amb melindros GRATIX a Cap de Creus...:cheesy:... i molt d' ambient... està a tope!!! ;)

Si, si però el dia 1 , farà una son.......! i jo crec que aquest any, com l'han passat, també em quedaré al llit..., vagi be la xocolatada, jo ja prendre un paracetamol...!
 
[video=youtube_share;3ZJkxzBMbDg]https://youtu.be/3ZJkxzBMbDg[/video]
 
Última edición:
Espero que la del mono negro se abrochara el casco porque en el 1:30 lo lleva desabrochado!
 
Por lo genera las mujeres no son tan inconscientes para correr de esa manera! Dudo que sean ese par de tías buenas las que corren! :undecided:;)
 
Bona nit a tothom:

Dos més pel diumenge. Mon i Norfeu.
Esmorzar i dinar... i si convé... sopar. No sigui que ens agafi una baixada de sucre baixant cap a Barcelona! :D


Salut!!!


Bon Nadal i Bones Festes!!
 
Bones,
Em presento primer? o m’apunto i em presento?
Bé és igual, alguns de vosaltres ja em coneixeu: alguns pel meu nom “Eduard” i altres pel sobrenom “Dodo”, tinc una Rt 1200 del 2010 i visc a Canet d’Adri.
Ara m’apunto per provar de seguir-vos durant la ruta.
Vindria al Konig, a esmorzar i el dinar el faria a casa (amb perdó, però per ser el primer dia està prou bé).
Així doncs, ens veiem el 27 a l’última per vosaltres i la primera per mi.
 
Bones !!!
Tenim intenció de fer la última de l'any amb vosaltres...
No sabem encara si podrem venir a les 9:15 o a les 10:00 a l'esmorzar.
A mesura que s'acosti la data i depenent del tema feina, ho confirmem !!!

Bon Nadal a TOTHOM, Família !!!!
 
Bona nit a tothom:

Dos més pel diumenge. Mon i Norfeu.
Esmorzar i dinar... i si convé... sopar. No sigui que ens agafi una baixada de sucre baixant cap a Barcelona! :D


Salut!!!


Bon Nadal i Bones Festes!!

Apuntats...!

Nosaltres també baixarem cap a Barna, però anuirem amb llauna....:huh:

Bon Nadal ....!
 
Última edición:
Bones,
Em presento primer? o m’apunto i em presento?
Bé és igual, alguns de vosaltres ja em coneixeu: alguns pel meu nom “Eduard” i altres pel sobrenom “Dodo”, tinc una Rt 1200 del 2010 i visc a Canet d’Adri.
Ara m’apunto per provar de seguir-vos durant la ruta.
Vindria al Konig, a esmorzar i el dinar el faria a casa (amb perdó, però per ser el primer dia està prou bé).
Així doncs, ens veiem el 27 a l’última per vosaltres i la primera per mi.

Seràs benvigut...! t'apunto a la ruta abans de l'esmorçar i a la ruta de desprès i de tornada et deixarem a casa teva... ;)
 
COPIO I ENGANXO AQUI- ACTUALITZAT....!


buenu, va, pos.. aqui va l'ultima del Any 2015

A veure si faig content a tothom, que ja es prou dificil....i a més..., condicionat per molts restaurants que estan tancats en aquestes dates....


L'ULTIMA DEL 2015, DIUMENGE 27-12-2015, Prou dinars Familiars eterns....

El plan es el següent:

Els que vulguin ens trobem a les 9,15 h a fer un café al König de Vilablareix, que per qui no sap on es: AQUÍ

Sortirem puntuals a les 9,30 h , donat que el Restaurant on esmerçarem tanca el menjador d'esmorzars a les 10,30 h, per tant per com a màxim allà a les 10,15 h

La Ruta inicial serà curteta, però agradable i soleiada, si podem farem una foteli pel cami.

