ozepe
Curveando
...la mia é má grande, pezqueñines !!! ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...la mia é má grande, pezqueñines !!! ...![]()
...porque yo ya sé ande está y no me pierdo...tachin, tachin !Pero no tiene enlace y la nuestra síi, elis, elis... :cheesy:![]()
...cuanto más grande la vaca, más grandes las ubres ( ...tetas pá los salidos )!lo cualo?????![]()
Tanto lio con la firma y al final no la pones ni bien, que la pones toda pegada una a la otra y así no esta molona...![]()
DOS PIEDRAS!!!!:tongue:
???????
Yo necesito 3 por lo menos :tongue::tongue::tongue::tongue: , una pa sentarme y las otras dos pal fuego
Un beso! :kiss:
Pd: Te invito a desayunar percebes y bogavante el sábado...a no, que te toca curro...lástima otro día serà :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:![]()
...cuanto más grande la vaca, más grandes las ubres ( ...tetas pá los salidos )!
Vale, te espera el sabado dia 22.06.2013, tu mismo pon hora y lugar, me voy a poner como el kiko:tongue:
...ara que ja no es trenca la sorpresa:
...moltes Felicitats, Fermin ! ...![]()
...m' hauria agradat acompanyar-vos pero no ha pogut ser.
Muchas gracias a todos por vuestra felicitación, nos pasamos un dia genial, sobre todo gracias a mi mujer que es la mejor esposa del mundo y se ha currado esta sorpresa que realmente lo ha sido, si me engañara no me enteraría. Gracias a los que pudieron venir y estar un dia juntos, que no revueltos, un saludo.
On anem dissabte..o diumenge...., dilluns no, dormiré...
Aixó si..., ben aviat.... alguna suggerència.?
Gracias a vosostros por vuestra compañía y por el fantástico Gin tonic que nos preparastes en tú casa, GRACIAS.Gràcies Siso, excel.lent reportatge fotogràfic, excel.lent crònica, no cal afagir res mes al que has resumit fantàsticament...!
Només dir que l'arròs que te peesss..., el pastís ... ja l'heu vist ...., la companya genial, la ruta quasi perfecta...la visita a la cava inmillorable i recomanable....i el ginebrò i acompanyants..s'ha de probar....! aixi que... millor imposible.
Gracies Mayte per Organitza-ho y convidar-nos..., Gràcies Fermin que acceptar-nos al teu aniversari..!
PD: Al vespre penjaré una foto de la moto coneguda que ens varem trobar a Cadaqués el dissabte...! una pista.... FNR
On anem dissabte..o diumenge...., dilluns no, dormiré...
Aixó si..., ben aviat.... alguna suggerència.?
...per part meva cap problema, pero sempre que siguem uns quants i que no pasi com l' any pasat, que a l' última previa tan sols erem dos.Ozepe, aquest dissabte tinc lliure.
Creus que podríem anar a fer la prèvia de la 3aLCNT?
Salut!
Jesús, de verdad merece la pena cambiar tu moto? cada uno hace con su dinero lo que quiere, peroooooooooo, yo si tuviera de sobra, te la compraba, es una maravilla de máquina y la tienes y la vendes que es un chollo. Un saludo![]()
.......epssssssssssss...cabeson que me faig vell i el reflexos ja no son el que eran...jejeePereGs, felicitats pels 100000,però l'últim km el vas fer recollint margarides:shocked:, ah i de l'escala baixa cadascú com vol, espero que no hagi estat res
Jesus, si senyor:cool2:, amb un parell de collons:tongue: que tinguis sort en la venda![]()
Ostres!!! Quina sorpresa Pere!!!!
Estic molt content de tornar-la veure!!!!! I moltes gràcies per fer-li una foto!!!
Vau conèixer el seu propietari?? Ja m'ho diràs.
M'has fet molt feliç!!! =)
Salut & benzina
TRIAS