GIRONA-LCN (Sortides juliol 2012/Salidas Julio 2012)

Bien, SALIDA SABADO 21-07-2012- ESTRENO KaGaTeLorito

HORA: 8,00
LUGAR: EL CALIU

RUTA: Me la pienso, que a la noche tenemos el Se Ve Na.

DESAYUNO: TARAVAUS

FESVESTAR: Despende de la Ruta.


QUIEN VIENE..?


01-Yo
02- El Sicario al desayuno (en Lata)
03- El Alf , que tiene un ala rota, lo recoge el sicario con su lata
04- El Nissimo, que no se pierde una.
05-
06-
07-

.........
 
Última edición:
Be, doncs aquí estem deixant esmicolar-se les hores minut a minut per les puntes de les fusques del relotge de la vida, tot esperant la ruta de l'esmortzar de demà.
Es clar que també, en Pere, fussionant l'esmotzar amb el sopar de la Sevenà, podrìa estalviar-se un esmortzar i una mica més de pit caigut.


Caram, l'ha publicat abans del crepuscle, i a més s'ha colat davant meu...
 
Presi, apunta también al Nissimo q no se pierde una, jejejejejeje

Nos vemos a las 10 en Taravaus!

Un beso! :kiss:
 
Be, doncs aquí estem deixant esmicolar-se les hores minut a minut per les puntes de les fusques del relotge de la vida, tot esperant la ruta de l'esmortzar de demà.
Es clar que també, en Pere, fussionant l'esmotzar amb el sopar de la Sevenà, podrìa estalviar-se un esmortzar i una mica més de pit caigut.


Caram, l'ha publicat abans del crepuscle, i a més s'ha colat davant meu...

Aixó vol dir que vens o que no vens...?????:D :lipsrsealed:
 
Es clar que vinc, ja que NO es pot bescanviar pel sopar..., i a més a on anirás envoltat no més de TEuTONAS, amb un altre K la KGTL es trobarà més a gust.

A les vuit al Caliu
 
Última edición:
...enhorabona Pere, una gran máquina !
...enhorabona Roger, per fí ha caigut !
...a Can Perelló ja es frotan las mans i els cau la baba.
...a Can Campsa han degradat al Lluis i ja tenen un nou Comandant.
...a Can Mossos van de cul comprant pistolas laser per tots.
...a Can Ozepé m' estic mossegant les ungles !!!...
revere.gif
...no me gusta el azul, no me gusta el azul, no me gusta el azul
...demá tinc boa i convidaos, ya la estrenaremos otro dia.
 
Ep! Vàries puntualitzacions:

1. Ozepé, t'acompanyo el sentiment ... Ai no! que és una "boa" ... ;)

2. Albur, així m'agrada: marcant territori i ruta a distància. Segons els teus càlculs del Caliu a Taravaus el PereDV s'ho ha de muntar per tardar dues hores! Collons, quina volta farem ! :D

3. PereDV, avui tinc un sopar: No m'esperis al Caliu (o si) però a Taravaus hi seré, a les 10:00 on clok!

4. També PereDV, val més que jo porti una estona la nova KGTLorito, doncs analitzant les fotos he comprovat que s'ha de desfogar adequadament i, ara mateix, els cilindres números 2 i 5, no cremen els gasos com els altres quatre:

2012-07-19-KGTLorito%2520PereDV_04.JPG

Salut!
 
Bien, SALIDA SABADO 21-07-2012- ESTRENO KaGaTeLorito

HORA: 8,00
LUGAR: EL CALIU

RUTA: Me la pienso, que a la noche tenemos el Se Ve Na.

DESAYUNO: TARAVAUS

FESVESTAR: Despende de la Ruta.


QUIEN VIENE..?


01-Yo
02- El Sicario al desayuno (en Lata)
03- El Alf , que tiene un ala rota, lo recoge el sicario con su lata
04- El Nissimo, que no se pierde una.
05- ENRICP Directe a esmorzar
06-
07-

.........
.
 
Ep Pere, felicitats pel maquinon aquest que t´has agenciat! :shocked:

Per cert, ja te nassos anar a buscar aquest pepino amb mocasins. :D:D:D

Que vagi be demà, l'esmorzar i el sevena, feu unes copes a la meva salut i que gaudeixis de la moto molts kilòmetres.

Salut! ;)
 
Pere, com diu en Xata, t´acompanyara una altra K.

Ens veiem a les 08:00 al Caliu.

Salut,

Jaume
 
Enhorabuena Pere, vaya molinillo te has agenciado:cool2:, por cierto dónde lleva el pedal de arranque la vespa?:D, qué la disfrutes nen amb molt de seny.:)
Fins demà

V'ssss

P.D. Jesús, la tuya me mola más:D:D:D:kiss::kiss:
 
Bien, SALIDA SABADO 21-07-2012- ESTRENO KaGaTeLorito

HORA: 8,00
LUGAR: EL CALIU

RUTA: Me la pienso, que a la noche tenemos el Se Ve Na.

DESAYUNO: TARAVAUS

FESVESTAR: Despende de la Ruta.


QUIEN VIENE..?


