LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !

Ruta i dinar , plis.

Ya estaves apuntat...!
 
Última edición por un moderador:
odio la cosina..., digo oido cosina, pero depende de como este la pista i el tiemp,(suposo que vols passar pel angels, no..?)

si no estamos alli a las 10, ens trobem a monells



acertaste, es lo que tiene haber estudiao, pujada els angels de san rafael y baixada per madreocanya fins el poblat de monell:D
 
No puc ni confirmar ni desmentir si vindré...

si vinc ens trobarem a la sortida de la ruta, o directament a Monells

El que si que puc confirmar es que no em quedaré a dinar .
 
Nosaltres no podrem gaudir de la vostra companyia demà...

Seguim el fil del post, quan poguem, vindrem !!!
 
Jo també a caseta,
Bona ruta, bona teka, bon temps i el millor.............. bona companyia!!
Sou collunuts!!!
 
Gràcies amics!! Tot super guay!! També la caiguda! :rolleyes2: Anàlisi de danys materials rés que no tingui arreglo! Danys físic a mi rés! L'Asun algun moradet que la fa més atractiva!! Ara sé fins ha on pug tombar amb paquet! Només falta saber fins on pug tombar anant sòl amb humitat esclar ::D:D
 
Última edición:
Gràcies amics!! Tot super guay!! També la caiguda! :rolleyes2: Anàlisi de danys materials rés que no tingui arreglo! Dans físic a mi rés! L'Asun algun moradet que la fa més atractiva!! Ara sé fins ha on pug tombar amb paquet! Només falta saber fins on pug tombar anant sòl amb humitat esclar ::D:D

:undecided:

Que ha passat??
 
Si nois Yo e fet el 75% de la ruta pero molt way, asta la vaixada de moto en marxa del Karate kig que queda coma anecdota per sort, peque sa de saver caure, molt ve nois, y Asun aixo esta olvidad en dos dias maca fins la proxima
 
Tony, rés important, coses que poden passar si vas amb moto!! Al sofà segur que no passa ;)
 
La patinada molt ben executada amb una tècnica shotokan impecable. Un bon sensei tenim.
El dinar de luxe, l'esmortzar també, i del Campari ja està tot dit.
La ruta molt divertida malgrat les zones "patinet".
Presi ara que ja tenim feta la previa de la primera de l'any, hem de pensar en la primera de l'any.

Jo content; i a casa dutxat i pentinat.



Dinar de luxe
 
Si nois Yo e fet el 75% de la ruta pero molt way, asta la vaixada de moto en marxa del Karate kig que queda coma anecdota per sort, peque sa de saver caure, molt ve nois, y Asun aixo esta olvidad en dos dias maca fins la proxima

Tony, rés important, coses que poden passar si vas amb moto!! Al sofà segur que no passa ;)


La patinada molt ben executada amb una tècnica shotokan impecable. Un bon sensei tenim.
El dinar de luxe, l'esmortzar també, i del Campari ja està tot dit.
La ruta molt divertida malgrat les zones "patinet".
Presi ara que ja tenim feta la previa de la primera de l'any, hem de pensar en la primera de l'any.

Jo content; i a casa dutxat i pentinat.



Dinar de luxe


:D:D

Si senyor, estic totalment d'acord, s'ha de tenir estil. I abans de caure, sempre es millor baixar en marxa!
Esta clar que en aquest aspecte, un bon mestre es distingueix per dominar la famosa tècnica del shotokan sensei tokar alfalt.

Asun, estem contents que tot sigui això, una anecdota més...


Salut i Vsssss per tots!!!!
 
Be nen@s...., doncs com diu el Chata aquesta era la previa de la primera, aixi que haurem d'anar a la primera de veritat..., El Sensei i l'Asunsei, tenien ganes d'experimentar amb la XR i ho han fet amb nota..., tot queda amb una anecdota, si, però això ens avisa a tot@s que amb moto el que toca a terra son les rodes i per molt be que estiguin, el que mana es el terra, aixi que tant amb terra amb condicions i com amb el terra sense condicions, anem sempre amb prudència, si us plau, amics...

Gracies per assistir a la primera, com sempre dir que sense vosaltres no podria ser possible i els que no han pogut venir, s'ho han perdut i els hem deixat a parir...

També comentar que la Nuria X, ens va ensenyar com es baixa d'una moto.., es a dir, com l'hi va donar la gana, esperem que no estiguis molt magullada Nuria una abraçada...


Fins la propera comanys..., ja penjareu retratus..., jo no en vaig fer ni una, estava pendent de que tots sortis be...
 
...gran diada festera la de ahir, de traca i mocaorà...[video=youtube;Q8UJexkF9xA]https://www.youtube.com/watch?v=Q8UJexkF9xA[/video]
 
...gran diada festera la de ahir, de traca i mocaorà...[video=youtube;Q8UJexkF9xA]https://www.youtube.com/watch?v=Q8UJexkF9xA[/video]

A mí que encendre la llum de la cuina ja em posa nerviós, imagina la por que aquests valencians m'arriben a desfermar. L'hi calen foc a tot el que "pillan", i si no "pillan" ho construeixen, ho pinten be, i també l'hi calen foc.

