GIRONA-LCN (Sortides juliol 2012/Salidas Julio 2012)

10 drogas que no debes consumir mientras conduces

[video=youtube;7dDyID9X6JM]http://www.youtube.com/watch?v=7dDyID9X6JM[/video]

Tens raó Alf, jo mai consumeixo cap d'aquestes drogues abans de conduir, sols ho faig abans d'escriure en el foro.

AmadorHippie.jpg

I en aquest trànsit vull compartir amb vosaltres aquesta foto que hi pres tan sols fa uns quants minuts.
Es un crit a l'esperança, malgrat que demà una colla de mediocres redactarà l'acta del consell de ministres que ens acabarà de fer pols.
Encara queden coses boniques, tot i que siguin efímeres, molt efímeres.

BonicaFlor.jpg

Es clar que punxa, per això cal respectar-ho, com a nosaltres els que paguem i mantenim.

Última edición:
Hola compañeros, como ya os ha comentado Julio tube un pequeño percance, al entrar la moto enel garaje pensaba que tenia el caballete de lado puesto y bajé de la moto y se me tumbó, no deje que tocara al suelo la aguante como pude pero con el esfuerzo me hize daño al hombro que ya tenia un poco tocado de una caida, me dolió mucho y tube que ir a urgencias, me lo inmobilizaron , con algunas inyecciones y pastillas parece que no me duele tanto, pero hoy el médico me ha dicho que hiciera reposo y me ha mandado hacer una resonancia para ver los tendones si estan rotos o no. (espero que no).GRACIAS A TODOS POR VUESTRO INTERES. ENRIC me alegro mucho que estés mejor. Nos vemos en el SE VE NA.

JOAN TRIAS

M'al.legro Joan...!

Dissabte no moto ... finalment em toca treballar tot el dia !!! :angry: ... ja aniré a fer-me l'ocell ferit Diumenge al matí amb la SH300 per Tossa!!! :cheesy:

Enricp moltes Felicitats ... pel Sant i per tornar a gaudir de la moto ... KikeCS també va per tu i els teus homònims!!!;)

Bon cap de setmana !!! :kiss:

V'sss:cool2:
GeSus

Última edición:
FELICITATS A TOTS ELS ENRICS I ENRICAS QUE CIRCULEN PER AQUÍ!!

Un beso! :kiss:

Finalment i després de molts de dies sense moto, demà li treure la pols. A les 08:00 marxaré de Fontajau i, via Sant Martí de Llémena, arribaré a Les Planes i m'atansaré fins a Olot, per recular, via Santa Pau, fins a Mieres on compto parar per saludar a la Tina i fer-hi un esmorzar indecent. No faig més plans doncs he de ser a casa a les 12:30 i, amés, fa calor !

Us hi convido ... Ep! Cadascú pagant lo seu, que a mi, un fill de puta ja m'ha tret la paga de Nadal !

Salut!

Ja me sap greu, però us he de donar una mala notícia. Si en Siso és un pesat amb les fotos antigues, aquests dies i fent endreça, m'he adonat que l'avi Siset era pitjor ;). Us passo la cara i el revés d'un parell de perles històrico/fatxendes/moteres:

2012-07-13-Vespa%2520pare_01.jpg

2012-07-13-Vespa%2520pare_02.jpg

2012-07-13-Vespa%2520pare_03.jpg

2012-07-13-Vespa%2520pare_04.jpg

Per cert, REQUISICIÓN, deu voler dir que s'ho queden tot i fan els que els surti dels collons ... COM ARA !

Última edición:
Ep Siso!!

Demà no podré acompanyar-te, doncs estic de cangur, però avui sí he sortit tot el matí a voltar amb la moto i la Miss Fly. Hem fet Banyoles, Biure, Sant Llorenç de la Muga (cervesseta) i hem tornat per Cistella, Vilanant, Olot, Santa Pau i Mieres, on comptavem parar a dinar a CA LA TINA...sorpresa...ES TANCAT PER VACANCES FINS EL 23 D'AQUEST MES.

Per sort hem dinat d'allò més bé al restaurant que hi ha just darrere, pel mòdic preu de 9 euros/cap, lloc que us recomanem si no voleu cambiar la ruta.

Un petó! :kiss:

Pd: Demostrassión...
img0247tf.jpg

Última edición:
Moltes gràcies Albur!

