GIRONA - LCN (Sortides Octubre 2012)

Des de que salió en el 2010, esta pintada me ha en encantado !!!
:cheesy:

ClickHandler.ashx

Oido cocina ... tenemos plan B y C ... scooters BMW y Aprilia !!!
;)

Mira que te gusta limpiar...maruja!!! Que con el fondo blanco la roña se ve más!!!! Y hay que frotar mucho más a menudo!! :D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Ahir la mariona i jo l'hi varem fer en persona...,

Com aquests dies els temps deien que estava xungo, com dos GALIPOLLAS, ens ho vàrem creure, aixi que finalment no varem marxar el cap de setmana com estava previst...i com que tampoc hi havia cap sortida prevista ni preparada al post, el divendres 12 vàrem anar a la fira del bolet de Llagostera.., per sort no ens va ploure, però a Girona si ho va fer, ho varem encertar...varem fer tapes de les millors seleccions de bolets de catalunya.. KTP'SSSSSSS

L'endemà dissabte tot i que el temps amenaçava pluja, i aixó que els sabis del temps varen dir que faria bon dia, finalment varen tenir raó a mitges..., i com que tampoc hi havia res programat al post, la mariona i jo varem anar a fer un volt, cap a Caldes, Tossa, Sant Feliu, S'agaro on varem fer el vermoutillo i varem acabar dinant a Palamós al Rt.Can Blau, Excel.lent i recomanable, consell com a minim portar 50 euros per cap a la cartera. De tornada, volia passar per Romanya i per allà viu una parella de coneguts que els hi agrada anar amb moto fins a Mònaco-Mònaco, aixi que varem decidir anar-los a veure. La Gloria ens va rebre tumbada al llit on ens hi varem posar tots, en Xata es va dedicar a tirar fotos de l'inesperada visita, la Gloria està cada vegada mes be, diu... fins hi tot despres de revolcarnos al LLit tots plegats, ens varen fer els honors amb unes begudes alcoholiques, aigues minerals i exquisites biandes dolçes, però el millor, veure a la Gloria molt animada i diu que vindrá a la 2ª LCNTREFFEN, en cotxe però vindrá... en Chata molt content i nosaltres també..., despres de regalar-nos alguns dels productes que fabriquen als seus laboratoris diabòlics, començaba a ploure i varem fotre el cap ràpidament, sense passar per romanya..carretera i manta pel dret.

Gràcies Xata i Gloria per la vostra hospitalitat amb la visita inesperada...! ;) , tornare més sovint...! :D

Avui fent labors domesticas que també convenien....

a10.

Última edición:
Bona tarda nois y bona cronica Pere y merci per fense save com esta la Gloria, es bo save que ens acompanyara a Lcntreffen, nosaltras em estat ocupats mens avui que anat a veure al xavalote a Sant Martivell y anat molt be, en fi es el super fi de semana de la,,:huh:,,,,,,,,,,. bona semana pert totom y fins dijous, A10;)

Ep que vaig tard!

Per molts anys Jesús i Nissimo! :cheesy:

Jesús
espero que tinguis el més aviat possible la moto, i si aprofites per fer-li un restyling es que estas animat, que es el que compte. ;)

Records a Glòria i que es recuperi el més aviat possible, m'alegra llegir que anirà a la treffen, com més cangurs millor. :D :D :D

Salut! ;)

Gràcies Ozepe, ja miraré les de les maletes ... igual serveixen per disimular les ratllades de la caiguda ... les del dipòsit ja les tinc comrpades i pel que veig a preu d'or :shocked:, llàstima no m'ho haguessis comentat abans !!!

Toni, gràcies pels ànims, si finalment no tinc la moto a temps ... l'Eva em deixa la seva GS per anar a la Kdda i a la LCNteffen.

Salut !!! ;)
1
1

Última edición:
Quines enganxines més maques, el dia que vulgui estrenar moto me les compro i ja està, bona idea...!!

Amunt el post...!!

Pep

Dar cera pulir cera Daniel San...!!!!( Miyagi sensei Daniel San Karate Kid dixit...!!)

Pep

Ja se que tinc molt de temps però això amics està molt parat, més que el caball del retratiste....!!!

Amunt el post ...!!

Pep

Que Déu ens agafi confesats...!!

Estarem amatents a les teves paraules, Amén...!!!

Pep

P.D. Molts petons i ànims a la Glòria...!!

Be, ja he sopat i en Morfeu està mirant una collonada de les de Tele5. Abans que se n'adoni ho hauré deixat anar.

