GIRONA-LCN (sortides juny 2013)

Yeepp!!

No tinc moto, de manera que res de previes de moment... :cry::cry::cry::cry:

Un petó! :kiss:

Pd: No, no l'he venut, jejeje, està a can M&C a veure si la casa em canvia el mòdul de l'ABS by free, i no se quan contestaran...

Wuenas companys....;) primero de todo felicitar a los que han cumplido años....(panotxa... Siso... fermin...etc) y de pasada felicitar a los que los van ha cumplir....osease el resto...:tongue::tongue:segundo muy guapa la vaca ...pero tiene la mirada extraviada ....vamos que mira raro será la ratafia...je..je....je... y ya por ultimo ayer por la mañana
CIMG0288.JPG
CIMG0281.JPG
unpoquito mas tarde
CIMG0286.JPG
ha costado un poco 10.000 km los últimos dos años ...........Un saludo V,sssssss

Madikita colorà!,

Felicidades por los 100.000km, aunque confieso que me hallo confuso, cariacontecido, obnubilado, patidifuso y muy extrañado de que ese pote que te empeñas en llamar amoto halla conseguido esa cifra con menos entradas a taller que la mía... :angry::angry::angry::angry::angry: :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Ara fora conyes, qué és això que t'has fotut de lloros des d'una escala?? Ja veig pel to de l'Alf, que no ha estat res greu, i d'aquí la propera pregunta...Hi ha fotos??? :D:D:D:D:D:D Ja tardas a penjar-las! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Una abraçada, crack! i a veure si en breu fem un esmorçar, que ja fa dies que no ens veiem!

Un petó! :kiss:

Pd: 10.000 km en los últimos 2 años...ni 5000 llevo yo :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: (con lo que habíamos sido...)

Última edición:
R1200GS 2008 A LA VENDA.

Bé, després de testar al R1200GS nova ahir, posaré la meva a la venda, amb l'esperança de vendre-la a un preu raonable per poder fer el canvi .... si no tiraré milles amb ella, ja que va de meravella.

La venc amb tots els extres i la revisó dels 60.000 feta ahir, per 9.300€

Clicar a la foto per accedir a l'anunci i mirar més detalls.

Salut !!!:cool2:

Yeep Jesús!

Pero tú pa que quieres más moto... :D:D:D:D si ya te lo hemos dicho, no es la flecha, es el indio...:D:D:D:D:D:D

Suerte con la venta titu!!

Un beso! :kiss:

...yeeeep ! ...per inconvenients de darrera hora, mekagoentoloquesemeneailamarequelovaparí, jo no podré aquest Dissabte, pero aixó no treu per que la feu vosaltres, així que per privat os envio el track per Garmin. Interessa saber sobre tot el que es triga a fer la ruta en temps real de marxa, o sigui que pareu a on us doni la gana pero pareu el rellotje també, i en funció del temps total, despres programarem el temps de les aturades.
...ho sento molt !

Última edición:
ok ozepe!
Aixi ho farem, ara estic a BCN al vespre miro la ruta i obrim llista.

...yeeeep ! ...per inconvenients de darrera hora, mekagoentoloquesemeneailamarequelovaparí, yo no podré aquest Dissabte, pero aixó no treu per que la feu vosaltres, així que per privat os envio el track per Garmin. Interessa saber sobre tot el que es triga a fer la ruta en temps real de marxa, o sigui que pareu a on us doni la gana pero pareu el rellotje també, i en funció del temps total, despres programarem el temps de les aturades.
...ho sento molt !

Igual la faig diumenge, per no perdre pistonada i comprovar si ho heu fet bé ! :D

Igual la faig diumenge, per no perdre pistonada i comprovar si ho heu fet bé ! :D
...doncs si hem puc desempallegar de compromisos per el Diumenge igual t' acompanyo. Estarem en contacte !
...i no us oblideu que no cal correr, s' ha de fer a ritme de grup...espaiet com diuen de l' Ebre cap a baix !

...jo no puc Dissabte i el Diumenge tampoc ho tinc clar, em puja familia de Castelló i no m' agradaria fer la ruta amb tota la parentela, sogres inclosos...:cheesy:

Última edición:
Organitzem-nos!

Com que cal fer la prèvia de la 3aLCNT, com més gent la fent millor. Escolliu la opció preferida, dissabte o diumenge, la qüestió es tenir el temps i Km de ruta.
A les 8:30h +/- podem esmorzar Als Cortals i a les 10:00 començar la ruta que durarà 2:00h +/-

[TABLE="class: grid, width: 400"]
[TR]
[TD]PUNT DE TROBADA
[/TD]
[TD]ROTONDA AEROPORT
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]HORA
[/TD]
[TD]8:00 AM
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ESMORZAR
[/TD]
[TD]ELS CORTALS
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]EQUIP A DISSABTE (22/06/2013)[/TD]
[TD]EQUIP B DIUMENGE (23/06/2013)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PANOTXA[/TD]
[TD]SISO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PERE DEAUVILLE
[/TD]
[TD]PERE DEAUVILLE???
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ALF51[/TD]
[TD]PASQUAL[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]RA-MON[/TD]
[TD]DESPERTAFERRO
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

MAPA
3ordfLCNTreffenRuta1Montseny-V2_001_zps58399775.jpg

Ruta en GPX

Última edición:
Homeeee..! a mi hem va millor el dissabte....!

