Mira!, ja som 4
Frontom, és la rotonda on comença l'eix transversal (c-25), coneguda mundialment per la casa de barrets (La Lluna) que hi havia fins fa uns pocs dies...
No, som 5!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Mira!, ja som 4
Frontom, és la rotonda on comença l'eix transversal (c-25), coneguda mundialment per la casa de barrets (La Lluna) que hi havia fins fa uns pocs dies...
Puedes explicar lo del "carbonilla"?
Nissimo, explica a la Valerie que es una casa de barrets
Val vindre llavors. Surtire de casa meva desde Vidreres.
On quedem es diu Frontom...es un poble o es a Sta Coloma de Farnes o a Caldes...no os entenc molt be o sento...
pues ....Carbonilla=Nissimo:cheesy:
Puedes explicar lo del "carbonilla"?
Algu pot darme el seu numero de mobil ?
Restaurant El Caliu a Medinyà, enfront la botiga de rajoles que hi ha a la N-II ..
A les 20.00 hores..
Queda just a la altra banda de la botiga travessant la nacional..
Pep
Ok, moltes gracies.
Vindràs?...i et quedaràs a sopar?...es per avisar el restaurant...:cheesy:
PREEEEEEESIIIIIIII!!!!!
PREEEEEEESIIIIIIII!!!!!
Alguien sabe algo del Presi?![]()
Está enamorao o algo? Es muy raro que a viernes no haya aparecido...
T'envio un privat amb el telèfon del presi...![]()
Que tingueu bona ruta!
:thumbsup:
Unes quantes proves més de la encertada sortida i ruta del Sicari (Pere) les trobareu aquí: https://plus.google.com/photos/103654860203575087576/albums/6124313672530554433
Varem compartir ruta, esmorzar i aperitiu amb la Valerie, que va poder comprobar com una RT es ben capaç de passar per on varem passar. Un 10. Espero que repeteixi.
Durant l'esmorzar varem gaudir d'una materialització hectoplasmàtica ben real, que com sempre va arribar sense previ avís i a lloms de la seva escombra blava.
El tram que començava a Rupit(no se si sabeu que es el poble més antic del mon) ens va oferir paisatges de postal "Escudo de Oro".![]()
Uns 200 Km en total wuapus i intesos.
Guai.
No se que vol dir exactament Panotxada, pero no tenia ni idea que podia conduir en una pista que a mi m'ha estresat bastan la veritat perque mai pensaba pasar per un lloc aixi amb la moto que tinc. He apres molt. Ha sigut una sortida molt bona per la gen i el temps. Penso repetir si pot se...
Me es molt dificil relacionar els noms reals amb els nicks.
Valerie
M'al.legro noi@s que us ho hagi-ho passat be..., Gràcies pels retratus i benvinguda a "la nova motard" Valerie. Per cert, ja va complir amb la tradició..?
Jo me la vaig perdre doncs tenia feina com a jardiner aquest finde..!
Ens veien als que vinguin a la ruta i la calçotada del diumenge dia 15.
No me digas que tenías que podar un seto...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:...y lo podaste con tijeras o con maquinilla?![]()
Una mica k. tu ehhhh...!!!
Los setos nunca con maquinilla...:tongue:
Mejor a la cera..., o laser...