LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !

Marruecos - semana santa 2015 - lcn

Aquesta experiència ja no ens les treu ningú! Quins records !! M'ho vaig passar genial !!!


3308d1432685515-marruecos-semana-santa-2015-lcn-img-20150405-wa0000.jpg
 
Última edición:
Gràcies a tot@s...! com sempre un plaer comptar amb la vostra asistència en aquests saraos...doncs sense vosaltres això no seria possible....!

Vaig preparant la primera del Any...!!!!!!!!!!!!!

Segur que no la vol muntar algú altre...???? això si, ha de ser el dia 2, que sinó no podrem venir ....!!!

Gros_Smileys_58.gif
 
Ara estava mirant fotos i m'ha vingut a la ment el Pàjaru aquest :undecided:!! Només cal mirar el somriure que té, va pensant, aneu rient que ja us trauré la pasta !!, Quan tu penses que has fet negoci ja t'ha fotut !! Primer et demana una fortuna, tu ho treus per una tercera part i ja et creus que has fet negoci :embarassed:!! Es disfressen de tuaregs i ni ells mateixos han vist un en la seva vida!!:D

Aquí el presi fent manetes!! :D








L'estratègia és la següent! Et convida a entrar, ens diu benvingut a casa meva, prenem el te! Et va posant penjolls i tonteries, sap que t'emportaràs alguna cosa !! d'això ja s'encarregarà ell!!L'àvia asseguda en un racó fa veure que està fent el te, l'únic que fa és reescalfar, tot el que la gent deixa al got el torna ha posar a la tetera, que per cert està ple de brutícia, així es manté calentet
thumb.gif
.
 
Última edición:
VOY PALLÁ....com diu EL OZEPÈ....

LA PRIMERA DEL 2016- DIUMENGE DIA 3-01-2016

HABER..., digo... A veure....com que ningú es decideix a preparar la primera de l'any, doncs per aclamació popular d'un parell o tres :D:D:D, ... faig la proposta de LA PRIMERA DEL 2016, amb el desitg que pugui venir la màxima gent possible en ser diumenge, sobre tot elles que aixi queden alliberades d'aguantar-nos a casa i fer dinar..., per les que puguin venir , es clar, a la PRIMERA RUTA - FESVESTAR- DINAR DEL 2016 ...., se que mai plou a gust de tot@s, però el que prepara les rutes intenta, a part d'escombrar cap a casa, que a la majoria l'hi pugui anar be.., horari no gaire tortuós tenin en compte que es hivern..., la ruta, fervestar al solet , si es que en fà i dinar que te pess, per anar acaomiadant les festes poc a poc i poder ja restrassar la bàscula almenys 5 kgs, etc....

Ho torno a intentar i també tinc el privilegi de fer una ruta distreta i divertida, amb uns quant revolts abans de dinar..., aqui va...


Ens trobem qui vulgui i per no matinar AQUI a Monells a les 10,30 h i fem un cafetet, doncs ja haurem tingut temps d'esmozar a casa i algun@s fins hi tot hauràn pogut clavar les ungles als respectius..:cheesy:

Sobre les 11,00 hores , no mes tard, emfilarem cap a AQUESTA RUTA, MOLT CONEGUGA, PERÒ MOLT DIVERTIDA

4.jpg

Si tenim temps i anem be d'hora, ens aturarem a TOSSA DE MAR A FER UN FERVESTAR, no gaire complert, donat que despres no es mengarem el dinar que ens prepararán AQUI , AL RESTAURANT CAN VALLS DE SAN MARTI SAPRESA, CAP A LES 14,00 h , Per la qual cosa necessito saber amb urgencia, molt urgent quan serem aproximadament per fer la reserva al restaurant, com a màxim el dijous, o sigui demà i apurant divendres a la tarda i el dissabte al mati, com a màxim 2, no mes..., sinó, lamentablement no podran dinar allà.., tot i que es un lloc gran, s'ha de reservar..., el preu anirà en funció del que demanem, tenen CARTA i el preu pot oscilar entre 25 i 35 $ d'en Raimon, en funció dels que siguem, intentaré negociar un preu per Colla.

