LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !

...heu d' estar molt fins, pero, si em busqueu...em trobareu:
[video=youtube;b50e156bcSw]https://www.youtube.com/watch?v=b50e156bcSw[/video]

bebes%252520guapos%252520%25252811%252529_thumb.gif
NO TAAAAAAAAAA

Aquesta setmana si algú proposa sortida pel dissabte i sap comptar, doncs que no compti amb mi !! Me'n vaig a veure les Valencianes, però serà vist i no vist. Sortida al matí i dormir a casa !!
Acompanyo al meu cunyat a recollir una furgoneta! Això si, despeses pagades i si tot va bé farem una paradeta per relaxar-nos!!
shush.jpg

Aquesta setmana si algú proposa sortida pel dissabte i sap comptar, doncs que no compti amb mi !! Me'n vaig a veure les Valencianes, però serà vist i no vist. Sortida al matí i dormir a casa !!
Acompanyo al meu cunyat a recollir una furgoneta! Això si, despeses pagades i si tot va bé farem una paradeta per relaxar-nos!!
shush.jpg
ed93136af6159b02ae25273565e34031o.gif

...Pssst ! si vols una com aquesta nomès cal que la demanis, el Tresorer et la farà

amb"molt de gust" ...
smiley-sex-90412968542.gif

Veig que m'he quedat sol per aquest dissabte :embarassed:.... però que no es digui que LCN no funciona :cheesy:.... sortire a les 9 de la república..esmorzar a Ogasa i ja veurem ...poder faré un voleio per beget ..oix..banyoles...
si algú es vol apuntar ...

...home, un pinta-mones d' alçada com tú em anirá de collons per les baranes de ferro de la terrassa, que segons la dona han d' estar lluentes per a la gran paellada !!!...
color4.gif

...si es que els problemes em els busco jo solet...
rale2.gif

Doncs ales 9 a la República (I que es foti el Rei) farem una sortida de format super-reduït, val Julio?

I si algú més s'hi presenta la faren encara que no més sigui de format reduït.

O si, per contra son més els que si presenten la farem de format normal.

Es més, si encara s'hi presenten més la farem de format extra.

I encara, si fossin molts i molts més la faríem de format super-extra.

I si us plau, que ja no vinguin més. Queda tancada la inscripció. Cony

Última edición:
jajaja Xata...sempre genial !!
ok, ens veiem demà a les 9 a la república sense rei
:cheesy:
vagi bé a la resta

Sembla mentida tot el que es pot arribar a fer cabre-hi en una sortida de petit format, de mini-format -diria jo-.
En Julio va anunciar que a les 9:00 AM ell i la seva "Adventur" es palplantarien, puntualment, a la República, tant si algú altre ho feia, com si no.
Jo, vaig adobar el fil que ell va iniciar afegint'hi unes quantes lletres combinades de manera tal incitessin els desitjos d'altres estar a les nou a la República. I no me'n vaig sortir. Que hi farem, a cops l'encertes, i a cops no.
Fos com fos el cafè, per cer, del tipus "ristretto", ja habia passat integrament de la tassa en que me'l varen servir fins el meu estómac, quan en Julio i la Adventur arribaven.
-Hola,
-Hola,
-Ei, Xata, com vas ?...
-De conya, vols un cafè?
-Si, sol..., "mentres" vaig al lavabo...
Em pots possat un altre cafè -vaig demanar-l'hi a la noia mentres pensaba; Uy, uy, uy, la prostata...

Tot plegat -per no fer-me pessat-, que es pren el cafè, em fa cinq centims del que tenia pensat per la ruta i les parades, i marxem...

-Adeu, bon dia, ens despedim, i ja no més la cantarella dels motors i el vent fregant el casc, son els sons que ens acompanyen per la variant de Banyoles, o la d'Olot. Des d'elles veig Castellfollit alçant-se imponent al meu estribord. I poca cosa més, jo, amb la major amb cinc riços, el timó a la via i la mirada a les dotze no més em limitava a trepitjar l'estela de la Adventur.

