LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

IMG_2762.JPG

IMG_2765.JPG

IMG_2768.JPG

IMG_2766.JPG

IMG_2769.JPG

IMG_2770.JPG

IMG_2772.JPG

IMG_2773.JPG

IMG_2774.JPG

...En un peaje francés, poco antes del de La Jonquera veo un coche que se para entre dos casetas de peaje y se pone a hablar con Pere y pensé que ya se había discutido con alguien otra vez, pero no, se trataba de Siso del foro y del grupo lacosanostra, que venía de Alemania y conoció a Pere

2v1r8rn.jpg

:D

Felicitacions als dos pel viatge iper les fotos !. Suposo que ja ho veurà però trasllada'ls-hi a n'en Marcos.

Els Alps no te'ls acabaràs pas. Veig que gana no en vareu passar. ;)

Viatjar és el millor per obrir l'esperit i rebutjar conductes primàries.

Salut!

Última edición:
Bones gent

Gracies a tots, pero si, opino que o haurieu de dir-ho al post corresponent, pero si "Mahoma no va a la montaña......"

Siso, a la nit sopavem bé, pero al migdia.......pregunta-li :D, no teniem temps material per dinar, a base de barretes l'he tingut :D (i algun xupito de ratafia :rolleyes2:)

... Gracies a tots, pero si, opino que o haurieu de dir-ho al post corresponent, pero si "Mahoma no va a la montaña......"

Tens tota la raó i ara hi passo per a fer la "traslation". Sempre ha costat, però darrerament sembla que encara fa més mandra felicitar els viatges d'altris. D'aquí venia lo de les actituts primàries que intento evitar. ;)

Gràcies Siso...
Ja l'hi he dit que rectifiqui que no era a la Junquera el peatge, sinó abans de Montpeller...!

Cert el que dius Siso, viatjar omple i enriqueix...en tots els sentits...

Ho he comprovat a l'escapades d'quest estiu, la dels Alps amb en Marcos i a la Provença amb la meva filla Marta i

Pere, carai nano que no pares quiet, sembla que li has agafat el gust a viatjar, genial ;)

Per cert, de tant sortir amb el mamporrero sembla que t'ha ensenyat algun truc, hahaha.

Pere, carai nano que no pares quiet, sembla que li has agafat el gust a viatjar, genial ;)

Per cert, de tant sortir amb el mamporrero sembla que t'ha ensenyat algun truc, hahaha.

Pos tu no pares quiet tampoc.... ja he vist i llegit la Crònica de Scotland... Genial...!

Si, m'ha ensenyat el ganxo d'esquerra amb folre de baquelita i manilles....! :D

Última edición:
Per cert un sopadet a la fresca i una mica de ruta..? abans i despres..? com ho veieu...?

Dijous..? aniria be..? o pot ser Divendres al vespre..??? o es que el Sabado se sale...????

Si voleu, preparo alguna cosa, pèro si haig d'anar sol..., doncs va a ser que no....

Ja direu...

Jo a una rutita nocturna no dic q no... Ara, a sopar no em quedare...

...aquest Divendres venen a casa un parell de madrilenyos fins Diumenge i el Dissabte es sumen 2 parellas cordobesas en moto que es quedaran un dies a casa i 1 granaino i 1 malaguenyo que paren a Girona camí dels Alps. Tenim prevista barbacoa per Dissabte i ja se sap, a on menjen 10 hi entren un parell mes !!!...
mange8.gif

...les activitats de la resta de dies ja es comentaran mes endavant.

...aquest Divendres venen a casa un parell de madrilenyos fins Diumenge i el Dissabte es sumen 2 parellas cordobesas en moto que es quedaran un dies a casa i 1 granaino i 1 malaguenyo que paren a Girona camí dels Alps. Tenim prevista barbacoa per Dissabte i ja se sap, a on menjen 10 hi entren un parell mes !!!...
mange8.gif

Moltes gràcies, però, a que no saps a on vaig ?

Merci Ozepe per el detall de la invitacio, saluda els companys y que disfruteo, Yo els cap de senmana del estiu marxo a la costa, vaji be noi, A10.;)

mange8.gif

Gracies Ozepe...si la prevision del tiempo no es buena, no fiesta, no playita, los papitos ya los vere igual..., pero no me pierdo la Barbacoa Andaluza-Valenciano-Catalana..!

La previsio per demà no es dolenta..., però estaré a Valentina's Tour, tinc dinar familiar....!

aixi que res de moto...! o si...! no se....! igual la porto a la platja...!

Última edición:
PereDV, ahir no va caure ni una gota de pluja per aquí...a veire si ens veiem per Sant Antoni.

Pep, merci per les fotos company.

Ramon, gràcies per l' oferiment...però he quedat per anar en bici.

V' sss:cool2:
GeSus

Doncs proposa alguna cosa per dissabte...per cert, no vindré :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D així ja tinc la feina feta jejejejejejeje

Mamón....!

Me'n vaig el dia 17 ben d'hora, ben d'hora de Ruta fins al 21 amb la meva filla...aixi que el sábado , rien de rien....! asi que dissabte no moto....! , pero el que estén por el solar que se manifiesten si es su deseo proponer algu....

Que malo es el estiu...! :undecided:

Hola..

Jo vull fer quelcom amb la mdr el proper divendres que és festa, algún racó maco per aquí dalt..?

Sant Aniol de Finestres, poder..?

Saveu si la Tina és obert..?

Pep

Hola..

Jo vull fer quelcom amb la mdr el proper divendres que és festa, algún racó maco per aquí dalt..?

Pep

Sant Aniol de Finestres no es maco Pep..., només hi ha un lloc que es menja molt i be, preu normal...!

Ves a menjar anxoves a Cadaqués o paseja per Monells o Peratallada que es preciós... o Púbol o Ullastret o Pals el poble...!

Per dinar pots anar a Sant Marti d'Empuries que fan un arròs molt bo... o també a Calella de Palafrugell al Restaurant Tragamar que fan un arròs caldòs que te pessssss......!

Es la mare de déu d'Agost...! Sta. Maria...! que vagi molt be....

Última edición:
Hola..

Jo v[HIGHLIGHT2]ull fer quelcom amb la mdr el proper divendres[/HIGHLIGHT2] que és festa, algún racó maco per aquí dalt..?

Pep

Ja és estrany que el supermoderador no t'hagi fet explicitar millor a que et referies :D

Per a tot lo altre, les seves indicacions són molt encertades ;)

Aprofito per a felicitar-te la teva transpirinènca. Salut!

Ja és estrany que el supermoderador no t'hagi fet explicitar millor a que et referies :D

Per a tot lo altre, les seves indicacions són molt encertades ;)

Aprofito per a felicitar-te la teva transpirinènca. Salut!

:D:D:D

Si, es clar, en Siso té raó ..., jo no volia pensar malament..., però la veritat que ho havies posat a "huevo" Pep per fer algo amb la mdr o altre invitada, en qualsevol racó a l'ombra es poden fer maravelles..., però oju, que hi han moltes formigues que fan recolecció...!

Atrás