Deu meu, quin desfici...
 
Hola a tots,
la primera de l'any a estat espectacular,
la ruta,
el menjar,
i el millor com sempre la gent genial,
l'arrossegada només va quedar en un ensurt afortunadament,
i la Núria va demostrar que una es baixa de la moto com li dóna la gana.

MMTtmAB.jpg


YakyEIL.jpg


kviyKtt.jpg


XUhcEKT.jpg


4818Lju.jpg


e3X5X1p.jpg


deWiXbi.jpg


4wZscZX.jpg


a9VXF6n.jpg


Aixo a sigut el pica pica.
 
Bé amics el promès és deute !! Poso quatre fotos més de la PRIMERA SORTIDA DEL 2016 !, Espero no repetir a arrossegar-me per l'asfalt !!,:cry: Per si algú es pregunta que va passar, només puc dir que quan em vaig adonar m'estava arrossegant per terra, en un revolt de dretes la roda de davant va perdre la adderencia, :undecided:jo diria que se li va acabar el perfil !!:D Tot i sabent que és un risc que tots correm, ara mateix firmava que Totes les revolcades per l'asfalt fossin com aquesta !! Com sempre he escoltat, al llit també es moren!

DSC_4681.jpg

DSC_4684.jpg

DSC_4686.jpg

DSC_4688.jpg

DSC_4691.jpg

IMG-20160103-WA0031.jpg

IMG-20160103-WA0020.jpg

IMG-20160103-WA0016.jpg

DSC_4692.jpg

DSC_4696.jpg

DSC_4699.jpg

DSC_4700.jpg

DSC_4702.jpg

En fi tot boníssim !!
Presi el restaurant escollit no podia ser millor!!
TgC_emoticon1066.gif
 
Última edición:
Sensi, crec que t'has de fer unes ulleres "delselca" , podràs veure les fotos encara que siguin més petites.

Jo haig d'acabar de veure-les a la paret justs al costat de la pantalla, i es clar, aquella part es veu granulosa, com pixelada.

M'entens ?

gafasmiope.jpg
 
Última edición:
Asun ja sabem que estas be,
Núria ja sabem que et fa mal l'esquena i un dit esperem que et milloris.
 
Per acabar el dia !! Després d'un bon àpat i bona companyia, ens anem al pàrquing llestos per anar-nos, dons noooooooo !! :angry:He perdut la clau del cadenat que faig servir per lligar els cascos !! Torno al restaurant buscant com un boig la clau que no apareix per enlloc, ja és de nit !! Així que avans d'avisar l'asistencia, (sempre porto a la maleta un multiusos dels bons), com a últim recurs vaig a provar si ho puc tallar, naturalment estava convençut que no ho podria tallar !!.
13disimulo.gif
Doncs si poc a poc ho vaig poder tallar, no m'ho podia creure !! Aquest cadenat el vaig comprar a la ferreteria, però per a mi que era dels xinesos
emoticono18.gif


DSC_4707.jpg

DSC_4708.jpg

Així que amics ja sabeu, mai està de més portar alguna eina, però sobretot que no sigui dels xinos!!
 
Noooooooooooo xata noooooooooooooo !! Les fotos grans són del fronton com diu el presi
d6e15__RISAS+252842529.gif
 
Molt bones,

La jornada d'ahir per no OBLIDAR i posar-la en un marc. Excepte l'ensurt de Sensei-Asunsei i que Nuria X té una nova modalitat de com baixar de la moto (aixó amb un parell dels meus massatges queda com nova).

Com sempre la COMPANYIA inmillorable i el restaurant EXCEL-LENT.

☺☺
 
ehhhhh.... NEN@S, gràcies novament, pels elogis, vaig poder controlar-ho quasi tot..., l'horari, el cafetet a Tossa, la Ruta, El restaurant...només es va escapar un petit detall que no hi contava...., passar el secador de ma a aquella curva de dretes, però en Sensei i l'Asunsei, no havien tingut prou amb la clavada d'ungles del mati i varen voler probar una arrossegada de trio amb la XR...catxis...ZUTU, ZUTU, ZUTU, :undecided:....., tampoc vaig caure en portar una escaleta petita erquè la Nuria X baixes de la moto com s'ho mereix...! :embarassed:

Yastà, ea, ea, ea..., yastà....;)

Per lo demès, ho heu dit vosaltres, tot rodo..., gràcies per venir i no deixar-me sol.


Les properes rutes i diades, ja direu...jo em retiro a meditar un dies i vere-les venir, no vull ser prota tantes vegades i som una bona colla, que qualsevol està mes capacitat que jo per muntar aquests saraus...