01-Yo
02- El Sicario al desayuno (en Lata)
03- El Alf , que tiene un ala rota, lo recoge el sicario con su lata
04- El Nissimo, que no se pierde una.
05- Enricp Directe a esmorzar
06- JaumeX
07- Jesus GS ;)

.........

Nois, ens veiem demà a les 8:00 al Caliu !!! ... :cool2:

PD: Alf ... tu si que saps !!! ;)
 
Ei nois, això serà una festa grossa, jo també m'apunto !
Sempre que trobi el lloc, es clar, el Caliu és a Medinyà, oi ?

Llàstima que no tingui la meva K en condicions ... :rolleyes2:
 
Ep Pere, felicitats pel maquinon aquest que t´has agenciat! :shocked:

Per cert, ja te nassos anar a buscar aquest pepino amb mocasins. :D:D:D

Que vagi be demà, l'esmorzar i el sevena, feu unes copes a la meva salut i que gaudeixis de la moto molts kilòmetres.

Salut! ;)

Gracies Toni...! una abraçada...

PD: anava amb l'uniforme de treball d'estiu.., mocasins i pantalpons clars..!;)
 
Última edición:
Enhorabuena Pere, vaya molinillo te has agenciado:cool2:, por cierto dónde lleva el pedal de arranque la vespa?:D, qué la disfrutes nen amb molt de seny.:)
Fins demà

V'ssss

P.D. Jesús, la tuya me mola más:D:D:D:kiss::kiss:

Grassies...Cabesón, quan puguis te la deixare provar..però t'avanço que aixó no es com el motocultor que et va deixar el dia de les Farmàcies el niño Gesús..! :lipsrsealed:
 
quote_icon.png
Iniciado por PERE DEAUVILLE
Bien, SALIDA SABADO 21-07-2012- ESTRENO KaGaTeLorito

HORA: 8,00
LUGAR: EL CALIU

RUTA: Me la pienso, que a la noche tenemos el Se Ve Na.

DESAYUNO: TARAVAUS

FESVESTAR: Despende de la Ruta.


QUIEN VIENE..?


01-Yo
02- El Sicario al desayuno (en Lata)
03- El Alf , que tiene un ala rota, lo recoge el sicario con su lata
04- El Nissimo, que no se pierde una.
05- ENRICP Directe a esmorzar
06- Despertaferro ​Directe al Caliu (en K)
07-

.........



.
 
Grassies...Cabesón, quan puguis te la deixare provar..però t'avanço que aixó no es com el motocultor que et va deixar el dia de les Farmàcies el niño Gesús..! :lipsrsealed:

Crec que l'Alf es referia a la nova SH i no pas a la GS ... moltes gràcies per l'esmorzar i fins al sopar d'aquesta nit al SeVeNa !!!! ;)

Salut !!! :cool2:
 
Última edición:
PereDV, ja se como podemos llamar a KGT1600 ... HyLaRi ... que te parece neng !!! ;)

PD: la matricula de la SH300 parece que diga...:rolleyes2:: HiLiP*llas .. sigueme si puedes !!!:D
 
Última edición:
Gracias Pere por el desayuno,:) muy guapa la KGTL en color negro.:D
Qué envidia me ha entrado al ver tantas motos en Taravaus y yo sin poder ir en moto.:cry:
Jesús, sí me refería a la SH, el presi últimamente no se entera:cool2:


V'sss
 
PereDV, ja se com podemos llamar a KGT1600 ... [HIGHLIGHT2]HyLaRi[/HIGHLIGHT2] ... que te parece neng !!! ;)

PD: la matricula de la SH300 parece que diga...:rolleyes2:: HiLiP*llas .. sigueme si puedes !!!:D

Ep, Jesús! Et veig molt fi. A la mil sis-cents la podem anomenar directament la Clinton :D

Pel que fa a la tres-cents ... i atès que és pràctica, ràpida i lleugera ... com es deia la becària ? :D:D
 
Última edición:
Ep gent!!

Molt bona la convidada d'aquest matí :D:D:D:D

Gracies Presi!!

Un beso! :kiss:

Pd:Una perla encontrada por ahí...
chandal1.jpg




 
Última edición:
Pere, moltes felicitats pel la nova moto i que la gaudeixis molt. :thumbsup:
 
gràcies per l'esmorzar...!!!...MOLTA SORT AMB LA NOVA BESTIA !!!
EL SOPAR DE AHI....CANELA FINA..!!!!
 
Pere...!!!

muchas gracias por el desayuno ofrecido por el extreno de tu nueva amoto negra :D:D:D
 
Una abraçada a tots els figuerencs i de rodalies. Espero que el foc incontrolat que està cremant l'Alt Empordà no us hagi implicat directament. Prou dolor compartim pel desastre ja en vides, cases, boscos i paisatges.

Pel que necessiteu,
 
Hola nois:

Quin embolic que s'ha muntat a l'Alt Emporda! A veure com ens aixequem dema! La nit sera llarga!

Ja farem la ruta del foc!