Així ho faré/em doncs no hi he estat mai. Per cert, felecitats als Enrics i derivats :)

Finalment i després de molts de dies sense moto, demà li treure la pols. A les 08:00 marxaré de Fontajau i, via Sant Martí de Llémena, arribaré a Les Planes i m'atansaré fins a Olot, per recular, via Santa Pau, fins a Mieres on compto parar per saludar a la Tina i fer-hi un esmorzar indecent. No faig més plans doncs he de ser a casa a les 12:30 i, amés, fa calor !

Us hi convido ... Ep! Cadascú pagant lo seu, que a mi, un fill de puta ja m'ha tret la paga de Nadal !

Salut!

Sisu :

Ens veiem a les 08:00 a fontajau

Ja me sap greu, però us he de donar una mala notícia. Si en Siso és un pesat amb les fotos antigues, aquests dies i fent endreça, m'he adonat que l'avi Siset era pitjor ;). Us passo la cara i el revés d'un parell de perles històrico/fatxendes/moteres:

2012-07-13-Vespa%2520pare_04.jpg

[HIGHLIGHT2]Per cert, REQUISICIÓN, deu voler dir que s'ho queden tot i fan els que els surti dels collons ... COM ARA ![/HIGHLIGHT2]

Te doy toda la razón Siso, pero por lo menos antes no se escondían, ahora, en cambio, hacen lo mismo y encima les debes un favor porque es por tu bien...panda hjdp...

Dissabte no moto ... finalment em toca treballar tot el dia !!! :angry: ... ja [HIGHLIGHT2]aniré a fer-me l'ocell ferit Diumenge al matí amb la SH300 [/HIGHLIGHT2]per Tossa!!! :cheesy:

Enricp moltes Felicitats ... pel Sant i per tornar a gaudir de la moto ... KikeCS també va per tu i els teus homònims!!!;)

GeSus

Dónde quedamos y a qué hora??

Pd: Que no sea muy tarde que tengo que limpiar la moto luego :D:D:D

Así me gustA que vuelva la vida en este post...:)
Yo en el dique seco, el jueves ante la amenaza del aumento del IVA el Doger me llamo para que si quería
me harían la fra con fecha del 12 o 13 de julio antes de la subida de 3 puntos del IVA, pero claro, tenía que pagar toda la Kagatelorito...y después me lo devolvían para el Selec, pero sabéis que? Atpc el seleck fet fet...así que moto pagada al 100% pero sin ella todavía.....:lipsrsealed: dicen que llega a partir Del 16. Espero que llegue antes del Se ve na...

Bien pues espero que la salida de hoy haya ido bien...por cierto el lugar de desayuno, muy recomendable, ya fuimos algún día allí...

Saludos

Com que fa dies que dic res per aquí us explicaré quatre coses:

Pere Deauville, tranqui tronco que el señog gajoy ho ha aplaçat fins després de vacances ... de tota manera no sé per què t'ho dic si ja ho deus saber.
Ja has pagat la 1600 i encara no la tens ? No et fa por ? Ui, ui, a veure si al final NOSEVERANÀ, jeje.

Sortida d'avui en moto:
Ahir a última hora del vespre vaig veure la programació i em van venir ganes d'apuntar-me però no em vaig atrevir a dir res per no tenir-ho clar encara.
Aquest matí he agafat i m'he presentat a Fontajau com sol fer un a vegades, de fet només arribat m'han anomenat com ell ;)
Eren els 3 que erem, el 2 de la llista i el menda.
Tot perfecte, la carretera de Llemena molt maca i fresqueta, arribem a Olot i encara no haviem prou gana com per anar al darrera la Tina ui en Siso ha acordat continuar per Vallfogona i baixar per Santigosa cap a les Abadesses, tornar a Olot i continuar cap a Mieres.
Un cop allà ens trobem un parell més de intrusos, Turri i Pasqual, que estaven perdent la paciència d'esperar, esmorzem molt bé (tant de menjar, beure i preu) i el Pasqual ens ha proposat tornar per la carretera del Collel cap a Banyoles on cadascú ha anat desfilant cap als respectius caus.

Si, si, ja sé allò de no foto, no nosèquè.

Salut !