Demà toca jugar amb les joguines que portin els Reis, aixi que com diu en GESUSH2O, farem mandres...
 
ehhhhh.... NEN@S, gràcies novament, pels elogis, vaig poder controlar-ho quasi tot..., l'horari, el cafetet a Tossa, la Ruta, El restaurant...només es va escapar un petit detall que no hi contava...., passar el secador de ma a aquella curva de dretes, però en Sensei i l'Asunsei, no havien tingut prou amb la clavada d'ungles del mati i varen voler probar una arrossegada de trio amb la XR...catxis...ZUTU, ZUTU, ZUTU, :undecided:....., tampoc vaig caure en portar una escaleta petita erquè la Nuria X baixes de la moto com s'ho mereix...! :embarassed:

Yastà, ea, ea, ea..., yastà....;)

Per lo demès, ho heu dit vosaltres, tot rodo..., gràcies per venir i no deixar-me sol.


Les properes rutes i diades, ja direu...jo em retiro a meditar un dies i vere-les venir, no vull ser prota tantes vegades i som una bona colla, que qualsevol està mes capacitat que jo per muntar aquests saraus...


Demà toca jugar amb les joguines que portin els Reis, aixi que com diu en GESUSH2O, farem mandres...




Has de dir en els Reis que passin pel Racó de Patricia a Lloret, que tenen unes joguines de collons...
 
Per acabar el dia !! Després d'un bon àpat i bona companyia, ens anem al pàrquing llestos per anar-nos, dons noooooooo !! :angry:He perdut la clau del cadenat que faig servir per lligar els cascos !! Torno al restaurant buscant com un boig la clau que no apareix per enlloc, ja és de nit !! Així que avans d'avisar l'asistencia, (sempre porto a la maleta un multiusos dels bons), com a últim recurs vaig a provar si ho puc tallar, naturalment estava convençut que no ho podria tallar !!.
13disimulo.gif
Doncs si poc a poc ho vaig poder tallar, no m'ho podia creure !! Aquest cadenat el vaig comprar a la ferreteria, però per a mi que era dels xinesos
emoticono18.gif


Ver el archivo adjunto 25964

Ver el archivo adjunto 25965

Així que amics ja sabeu, mai està de més portar alguna eina, però sobretot que no sigui dels xinos!!

Aquest candau no el vam comprar a Marroc??? Portaves un sense clau... :D:D:D

Noies milloreu-vos!!!:kiss::kiss::kiss:

A veure si l' Elena s' anima a venir més sovint!!!:)

V'sss:cool2:
GeSus
 
Bona nit no@s, en de nar aviat a durmi que tenim nit de Reis, dema a jugar con las joguinas y els petitis, que tal la familia Sensei?, tot correcte, molt be companys, fins la proxima, a10.;)
 
Companys, jo aquesta setmana res de moto i això que no em falten ganes !! La XR ja està reparada, és el que té tenir molta família !! Però, per recollir també has de sembrar, és per això que m'ha sortit gratis !!

IMG-20160106-WA0004.jpg

IMG-20160106-WA0005.jpg
 
La llàstima és el tub d'escapament, no es pot reparar
negarivo_no_emoticon_no_1_www.trucoslive.com.gif


IMG-20160106-WA0008.jpg

Així que em toca estalviar per comprar-me aquest !!
enojos_peleas_emoticon_loco_www.trucoslive.x10hosting.com.gif


IMG-20160106-WA0006.jpg
aplaudir.gif


Emoticono-animado-Feliz-79.gif
 
Última edición:
D'aqui a no res ja estarem en Setmana Santa !! Estic començant a mirar per fer alguna escapadeta de 4 o 5 dies !! En principi la meva idea és: Monesterio de Piedra, Serrania de Cuenca, Sierra de Cazorla i tornar per Ávila !!

220px-Chulet%C3%B3n_de_Sotosalbos_%28Segovia%29_-_untipografico.jpg
Chuletón de Ávila
220px-Patatas_revolconas_-_Guio.jpg
Patatas revolconas.
220px-Sopa_castelhana.JPG
sopa castellana
220px-Cochinillo_de_Ar%C3%A9valo.jpg
cochinillo

Total uns 2.500 km, res per motards com nosaltres!
Pla low cost! Posadas i hostals, que hi ha molts i molt bons !! Res de reserves d'hotels ni parades programades !!

En fi amics si algú em vol acompanyar ja ho sabeu! Ara això si mariconades les justes!
351435822.gif
Salut
 
Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.

ASISTENS.

-Jesus.
-Sensei.
-Fontrom.
-Enrique.
-Chata.
 
Última edición:
Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.

Compro, compro...suposo que no em deixareu sol amb el pervertit aquest...:D:D:D???

Jo esmorzar i ruta...el ferverstar no que tinc que estar d' hora a casa...que a les 15 surto en bici.;)

V' sss:cool2:
GeSus
 
SENSEI.., la ruteta per semana santa, MOLT GUAI, QUE DIUEN ALGUNS......, però PIKI i jo disposarem de mes dies, intentarem fer una convinada i coincidir...
 
Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.
Dons en vistes que el que he de fer demà o pug aplaçar per dilluns, jo també vindré!! Ens trobem a les 9 A Can Tià de Calonge! Dissabte que et perds amb moto, dissabte perdut!!:tongue:
 
Última edición:
Última edición:
Arriba