Parlaré avui d'una sortida d'aquelles de “Cum Laude”, complerta, total, farcida de tots els detalls que en els “moteros” ens agraden tant. Ben plena, ella, de revolts, en pujada i en baixada, de sol i cels blaus, i a cops, de negres núvols i molesta pluja, de carreteres nacionals en obres, plenes de sots, bassals i sorra, i tant mal senyalitzades, que a voltes sembla que està fet, no més, per posar entrebancs en els soferts “moteros”, i també, és clar, carreteres meravelloses, divertides i capaces de fer venir bona trempera, carreteres, en fi, més pròpies, més “regionals” i nostrades. Una sortida que ja feia molt de temps que era adormida, i que, segurament, no més gaudiem en somnis.

Com ja sabeu, estem a les portes de poder endegar la part final d'aquesta sortida a la que us convido, aquest viatge en el que estem tots ficats des de ja fa molt de temps, i pel que fins fa ben poc ningú proposava cap sortideta prèvia, no ja de cap de setmana, ni tan sols de dissabte al matí.

Peró, amics, ja hi ha un “road-lider” que s'hi ha llençat a fons, i que a més sembla que te suficients “cruïlleros”, assistents, col·laboradors i simpatitzants, com per garantir-hi l'arribada a l'Ítaca “motera” que col·lectivament ens proposem.

Jo, arribats aquí, em permeto l'atreviment de suggerir a tots els participants; d'una banda, una extrema cura en la preparació mental de cada un de nosaltres, de manera que es tingui clar el “on anem” i “per on passem”, i de l'altre, la bona tria de l'equip necessari; uns bons mapes per anar dibuixant la ruta dia a dia, i una bona moto i un bon equip, que, junts, configurin amb tota cura qui “ens portarà”.

Sabem, sabeu, que en tot viatge, i aquest no serà l'excepció -no més cal parar l'orella- , s'hi presenten, quasi com per casualitat, inconvenients, ensurts, actes contra tota lògica i fins i tot malifetes inconscients o, maldestratrement intencionades, els més dels cops provocats per usuaris de la via que, o be tenen una capacitat mental verdaderament minsa, o els hi fot tant que altres puguin gaudir de fer i ser, que fan verdaderes putades per tal de fotre.

Els “moteros”, estareu d'acord amb mi, som en general gent soferta, tolerant i voluntariosa, gent que si hem d'arribar, arribem. Tant és si es posa a ploure, com si un orfe de cervell omple el camí de xinxetes de tapisser. Doncs, sabeu que és segur que trobarem xinxetaires d'aquests.

El temps s'esgota, i el dia de la sortida és molt proper, us recomano no deixar de parar l'orella al mateix temps que cada un dels ulls examina la documentació publicada, la d'aquí, la d'allà, i inclús la de més enllà, i si heu de llegir l'anglès, llegiu l'anglès, i que el 28 us agafi preparats, ben equipats, amb totes les dades memoritzades i amb la ment entrenada per anar improvisant.

Junts arribarem, i ho farem amb la moto, el bou, i les esquelles.

Veig que en Morfeu tracta d'envoltar-me, corro cap el llit.

Última edición:
Be, ja he sopat i en Morfeu està mirant una collonada de les de Tele5. Abans que se n'adoni ho hauré deixat anar.

Parlaré avui d'una sortida d'aquelles de “Cum Laude”, complerta, total, farcida de tots els detalls que en els “moteros” ens agraden tant. Ben plena, ella, de revolts, en pujada i en baixada, de sol i cels blaus, i a cops, de negres núvols i molesta pluja, de carreteres nacionals en obres, plenes de sots, bassals i sorra, i tant mal senyalitzades, que a voltes sembla que està fet, no més, per posar entrebancs en els soferts “moteros”, i també, és clar, carreteres meravelloses, divertides i capaces de fer venir bona trempera, carreteres, en fi, més pròpies, més “regionals” i nostrades. Una sortida que ja feia molt de temps que era adormida, i que, segurament, no més gaudiem en somnis.

Com ja sabeu, estem a les portes de poder endegar la part final d'aquesta sortida a la que us convido, aquest viatge en el que estem tots ficats des de ja fa molt de temps, i pel que fins fa ben poc ningú proposava cap sortideta prèvia, no ja de cap de setmana, ni tan sols de dissabte al matí.

Peró, amics, ja hi ha un “road-lider” que s'hi ha llençat a fons, i que a més sembla que te suficients “cruïlleros”, assistents, col·laboradors i simpatitzants, com per garantir-hi l'arribada a l'Ítaca “motera” que col·lectivament ens proposem.

Jo, arribats aquí, em permeto l'atreviment de suggerir a tots els participants; d'una banda, una extrema cura en la preparació mental de cada un de nosaltres, de manera que es tingui clar el “on anem” i “per on passem”, i de l'altre, la bona tria de l'equip necessari; uns bons mapes per anar dibuixant la ruta dia a dia, i una bona moto i un bon equip, que, junts, configurin amb tota cura qui “ens portarà”.