Continuarà més tard...

Bla,bla,bla...... :D:D Falta foto cambrera, tiberi i sortida :embarassed:

Última edición:
Sembla mentida tot el que es pot arribar a fer cabre-hi en una sortida de petit format, de mini-format -diria jo-.
En Julio va anunciar que a les 9:00 Am ell i la seva "Adventur" es palplantarien, puntualment, a la República, tant si algú altre ho feia, com si no.
Jo, vaig adobar el fil que ell va iniciar afegint'hi unes quantes lletres combinades de manera tal què incitessin els desitjos d'altres a estar a les nou a la República. I no me'n vaig sortir. Que hi farem, a cops l'encertes, i a cops no.
Fos com fos, el cafè, per cer, del tipus "ristretto", ja havia passat integrament de la tassa en que me'l varen servir fins el meu estómac, quan en Julio i la Adventur arribaven.
-Hola,
-Hola,
-Ei, Xata, com vas ?...
-De conya, vols un cafè?
-Si, sol..., "mentres" vaig al lavabo...
Em pots posar un altre cafè -vaig demanar-l'hi a la noia en tant que jo pensaba; Uy, uy, uy, la próstata...

Tot plegat -per no fer-me pesat-, que es pren el cafè, em fa cinc centims del que tenia pensat per la ruta i les parades, i marxem...

-Adeu, bon dia, ens despedim, i ja no més la cantarella dels motors i el vent fregant el casc, son els sons que ens acompanyen per la variant de Banyoles, o la d'Olot. Des de elles veig Castellfollit alçant-se imponent al meu estribord. I poca cosa més, jo, amb la major amb cinc rissos, el timó a la via i la mirada a les dotze no més em limitava a trepitjar l'estela de la Adventur.

El dia era com una barreja de dies diferents..., m'explico; una llum discreta, ni massa, ni massa poca, un cel blau però tirant a gris, uns núvols escarransits, però núvols, no feia ni fred ni calor, el terra humit però no gaire ni tot, que se jo... un dia que sense destacar en res omplia una mica tot -tot el s'espera que ompli un dia-, com, per exemple, una clepsidra que tingués capacitat per vint-i-quatre hores, o una volta complerta del planeta sobre si mateix... En fi, aparentment allò que se'n diu "un dia qualsevol".

Un cop passarem Olot deixant-lo per babord, en Julio, orsant una mica a la banda contraria a Olot iniciaba la pujada de la A260, aparentment rumb a Vallfogona del Ripollés. El ritme contingut però suficient i el terra sec però no del tot.

Arribats al cim i quan jo ja tenia en ment que veuríem vaques en el transcurs de la baixada, en Julio tiba de la canya des de babord i cau a estribord per la GI621 tot iniciant el descens cap a Sant Joan de les Abadesses, lloc aquest singular, o com a mínim digne de menció, per tenir el primer monestir femení que es va fundar a Catalunya, lloc aquest que va ocupar durant 58 anys, just els que van des del 887 -any de la seva fundació per Guifré el Pilós-, fins el 945, quan es va fundar el segon monestir femení de Catalunya, el de Sant Pere de les Puel·les, aquest, també Benedictí.

Be, deixem la historia passada i centrem-nos en la present:

Sant Joan de les Abadesses, l'hem creuat pels seus carrers principals però, just abans de abandonar el casc urbà, de nou, en Julio a orsat, aquest cop cap a la Plaça de la Estació, a on en un bar, el nom del qual no recordo, però que està just davant del restaurant La Ruta del Ferro, ens hem fotut una negra i una xuía cada un, i una amanida de tomata i seva, entre tot dos, tot regat amb vi i gasosa, un cafè com a tap de la menja, i una ratafia per segellar-ho tot.