Qui no vulgui o no pugui fer la Ruta en moto i vol venir enllaunat, l'hi direm Madikita, però serà benvingut....

Recordeu de venir amb les motos carregades de petroli

Apa, us hi podeu Apuntar JA, PER LA RUTA I PEL DINAR SOBRE TOT....

ASISTENTS

01-Pikiland, novament de vulgar paquete, vindrà a la Ruta i a dinar
02-El Deauville, el pilot.., tambe Ruta i dinar
03-Sensei, Ruta i dinar
04-Asunsei, també per suposat, i també com a vulgar paquet.
05-Fronton, Ruta segur, però dinar... ja en parlarem
06-GeSuSH2O, Ruta i fervestar, es un mandres.., només ha de fer 20 kms si pases per la ganga bandarra...
07-Jaume X, Ruta i dinar
08-Nuria XXX,Ruta i dinar
09-Ozepe,Ruta i yastà
10-Chata, Ruta i dinar
11-Gloria, la Tot, alias "chatarrassa", Ruta i dinar..., em penso.
12-Julios , Ruta i dinar
12+1-Emi, Ruta i dinar i tindrà molta sort pel 2016
14-Raimon Ruta i ya tardas en el resto....
15-
16-


Ja em conformaria si som aquests....
 
Última edición:
Jo us espero a Sant Feliu...sobre les 11:30 , ferverstar a Tossa i a dinar a casa. Quant sortiu de Monells m' aviseu!!!

V' sss:cool2:
GeSus
 
Presi cada dia et superes,
aquesta ruta m'encanta,
apuntesemele,
segur que l'has fet tu solet? jajaja.
 
Això de les sortides en moto és com les vendes !! Al Marroc sempre diuen cal fer la primera venda el més aviat possible per tenir sort la resta del dia !!
smiley204.gif
La primera sortida de l'any no s'ha de perdre, no hi ha excusa que valgui! El primer és el primer !!
making-a-decision-smiley-emoticon.gif
la Moto!! Bé sí després de la salut!!
09.gif
 
...si arribo a temps de la caminada matinal, i encara tinc la petita al garatge, us acompanyaré a la ruta del Diumenge.
... de dinar nádená, ja estarem fent bondat pels excessos de les festes !!!
 
I jo?, i la Glòria?.

Be, de moment jo a Monells i ruta, el dinar ja ho veurem i la Glòria ja dirà.

Tot i per la quantitat discreta de kaemes (sempre que no siguin de pagès) que te de llargada i com que l'alçada es petita també, crec que dinar i Glòria, també.

Aquí estem, no per estar, al contrari, estem precisament, per ESTAR.

Apa.
 
Última edición:
Bon dia presi....dos mes per la primera de l'any:)
Monells, ruta i dinar
Bon any per tothom...!:tongue:
 
Hola nois, yo en principi ruta, si no ting dinar familiar, los xavales farem dinar, ya te dig mes tar.
 
I jo?, i la Glòria?.

Be, de moment jo a Monells i ruta, el dinar ja ho veurem i la Glòria ja dirà.

Tot i per la quantitat discreta de kaemes (sempre que no siguin de pagès) que te de llargada i com que l'alçada es petita també, crec que dinar i Glòria, també.

Aquí estem, no per estar, al contrari, estem precisament, per ESTAR.

Apa.

Collons Chata, sort que uno tiene estudios i sobre tot en Egiptologia per entendre els teus jeroglífics literaris perquè us apunti a tot, a tu i a ella, dicese Gloria la Tort, alias "chatarrassa"...! ;), com no pot ser d'altre manera, sereu benvinguts...
 
Actualitzat fins aquí....



VOY PALLÁ....com diu EL OZEPÈ....

