GENTE DE BARNA Y ALREDORES PARA SALIDAS

Hola,

Nueva salida para este próximo sábado. Os dejo el enlace:

Hola,

Nueva salida para este próximo sábado. Os dejo el enlace:

Me encantaría ir. Pero creo que dan lluvias.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Bones, un altre que s'hi afageix des de Cabrera de Mar, Maresme.
Josep, BMW R700GS y K75 S
55 anys en moto, de tots els colors i estils, pero ara preferixo sortides per gaudir del paisaje i un bon esmorzar i/o dinar.
Com jubilat puc sortir entre setmana, dissabtes i diumenges, sortides matinals o tot el dia.
La propera sortida m'apunto.
Salutacions VSSSS

Bones, un altre que s'hi afageix des de Cabrera de Mar, Maresme.
Josep, BMW R700GS y K75 S
55 anys en moto, de tots els colors i estils, pero ara preferixo sortides per gaudir del paisaje i un bon esmorzar i/o dinar.
Com jubilat puc sortir entre setmana, dissabtes i diumenges, sortides matinals o tot el dia.
La propera sortida m'apunto.
Salutacions VSSSS
Bones Mister!!!
Doncs a veure si organitzem un grupet de la zona!! Jo surto d'Arenys.

Bones Mister!!!
Doncs a veure si organitzem un grupet de la zona!! Jo surto d'Arenys.
Si, també ho volia proposar. He vist gent del Maresme i, independent de les sortides que es programin desde aquest foro per part de Xino Xano, podriem organitzar altres sortides paral.leles i també entre setmana.
Veig que cadascu viu a diferents llocs, dons depend de la ruta que fem busquem un lloc de trobada que sigui vagi be a tothom.
Salutacions

A veure nois aquest dissabte teniu ganes de fer una sortida i esmorzar. Havia pensat anar a Perafita i de pas els que vulguin poden comprar coques tipicas del poble. Ja direu.
Vssss
Bona proposta!!!! Pero jo aquest cap de setmana impossible, tinc als enanos. A veure de cara al proper finde!!!✊🏼

Jo estic per Lloret, les meves zones de sortides per proximitat natural són el Maresme, Montseny-Guilleries i lògicament CostaBrava...
A veure si quedem algún día, encara que últimament estic una mica liat, però no descarto fer alguna escapada....
Salut a tots...

Enviat des del meu Armor Pad usant Tapatalk

Jo estic per Lloret, les meves zones de sortides per proximitat natural són el Maresme, Montseny-Guilleries i lògicament CostaBrava...
A veure si quedem algún día, encara que últimament estic una mica liat, però no descarto fer alguna escapada....
Salut a tots...

Enviat des del meu Armor Pad usant Tapatalk
Genial!!! Les zones que menciones, per mi són les que vull descobrir. Jo surto d'Arenys de Munt. Com podem fer per fer un grupet de telegram o WhatsApp?

Genial!!! Les zones que menciones, per mi són les que vull descobrir. Jo surto d'Arenys de Munt. Com podem fer per fer un grupet de telegram o WhatsApp?

Doncs quan vulgueu obrim un grup de Telegram o Whatsapp i ens anem afegint gent de l’àrea comentada per a veure si podem anar fent alguna sortida….
El que no sé es quin nom l’hi podem posar al Grup…de totes maneres ho podem comentar per missatge privat així no molestem més per aquí…(dic jo)
Igualment tinc pendent de fer alguna ruta amb el Grup del Polgi algun dia que pugui i que coincideixi una mica aprop…

Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk

Per mi endavant!!!👍🏼
Jo afagiria
Jo m'apunto, sóc de Montgat. Podríem obrir un fil nou al foro, per exemple Maresme Conection
Que us sembla?
Jo afagiria Maresme Conection BMW. No vull ser exclusiu ni menysprear a cap model de moto ni conductors, pero definin la marca també definin estils de moto i conduccions. Ni fer postureo de la moto ni d'arrivar el primer. Sortides moteras gaudint de la moti i el paissatge.

Hola,

Os dejo salida para este sábado. Estáis invitados.

Buenas!
Aquí Víctor aka Zanderzen.

Modelo: BMW R 1200 GS de 2009
Disponibilidad: Fines de semana o festivos, siempre que me lo permita la familia.
Tipo de conducción: YA casi ni me acuerdo de ir en moto, tuve años mejores, volviendo a las dos ruedas con la misma ilusión de cuando tenia 27, casi siempre suelo ir con mi pareja, así que soy prudente tenemos retoños que esperan el regreso de sus papis.

Hola!! Otro más desde Barcelona.
Modelo: BMW F800GS 2018
Disponibilidad: fines de semana y festivos
Tipo de conducción: me gusta disfrutar de la moto, la montaña, el paisaje, las poblaciones pequeñas. No siento atractivo por la velocidad ni la curvas y me gusta ir seguro. No tengo problema con las autopistas ni pistas fáciles. Me apunto a salidas de uno o varios días.

Hola Ponyboy. Las nostres preferencies no son las pistas ni autopistas sino carrateras d'interior amb curves i anar a esmorzar a llocs rurals. Estas invitat a venir una sortida i veuras si el nostre estil de sortides encaixa amb el que busques. Carratera, curves i bon tiberi.
Vsss

Atrás