polgi
Curveando
Entre semana no hacemos rutas. Puede que a nivel particular queden 2-3 que ya se conocen y salgan.Como me entero si saliis entre semana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Entre semana no hacemos rutas. Puede que a nivel particular queden 2-3 que ya se conocen y salgan.Como me entero si saliis entre semana
Bones Mister!!!Bones, un altre que s'hi afageix des de Cabrera de Mar, Maresme.
Josep, BMW R700GS y K75 S
55 anys en moto, de tots els colors i estils, pero ara preferixo sortides per gaudir del paisaje i un bon esmorzar i/o dinar.
Com jubilat puc sortir entre setmana, dissabtes i diumenges, sortides matinals o tot el dia.
La propera sortida m'apunto.
Salutacions VSSSS
Si, també ho volia proposar. He vist gent del Maresme i, independent de les sortides que es programin desde aquest foro per part de Xino Xano, podriem organitzar altres sortides paral.leles i també entre setmana.Bones Mister!!!
Doncs a veure si organitzem un grupet de la zona!! Jo surto d'Arenys.
Bona proposta!!!! Pero jo aquest cap de setmana impossible, tinc als enanos. A veure de cara al proper finde!!!A veure nois aquest dissabte teniu ganes de fer una sortida i esmorzar. Havia pensat anar a Perafita i de pas els que vulguin poden comprar coques tipicas del poble. Ja direu.
Vssss
Genial!!! Les zones que menciones, per mi són les que vull descobrir. Jo surto d'Arenys de Munt. Com podem fer per fer un grupet de telegram o WhatsApp?Jo estic per Lloret, les meves zones de sortides per proximitat natural són el Maresme, Montseny-Guilleries i lògicament CostaBrava...
A veure si quedem algún día, encara que últimament estic una mica liat, però no descarto fer alguna escapada....
Salut a tots...
Enviat des del meu Armor Pad usant Tapatalk
Genial!!! Les zones que menciones, per mi són les que vull descobrir. Jo surto d'Arenys de Munt. Com podem fer per fer un grupet de telegram o WhatsApp?
Per mi endavant!!!Jo m'apunto, sóc de Montgat. Podríem obrir un fil nou al foro, per exemple Maresme Conection
Que us sembla?
Jo afagiriaPer mi endavant!!!![]()
Jo afagiria Maresme Conection BMW. No vull ser exclusiu ni menysprear a cap model de moto ni conductors, pero definin la marca també definin estils de moto i conduccions. Ni fer postureo de la moto ni d'arrivar el primer. Sortides moteras gaudint de la moti i el paissatge.Jo m'apunto, sóc de Montgat. Podríem obrir un fil nou al foro, per exemple Maresme Conection
Que us sembla?
vicente win de bcnBuenas cuantos somos por Cataluña para hacer quedadas para rutear, almolzar, etc, etc.
Haber cuantos/as nos juntamos, abro lista y el burro delante jajajajajaja.Ver el archivo adjunto 358486
Bixu Santa Coloma Gramenet
Hola compañeros.
Desde Esplugas de Llobregat, interesado en conoceros.
GSA 1300. Asfáltico. 54 a.
Estaré atento a vuestras quedadas.
Cordiales salud
Acabas yendo en manga corta sin protecciones y sudando igual..ya queda menosSí, sí, esto del caloret es una porquería.
O sales muy temprano por la mañana y te vas muy arrriba, y solo un ratito, o sino sudas como un cochino.