LA PRIMERA DEL 2016- DIUMENGE DIA 3-01-2016

HABER..., digo... A veure....com que ningú es decideix a preparar la primera de l'any, doncs per aclamació popular d'un parell o tres :D:D:D, ... faig la proposta de LA PRIMERA DEL 2016, amb el desitg que pugui venir la màxima gent possible en ser diumenge, sobre tot elles que aixi queden alliberades d'aguantar-nos a casa i fer dinar..., per les que puguin venir , es clar, a la PRIMERA RUTA - FESVESTAR- DINAR DEL 2016 ...., se que mai plou a gust de tot@s, però el que prepara les rutes intenta, a part d'escombrar cap a casa, que a la majoria l'hi pugui anar be.., horari no gaire tortuós tenin en compte que es hivern..., la ruta, fervestar al solet , si es que en fà i dinar que te pess, per anar acaomiadant les festes poc a poc i poder ja restrassar la bàscula almenys 5 kgs, etc....

Ho torno a intentar i també tinc el privilegi de fer una ruta distreta i divertida, amb uns quant revolts abans de dinar..., aqui va...


Ens trobem qui vulgui i per no matinar AQUI a Monells a les 10,30 h i fem un cafetet, doncs ja haurem tingut temps d'esmozar a casa i algun@s fins hi tot hauràn pogut clavar les ungles als respectius..:cheesy:

Sobre les 11,00 hores , no mes tard, emfilarem cap a AQUESTA RUTA, MOLT CONEGUGA, PERÒ MOLT DIVERTIDA


Si tenim temps i anem be d'hora, ens aturarem a TOSSA DE MAR A FER UN FERVESTAR, no gaire complert, donat que despres no es mengarem el dinar que ens prepararán AQUI , AL RESTAURANT CAN VALLS DE SAN MARTI SAPRESA, CAP A LES 14,00 h , Per la qual cosa necessito saber amb urgencia, molt urgent quan serem aproximadament per fer la reserva al restaurant, com a màxim el dijous, o sigui demà i apurant divendres a la tarda i el dissabte al mati, com a màxim 2, no mes..., sinó, lamentablement no podran dinar allà.., tot i que es un lloc gran, s'ha de reservar..., el preu anirà en funció del que demanem, tenen CARTA i el preu pot oscilar entre 25 i 35 $ d'en Raimon, en funció dels que siguem, intentaré negociar un preu per Colla.

Qui no vulgui o no pugui fer la Ruta en moto i vol venir enllaunat, l'hi direm Madikita, però serà benvingut....

Recordeu de venir amb les motos carregades de petroli

Apa, us hi podeu Apuntar JA, PER LA RUTA I PEL DINAR SOBRE TOT....

ASISTENTS

01-Pikiland, novament de vulgar paquete, vindrà a la Ruta i a dinar
02-El Deauville, el pilot.., tambe Ruta i dinar
03-Sensei, Ruta i dinar
04-Asunsei, també per suposat, i també com a vulgar paquet.
05-Fronton, Ruta segur, però dinar... ja en parlarem
06-GeSuSH2O, Ruta i fervestar, es un mandres.., només ha de fer 20 kms si pases per la ganga bandarra...
07-Jaume X, Ruta i dinar
08-Nuria XXX,Ruta i dinar
09-Ozepe,Ruta i yastà
10-Chata, Ruta i dinar
11-Gloria, la Tot, alias "chatarrassa", Ruta i dinar..., em penso.
12-Julius , Ruta i dinar
12+1-Emi, Ruta i dinar i tindrà molta sort pel 2016
14-Raimon Ruta i ya tardas en el resto....
15-Dodosipuede Ruta i Dinar
16-Trias de Joan Ruta i dinar
17-Maria de Trias Ruta i Dinar

Per dinar confirmats: 14

Ja em conformaria si som aquests però espero una mica mes....
 
Última edición:
Quin ZUTU....., al Restaurant tenien la línea del Telefon malmessa..., ja està arreglada, però m'han acollonit, habemus restaurant....... MENU DE COLLA, el del MITG dels 3 que hi han ( 29,33 i 35), GENIAL el de 33,00 $ raimon..., tot inclòs, vins, caves, aigues, postres i xupitus..., l'anterior de 29,00 $ raimon, també estava de P.M.., però el que he triat el supera de llarg, crec que no ens farà mes pobres els 4 $ raimon que hi ha de diferència....