Última edición:
NO FOTO, NO SALIDA RA-MON, el innombrable 2... :D

Quan al IVA efectivament, ahir a primera hora de la tarda, ja ho vaig publicar al loc web del despatx..., aixo a fet que m'estalviï
Alguns calerons d'interessos pel selec i el risc que d'aqui a tres anys no pogués pagar el residual...:lipsrsealed:
Be, veig que hi ha mes d'un i de dos innombrables.. Ehh Turri i Pascual :D:D.

NO FOTO = NO SALIDA

COMO NO LLEGUE LA KGATELORITO LA SEMANA QUE VIENE ME DA ALGO....:lipsrsealed:

Dissabte no moto ... finalment em toca treballar tot el dia !!! :angry: ... ja aniré a fer-me l'ocell ferit Diumenge al matí amb la SH300 per Tossa!!! :cheesy:

GeSus

Dónde quedamos y a qué hora??

Pd: Que no sea muy tarde que tengo que limpiar la moto luego :D:D:D

Me autocito a ver si obtengo respuesta...:D:D:D

Ep gent!

Me alegro que la salida de hoy haya ido bien...aunque alguno se haya marcado un Dalmau, eso es mejor que no haber ido :D:D:D:D:D

Pd: Deauville que te veo sin cuartos y sin amoto...:shocked::shocked::shocked::shocked:

Pd2: y sin concierto...pero el Dylan ese no murió y por eso le pusieron su nombre a un Scooter de la Honda? :huh:

foto_1_320ce5f31b9ce76a600e25fe0027e3c8.jpg
:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Hostia Pere, tenir-ho tot pagat i no bufar cullera... a on s'vist?

Jo, en el teu cas els hi hagués propossat un descompte fictici del 95% en concepte de "es mi amigo y un día me salvó la vida", factura amb iva al 21% sobre el 5%, i la resta amb negre. Possat a anar a pendre pel cul, ens hi anem tots plegats. Però, en fi, si finalment no arriba la mil i pico, tampoc hagués estat negoci.

images

Última edición:
Vista la tendència fora, tal vegada, una bona pensada propossar sortides innombrables, a on per definició, i seguint els estatuts redactats a fi de donar cobertura en aquest novedos sistema, ningú dies ni piu, i amb silenci es presentes, o no. I crec que per donar-l'hi una mica més de "morbo" l'organitzador no hauria se identificar-se fins l'hora del fervestar, si es, esta clar, que tot-hom acaba en el mateix lloc.

Última edición:
Em tens molt amoninat Pere, mira que si no arriba la mil i pico... Segur que M&C et torna els quartus, vaja, la Base Imponible, però segur també que el cabronas del Montoro no deixa anar ni un duru de l'Iva.

images

Última edición:
Ok Jesús!

Pd: A partir de ahora, los contrabajos en España pasarán a llamarse "violines gordos", porque decir contrabajo en España roza el mal gusto. :angry:

Sr. Sicario , sin dinero seguro, pero espero que con amoto oiga... :lipsrsealed:

Ahhhh.. el Bob Dylan no murio, pero casi como lo estuviera, una voz desastrosa, solo berreaba..., suerte de la armonica, la guitarra y el piano, porque la voz , ya no es lo que era....la banda genial, buenissimos..., el un mal educado, no dijo ni hola...ni en ningun momento se dirigio a los inconcicionales que no oian suz voz, pero que se la debian imaginar.. tambien encontre a faltar alguna de las canciones que le dio la fama...como Hurricane...o Blowin´in the Wind , o Like a Rolling Stones...

Sr. Chata, no sufras x mi, que sabes que tengo mis truquitos fiscales para deducirme el Iva y dar p.k al Cristobal lo mismo que cuando compre la casa, que con la devolucion del Iva, hice la piscina y el jardin....:lipsrsealed:

Ala esta es la semana....!:rolleyes2:

Bueno si llega la KGT antes del sábado la podemos remojar..!!

Quins nervis PereKGTSolà..!!!

Pep

Bueno si llega la KGT antes del sábado la podemos remojar..!!

Quins nervis PereKGTSolà..!!!