Encara que si no tinc res a fer el diumenge, també hi podria anar... ( tinc que gastar gomes per el viatge del Agost...ja son 6.500 km i com a molt estirar 1.000 més i caput)

Aixi que PANOTXA, Apuntam al dissabte i preapunta'm al diumenge ...:rolleyes2:

Ep..pues a mi em va millor dissabte, pero si és diumenge ja intentaré venir:)

Collons ! Sempre em toca l'equip B ! :D

Per evitar confusions, no es tracta de votar: La prèvia es fa dissabte, però com que no puc anar-hi, la faré el diumenge. Tothom que triï el dia que li vagi més còmode. Si a tothom li va millor dissabte, no cal patir, ja me'n sortiré de voltejar el Montseny ;)

Salut !

Última edición:
Ep Siso, no te'n salvaràs d'anar sol.:)
He parlat amb el Pasqual i diu que diumenge li va be, estava sense cobertura i mirarà demà d'entrar-hi, de moment l'apunto.

Pío, Pío...:tongue:

el Sábado no puedo píar y el domingo tampoco pío, pío :embarassed:

Así que pío, pío....pío, pío.

Pío

A mo a vé.. se puede apuntar uno para el sabado... a las 8.00 zulu aeropuerto..??

Quina marxa porta el tema! Dia a dia! :shocked:

Espavileu-vos els de la "casa" a veure si us quedeu sense habitació :embarassed:

243f46087561dad04edad7e8cc459ea7.gif

Última edición:
EPPS, NOIS... CANVI DE DATA....

L'encarregat del calendari, que per cert, está de ruta per Suissa amb un grup de no se quèeeee...! te apuntat el dia de cel.lebració de la nostra ja Clàsica Noctura "SE VE NA , JOÉ QUE CALÓ 2013"....., ell ho ha ficat al 7 de Juliol..., però no he fet els deure, doncs aixó... canvi de dia....!

Be, doncs si us sembla i com que soc jo qui la organitza, doncs el dia que trio será el DISSABTE 27 DE JULIOL DE 2013 i qui pugui que vingui i el que no, doncs un altra anys serà.....!

Preneu nota d'aquest dia i quan ho tingui mes o menys lligat, obriré el post..., no trigaré gaire..., però qui vulgui venir, te temps suficient per lligar caps....no..?

Última edición:
Organitzem-nos!

Com que cal fer la prèvia de la 3aLCNT, com més gent la fent millor. Escolliu la opció preferida, dissabte o diumenge, la qüestió es tenir el temps i Km de ruta.
A les 8:30h +/- podem esmorzar Als Cortals i a les 10:00 començar la ruta que durarà 2:00h +/-

[TR]
[TD]PUNT DE TROBADA
[/TD]
[TD]ROTONDA AEROPORT
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]HORA
[/TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ESMORZAR
[/TD]
[TD]ELS CORTALS
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ruta en GPX

Ei, jo vindré directe als Cortals, a 2/4 de 9 seré allà.

Panotxa, la Ruta en GPX realment és Ruta en GBD :undecided:
... ja m'he l'he convertit.

...puedo augurar y auguro, que puedo asegurar pero no confirmar que tengo boletos suficientes para participar en el sorteo a salida del Domingo.
...vaya, que si hablaramos de bingo estaria a falta de uno para cantarlo.
...vamos, vamos, vaaaamos !

Ep! Felicitats Lluís Turri i per molts anys Miquel Campsa.

Per mi que m'he liat, però entre el dissabte, el diumenge, el gpx i gbd ... doneu-m'ho per descomptat ! ;)

Si no hi ha inconvenient m'agradaria acompanyar-vos dissabte a la ruta. :)

A les 8 a la rotonda de l'aeroport. Espero que no plogui. :cool2:

Ah! felicitats als Lluisos!

Ep, Ricard ! Demà no ens hi veurem doncs hi vaig diumenge. Darrera de la prova d'en GesúS de l'LC i vist lo bé que en parla, ja deus estar ben intrigat per la nova RT d'aigua, oi?

Salut !

Organitzem-nos!

[TR]
[TD]PUNT DE TROBADA
[/TD]
[TD]ROTONDA AEROPORT
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]HORA
[/TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ESMORZAR
[/TD]
[TD]ELS CORTALS
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]EQUIP A DISSABTE (22/06/2013)[/TD]
[TD]EQUIP B DIUMENGE (23/06/2013)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PANOTXA[/TD]
[TD]SISO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PERE DEAUVILLE
[/TD]
[TD]PERE DEAUVILLE???
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ALF51[/TD]
[TD]PASQUAL[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]RA-MON[/TD]
[TD]DESPERTAFERRO[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]RICARD
[/TD]
[TD]OZEPE
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

MAPA
3ordfLCNTreffenRuta1Montseny-V2_001_zps58399775.jpg

Ruta en GDB

Un cop actualitzada la llista i modificat el GDB, esperar que no plogui. :rolleyes2:

Per molts anys Turri

Felicitats Lluís Campsa

Atrás