Confirmat per 11 PAX, si hem de ser més , NECESSITO LA CONFIRMACIÓ DEMÀ A LA TARDA-VESPRE COM A MÀXIM, sinó, no menjareu...., aixi , que ja tardeu....
 
Última edición:
Bona tarda a tothom!

Nosaltres ho tenim complicat pel diumenge.

Gaudiu-la!!!



I FELIÇ 2016!!!

:cheesy::cheesy:


Salut i vssssssssss per tots!
 
Jo com que vaig quedar molt content de compartir ruta i companyia, repetiré!!!
Si em de venir esmorzats, apunteu-me a dinar (jo amb poc passo).

Per quedar a Monells, podeu confirmar si és als Arcs, el Roure Blanc
o l'Arcadi?
Ens veiem d'aquí un any!! ;)
 
...que tots tingueu un
500_F_85151987_dPH79TgdkFr176eOkN27nZewSgfLdGP6.jpg

...molt, molt i molt Feliç !!!...
reveil2.gif

...ah! ...i si l' Ozepé va a la 1ª de l' any, jo l' acompanyo com si fos la seva ombra...palabritadelniñoJesus !
 
Bones companys!!!

Apunteu dos més per la primera sortida de l'any si no hi ha res de nou! (ruta i dinar)

Desitjar-vos MOLT BON ANY 2016 A TOTHOM!!!!!!!!!!!

Salut!

TRIAS
 
BON ANY COMPANYS, YO VINDRE A LA ROUTE, EL DINAR LOS COMPROMISOS VARIS NO ME LO PERMITEN, FINS LA 1a.
 
Primera sortida de sol de l' any a Cap de Creus i esmorzar a Mas Ventós...amb una boira brutal.

IMG-20160101-WA0049.jpg

IMG_20160101_083147.jpg

IMG_20160101_081305.jpg

FB_IMG_1451653048790.jpg

IMG_20160101_104724.jpg

V' sss:cool2:
GeSus
 
Última edición:
Bufff..., bon dia i BON ANY NOU A TO LO MON...., fa una estoneta que ens hem llevat.., hem posat amb ordre la cabana, despres de la farra d'ahir i tot just ara començo a ser persona...Quin Globusss... HE COMPTAT UNES 10 AMPOLLES ENTRE AIGUA, VINS I CAVES, sense comptar les que han quedat a mitges, que donarem fi avui per sopar, juntament amb les sobres de menjar que va sobrar per una altre ronda al menys...:cheesy:

Vaig a fer racompte per la ruta de diumenge i a la tarda, be una mica mes a la tarda, trucare al restaurant per tanca els nº d'assistents, aixi que els que no digueu, res, doncs ja ho sabeu, allà no podreu dinar...
 
Veig que algun@s han matinat una mica per avançar-se a la primera de l'any..., si senyor..., chapeau..., però quand vosaltres us llevava-ho, nosaltres estavem acabant de recollir la taula i el cotillon...., aixi que...felicitats per la vostra sortida matinera...
 
Última edición:
Jo com que vaig quedar molt content de compartir ruta i companyia, repetiré!!!
Si em de venir esmorzats, apunteu-me a dinar (jo amb poc passo).

Per quedar a Monells, podeu confirmar si és als Arcs, el Roure Blanc
o l'Arcadi?
Ens veiem d'aquí un any!! ;)

Donosipuedo..., el cafetó el farem al Roure Blanch i aparcarem al costat de la riera, tot i com deus saber el Roure Blanch te un parking a la part del darrera, pero copm que serà un cafetoó només, doncs admirarem una mica el poble i la seva plaça...

Apuntat quedes pel dinar i benvingut i Bon any...!
 
Bones companys!!!

Apunteu dos més per la primera sortida de l'any si no hi ha res de nou! (ruta i dinar)

Desitjar-vos MOLT BON ANY 2016 A TOTHOM!!!!!!!!!!!

Salut!

TRIAS

Aixi 'agrada Joan i Maria, apuntats esteu..., BON ANY....!

jA ESTÀS RECUPERAT JOAN..., NO FACIS EXCESSOS FINS DESPRES DEL DIUMENGE ARA....

