PERE DEAUVILLE
Curveando
Gracies novament, Jaume i Jesús, per acompañar-me i per les fotos...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Gracies novament, Jaume i Jesús, per acompañar-me i per les fotos...![]()
Que et recuperis aviat Joan.....!!!![]()
Ha passat quelcom que jo no sàpiga?
Un petó! :kiss:
Que et recuperis aviat Joan.....!!!![]()
Ahh..perdoneu..s en Joan Trias que s'ha fet mal a l'espatlla aguantan la moto ..!....li va caure quan l'aparcava al garatge de casa seva....:embarassed:
doncs queda ajornada la sortida al Delta de l'Ebre
salut companys i bona nit
...Xata, quan vulguis et dono clases d' Andorrá i afegeixes un altra al calaix...Es curiós, però acabo d'adonar-me que a més a més de parlar, castellà, català, una mica de frances, i gens d'anglès, també parlo aragonés oriental versió "arràn de mar". Es l'hostia la facilitat que tinc per aprendre idiomes. Ara ja sí que puc sortir de les fronteres del meu petit país.
Ho puc demostrar, eh?. Mireu;
Traducció al català: Es curiós, però acabo d'adonar-me que a més a més de parlar, castellà, català, una mica de frances, i gens d'anglès, també parlo aragonés oriental versió "arràn de mar". Es l'hostia la facilitat que tinc per aprendre idiomes. Ara ja sí que puc sortir de les fronteres del meu petit país.
...quina putada Trias, está clar que ja vas necesitant la LT i el cavallet hidraúlic. A hacer bondad y recuperarse pronto.
...Xata, quan vulguis [HIGHLIGHT2]et dono clases d' Andorrá[/HIGHLIGHT2] i afegeixes un altra al calaix...![]()
Si no es andorrà del sudest, que ja el domino, val.
Ahh..perdoneu..s en Joan Trias que s'ha fet mal a l'espatlla aguantan la moto ..!....li va caure quan l'aparcava al garatge de casa seva....:embarassed:
doncs queda ajornada la sortida al Delta de l'Ebre
salut companys i bona nit
Senyors, Senyores i d'altres besties d'aquesta fàbula.
JA NO VAIG AMB CROSSES!!!:cheesy: :cheesy:
Es farà quelcom aquest dissabte
Suposo que la moto es posará en marxa i sabrà mantenir l'equilibri... , a mes haurem de celebrar Sant Enric, que es el dia 13/07 (Divendres).
Salut i comencem de nou, que ja trobava a faltar poder fer vida mes o menys normal.
Suposo que la moto es posará en marxa i sabrà mantenir l'equilibri... , a mes haurem de celebrar Sant Enric, que es el dia 13/07 (Divendres).
Salut i comencem de nou, que ja trobava a faltar poder fer vida mes o menys normal.
...felicitats Enric ! ...per el Sant i per les crosses ...![]()
Hola compañeros, como ya os ha comentado Julio tube un pequeño percance, al entrar la moto enel garaje pensaba que tenia el caballete de lado puesto y bajé de la moto y se me tumbó, no deje que tocara al suelo la aguante como pude pero con el esfuerzo me hize daño al hombro que ya tenia un poco tocado de una caida, me dolió mucho y tube que ir a urgencias, me lo inmobilizaron , con algunas inyecciones y pastillas parece que no me duele tanto, pero hoy el médico me ha dicho que hiciera reposo y me ha mandado hacer una resonancia para ver los tendones si estan rotos o no. (espero que no).GRACIAS A TODOS POR VUESTRO INTERES. ENRIC me alegro mucho que estés mejor. [HIGHLIGHT2]Nos vemos en el SE VE NA.[/HIGHLIGHT2]
JOAN TRIAS
Xata, [HIGHLIGHT2]en tens algun de Caixa de Girona[/HIGHLIGHT2] ? ... M'encantaria!
De totes maneres, gràcies !
Jesus, aquesta màquina fa por amb tota la cavalleria que porta, suposo que amb la sh300 et hauran regalat una gavardina:cheesy:
FANTASTIC !!! :yellow::yellow::yellow:
Jo sortireá fer un vol per Tossa amb la SH300i ... per anar fent el rodatge ... si algú s'anima ... podem esmorzar al Caril per exemple !!!![]()
FANTASTIC !!! :yellow::yellow::yellow:
Jo sortireá fer un vol per Tossa amb la SH300i ... per anar fent el rodatge ... si algú s'anima ... podem esmorzar al Caril per exemple !!!![]()
Casi, casi l'endevinas Alf ...[HIGHLIGHT2]una gavardina no[/HIGHLIGHT2] :rolleyes2:... pero un casco para la Sra. Colombo ... SIIIIIIIIII !!!
Cuidat !!!![]()
A esa moto no vale la pena hacerle rodaje...para lo que le va a durar el motor de serie![]()
Eso quedamos un día con el Siso y el Nissimo y te la dejamos prepará prepará pa la competi
Pos no he trucao yo amotillos de ese calibre
Un beso! :kiss:
Pd: Enhorabuena por la adquisición...y si no es mucho preguntar...que has hecho con la 125 invendible??
Ha estat un dia dur sentir a Marianico el corto, aixì que m'hi donat a la beguda:
![]()
Ha estat un dia dur sentir a Marianico el corto, aixì que m'hi donat a la beguda:
![]()
Pués venderla,:rolleyes2: ... con su correspondiente contrato, pero haciendo constar que el chusma que me la vendio desaparecio de la faz de la tierra sin firmar los papeles y por eso no pude hacer cambio de nombre ... claro ( estimo la perdida en unos 600€ sobre le precio de mercado real de la moto ) ... pero al menos me he quitado el muerto de encima ... !!!
Que farem dissabte ? ... que li tinc que presentar els seus dominis a la bitxa !!! :cheesy:
[HIGHLIGHT2]Pués no me queda nada mal la gavardina y el sombrero !!![/HIGHLIGHT2]
V'sss:cool2:
GeSus