Lluis
 
Deu ser un foc bestial, a Sant Feliu no para de caure cendra :shocked: !!! Esperem que el puguin controlar a viat ... :embarassed:

Salut !!!:)
 
...doncs igual s' ens crema la ruta per l' Octubre !
...preguem per que sigui lleu, que ja no ho es. Si algun Figuerenc i de rodalies vol dormir a Girona te la meva casa a la seva disposició ! (...abstenirse els veins de la Barriada de Sant Joan )
 
Jo m'ofereixo pel que calgui, tenim poquet però ho podem compartir..!!

Força germans Empordanencs...!!!

Pep
 
Anem per parts...!

Primer, Gracies a tots el gorrons,vull dir amics i companys que hem vare-ho acompanyar a la Hilari Clinton i a mi, a desvirgar-la, al temps que vareu gaudir de la meva compañia i del esmorzar..., que d'altre banda, sempre, com ja sabeu els que teniu experiencia, m'ha agradat compartir els bons moments amb els companys i amics.

Segon, Gracies a vosaltres..., de veritat, m'ho vaig passar molt be... només heu de mirar les cares de les fotos que ha fet en Siso...., Gracies Narcis...,

SI FOTOS = SI SALIDA

Fins la propera...(moto, no, sortida, vull dir...) :D
 
D'altra banda dir als empordanencs que també estic a la seva disposició pel que pugueu necessitar....

Cagontoloquesemeneaconelfuegoylamadrequelopario.

Be, confiem que les condicions meteorològiques canvïn i es pugui apagar el mes aviat possible...i podem gaudir aviats d'aquells paisatjes empordanencs tant bonics... :cry:
 
Per cert,

Dimecres 25-07-2012, es festa a Girona i rodalies.... com que tinc que fer el rodatge de la HiLaRi Clinton, ens anirem la Mariona i jo cap a Andorra, si algu esta interessat, que ho digui i organitzarem la sortida, com a plan A

La idea es sortir a primera hora sobre les 7,30 o 8, esmorzar per la collada i passar el dia el dia per allà, visitant botigues de cascos, intercomunicadors, colònies i càmeras de fotos...

També estem mirant com a plan B , la possibilitat de marxar demà a la 1/2 tarda i passar la nit al Hotel Bernat de So a LLivia.., però aixó no seria problema per organitzarnos, els que no els vagi be aquest plan, ens podrien trobar igualment a l'entrada de Puigcerdà sobre les 10 o 10,30h..., però be en principi el plan A prevaleix , en funcio dels vostres comentaris...


Ja direu...:)
 
Última edición:
Pere, vagi bé l'excursió per Andorra...!
Anims als empordanesos..!!!
Nosaltres divendres cap a Cáceres
fins la tornada
 
Ep gent!

Llàstima que el dimecres m'agafi treballant, sino sí que vindria, sí...:D:D:D:D

Que us ho passeu molt be!!

Un petó! :kiss:
 
PereDV, dimecres toca treballar ... que us vagi bé la sortida... i tu també Julio per Extremadura !!! ;)

Salut !!!:cool2:
 
Última edición:
Jo ja vindria però s'ha de quedar algú a "vigilar" la casa..!!

gaudiu molt i feu moltes fotos de vosaltres i la HiLaRy....!!!

Pep
 
CATALUÑA PEDIRÁ EL RESCATE :undecided:

[video=youtube_share;9lAQQWpFN8I]http://youtu.be/9lAQQWpFN8I[/video]




Nos los tendremos que tomar con humor, no?? aunque sea como para llorar :cry:
 
Última edición:
Perdoneu el retras, últimament estic un xic desconectat de tot.
Espero que si hi ha algú per aquí de la zona dels incendis estigueu be.
Encara que no ens coneguem sapigueu que si es necesari un plat a taula o un llit a el meu piset el tindreu.


Per cert, espero que aviat.........o com a mínim o intentaré de tornar a sortir amb vosaltres. No es que no vulgui sortir amb vosaltres, sinó que les patecades vaixen per tots costats i últimament agafo poc la moto. Fa dos setmanes vaig tindre que cambiar la bateria............... pero que i farem........l'important es tirar endavant.

Salutacions a tots.
 
Pereeeeeeeeee! Que has gastat gaire per Andorra? Que t'han deixat entrar amb la KGTLorito? :D

Salut!
 
Gràcies a tots pels vostres ànims, realment és impressionant el que pot fer el foc, he parlat amb clients que tenen cases a Capmany, Terradas i Biure i pel que han passat és terrible. Ha quedat un paissatge esfereidor. Esperem que es recuperi ben aviat tot: les persones, les massies i els boscos.


V `sssss
 
Gràcies a tots pels vostres ànims, realment és impressionant el que pot fer el foc, he parlat amb clients que tenen cases a Capmany, Terradas i Biure i pel que han passat és terrible. Ha quedat un paissatge esfereidor. Esperem que es recuperi ben aviat tot: les persones, les massies i els boscos.


V `sssss

Tan punt tinguem la consciència de no fer nosa, hem d'anar a fer-hi una volta. Ni que sigui per plorar (com que ho farem dins dels nostres cascs, ningú s'anadonarà i quedarem com a homes forts i valents). Salut !
 
Arriba