Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Acabo de llegir la crònica dels Alps!! Molt bona crònica del tal Marcos!:thumbsup::thumbsup:
GRACIAS MARCOS POR COMPARTIR!!:dankk2:
Acabo de llegir la crònica dels Alps!! Molt bona crònica del tal Marcos!:thumbsup::thumbsup:
GRACIAS MARCOS POR COMPARTIR!!:dankk2:
Albur, ja tens els retrotos de diumenge...bandidu...:rolleyes2:![]()
V' sss:cool2:
GeSus
...En un peaje francés, poco antes del de La Jonquera veo un coche que se para entre dos casetas de peaje y se pone a hablar con Pere y pensé que ya se había discutido con alguien otra vez, pero no, se trataba de Siso del foro y del grupo lacosanostra, que venía de Alemania y conoció a Pere
![]()
...yatá criticao ! ...
... Gracies a tots, pero si, opino que o haurieu de dir-ho al post corresponent, pero si "Mahoma no va a la montaña......"
Pere, carai nano que no pares quiet, sembla que li has agafat el gust a viatjar, genial
Per cert, de tant sortir amb el mamporrero sembla que t'ha ensenyat algun truc, hahaha.
Jo dijous podria, divendres,plego a les 22:30
...aquest Divendres venen a casa un parell de madrilenyos fins Diumenge i el Dissabte es sumen 2 parellas cordobesas en moto que es quedaran un dies a casa i 1 granaino i 1 malaguenyo que paren a Girona camí dels Alps. Tenim prevista barbacoa per Dissabte i ja se sap, a on menjen 10 hi entren un parell mes !!!...![]()
...les activitats de la resta de dies ja es comentaran mes endavant.
Vale, uno...! alguien mas...???
...aquest Divendres venen a casa un parell de madrilenyos fins Diumenge i el Dissabte es sumen 2 parellas cordobesas en moto que es quedaran un dies a casa i 1 granaino i 1 malaguenyo que paren a Girona camí dels Alps. Tenim prevista barbacoa per Dissabte i ja se sap, a on menjen 10 hi entren un parell mes !!!...![]()
...les activitats de la resta de dies ja es comentaran mes endavant.
Moltes gràcies, però, a que no saps a on vaig ?
Si és el dijous la sortida nocturna m'apunto!! amb sopar inclòs i el que calgui!!
Tettsui...., crec que abortarem la sortideta i sopar nocturn, la previsión del tiempo para mañana no es buena...., mirarem a veure que fa i si fa bo improvisem per Wap, si si no doncs la setmana vinent probarem sort...!
Tettsui...., crec que abortarem la sortideta i sopar nocturn, la previsión del tiempo para mañana no es buena...., mirarem a veure que fa i si fa bo improvisem per Wap, si si no doncs la setmana vinent probarem sort...!
Que farem doncs ... no pinta tant malament !!! :rolleyes2:
...doncs fiquem uns coberts de mes per la barbacoa.Gracies Ozepe...si la prevision del tiempo no es buena, no fiesta, no playita, los papitos ya los vere igual..., pero no me pierdo la Barbacoa Andaluza-Valenciano-Catalana..!
...doncs fiquem uns coberts de mes per la barbacoa.
...la paelleta es per Diumenge, si no teniu plan ja sabeu.......
![]()
Esto parece un solar....!![]()
Doncs proposa alguna cosa per dissabte...per cert, no vindréaixí ja tinc la feina feta jejejejejejeje
Hola..
Jo vull fer quelcom amb la mdr el proper divendres que és festa, algún racó maco per aquí dalt..?
Sant Aniol de Finestres, poder..?
Saveu si la Tina és obert..?
Pep
Hola..
Jo v[HIGHLIGHT2]ull fer quelcom amb la mdr el proper divendres[/HIGHLIGHT2] que és festa, algún racó maco per aquí dalt..?
Sant Aniol de Finestres, poder..?
Saveu si la Tina és obert..?
Pep
Ja és estrany que el supermoderador no t'hagi fet explicitar millor a que et referies
Per a tot lo altre, les seves indicacions són molt encertades
Aprofito per a felicitar-te la teva transpirinènca. Salut!