La primera part de la Ruta serà AQUESTA


El Restaurant serà CAN MERLA a Santa Coloma Residencial : AQUÍ, A LES 10,15 COM A MÀXIM, sinó no esmorçem

Per tant les Madiquites que NO VULGUIN matinar tant, podrán venir SI VOLEN a esmorçar a aquesta hora a recollir els números de LA GROSSA DE NADAL (nomes membres LCN, no cardem, i qui no vingui, el número es queda al Pot de LCN...!) o be despres del esmorçar que compto que serà sobre les 11,30 hores, farem AQUESTA RUTA


Es per Això que qui vulguin podran fer una mica de FERVESTAR, sobre les 13,00 h aterrarem al Rte. BO de BO de Taialà, i si hi ha quorum suficient i per QUI VULGUI, es podrà encarregar taula per fer un Menú i es AQUI


Aixi que ja veieu, hi ha per tots els gustos...TANTS CAPS , TANTS BARRETS....


OBRO LLISTA PER L'ESMORÇAR QUE TINC QUE DIR QUANS SOM


01-Pere Deauville
02-Pikiland
03-Enricp
04-GeSuSh2O
05-Fronton
06-Marta Frontoneta
07-Julius
08-Ozepe y su cuñao Ranger LT
09-Jaume X
10-Nuria XXX
11-Raimon Deauville
12-Pispis Deauville
12+1-Enrique2011
14-Trias
15-Jhony Left
16-Morfeu68
17-Mon
18-Dodonopuedo
19-Johnnyhy..?
20-Silvia..?
21-Capità Spock-Pep1200
22-Marta Spock
23-Chata
24-Siso (6-1)
25-Nissimo
26-Ozepetumbarutes
28-


OBRO LLISTA PEL RESTAURANT BO de BO PER SI HI HA QUORUM


01-Sensei
02-Asun, vindrà esgarrapada....
03-Fronton
04-Frontoneta
05-Pere DV
06-Pikiland
07-Jaume X
08-Nuria XXX
09-Enrique2011
10-Norfeu68
11-Mon
12-Jonnhyhy..?
12+1-Silvia..?
14-Chata
15-Siso(6-1)
16-GeSuSh2O
17-Ozepetumbarrutes
18-



Apa JA S'HI VAL......!
 
Última edición:
Bones !!!
Tenim intenció de fer la última de l'any amb vosaltres...
No sabem encara si podrem venir a les 9:15 o a les 10:00 a l'esmorzar.
A mesura que s'acosti la data i depenent del tema feina, ho confirmem !!!

Bon Nadal a TOTHOM, Família !!!!

Serà un plaer tornar a comptar amb vosaltres...! ;), us apunto amb interrogants... :rolleyes2:

BON NADAL
 
Atenció Maimada i Nen@s..., Al Restaurant BO de Bo, tenen:

Menu de la Casa: 17 euros

Menu de colla: 21 euros ( pica pica i segón per triar, vi,cava, aigues..etc..postres) + un segón a triar...

Altre Menu de colla: 26 euros ( un pica pica mes complert,vi + bo,cava + bó, aigues+bones, etc... postres+bons) + un segon mes bo per triar... ( entrecots, Orades a la planxa etc...)

No tinc les cartes i tampoc tinc gaire temps per anar a mirar que hi entra, però com que no se quan us hi voleu gastar, faig aquest sondeig, m'han dit que els digui (dissabte, que tenen obert,), que els digui quina opció voldrem...quedarem be, amb qualsevol, garantit...!!!

Ja direu, però teniu en compte que acabarem d'esmorzar sobre les 11,30 aprox i el dinar serà sobre les 14 hores , aixi que ujitu....


A10...., que tot i que es Nadal, jo curro....
 
Última edición:
El que es deisideixi, m'estara bé! En aquest cas lo important és el grup, no el menjar! Però pel meu parer el de 21 ja estaria bé
 
Bones,
Em presento primer? o m’apunto i em presento?
Bé és igual, alguns de vosaltres ja em coneixeu: alguns pel meu nom “Eduard” i altres pel sobrenom “Dodo”, tinc una Rt 1200 del 2010 i visc a Canet d’Adri.
Ara m’apunto per provar de seguir-vos durant la ruta.
Vindria al Konig, a esmorzar i el dinar el faria a casa (amb perdó, però per ser el primer dia està prou bé).
Així doncs, ens veiem el 27 a l’última per vosaltres i la primera per mi.

Perfecte, ja que vens miraré d' estar al Konig ...pels que no el conegueu, l' Edu és el crak que m' ha instalat l' intercom a la GS.

Veig que serem una bona colla...que guapo!!!:)

Bon Nadal a tothom!!!

V' sss:cool2:
GeSus
 
Arriba