Pep

Jejejejejejejeje, no me des ideas que ya estoy pensando en como hacer barro en el restaurante para "bautizar" la 1600 :D:D:D:D:D:D:D:D (y de paso dar faena pal domingo a la mañana al presi :D:D)

[HIGHLIGHT2][/HIGHLIGHT2]
Sr. Sicario , sin dinero seguro, pero espero que con amoto oiga... :lipsrsealed:

Ahhhh.. el Bob Dylan no murio, pero casi como lo estuviera, una voz desastrosa, solo berreaba..., suerte de la armonica, la guitarra y el piano, porque la voz , ya no es lo que era....la banda genial, buenissimos..., el un mal educado, no dijo ni hola...ni en ningun momento se dirigio a los inconcicionales que no oian suz voz, pero que se la debian imaginar.. tambien encontre a faltar alguna de las canciones que le dio la fama...como Hurricane...o Blowin´in the Wind , o Like a Rolling Stones...

Sr. Chata, [HIGHLIGHT2]no sufras x mi[/HIGHLIGHT2], que sabes que tengo mis truquitos fiscales para deducirme el Iva y dar p.k al Cristobal lo mismo que cuando compre la casa, que con la devolucion del Iva, hice la piscina y el jardin....:lipsrsealed:

Ala esta es la semana....!:rolleyes2:

Me quedo más tranquilo.

Aquesta nit estic una mica confús, la roda de darrera, al tornar de Platja d'Aro, ha fet una vegada "cloc", i com si una miqueta del aire que ens aguanta s'hagués fet fonedís. Després de conduir fins a casa com si a les mans hi dugués una fràgil papallona, la hi pujat al caballet i parat el motor, i he posat primera. Amb la ma he intentat fer rodolar la roda cap endevant i cap enrera, i ella, ha girat lliura i dolçament, com a mínim deu centímetres cap a cada lloc.
Mal rotllo, tanta dolçor m'ha amargat el vespre.

Última edición:
Aquesta nit estic una mica confús, la roda de darrera, al tornar de Platja d'Aro, ha fet una vegada "cloc", i com si una miqueta del aire que ens aguanta s'hagués fet fonedís. Després de conduir fins a casa com si a les mans hi dugués una fràgil papallona, la hi pujat al caballet i parat el motor, i he posat primera. Amb la ma he intentat fer rodolar la roda cap endevant i cap enrera, i ella, ha girat lliura i dolçament, com a mínim deu centímetres cap a cada lloc.
Mal rotllo, tanta dolçor m'ha amargat el vespre.

Mal Rotllo Chata...., sobre tot abans de les vacances, encara que no la facis servir aquest estiu...! :lipsrsealed: , però portala al metge...! :shocked:

por cierto el jueves por la mañana debo confirmar los asistentes al restaurante....los indecisos, que se manifiesten...y no se preocumen que cristobal subre el iva en septiembre....!

Xata! Ens estant cardant a tots plegats (sapatero, rajoi i altres innombrables) .. , amés i a tu, la cardan, t'està cardant i ja em sap greu que estiguis cardat per la cardan !

L'única reflexió vàlida i abans de que el Món s'acabi és: Cardeu el que pugueu, abans no sigui tard!

Salut, i mai millor dit, Força al Canut !

Bé, finalment avui m'han donat la SH300 ... i ja la he portat a fer un vol per Tossa ... realment apunta maneres, tot i estar en rodatge m'ho he passat teta filant entre revol i revol ... això promet diversió ... apatruyando la ciudá...!!! :cool2:

scaled.php

scaled.php

scaled.php

I la matricula té la seva conya ... HeL P !!! :cheesy: ... serà igual que la KGT d'en Pere ... :D

Salut !!!;)

Ponle gasolina a la moto, ROÑICA!!! que la llevas desmayá!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Pd: Muy chula, por cierto!:cheesy:

Us puc prometre que l'altre dia no vaig barrejar pastilles, i ni tant sols em vaig acostar a cap jardí, però avui el mecànic m'ha dit que tal vegada podria ser un problema de l'embrague. El cas és que ja no balla de darrera i no fa cap "cloc". Ah¡, tampoc el Campari m'acompanyaba, i a més no estaba més emprenyat amb els mediocres que ens gobernen del que es habitual en mí. Que pot ser?

Última edición:
Bé, finalment avui m'han donat la SH300 ... i ja la he portat a fer un vol per Tossa ... realment apunta maneres, tot i estar en rodatge m'ho he passat teta filant entre revol i revol ... això promet diversió ... apatruyando la ciudá...!!! :cool2:

I la matricula té la seva conya ... [HIGHLIGHT2]HeL P[/HIGHLIGHT2] !!! :cheesy: ... serà igual que la KGT d'en Pere ... :D

Salut !!!;)

Digues, Jesús, que tens?

Atrás