 
Actualitzat fins aquí....



VOY PALLÁ....com diu EL OZEPÈ....

LA PRIMERA DEL 2016- DIUMENGE DIA 3-01-2016

HABER..., digo... A veure....com que ningú es decideix a preparar la primera de l'any, doncs per aclamació popular d'un parell o tres :D:D:D, ... faig la proposta de LA PRIMERA DEL 2016, amb el desitg que pugui venir la màxima gent possible en ser diumenge, sobre tot elles que aixi queden alliberades d'aguantar-nos a casa i fer dinar..., per les que puguin venir , es clar, a la PRIMERA RUTA - FESVESTAR- DINAR DEL 2016 ...., se que mai plou a gust de tot@s, però el que prepara les rutes intenta, a part d'escombrar cap a casa, que a la majoria l'hi pugui anar be.., horari no gaire tortuós tenin en compte que es hivern..., la ruta, fervestar al solet , si es que en fà i dinar que te pess, per anar acaomiadant les festes poc a poc i poder ja restrassar la bàscula almenys 5 kgs, etc....

Ho torno a intentar i també tinc el privilegi de fer una ruta distreta i divertida, amb uns quant revolts abans de dinar..., aqui va...


Ens trobem qui vulgui i per no matinar AQUI a Monells a les 10,30 h i fem un cafetet, doncs ja haurem tingut temps d'esmozar a casa i algun@s fins hi tot hauràn pogut clavar les ungles als respectius..:cheesy:

Sobre les 11,00 hores , no mes tard, emfilarem cap a AQUESTA RUTA, MOLT CONEGUGA, PERÒ MOLT DIVERTIDA


Si tenim temps i anem be d'hora, ens aturarem a TOSSA DE MAR A FER UN FERVESTAR, no gaire complert, donat que despres no es mengarem el dinar que ens prepararán AQUI , AL RESTAURANT CAN VALLS DE SAN MARTI SAPRESA, CAP A LES 14,00 h , Per la qual cosa necessito saber amb urgencia, molt urgent quan serem aproximadament per fer la reserva al restaurant, com a màxim el dijous, o sigui demà i apurant divendres a la tarda i el dissabte al mati, com a màxim 2, no mes..., sinó, lamentablement no podran dinar allà.., tot i que es un lloc gran, s'ha de reservar..., el preu anirà en funció del que demanem, tenen CARTA i el preu pot oscilar entre 25 i 35 $ d'en Raimon, en funció dels que siguem, intentaré negociar un preu per Colla.

Qui no vulgui o no pugui fer la Ruta en moto i vol venir enllaunat, l'hi direm Madikita, però serà benvingut....

Recordeu de venir amb les motos carregades de petroli

Apa, us hi podeu Apuntar JA, PER LA RUTA I PEL DINAR SOBRE TOT....

ASISTENTS

01-Pikiland, novament de vulgar paquete, vindrà a la Ruta i a dinar
02-El Deauville, el pilot.., tambe Ruta i dinar
03-Sensei, Ruta i dinar
04-Asunsei, també per suposat, i també com a vulgar paquet.
05-Fronton, Ruta segur i tambe dinar...
06-GeSuSH2O, Ruta i fervestar, es un mandres.., només ha de fer 20 kms si pases per la ganga bandarra...
07-Jaume X, Ruta i dinar
08-Nuria XXX,Ruta i dinar
09-Ozepe,Ruta i yastà
10-Chata, Ruta i dinar
11-Gloria, la Tot, alias "chatarrassa", Ruta i dinar..., em penso.
12-Julius , Ruta i dinar
12+1-Emi, Ruta i dinar i tindrà molta sort pel 2016
14-Raimon Ruta i ya tardas en el resto....
15-Dodosipuede Ruta i Dinar
16-Trias de Joan Ruta i dinar
17-Maria de Trias Ruta i Dinar
18-Enrique2011 Ruta i Dinar


Per dinar confirmats: 15 al frontó ya lo havIa contado

Ja em conformaria si som aquests però espero una mica mes....
 
Última edición:
Arriba