El curiós ha estat que no sortirem de l'esmentat lloc fins tocades, i ben tocades les 11 del matí. Al marxar, a més de deixar 10€ cada un, hem deixat una molt bona pila de paraules en l'ambient, això si, educades totes i ben col·locades a les seves frases. Hem parlat de moltes coses, més del humà que del diví -com era d'esperar, per cert-, hem rigut i no hem plorat, tot i que en el fons certa pena hem sentit per algú dels que parlàvem. Normal, hi han que fan pena, tot i el cofois, xulus, i segurs que semblen estar quan els veiem per la tele.

Con us deia, tard, hem sortit tard de l'àpat matutí, però satisfets i disposat amb la millor de les predisposicions a arribar al següent punt d'aturada; Beget.

De nou a acostumar-se a mantenir l'agulla del compàs als voltants dels cero graus -o dels 360, com vulgueu-, per tal d'enfilar cap al Nord. Camprodon, Rocabruna i, finalment Beget, lloc, aquest també mereixedor de comentaris, tot i haver perdut l'any 1969 la condició de Municipi, actualment pertany a Camprodon, te una vintena d'habitants però la església de Sant Cristófol (a on, per cert, ens volien cobrar per entrar -quins collons-), el seu pont del segle XIV (possiblement) i la torre del Rellotge, ens parlen de quan donava acollida a 662 ànimes, en el segle XVIII.

Hem voltat pels carrerons de pedra, hem guardat a les màquines de capturar i conservar imatges, imatges, es clar, i tornant a les motos ens hem endinsat a la baixada que plena de pedretes i estretors fa camí cap a Oix i Castellfollit de la Roca, llocs aquests que no han estat afortunats amb la nostra visita i s'ha l'han perdut. Pobres.

Si fins aquí el ritme era més o menys cadenciós i més tranquil que esverat, a collons, ara per no se quina oculta raó (si ho se però no vull deixar-ho aquí escrit) es torna frenètic. Sort que qualsevol observador no ens pot veure ni el rostre, ni les canes, i per tant no pot deduir que els dos paios que piloten les motos sumen més d'un segle i quart i que a més s'ho reparteixen al 50%. No entendria, segurament, l'interès que sembla tenim per amortitzar el preu que costen les GS, a base de treure'ls-hi tota la seva capacitat de córrer.

I clar, en un no ha estat res, Sant Jaume de Lierca, Argelaguer, Besalú, Fares, Serinyà i Banyoles, queden a darrera ignorants del nostre pas.

A Cornellà ens hem desviat i per la GI514 hem aproat cap a Medinyà, això si, acaronant, amb el vent revoltat pel nostre pas, les façanes del edificis de Ravós i Sant Andreu, i fins i tot els del Veïnat de Tomet.

En Joan del Caliu ha tingut el privilegi de servir-nos un Campari (ara que no hi anem, va i te Campari, tocat'els), una canya, unes olives amb pinyol, i unes xips.

Les 15:45 eren ja quan ens hem acomiadat, i un pensament encara rondava el meu cap; Uy, uy, uy, la pròstata.

Jo us vaig avisar, vosaltres, tossuts, no heu fet cas, ara us toca el plor, i el cruixir de dents.

I si nó, haber venío.

Última edición:
:huh::huh::huh::huh::eek7::eek7::eek7::eek7::eek7::eek7::eek7::eek7::stupid::stupid::silly::silly:

Ostres Xata...molt bona crònica per a una matinal curta d'efectius però molt agradable, ruta i tertulia..:) jaja i el canvi de ritme a l'autovia va ser per sentir el vent a la cara:cheesy:

Val......., va, CHATA..., ja us ho soluciona el presi..., vaig reciclar la teva paperera on vares llençar les imatge captatades per la màquina de parlar que no es la de captar imatges però que també s'hi capten.... ;)

IMG_5316.jpg

IMG_5317.jpg

IMG_5315.jpg

IMG_5303.jpg

IMG_5305.jpg

IMG_5306.jpg

IMG_5310.jpg

IMG_5307.jpg

IMG_5308.jpg

IMG_5309.jpg

IMG_5314.jpg

IMG_5313.jpg