Sabem, sabeu, que en tot viatge, i aquest no serà l'excepció -no més cal parar l'orella- , s'hi presenten, quasi com per casualitat, inconvenients, ensurts, actes contra tota lògica i fins i tot malifetes inconscients o, maldestratrement intencionades, els més dels cops provocats per usuaris de la via que, o be tenen una capacitat mental verdaderament minsa, o els hi fot tant que altres puguin gaudir de fer i ser, que fan verdaderes putades per tal de fotre.

Els “moteros”, estareu d'acord amb mi, som en general gent soferta, tolerant i voluntariosa, gent que si hem d'arribar, arribem. Tant és si es posa a ploure, com si un orfe de cervell omple el camí de xinxetes de tapisser. Doncs, sabeu que és segur que trobarem xinxetaires d'aquests.

El temps s'esgota, i el dia de la sortida és molt proper, us recomano no deixar de parar l'orella al mateix temps que cada un dels ulls examina la documentació publicada, la d'aquí, la d'allà, i inclús la de més enllà, i si heu de llegir l'anglès, llegiu l'anglès, i que el 28 us agafi preparats, ben equipats, amb totes les dades memoritzades i amb la ment entrenada per anar improvisant.

Junts arribarem, i ho farem amb la moto, el bou, i les esquelles.

Veig que en Morfeu tracta d'envoltar-me, corro cap el llit.

Amen!

Un petó! :kiss:

Pd: Aquesta sortida es de les que creen afició :D:D:D

Hola, ja sé que no entro habitualment i que aquest no és el lloc adequat, però voldria una mica d'ajuda. A la darrera trobada de Can Catxondu, vaig donar 20€ per la loteria de Sort. No me'n recordo a qui els hi vaig donar, ni si tinc, bitllet, ni com l'haig d'aconseguir...ni tant sols sé si tinc 20€! :). A part d'en SisoRT hi havia algú més, però la meva memòria no me'n recordo on la vaig perdre (la memòria;)).

Gràcies

Hola, ja sé que no entro habitualment i que aquest no és el lloc adequat, però voldria una mica d'ajuda. A la darrera trobada de Can Catxondu, vaig donar 20€ per la loteria de Sort. No me'n recordo a qui els hi vaig donar, ni si tinc, bitllet, ni com l'haig d'aconseguir...ni tant sols sé si tinc 20€! :). A part d'en SisoRT hi havia algú més, però la meva memòria no me'n recordo on la vaig perdre (la memòria;)).

Gràcies

Pascual, si li vas donar el cales a n'en Siso, no pateixis, ho té sempre tot controlat !!! ;)

Salut ... i sort !!!

Aviroc tu tranquil que ara a més a més de la memòria ja has perdut 20€. :D

Salut! ;)

Gràcies

Aviroc, ejejejej ja ens veurem a Hostalric! Per cert, els 20 € (ja me sabria greu equivocar-me) els vas donar a n'en Joan Trias que assistia a la recollida de loteria amb un destacament de LCN. El problema està en que l'enginyer ;) de l'operació sol confondre euros amb dolars i gasolina amb petroli, però no pateixis ... tot s'acaba aclarint :D

pd: Quan recuperi el teu bitllet (i el meu) ja faré per passar-te'l. Ep, especialment si no toca! :D

Última edición:
Bona nit.
Hola Pascual, no pateixis, que el número està en bones mans. Em vares donar els 20 euros a mi tal com diu en SISO RT.Aquesta nit ens em trobat i li he entregat el número perque te'l dongui.

RECORTS
TRIAS

Trankils nois que a las 07,00h. si plou, neva o algu fa altre historia ya veurem, Cavirot cap ploblema em el nº de la sort la penya que tenia la comanda es de fia cent per cent:D, ames ames en dolars sortia mes barato y encara te tornaran centaus, salud y fins dema, A10.:):D

Bonas companys, be solo el Ozepe y Yo :D em intentat la previa, pero no la en fet :embarassed: ya que com ya saveo el temps no tenia bona cara :cheesy: y em nat fins La Escala, direccio a la capital y sigalot de anis del mono en el Caliu y capa casa, bon cap de semana nois A10.;)

Be, doncs millor que plogui aquest fi de setmana que el que ve...!

Yo avisé que lloveriaaaa...! :D

Gracies per intentar-ho Raimon i Ozepe...., eso son hombres, els demes son tonterias...! o están ocupados en otros menesteres....:shocked:

Bon cap de setmana a tot@s.

Albur tria tu primer l'eina ;)... encara que ja se que faràs com jo ... provar-les totes tres !!! :D

BMW_C650GT.jpg.1911475.jpg

bmw-c-600-sport-2012-1.jpg

aprilia-srv-850_01.jpg

Salut !!!:cool2:

Última edición:
Atrás